مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

چگونه عینک افتابی اصل را تشخیص دهیم

0 38
زمان مطالعه : 3 دقیقه

چگونه عینک افتابی اصل را تشخیص دهیم

عینک افتابی اصل ؛ بسیاری از وب سایت ها در اینترنت عینک آفتابی می فروشند. بسیاری از آن ها ادعا می کنند که معتبر هستند. بعضی ها شما را فریب می دهند تا فکر کنید نسخه های اصلی معتبر هستند. در حقیقت ، یک خریدار هوشمند نیاز دارد تا مشخص کند به کدام سایت ها می توان اعتماد کرد. از قضاوت مناسب برای یافتن عینک آفتابی معتبر استفاده کنید.

برچسب و آرم را بررسی کنید

برای تشخیص عینک افتابی اصل آرم های معتبر معمولاً روی عدسی ها یا بازوها قرار می گیرند و از اندازه ، قلم و رنگ ثابت استفاده می کنند. هرگونه خطا یا تغییر جزئی می تواند نشان از جعلی بودن عینک آفتابی شما باشد. نام های تجاری با اشتباه املایی ( به عنوان مثال  ” Guci ”  به جای  ” Gucci ”  ) نیز نشانه جعلی بودن عینک است. قبل از خرید عینک آفتابی ، به وب سایت سازنده بروید و علامت گذاری ها و آرم ها را بررسی کنید. این به شما کمک خواهد کرد .

به دنبال شماره مدل بگردید: شماره مدل در سراسر جهان سازگار است ، مهم نیست که شما عینک آفتابی را به صورت آنلاین یا از فروشگاه خریداری می کنید. برای تأیید شماره مدل عینک آفتابی به وب سایت سازنده بروید. شماره مدل را معمولاً روی قاب عینک می بینید. عینک آفتابی تقلبی ممکن است شماره مدلی داشته باشد که در وب سایت سازنده ذکر نشده است.

خرید از فروشنده معتبر «عینک افتابی اصل»

عینک آفتابی معتبر معمولاً توسط یک وب سایت ، بوتیک یا فروشگاه معتبر به فروش می رسد. فروشندگان خیابانی به احتمال زیاد کالاهای تقلبی می فروشند. اگر قیمت تخفیف زیادی خورده باشد ، احتمالاً عینک فیک است. از وب سایت هایی که امکان بازگشت کالا ندارند و به شما امکان برقراری ارتباط با آن ها ( مثلاً شماره تلفن ، آدرس ایمیل و غیره ) را نمی دهد خرید نکنید.

هنگام خرید محصولات ساخت چین مراقب باشید

اگر از وب سایت عینک افتابی اصل خرید می کنید ، نرخ خریداران و نظرات آن ها را بررسی کنید. وب سایتی که عینک آفتابی معتبر به فروش می رساند ، غالباً دارای اصالت است

« حتما بخوانید  چرا باید عطر بزنیم؟ فواید عطر زدن و 10 مزیت استفاده از عطر

چگونه عینک افتابی اصل را تشخیص دهیم

استفاده ازعقل سلیم در خرید عینک افتابی اصل

یک فرمول ساده برای تعیین معتبر بودن عینک آفتابی وجود دارد. از عقل سلیم و قضاوت خود استفاده کنید. در مورد شرکتی که از آن عینک آفتابی خریداری می کنید ، به اندازه کافی تحقیق کنید. اگر قیمت واقعا پایین است ، قبل از خرید سایر عوامل را بررسی کنید. هنگام خرید عینک آفتابی از آمازون ، به دنبال ” فروخته شده و حمل شده توسط آمازون ” باشید. این تضمین می کند که آن ها معتبر خواهند بود.

جعبه عینک را بررسی کنید

عینک افتابی اصل معتبر در یک جعبه مارک دار عرضه می شود. یک برچسب با بارکد و اطلاعات تولید کننده باید در پایین جعبه باشد. نوعی دفترچه اطلاعات یا گواهی اصالت نیز باید در جعبه موجود باشد.

قاب عینک را بررسی کنید: عینک آفتابی باید در یک قاب مارک باشد. آرم رسمی روی این قاب وجود دارد. رنگ و شکل قاب ممکن است در صورت قدیمی بودن کیس متفاوت باشد.

سازگاری را بررسی کنید

آرم ، قلم و شماره مدل باید روی عینک افتابی اصل شما مطابقت داشته باشد. شماره های روی برچسب جعبه باید با شماره عینک شما یکسان باشد. آرم روی عینک ، کیف حمل و دفترچه باید کاملاً یکسان باشد. در صورت وجود ناسازگاری یا غلط املایی ، ممکن است عینک شما معتبر نباشد.

کیفیت کلی عینک افتابی اصل را در نظر بگیرید.

عینک آفتابی و بسته بندی آن باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. اگر عینک آفتابی بی کیفیت باشد ، ممکن است تقلبی باشد. عینک آفتابی جدید معتبر معمولاً در بسته بندی های زیبا همراه با برچسب ها و روکش ها ارائه می شود. عینک آفتابی تقلبی ممکن است با بسته بندی با کیفیت پایین به فروش برسد. بررسی کیفیت عینک از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

امیدواریم با مطالعه این متن عینک افتابی اصل را خریداری کنید و به شما در تضخیص ان کمک کرده باشیم.

بیشتر بخوانید:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .