مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

با غذاساز چه غذاهایی میتوان درست کرد؟

0 438
زمان مطالعه : 4 دقیقه

با غذاساز چه غذاهایی میتوان درست کرد؟ ؛ وقتی نوبت به تهیه آسان تر غذا می رسد ، نوآوری هایی در وسایل آشپزی ایجاد می شود . ما امروز به دنبال بررسی یکی از این دستگاه ها که همان غذاساز است ، هستیم که می توان با آن کار های زیادی انجام داد. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا بفهمیم که با غذاساز چه غذاهایی میتوان درست کرد؟


با غذاساز چه غذاهایی میتوان درست کرد؟

با غذاساز چه غذاهایی میتوان درست کرد: صبحانه

  1. نرم ترین پنکیک ها
    برای تهیه خمیر پنکیک بدون تردید ، این دستگاه یکی از بهترین وسایلی است که می توان با آن خمیر پنکیک را درست کرد و بعد از آن که سرخ کردید ، پنکیکی عالی با بافتی نرم خواهید داشت .
  1. تهیه کاسه صبحانه شامل سیب و دارچین و دانه ی چیا
    هنوز هم ، ترکیب میوه های تازه و خشک ، دانه ها و آجیل مقادیر زیادی کربوهیدرات و چربی سالم را به عنوان یک صبحانه رضایت بخش فراهم می کند. شما می توانید این صبحانه های مقوی را برای خود با غذاساز تهیه کنید.
  1. تهیه ی کوکی های صبحانه
    این کوکی های پر از سبزیجات از مخلوط سبزیجات با عسل و آووکادو در یک غذاساز مواد غذایی تهیه شده اند.

چه غذاهایی را می توان با غذاساز تهیه کرد

با غذاساز چه غذاهایی میتوان درست کرد: وعده های غذایی اصلی

  1. تهیه فلافل
    یکی از بهترین دستگاه ها برای تهیه مواد اولیه فلافل ، غذاساز ها هستند .
    شما به آسانی می توانید با ریختن نخود ها و باقی مواد به علاوه ی ادویه ها و چاشنی های مورد نیاز برای این غذا در دستگاه و مخلوط کردن آن ها ، یک خمیر عالی برای تهیه ی فلافل داشته باشید .
  2. تهیه کوکو و کتلت
    سخت ترین کار هنگام آماده کرن مواد برای کوکو و کتلت ، رنده کردن سیب زمینی هاست که خیلی از اوقات موجب زخم شدن و آسیب دیدن دست می شود . اما نگران نباشید با وجود غذاساز ها دیگر خبری از این همه سختی نیست و شما می توانید با ریختن همه ی مواد داخل دستگاه غذاساز در کمتر از دو دقیقه ، مواد اولیه ی کوکو و کتلت خود را آماده کنید.
  3. تهیه ی گوشت چرخ کرده
    اگر شما برای پخت غذا نیاز به گوشت چرخ کرده دارید ، دستگاه غذا ساز در کمترین زمان ممکن گوشت را برای شما چرخ می کند .

 

میان وعده ها

  1. تهیه ی کیک
    اکثرا مردم برای میان وعده یا از میوه استفاده می کنند و یا از انواع دونات و کیک ها .
    که اگر هر یک از این خوراکی ها در منزل تهیه شود بسیار سالم تر از نمونه های مشابه بازاری آن هاست زیرا آن ها دارای مقادیری نگهدارنده و شیرین کننده های مضر هستند . بنابراین پخت کیک در خانه می تواند بهترین راهکار باشد .

 

« حتما بخوانید  نحوه تمیز کردن سرخ کن

شما برای تهیه ی خمیر مناسب برای پخت کیک می تواند مواد اولیه را درون دستگاه غذا ساز بریزید و خمیر کیک خود را به سرعت آماده کنید و بعد از آن در قالب مناسب ریخته و در فر قرار دهید تا کیک شما آماده شود.

 

 

  1. کوکی های شکلاتی
    یکی دیگر از میان وعده های پر طرفدار ، استفاده از کوکی های شکلاتی در کنار پای و یا قهوه است . شما باز هم می توانید برای تهیه ی کوکی دلخواهتان ، مواد را در غذاساز ریخته و با هم مخلوط کنید.

چه غذاهایی را می توان با غذاساز تهیه کرد

استفاده های دیگر از دستگاه غذاساز

  1.  تهیه بستنی
    اگر شما هم مثل من یکی از طرفداران جدی بستنی ها هستید ، بهترین کار این است که خودتان بستنی درست کنید و از بستنی های آماده برای خریداری دوری کنید . شما می توانید مواد اولیه ی بستنی را با هر ترکیب دلخواهی داخل غذاساز بریزی و آن را آماده کنید .
  2. تهیه سبزی خورد شده
    دستگاه های غذا ساز این توانایی را دارند که سبزی ها را در اندازه ی مورد نظر شما خرد کرده و برای استفاده در آشپزی آماده کنند.
  3. تهیه کره بادام ، پسته و ..
    برای درست کردن یا گرفتن کره از آجیل ها شما می توانید مغز مورئنیاز خود را مثلا بادام زمینی را در غذاساز ریخته و به آن مقدار کمی نمک و عسل اضافه کنید . در زمان کوتاهی شما کره ی بادام زمینی خانگی خود را خواهید داشت.
  4. تهیه سالاد
    بعضی از سبزیجاتی که در سالاد استفاده می شوند خیلی سفت هستند .
    علاوه بر این درست کردن سالاد همیشه کاری زمان بر بوده است .
    به همین منظور شما می توانید از غذاساز استفاده کنید و به آسانی و در کمترین زمان ممکن یک سالاد خوشمزه را آماده کنید.
  5. چاشنی و سس
    شما می توانید در منزل خود و به کمک دستگاه غذاساز هر نوع سس دلخواه خود را تهیه کنید و دیگر نیازی به استفاده از سس های آماده ی فروشگاهی که دارای مقادیری نگهدارنده هستند ، نیست .

 

اکنون به خوبی با کاربرد های فراوان غذاساز آشنا شدید و فهمیدید که با غذاساز چه غذاهایی میتوان درست کرد؟. حالا وقت آن است که به فکر خرید این محصول کاربردی باشید . به سایت تا خرید به صفحه خرید غذاساز مراجعه کنید و غذاساز مناسب نیاز های خود را خریداری کنید .

 


بیشتر بخوانید :

غذاساز یا خردکن ؟ کدام را باید بخریم ؟

غذاساز و 6 مزیت برتر استفاده از آن

راهنمای خرید غذاساز « سریع و دلپذیر بپز »

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .