مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

آیا سشوار های یونی ارزش خرید دارند ؟

0 46
زمان مطالعه : 4 دقیقه

آیا سشوار های یونی ارزش خرید دارند ؟ سشوار یک وسیله ساده است اما از نظر تکنولوژی بسیار پیشرفت کرده است. پیش از این ، سشوار فقط یک وسیله گرمایشی بود که هوای گرم را بیرون می داد و به کاربران کمک کند تا مو های خود را پس از شستن خشک کنند. اما مشکلاتی بوجود می آمد زیرا هوای گرم می تواند به مو آسیب برساند و باعث سوختن و وز شدن آن شود. بنابراین ، فن آوری های جدیدی ایجاد شده است تا هوای گرم سشوار کمتر به مو آسیب برساند. یکی از نتایج این فناوری های جدید سشوار یونی است. با این حال ، یک سوال باقی مانده است. آیا سشوار های یونی واقعا آن گونه که ادعا می کنند کار می کنند و برای مو مفید اند ؟

آیا سشوار های یونی ارزش خرید دارند ؟


 

وقتی تولید کننده ای می خواهد کالا های خود را به دست مصرف کنندگان برساند. باید آنچه را که محصولاتش می توانند انجام دهند بیان کند. برای سشوار یونی ، ادعا های معمول تولید کنندگان موارد زیر است :

  • زمان خشک شدن سریعتر
  • موخوره را کاهش می دهد یا از بین می برد
  • الکتریسیته را کاهش می دهد یا از بین می برد
  • مو های براق تر و صاف تر

زمان خشک شدن سریعتر می شود زیرا یون های منفی می توانند مولکول های آب را به ذرات ریز خرد کنند ، درنتیجه آب سریعتر خشک می شود. ذرات کوچک آب همچنین می توانند به داخل ساقه مو نفوذ کنند که به رطوبت مو کمک می کند. سپس یون های منفی به بسته شدن کوتیکول ها و به دام انداختن رطوبت برای نتیجه ای براق و صیقلی کمک می کنند. این کار همچنین مو را از شر الکتریسیته ساکن و وز شدن همراه آن خلاص می کند.

خواه یک مدل ارزان یا گران باشد ، ادعا های مطرح شده معمولاً مشابه هستند. مسلماً سشوار های گران قیمت تر در مقایسه با مدل های مقرون به صرفه ، ویژگی های بیشتری دارند. همچنین موتور آن ها دارای کیفیت بهتر ، ساکت و ماندگارتر است.

آیا سشوار یونی واقعا همان گونه است که ادعا می شود ؟

مشکل در خرید سشوار یونی این است که نمی توانید یون های منفی را که تولید می شود ببینید. نمی توانید آن را در فروشگاه آزمایش کنید و ببینید چه میزان یون تولید می کند. فقط می توانید به توضیحات فروش اعتماد کنید. بنابراین ، وقتی تولید کننده ادعا می کند که سشوار می تواند با فناوری یونی خود میلیون ها یون تولید کند تا مو های شما سریعتر خشک شود و ظاهر بهتری داشته باشد ، تنها می توانید امیدوار باشید که ادعا ها هنگام خرید درست باشند.
با این وجود ، با وجود بسیاری از سایت های خرید آنلاین و نظرات مشتری ها ، اگر سشوار برای اکثر خریداران کار می کند حداقل می توانید ایده ای داشته باشید. به طور کلی ، سشوار یونی برای اکثر کاربران به خوبی کار می کند.

« حتما بخوانید  راهنمای خرید سشوار و بررسی ویژگی های یک سشوار خوب

انتقاد ها

اگرچه گفته شد ، تحقیقات مستقلی برای تأیید علمی این ادعا ها وجود ندارد. در حقیقت ، برخی از افراد نمی دانند که سشوارهای یونی می توانند مو هایشان را سریعتر خشک کنند. انتقاد دیگر این است که با استفاده از نرم کننده و سایر محصولات مراقبت از مو ، از بین بردن استاتیک و موخوره بهتر می تواند حاصل شود. به عبارت دیگر ، اگر از محصولات مناسبی استفاده نکنید ، سشوار واقعاً نقش مهمی در ظاهر مو ندارد.
شاید این تا حدی توضیح دهد که چرا سشوار یونی برای بعضی از افراد بهتر است اما برای بعضی دیگر نه. شامپو ، نرم کننده و سایر محصولات مراقبت از مو می توانند در نتایجی که می گیرید تأثیر داشته باشند. برخی ممکن است نسبت به فناوری یونی سشوار واکنش بهتری نشان دهند تا ظاهری صاف و براق داشته باشند. البته نوع مو ، طول ، ضخامت و بافت آن نیز باعث می شود که کاربران مختلف از سشوار یونی یکسان نتایج متفاوتی داشته باشند.

نکته دیگر ، محیطی است که از سشوار استفاده می شود. پیشنهاد شده است که در محیط های مرطوب که سطح رطوبت هوا زیاد است از آن استفاده کنید ، سشوار های یونی ممکن است عملکرد خوبی در محیط های خشک نداشته باشد. دلیل آن این است که یون های منفی در هوای خشک در مقایسه با محیطی که رطوبت بیشتری دارد ، کمتر منتقل می شوند.

آیا همه این ویژگی ها فقط ادعا است ؟

واقعاً نمی توان گفت که سشوار یونی فقط یک ادعا است. زیرا تعداد افراد زیادی آن ها را قبئل دارند. این کاربران واقعی واقعاً احساس می کنند مو هایشان سریعتر خشک می شود و با سشوار یونی بهتر به نظر می رسند. بنابراین ، ما فقط می توانیم نتیجه بگیریم که یک سشوار یونی همانطور که ادعا می شود کار می کند اما برای همه مناسب نیست. در واقع چند عاملی که در بالا ذکر شد در تعیین اثربخشی آن نقش دارند.

نتیجه آیا سشوار های یونی ارزش خرید دارند

از آنجا که دستگاه های یونی سشوار های یونی به تبخیر سریع آب کمک می کنند منجر به مدت زمان خشک شدن کوتاهتر می شود که آسیب کمتری به مو ها می زند. چه کسی این را نمی خواهد ؟ با این حال ، اگر از محصولات محافظت کننده در برابر حرارت استفاده می کنید و نگران زمان خشک شدن نیستید ، مطمئناً می توانید یک دستگاه موی با کیفیت و بدون معمولی خریداری کنید!

بیشتر بخوانید:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .