مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

انواع پاپ کرن ساز ؛ مقایسه و معرفی دستگاه پاپکورن ساز

0 291
زمان مطالعه : 4 دقیقه

انواع پاپ کرن ساز و معرفی هرکدام ؛ انواع مختلفی پاپ کرن ساز با تفاوت های جزئی تا گسترده از نظر راحتی ، سرعت ، بازده ، هزینه و دوام وجود دارد. هر نوع دارای مزایای کلیدی خاص خود و همچنین برخی معایب است. با این حال ، همه آن ها نسبتا آسان برای استفاده هستند. در ادامه مطلب به انواع پاپ کرن ساز و معرفی هرکدام پرداخته ایم .

انواع پاپ کرن ساز و معرفی هرکدام


پاپ کرن ساز قابل استفاده در مایکروویو

همانطور که از نام این روش پیداست ، پاپ کرن سازی است که در مایکروویو قرار می دهید. این نوع پاپ کرن ساز سهولت و راحتی بسیار خوبی را برای شما فراهم می کند که در طی چند دقیقه می توانید از پاپ کرن های تازه و سالم لذت ببرید. یک پاپ کرن ساز معمولی مایکروویو از شیشه های ضد زنگ با درجه حرارت ایمن ساخته شده است. که می توانید تا قسمت های بالای آن را با هسته ذرت پر کنید. از آنجا که ظرف شیشه ای اصلی قابل حمل با مایکروویو است ، می توانید بدون استفاده از روغن ، پاپ کرن خود را درست کنید . انواع دیگری نیز وجود دارد که از پلاستیک ساخته شده است.

 

درب این ظرف اغلب از جنس سیلیکون است و به دو هدف اصلی خدمت می کند . به عنوان ظرف هسته ذرت ، و همچنین برای کره مذاب استفاده می شود. بنابراین ، اگر ذرت بو داده های خود را با کره کمی شور ، دوست دارید ، تمام کاری که باید انجام دهید این است که یک قالب کوچک کره را روی درب آن بگذارید.

 

انواع پاپ کرن ساز ؛ مقایسه و معرفی دستگاه پاپکورن ساز

پاپ کرن ساز برقی

این پاپ کرن ساز ها برای تهیه پاپ کرن از هوای گرم استفاده می کنند. آن ها از یک سیستم فن داخلی ساخته شده است که در محفظه اصلی آن ها قرار دارد. پس از روشن شدن فرآیند گرمایش هوا ، پاپ کرن ساز ظرف چند دقیقه پاپ کرن تازه را پاپ می کند که به طبخ صحیح و کامل هسته ها کمک می کند. بارزترین ویژگی یا کیفیت پاپ کرن ساز برقی است که پاپ کرنی فوق العاده کرکی و مطبوع تولید می کند که اصلاً روغنی نیست. همچنین به شما امکان می دهد مقدار پوره یا نمک پاپ کرن خود را انتخاب کنید. اگرچه بسیاری از افراد پاپ کرن ساز های مایکروویو را ترجیح می دهند از آنجا که بسیار راحت و سریع هستند ، اما پاپ کرن ساز برقی در واقع گزینه ای مقرون به صرفه تر و سالم تر است.

کاربرد پاپ کرن ساز برقی
یک سازنده معمولی پاپ کرن هوای گرم همراه با دستگاه اصلی بازشو است که دارای یک محافظ پلاستیکی در بالای آن است. برخی از گونه ها همچنین دارای یک لیوان اندازه گیری هستند که به شما کمک می کند تا مقدار دقیق هسته را اندازه گیری کنید. بسیاری از افراد برای ذوب کره ، ترجیح می دهند از لیوان اندازه گیری در بالا استفاده کنند. بنابراین ، در حالی که مغزها در دستگاه ظاهر می شوند ، کره به طور همزمان ذوب می شود که می توانید در طی چند دقیقه روی پاپ کرن تازه ریخته شده و پاپ کرن کره دلپذیر را بخورید. اگر همیشه می خواهید یک سازنده عالی پاپ کرن هوای گرم خریداری کنید ، در اینجا برخی از بهترین گزینه ها برای شما آورده شده است.

 

انواع پاپ کرن ساز ؛ مقایسه و معرفی دستگاه پاپکورن ساز

پاپ کورن ساز مخصوص اجاق گاز

این پاپ کرن ساز ها از نظر راحتی ، دوام ، کیفیت پاپ کرن و کمیت بهترین گزینه هستند. برای مواقعی که می خواهید پاپ کرن های زیادی تهیه کنید  ، بدون این که کیفیت را به خطر بیاندازید ، واقعا خوب کار می کند. ظرف اصلی پاپ کرن معمولاً از جنس استیل ضدزنگ است که از دوام بالایی برخوردار است . این ها در اصل ظرف های مخصوص هستند که می توانند پاپ کرن را در دمای مطلوب طبخ کنند. تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که مشعل اجاق گاز خود را تا حرارت کم روشن کنید و سپس چند قاشق روغن را به آن اضافه کنید. در حالی که ذرت ها پاپ می شوند ، می توانید چاشنی های مورد علاقه خود را به همراه کره به پاپ کرن اضافه کنید.

انواع پاپ کرن ساز ؛ مقایسه و معرفی دستگاه پاپکورن ساز

 

« حتما بخوانید  راهنمای خرید جهیزیه عروس بر اساس رنگ سفید

پاپ کرن ساز تجاری

انواع پاپ کرن ساز ؛ مقایسه و معرفی دستگاه پاپکورن ساز

یکی از انواع پاپ کرن ساز ها ، پاپ کرن ساز تجاری است که به عنوان ” پاپ کرن ساز حرفه ای ” شناخته می شوند ، اینها برخی از گرانترین ماشین های پاپ کرن ساز موجود هستند.

در حالی که قیمت آن ها بین 150 تا 400 دلار است ، از نظر کیفیت ، دوام ، راحتی و کارآیی به همان اندازه عالی هستند. نکته منفی این پاپرها این است که حجیم و بزرگ هستند ، بنابراین در نهایت فضای زیادی را به خود اختصاص می دهند. با این حال ، آن ها فقط برای رویدادهای بزرگ و گالاها ایده آل هستند ، یا برای مواقعی که شما نیاز به تهیه مقدار زیادی پاپ کرن دارید.

 

 

 

 

 

 

اگر شما نیز جزء آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید هنگام تماشای فیلم پاپ کرن بخورید اما درست کردنش برای شما سخته ، می توانید یکی از دستگاه های پاپ کرن ساز ما را خریداری کنید تا همیشه پاپ کرن آماده داشته باشید . برای خرید هرکدام از انواع دستگاه های پاپ کرن ساز به صفحه خرید پاپ کرن ساز در فروشگاه اینترنتی تا خرید رجوع کنید .

بیشتر بخوانید:

تفاوت سرخکن رژیمی یا بدون روغن با معمولی

چه غذاهایی با سرخ کن بدون روغن میتوان درست کرد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .