مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

مراکز خرید دبی و پاساژ ها و بازار های خرید در دبی

0 549
زمان مطالعه : 7 دقیقه

راهنمایی کامل مراکز خرید دبی برای خرید های عمده و خرید های خرده از دبی

مراکز خرید دبی ؛ دبی یا همان مرکز خرید خاورمیانه بدون شک یکی از مسافرخیز ترین شهرها برای خرید ارزان و لوکس است. شهر دبی به یکی از مراکز خرید برتر دنیا مشهور است که دارای مراکز خرید مجهز، بازارها ی سنتی، فروشگاههای بسیاربزرگ و زیبا، باتفریحات و دیدنی های مختلف است که اگر هدفتان خرید هم نباشد ارزش گشت و گذار و دیدن را دارد.

در مراکز خرید دبی اکثر مارک ها و اجناس متنوع را میتوانید پیدا کنیدکه تخفیف قابل توجهی هم دارند بنابراین اگرازصبح تا شب بچرخید باز وقت کم می اورید. دردبی فستیوال و جشنواره های خرید همراه با برنامه های سرگرم کننده برگزار میشود که یکی در دی ماه ودیگری در مرداد ماه است و اجناس با قیمت های کم به فروش می رسند. برای دیدن مراکز تفریحی دبی این مطلب را بخوانید.

 امارات دبی ( مراکز خرید دبی )

 این مرکز خرید با معماری خیره کننده اش چنان وسیع است که یک مرکز تفریح نیز محسوب میشود و دارای 90 رستوران و کافی شاپ، سالن های اسکی، بیلیارد و انواع بازی، سینما و استخر، با کلیه امکانات می باشد. در کنار این مرکز خرید هتل هم جهت اسکان مسافران وجود دارد.

 

 فستیوال دبی ( مراکز خرید دبی )

یکی از مرکز خرید های معروف دبی فستیوال دبی است. فستیوال به فرودگاه نزدیک و کنار سواحل قرار گرفته ومناظر زیبایی دارد در این مرکز خرید که شاهکار معماری است 600 فروشگاه شیک و مجهز، 100 رستوران فوق العاده و کافی شاپ هایی که دران همراه با صرف غذا از شنیدن موسیقی راک هم لذت میبرید، دارای پارکینگ و مراکز سرگرمی متنوع است.

مراکز خرید دبی و پاساژ ها

 میردیف دبی ( مراکز خرید دبی )

 مرکز خرید میردیف در خیابان امارت قراردارد. این مرکز خرید از شهر دور است اما چنان معماری داخلی زیبایی دارد ارزش رفتن را دارد. 470 فروشگاه با امکانات رفاهی و تفریحی سالن ورزش بولینگ و فوتبال، سالن سینما و شهربازی برای بچه ها، اب گرم و ارایشگاه و خدمات پزشکی است حدود 80 رستوران و کافه هم دارد.

مراکز خرید دبی و پاساژ ها

مرکز خرید برجمان دبی

 مرکز خرید برجمان از شیک ترین و لوکس ترین مراکز خرید دبی است که دارای 300 فروشگاه با سالن غذاخوری های متنوع و کافی شاپ های جذاب، دارای پارکینگ، سرگرمی و بازی برای کودکان، سالن ورزش و سینما است. برجمان در خیابان خالد بن ولید واقع شده است.

 سیتی سنتر دبی ( مراکز خرید دبی )

مرکز خرید سیتی سنتر واقع در خیابان القرهودو مرکز خریدی بزرگ و متفاوت است و بعد از دبی مول بزرگترین مرکز خرید دبی است که از جاذبه های گردشگری دبی نیز محسوب میشود. دارای 3 طبقه با 350 فروشگاه، پارکینگ، رستوران، سالن ورزش و شهربازی است. از مراکز قدیمی اما با معماری خاص دبی است.

مرکز خرید ابن بطوطه دبی

مرکز خرید ابن بطوطه از عظیم ترین  مرکز خرید های جهان است که  درخیابان شیخ زاید قرار دارد. نام این مرکز خرید از جهانگرد مشهور ابن بطوطه گرفته شده است. و معماری ان از 6 کشور اقتباس شده که در نوع خود بی نظیر است. مثلا در بخش ایران(یکی از شش بخشی که ابن بطوطه به ان سفر کرده بود) از کاشی کاری های فیروزه ای استفاده شده است. این مرکز خرید دارای 270 فروشگاه، 50 رستوران، 20 سالن ورزشی و سینمایی، شهر بازی، پارکینگ است. مرکز خریدی متفاوت ارزان که برای خریدن سوغاتی هم مناسب است.

 اوتلیت ( مراکز خرید دبی )

مرکز خرید اوتلیت که به مرکز خرده فروش هابا تخفیف زیاد معروف است. اوتلیت 2 طبقه ودارای 240 فروشگاه است. از شهر دور و دارای تخفیف دوشنبه هاست.

مراکز خرید دبی و پاساژ ها

مارینا دبی ( مراکز خرید دبی )

مرکز خریدمارینا در خیابان شیخ زایدقسمت اروپایی نشین ها، نزدیک ساحل با چشم اندازی بی نظیر واقع شده است ویکی از جاذبه های گردشگری است به هتل مارینا هم نزدیک است.
مارینا در 4 طبقه بیش از 200 فروشگاه دارد که از هر نوع جنسی که بخواهید موجود است اما نسبت به سایر مراکز خرید گرانتر است؛ سالن غذاخوری و کافی شاپ هایی رو به ساحل و دلچسب برای نشستن دارد که شب ها همراه با فواره های ابی بی نظیر زیبایی دو چندانی دارد.

مراکز خرید دبی و پاساژ ها

دبی مال ( مراکز خرید دبی )

 مرکز خرید دبی‌مال یکی از مراکز خرید مشهور و شلوغ است  و بزرگترین مرکز خرید دبی است. پاساژی بسیار بزرگ و دیدنی در 4 طبقه دارای 1200 فروشگاه متنوع با امکانات: پارکینگ، بانک، سینما، زمین اسکیت، اکواریوم، مرکز سرگرمی و اموزشی کودکان، شهربازی کامپیوتری، انواع محصولات و مارک های بروز و رستوران هایی متفاوت با انواع غذاهای کشور های دیگر. پس به این مرکزخرید مدرن حتما سر بزنید.

 

« حتما بخوانید  اسکان در bane( ویژه ی مسافران )، راهنمای اقامت و اسکان در bane

وافی سیتی ( مراکز خرید دبی )

مرکز خرید وافی سیتی 4 طبقه و دارای 300 فروشگاه، رستوران و مجموعه های تفریحی است. این مرکز خرید معماری  هرمی زیبا و لوکسی دارد.  

مرکز خرید مرکاتو‌

مرکز خريد مرکاتوکه به معنی بازار در خیابان ساحلی جمیرا قرار دارد.‌ دارای 100 فروشگاه، سینما، رستوران و کافه می باشد. سقف این مرکز خرید قوسی و شیشه ای  وبسیار زیبا می باشد.

مراکز خرید دبی و پاساژ ها

مرکزخریدامیریتز مال

امیریتز مال مرکز خرید بسیار بزرگی است و دارای 560 فروشگاه، پیست اسکی متفاوت، سینما، رستوران، بازی و سرگرمی برای کودکان می باشد.

مرکز خریدلامسی پلازا

مرکز خرید لامسی پلازا در خیابان زعبیل واقع است دراین مرکز خرید به اقسام اجناس بامارک های بین المللی وقیمت مناسب دسترسی دارید، دارای کافی شاپ و رستوران و سینما و مرکزی بسیار مناسب تر از سایرمرکز خریدها برای بازی و سرگرمی و نگهداری کودکان است.

مرکز خریدایکیا

مرکز خرید ایکیا یکی از بزرگترين و مشهورترین فروشگاه لوازم خانگی مبلمان‌ و اثاث منزل است. محصولات این مرکز خرید دارای کارایی بالا و با  قیمت مناسب  به فروش می رسند. رستوران و کافی شاپ های مجهزی هم در طبقه دوم ساخته شده اند. شما می توانید انتخاب های خودرا ازدیدن چیدمان کامل سه خانه برگزینید.

مراکز خرید دبی و پاساژ ها

مرکز خریدالغدیر دبی

مرکز خرید الغریر دبی در خیابان رقه و عمربن خطاب واقع شده است. این مرکز خرید در 2 طبقه و دارای 400 فروشگاه، رستوران و کافه، مواد خوراکی، سالن سینما، کافی نت و… است. و در کنار این مرکز خرید پارکینگ چن طبقه قرار دارد. و کالا های ان دارای قیمت مناسبی هستند.

مرکز خرید اژدها

اين مرکز خريد بزرگترین مرکز خرید چینی با معماری خاص است ک
ه در نزدیک فرودگاه واقع شده است. وبه چند بخش اداری و بازرگانی تقسیم شده. این مرکز خرید شامل رستوران و اکثر وسایل های چینی به صورت عمده و خرده است.

مرکز خرید اربیان دبی

اربیان در جاده الخوانیج واقع شده در اربیان علاوه بر 200 فروشگاه، تفریحاتی برای بچه ها و سالن های غذاخوری قرار داده شده است.

مرکز خرید دی تو دی

دی تو دی دارای شعبه های زیادی است که بزرگترین انها نزدیک مرکز خرید سیتی سنتر است. فروشگاه ها در این مرکز خرید با انواع کالا ی با کیفیت و قیمت مناسب به فروش می رسند دی تو دی مرکز خریدی ارزان که قیمت اجناس اکثرا از یک درهم تا بیست درهم است. به همین دلیل اکثرا مرکز خریدی شلوغ است. در این مرکز خرید رستوران و کافی شاپ های شیک و مدرنی دارد.

مرکز خرید ارض الهدایا

مرکز خرید ارض الهدایا دارای شعبه های مختلف و اجناس و اقسام کالا می باشد قیمت ها ارزان  و اجناس مر غوب هستند.

مدینه جمیرا

جمیرا یک بازار سنتی در دبی است که در جاده جمیره نزدیک برج العرب قرار دارد. همه چیز در این بازار پیدا میشود بخصوص عتیقه جات  و هنر دست، بازاری با معماری قدیمی و رنگارنگ و جنس های سنتی و متنوع ، غذاخوری های سرباز با غذا و فضای عالی دارد.

بازار طلای دبی

بازار طلای دبی یک بازار تاریخی شهر دبی است و جزء جاذبه های گردشگری است. اگر کسی می خواهد ببیند دبی در زمان های قدیم به چه شکل بوده حتما به این بازار سر بزند. در این بازار تنوع طلا بالاست و قیمت ان هم نسبت به کشور های اطراف پایین تر است.

بازار الکرامه

بازار الکرامه نیز مانند بازار طلا بازاری قدیمی و تاریخی است و برای توریست ها مناسب است. در این بازار وسایل ارزان پیدا می شوند. اکثرگردشگران برای بازدید شب ها به این بازار می ایند.

بازار پارچه

بازار پارچه درمنطقه بردبی و خیابان الفهدی واقع شده است. در این بازار از اقسام پارچه متناسب با هر سلیقه ای موجود است تنوع بسیار بالایی در بین پارجه ها وجود دارد و دنیایی رنگارنگ را تجربه می کنید. هنرهای دستی و کفش هم در این بازار به فروش می رسد. از چوب در طراحی این بازار استفاده شده است سقف بازار و در مغازه ها چوبی اند.

مراکز خرید دبی و پاساژ ها

بازار ادویه

بازار ادویه کناربازار طلا قرار دارد. دراین بازار در تمام کوچه هایش بو و عطرانواع ادویه ها پیچیده است. و ان را به بازاری دیگر تبدیل کرده است در این  مکان از ادویه های سراسر دنیا وجود دارد.

بازار ادویه در دبی
                                 

مراکز خرید دبی و پاساژ ها

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .