مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

چگونه دزدگیر ماشین بخریم ؟

0 144
زمان مطالعه : 4 دقیقه

چگونه دزدگیر ماشین بخریم ؛ به قدری موضوع دزدگیر اهمیت دارد .که اکثر اتومبیل ها با سیستم هشدار دزدگیر داخلی ساخته می شوند ، اما با توجه به تنوع و کیفیت تولیدات بهتر است این مطلب را بخوانید.


چگونه دزدگیر ماشین بخریم ؟

درست است که دزدگیر های خودرو سر و صدای آزار دهنده ای دارند اما شکی نیست که آن ها بازدارنده ی موثری در برابر سرقت هستند . به همین دلیل است که خودروسازان به نصب آن ها ادامه می دهند. اما بهتر است بررسی کنید که وسیله نقلیه شما از چه سطح امنیتی برخوردار است . اگر احساس می کنید که امنیت آن احتمالاً ناکافی است ، ادامه مطلب را بخوانید تا با چند دلیل اصلی نیاز به سیستم دزدگیر اتومبیل آشنا شوید .

 

دلایل خرید دزدگیر ماشین ؛ سرقت
یک دزد همیشه ترجیح می دهد یک کیس آسان را هدف قرار دهد. هنگامی که سیستم دزدگیر اتومبیل با کیفیت بالا نصب می کنید .علامت هایی که متخصص نصب به صورت برچسب با آرم هشدار دهنده به وسیله نقلیه شما متصل می کند ، به عنوان یک عامل بازدارنده عمل می کند. هیچ دزدی نمی خواهد با یک سیستم هشدار پیچیده برخورد کند که توجه را جلب کند.
چرا دزدگیر ماشین بخریم ؟
چگونه دزدگیر ماشین بخریم ؟ دزدگیر های کارخانه

چگونه دزدگیر ماشین بخریم  ؛ دزدگیر های اتومبیل کارخانه ای از پیش نصب شده در بسیاری از وسایل نقلیه مدرن وجود دارد . اما اگر اتومبیل شما مدل قدیمی تری باشد ، ممکن است هدف سرقت باشد زیرا احتمال اینکه سیستم هشدار ارتقا یافته ای داشته باشد کمتر است. به روزرسانی سیستم دزدگیر ماشین خود ، می تواند از نظر احتمال ورود سارق به ماشین شما ،  محافظت بیشتری ایجاد کند.

 هزینه های کمتر بیمه

شرکت بیمه هزینه کلی بیمه را بر اساس عوامل امنیتی و ایمنی محاسبه می کند. در هر دو مدل ماشین قدیمی و جدید ، اغلب نصب یک سیستم هشدار امن تر با تخفیف نرخ بیمه همراه است . این به این دلیل است که کاهش خطر سرقت شما برابر با خطر کمتری برای شرکت بیمه است .

 

 هشدار های دستی

اگر تا به حال با یافتن اتومبیل خود در یک پارکینگ بزرگ در مرکز خرید یا در شرایط بد آب و هوایی مشکلی داشته اید . خوشحال خواهید شد که بدانید بسیاری از سیستم های دزدگیر اتومبیل امکان تنظیم دستی هشدار ها یا چند بوق را دارند. با یک بار فشار دادن دکمه ، زنگ هشدار فعال می شود و شما می توانید دقیقاً بشنوید که صدای آن از کجا شنیده می شود .

 

 حفاظت بیشتر

هشدار های دستی فقط برای یافتن اتومبیل شما مناسب نیستند بلکه دکمه ی هراس که اغلب روی ریموت کنترل فرستنده های دزدگیر نصب می شوند ، در صورت نیاز به ترساندن یک مهاجم یا هشدار دادن به دیگران درباره وضعیت خود ، می توانند مورد استفاده قرار بگیرند .
چرا دزدگیر ماشین بخریم ؟

 ویژگی های امنیتی اضافی

پیشرفت در فناوری دزدگیر ها ، امکان ردیابی وسیله نقلیه را فراهم می کند که به قابلیت های مکان GPS اضافه می شود. این به شما امکان می دهد در صورت سرقت ماشین ، موقعیت دقیق آن را بتوانید ببینید. حتی اگر ماشین شما در موقعیت ایستاده باشد می توانید از راه دور ماشین را خاموش کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که منتظر بمانید تا ماشین دزدیده شده شما در چراغ راهنمایی متوقف شود و بعد می توانید موتور را از راه دور با ریموت خود ، خاموش کنید.

 

« حتما بخوانید  معرفی انواع مانیتور ماشین پشت سری و آینه ای و داشبوردی خودرو

 فروش مجدد

وقتی نوبت به فروش مجدد می رسد ، نصب پیشرفته ترین سیستم دزدگیر اتومبیل قیمت خودرو شما را افزایش می دهد.

 

افزایش حساسیت دزدگیر 

شما در این مقاله می توانید آموزش افزایش حساسیت دزدگیر اتومبیل را نیز بخوانید و راهنمای خرید دزدگیر نیز پیشنهاد می شود .

 

چگونه دزدگیر ماشین بخریم ؟ آرامش خاطر

وقتی یک سیستم دزدگیر اتومبیل را توسط یک فرد حرفه ای در وسیله نقلیه خود نصب کرده اید . می توانید با آگاهی به اینکه بالاترین درجه فن آوری از ماشین شما مراقبت می کند ، آرام باشید.

 

کنترل با برنامه اندرویدی

امروزه سیستم های دزدگیر خودرو با برنامه های اندرویدی ارائه می شوند. که به شما امکان می دهد دزدگیر اتومبیل خود را از راه دور روشن و خاموش کنید. این نرم افزار به شما یک سیستم کنترل بهتر برای امنیت ماشینتان را می دهد. برنامه تلفن های هوشمند همچنین کار شما را با ویژگی های متعدد دیگر مانند ردیابی ماشین ، سیستم قفل از راه دور و غیره تسهیل می بخشد.

 

نکته ی اساسی نصب دزدگیر (چگونه دزدگیر ماشین بخریم)

سیستم های دزدگیر اتومبیل باید به درستی نصب شوند تا وظیفه خود را انجام دهند و از آن جا که نصب . مستلزم تغییراتی در سیم کشی و سیستم الکتریکی اتومبیل شما است ، مهم است که آن را به متخصصان این کار بسپارید.

اگر تا الان ، به خرید دزدگیر برای خودروی خود شک داشتید ، امیدواریم که با خواندن دلایل بالا ، متوجه ضرورت داشتن دزدگیر شده باشید . شما می توانید هر سوالی که در این باره داشتید را در بخش سوالات مطرح کرده تا تیم تخصصی سایت تاخرید، شما را راهنمایی کنند . همچنین اگر تصمیم شما برای خرید دزدگیر ماشین جدی است ، می توانید راهنمای خرید دزدگیر ، به صفحه ی مربوطه در سایت منتقل شوید و در مورد نحوه انتخاب و خرید دزدگیر اطلاعات بیشتری کسب کنید.

بیشتر بخوانید:

معرفی انواع مانیتور های مختلف خودرو

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .