مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

امکانات یخچال ال جی ؛ بررسی ویژگی ها و تکنولوژی ها

0 141
زمان مطالعه : 5 دقیقه

امکانات یخچال ال جی : طراحی خاص «Door-in-Door» در یخچالهای ال جی

امکانات یخچال ال جی ؛ بررسی ویژگی ها و تکنولوژی ها ؛ یکی از مهم ترین ویژگیهای یخچالهای ال جی ، طراحی خاص در دو لایه «Door-in-Door» است . توجه بیش از اندازه به این ویژگی تنها به خاطر زیبایی اش نیست ، بلکه به خاطر صرفه جویی در مصرف انرژی و جلوگیری از اتلاف سرما و فضای بیشتر به همراه دسترسی راحت به مواد غذایی پر مصرف و نوشیدنی ها است . این طراحی باعث می شود تا 46.5 % از اتلاف انرژی و هوای سرد یخچال جلوگیری شود . طراحی خاص «Door-in-Door» به همراه کمپرسور اینورتر خطی ، میزان مصرف انرژی را به میزان قابل ملاحظه ای پایین آورده است . و 9% فضای بیشتری در اختیار کاربران قرار می دهد .
یخچال ال جی و امکانات و ویژگیهای به کار رفته در آن

کمپرسور اینورتر خطی«INVERTER Linear Compressor»

 کمپرسورهای اینورتر خطی دارای مصرف انرژی کمتر و صدای کمتری هستند . دقیقتر بگوییم ، این کمپرسورها به میزان 32% انرژی کمتری مصرف می کنند و 25% هم صدای پایین تری دارند . تعداد دفعات باز و بسته شدن درب یخچال به کمترین اندازه می رسد . با کاهش خروج و اتلاف هوای سرد ، مواد غذایی مدت زمان بیشتری سالم و تازه باقی می مانند . تمام این ویژگی ها به همراه 10 سال ضمانت تعویض کمپرسور اورجینال بودن و اصالت کالا را تضمین می کند . طول عمر بالاتر کمپرسورهای اینورتر خطی به دلیل ساختار متفاوت آنها و استفاده از قطعات کمتر در ساختشان است . یعنی قطعات کمتر برخورد و اصطکاک مابین قطعات را نیز کمتر می کند و در نتیجه طول عمر کمپرسور بالاتر می رود.
یخچال ال جی و امکانات و ویژگیهای به کار رفته در آن

فیلتر بهداشتی «Hygiene Fresh+» ال جی

یخچالهای ساید بای ساید ال جی دارای فیلتر بهداشتی « Hygiene Fresh+» هستند . این فیلتر بوی بد و انواع باکتری ها و میکروب ها و ویروس ها و قارچ ها و … را از بین می برد. میزان اثر گذاری این فیلتر بهداشتی 99.99% اعلام شده است . این فیلتر فوق العاده دارای پنج لایه می باشد که هر کدام از لایه ها وظایف خاصی را بر عهده دارند . این فیلتر از دو لایه فوتوکاتالیست و دو لایه فیلترکربنی بوزدا و یک لایه لامپ فرابنفش تشکیل شده است . لایه ی اول وظیفه ی حذف گردو غبار را برعهده دارد . دومین لایه و لایه ی سوم ، انواع بوهای تند و نامطبوع را از بین می برد .

لایه ی چهارم باکتری ها و ویروس های موجود در هوا را از بین می برد . لایه ی پنجم نیز به کمک لامپهای یو- وی «UV» هر باکتری و ویروس مضری را که باقی مانده باشد ، از بین می برد . در نهایت هوایی تازه و سالم از طریق فن وارد فضای داخلی یخچال می شود .
یخچال ال جی و امکانات و ویژگیهای به کار رفته در آن

کشوی نگهدارنده ی میوه و سبزیجات «™FRESH Balancer »

ویژگی دیگری که یخچالهای ساید بای ساید ال جی دارای آن هستند ، محفظه ایست به نام محفظه ی نگهدارنده ی میوه و سبزیجات.« ™FRESH Balancer». این محفظه بطور اختصاصی برای نگهداری بیشتر میوه و سبزیجات طراحی شده است . با درزگیری کامل ، میزان رطوبت را در حد بهینه نگه می دارد و از هدر رفت رطوبت جلوگیری می کند . به میزان 20% بیشتر ازسایر یخچالها ، رطوبت را حفظ می کنند و طراوت و تازگی بیشتری به میوه ها و سبزیجات می دهند. کشوی نگهدارنده ی رطوبت «MOIST BALANCE CRISPER™» نیز با متعادل سازی میزان رطوبت ، از فاسد شدن و خیس شدن مواد غذایی جلوگیری می کند .
کشوی نگهدارنده ی میوه و سبزیجات

امکانات یخچال ال جی : لامپ‌های LED

روشنایی داخلی یخچالها بوسیله ی لامپهای ال ای دی « LED » تامین می شود . لامپهای LED مصرف انرژی کمتر و طول عمر بیشتری نسبت به لامپهای معمولی دارند . همچنین حرارت و گرمای کمتری هم تولید می کنند ، بنابراین حرارت کمتر ، از فاسد شدن زود به هنگام مواد غذایی جلوگیری می کند . و به حفظ بیشتر و تازه ماندن مواد غذایی کمک می کند .
یخچال ال جی و امکانات و ویژگیهای به کار رفته در آن

قابلیت «Vitamin Plus»

قابلیت دیگری که در یخچالهای ال جی مورد استفاده قرار می گیرد ، قابلیت Vitamin Plus است . این قابلیت با تولید ویتامین C به تازه ماندن و حفظ رطوبت مواد غذایی کمک می کند . می دانید که ویتامین سی آنتی اکسیدان است و باعث متعادل سازی رژیم غذایی و مغذی تر کردن مواد غذایی می شود . با کمک Vitamin Plus میوه وسبزیجات به میزان 1.7 برابر بیشتر ویتامین C خواهند داشت . قابلیت جدید Vitamin Plus مدت زمان زیادی می تواند سلامت غذا و میوه ی شما را تامین کند . این مدت زمان توسط ال جی 8 تا 9 سال تخمین زده شده است .

امکانات یخچال ال جی : سیستم تصفیه ی آب

وجود سیستم تصفیه ی آب در یخچالهای ال جی با حذف انواع آلاینده ها و رسوبات آب به سلامت خانواده ی شما کمک شایانی خواهد کرد . تصفیه ی آب در این یخچالها توسط یک سیستم تصفیه ی 3 گانه انجام می شود . این سیستم دارای سه فیلتر است که هر کدام برای از بین بردن و حذف نمودن آلاینده های مشخصی تعبیه شده اند . فیلتر «PRE-CARBON» جهت حذف کردن و از بین بردن رسوبات کلر و فلزات سنگین مورد استفاده قرار می گیرد . فیلتر شماره دو فیلتر «UF» است . این فیلتر از بین برنده ی باکتری ها و ذرات معلق در آب است «0.2 تا 5 میکرون» .

فیلتر سوم نیز فیلتر «POST-CARBON» مواد شیمیایی آلی آب را حذف می کند . یخچالهای ال جی برای جلوگیری از آلودگی مجدد آب ، مخزن آب را از جنس استیل ضد زنگ درست کرده اند . همچنین قابلیتهایی مانند آب دهی مستمر و یا آب دهی با حجم مشخص آبریز یخچالهای ال جی را متفاوت تر کرده است .

سیستم عیب یاب هوشمند «™Smart Diagnosis»

یخچالهای ال جی دارای سیستمی به نام سیستم عیب یاب هوشمند هستند . این سیستم هر گونه مشکل پیش آمده در یخچال را اطلاع می دهد. و به میزان قابل توجهی از وقت و هزینه ی شما صرفه جویی می کند .
سیستم عیب یاب هوشمند


مزيت فناوري اينورتر inverter یخچال

« حتما بخوانید  علت اتومات نکردن یخچال و فریزر چیست ؟ دلیل خاموش نشدن
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .