مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

کاربرد باد سرد سشوار چیه و به چه دردی میخوره؟

0 5,997
زمان مطالعه : 2 دقیقه

کاربرد باد سرد سشوار چیه و به چه دردی میخوره؟ سشوار جایگاه ویژه ای بین لوازم زیبایی هر دختر و پسر و مرد و زن دارد. چه در سفر باشید ، چه برای یک قرار ملاقات آماده شوید و چه بعد از حمام ، سشوار اولین چیزی است که برای حالت دادن به موها به آن متوسل می شوید. از خشك كردن مو تا ایجاد یك ظاهر مرتب ، سشوار موهای نامرتب را حالت می دهد.


کاربرد باد سرد سشوار چیه و به چه دردی میخوره؟

اگر به طور مرتب با سشوار سر و کار دارید ، تاکنون ، احتمالاً دکمه باد سرد را روی ابزار خود دیده اید. اما آیا تاکنون از آن استفاده کرده اید ؟ اگر جواب منفی است ، بگذارید به شما بگوییم که تا به امروز از تمام مزایای سشوار استفاده نکرده اید. نمی دانید دکمه هوای خنک برای چیست ؟ ما شما را با همه مواردی که باید در مورد استفاده از هوای گرم و هوای سرد در حین سشوار کشیدن مو بدانید راهنمایی می کنیم .

باد سرد سشوار برای چیست ؟

از هوای گرم سشوار برای تغییر حالت مو از صاف به موج دار و فر به صاف استفاده می شود. با این حال ، دما به بافت موهای شما نیز بستگی دارد. اگر موهای ضخیم تر و پرپشت تری دارید ، برای کار روی مو های خود به درجه حرارت بالاتری نیاز دارید ، در حالی که اگر موهای ظریف تری دارید ، باید گرما را در دمای پایین تری نگه دارید تا از آسیب بیشتر جلوگیری کنید.

« حتما بخوانید  مونوپاد ؛ راهنمای خرید monopod « خویش انداز»

از آنجا که ثابت شده است ابزارهای حالت دهنده گرما باعث آسیب رساندن به موهای شما می شوند ؛ اعم از سشوار ، اتو مو و یا بابلیس ، استفاده از باد سرد روی سشوار برای حفظ سلامت مو ها بسیار مهم است. هوای خنک به معنای واقعی کلمه به خنک شدن مو کمک می کند ، کوتیکول ساقه مو را میبندد و حالت را در جای خود ثابت می کند. بنابراین ، در حالی که هوای گرم به موهای شما حالت می دهد ، هوای خنک حالت مو را ثابت می کند. اکثر افراد حرارت سشوار خود را زیاد می کنند تا موهای خود را در سریعترین زمان حالت دهند. اما « ریچارد وارد » ، آرایشگر کیت میدلتون فکر می کند این یک اشتباه بزرگ است.

 

نتیجه کاربرد باد سرد سشوار

علاوه بر این که استفاده بیش از حد از محصولات حرارتی برای حالت دادن مو باعث آسیب می شود ، چیزی که بسیاری از مردم متوجه آن نیستند این است که سوزاندن مدل موی شما با باد گرم در واقع حالت مو ها را برای مدت طولانی ثابت نمی کند. در واقع ، برای ثابت نگه داشتن طولانی مدت مدل مو باید خلاف این عمل را انجام دهید.

 

خوشحالیم که مطلب کاربرد باد سرد سشوار چیه و به چه دردی میخوره؟ را تا اینجا مطالعه کردید نظراتتون رو برای ما بنویسید

بیشتر بخوانید :

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .