مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

مقايسه يخچال فاميلی هاب سامسونگ و اينستاويو ال جی فرق و تفاوت

0 2,542
زمان مطالعه : 5 دقیقه

مقايسه يخچال فاميلی هاب سامسونگ و اينستاويو ال جی ؛ یخچال و فریزر های هوشمند یک دسته از لوازم در حال ظهور هستند که به اینترنت متصل هستند و می توانند کارهایی مانند ارسال هشدار در هنگام باز بودن درب یا تمام شدن یخ . یخچال و فریزر های هوشمند نسبتاً کمی وجود دارد ، اما دو مورد از مدل های بسیار پیشرفته یخچال اینستاویو ال جی ( LG’s Instaview ) و فامیلی هاب سامسونگ ( Samsung’s Family Hub ) هستند. 


مقايسه يخچال فاميلی هاب سامسونگ و اينستاويو ال جی فرق و تفاوت

هرکدام در یکی از درهای خود دارای پانلی هستند که دارای عملکردهای خاصی مانند دیدن آنچه در داخل است ( بدون باز کردن درب) و مشاهده تقویم اعضای خانواده و ارسال و دریافت یادداشت است . اما یخچال فریزر های Instaview و Family Hub چیزی بیش از نمایشگرهایشان هستند ، به همین دلیل آنها برخی از بهترین یخچال های اطراف هستند. در اینجا شرح مختصری از آنچه ارائه می دهد آورده شده است.

یخچال فریزر های ال جی و سامسونگ هر دو دارای فیبرهای فولادی ضد زنگ مرغوب هستند و در چندین رنگ عرضه می شوند. ال جی اینستاویو را در سه تنظیمات ارائه می دهد : ساید بای ساید ، درب فرانسه سه تایی و درب فرانسوی چهار درب. همچنین Family Hub سامسونگ در سه طرح موجود است : درب فرانسوی سه تایی . درب فرانسوی چهار تایی و درب فلکس چهار درب که می توانید با توجه به نیاز خود ، محفظه چهارم را از فریزر به یخچال و برعکس تبدیل کنید.

 

اینستاویو

ویژگی های هوشمند

Instaview به برنامه SmartThinQ LG ( Android و iOS ) متصل می شود و به شما امکان می دهد دمای یخچال را تنظیم کنید . در صورت باز بودن درب ها به شما هشدار می دهد و در صورت نیاز به تعویض فیلتر آب ، به شما اطلاع می دهد. همچنین با الکسا و دستیار Google کار می کند .

برای مشاهده و خرید یخچال اینستاویو ال جی با تست سلامت و تاییدیه کارشناس بر  روی خرید یخچال ساید ال جی Instaview کلیک کنید.

صفحه نمایش لمسی بزرگ 21 اینچی Family Hub بسیاری از ویژگی های متصل را امکان پذیر می کند . از طریق صفحه لمسی می توانید دستورالعمل های آشپزی را جستجو کنید ، یادداشت هایی بنویسید و آنها را به تلفن های اعضای خانواده ( و برعکس ) ارسال کنید . به محتویات داخل یخچال نگاه کنید ( به لطف دوربین های داخلی آن ) ، دستگاه های خانگی هوشمند را کنترل کرده و با استفاده از Bixby سرچ کنید . همچنین می توانید موسیقی پخش کنید ، لیست های خرید ایجاد کنید ، مواد غذایی سفارش دهید و بسیاری موارد دیگر .

 

برنده : سامسونگ

مقايسه يخچال فاميلی هاب سامسونگ و اينستاويو ال جی فرق و تفاوت

ویژگی های غیر هوشمند

ویژگی اصلی یخچال و فریزر Instaview ال جی پنلی است که در درب سمت راست بالای آن قرار دارد که با دو بار ضربه زدن روی آن ، شفاف می شود و به شما امکان می دهد داخل آن را ببینید . علاوه بر این ، همین پنل دارای یک درب است ، به این معنی که شما فقط می توانید قسمت بیرونی آن را باز کنید تا مثلاً یک شیشه خردل بردارید ، بدون آنکه کل یخچال را باز کنید.

 

اینستاویو
جدا از صفحه لمسی بزرگ ، یکی از مدل های Family Hub دارای درب ( Flex ) است که محفظه آن می تواند به صورت یخچال یا فریزر استفاده شود . سایر مدل ها دارای کشو ( FlexZone ) هستند که برای ذخیره مواردی که بیشتر استفاده می شوند مناسب است. به این ترتیب ، لازم نیست یکی از محفظه های بزرگتر یخچال را باز کنید.

برنده : مساوی

مقايسه يخچال فاميلی هاب سامسونگ و اينستاويو ال جی فرق و تفاوت

مقايسه يخچال فاميلی هاب سامسونگ و اينستاويو ال جی ؛ قیمت

ارزان ترین یخچال و فریزر LG Instaview 1,899 دلار است. این یک مدل کناری با یک استیل ضد زنگ ، ظرفیت 26.1 فوت مکعب ( یخچال فریزر 16.9 فوت مکعب ، فریزر 9.2 فوت مکعب ) و یک درب داخلی آب و یخ است . گرانترین Instaview در سری Signature ال جی قرار دارد که نسبت به سایر محصولات آن دارای قیمت های برتر و ویژگی های برتر است . با قیمت 6,299 دلار در هر دو ظرفیت 30.1 ( Full Size ) یا 22.8 ( Counter Depth ) فوت مکعب موجود است . این یخچال فریزر چهار درب فرانسوی دارای سنسور در قسمت پایین یخچال است که هنگام کشیدن پای خود در مقابل آن ، درب را باز می کند. علاوه بر این ، با باز شدن درب فریزر . کشوهای فریزر به صورت خودکار بیرون کشیده می شوند و وقتی درها را ببندید آن ها نیز بسته می شوند.

غیر از سری Signature ، گرانترین یخچال و فریزر InstaView برای یک مدل درب فرانسوی با ظرفیت 28 فوت مکعب و چهار درب  فولاد ضد زنگ مقاوم در برابر اثر انگشت ، 487 دلار قیمت دارد . ارزان ترین یخچال فریزر Family Hub سامسونگ ، درب فرانسوی سه تایی . مدل 24.2 فوت مکعب است که 2,499 دلار قیمت دارد. گرانترین مدل یک مدل با درب فلکس چهار ضلعی 22.2 فوت مکعب است که 3,599 دلار قیمت دارد.

برنده : LG

مقایسه رتبه بندی

مصرف کنندگان کدام یخچال را ترجیح می دهند؟ برای فهمیدن این واقعیت ، به طور متوسط ​​رتبه بندی را برای همه یخچال و فریزرهای InstaView و Family Hub  از ( Lowe’s ) ، ( Home Depot ) و ( Best Buy ) دریافت کردیم. ال جی با میانگین امتیاز 4.5 ستاره ( از 5 ) در مقابل4.1 ستاره سامسونگ در صدر جدول قرار گرفت .

 

« حتما بخوانید  لیست قیمت یخچال ساید بای ساید دوو در سایت تا خرید

برنده کلی : LG Instaview

مقايسه يخچال فاميلی هاب سامسونگ و اينستاويو ال جی فرق و تفاوت

 

 یخچال و فریزرهای InstaView ال جی در چهار دوره و Samsung Family Hub در دو دوره پیروز شدند. ال جی تنظیمات بیشتری را ارائه می دهد ، قیمت پایینتری دارد و مدل های آن کمی بالاتر از مدل های سامسونگ قرار گرفتند. LG InstaView و Samsung Family Hub عملکرد خوبی در یخچال و فریزر دارند. آنها از نظر ظاهری عالی و طراحی کاملاً هوشمندانه ، چه در داخل و چه در خارج ، دارند.

سخن پایانی 

امیدواریم که با مطالعه این صفحه پاسخ سوال خود را گرفته باشید. در صورتی که مایل به خرید یخچال ساید سامسونگ و ساید ال جی اصل با قیمت ویژه تخفیفدار هستید به سایت baneeh.com مراجعه کنید مشاوره خرید رایگان بگیرید ؛ و با کد تخفیف baneh-com با ثبت خریدتان تخفیف دریافت کنید . نظراتتون رو بنویسید و سوالاتتون رو در زیر بپرسید . برای مشاوره و خرید یخچال ساید با تخفیف روی لینک خرید یخچال ساید سامسونگ کلیک کنید .

بیشتر بخوانید :

یخچال ال جی « LG » و امکانات و ویژگیهایش

سیستم خنک کننده 3 گانه Triple Cooling یخچال سامسونگ

دلایل ایجاد سر و صدای یخچال و فریزر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .