مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

رستورانهای bane و غذاخوریهای bane

0 379
زمان مطالعه : 3 دقیقه

 رستورانهای bane

رستورانهای bane ، اولین رستورانی که در دنیا تاسیس شد به منظور ایجاد محیطی اجتماعی و صمیمی جهت رفع نیاز  مادی و معنوی انسانها بوده  که امروزه به این شکل بسط داده شده است.  رستوران رفتن ، از عادتها و در واقع تفریح های خانواده های امروزی است و هم چنین اکثر مسافران که به شهرها و کشورهای اطراف سفر میکنند میزان نیازمندی به رستوران  در هر شهری را دوچندان می کند. به همین جهت لازم است در مورد رستورانهای اطرافمان اطلاعاتی داشته باشیم  تا بتوانیم انتخاب درست تری داشته باشم . 

 

شهر bane با توجه به شرایط اقتصادی خاصی که دارد ایجاب می کند که ساکنین آن نسبت به تاسیس رستوران بی تفاوت نباشند ؛ از این رو تلاش کرده اند که اکثر رستورانها و غذاخوریها را در نزدکی مراکز خرید ایجاد کنند؛ تا پیدا کردن و رسیدن به آنها برای مسافران راحت و قابل دسترس باشد؛ به همین دلیل طبقات بالای بعضی از پاساژها را به رستوران اختصاص داده اند و یا مابین پاساژها و در نزدیکی مراکز تجاری ، رستورانهایی ایجاد کرده اند.

بعد از چندین ساعت گشتن و چرخیدن در میان پاساژها و انتخاب کردن و چانه زدن بر سر قیمت و ….خستگی و گرسنگی بیشتر از این اجازه ی گشتن را به شما نمی دهند و ناگزیر به رستوران یا غذاخوری یا هرجای مشابه دیگری پناه می برید؛البته اگر وسایل لازم برای آشپزی و طبخ غذای ساده و مختصری را به همراه داشته باشید می توانید در پارکها ی مجاور مراکز خرید بساط سفره ی خود را پهن کنید.برای دریافت اطلاعات در موردراهنمای اقامت و اسکان در شهر bane این موضوع را بخوانید.

رستورانهای bane

رستوران کردستان یکی از رستورانهای خوش نام این شهر می باشد و بین مردم شهر به عنوان رستورانی تمیز و با غذاهای خوشمزه و لذیذ شناخته شده است.این رستوران به مرکز اصلی شهر بسیار نزدیک است و در خیابانی واقع شده است که ارتفاع زیادی با دیگر مناطق شهر دارد و همین اختلاف ارتفاع چشم انداز زیبایی به منطقه بخشیده است.

آدرس: bane میدان امام بالاتر از دانشگاه آزاد اسلامی

رستوران جهان نما یکی از رستورانهای تازه تاسیس در شهر bane است و در نزدیکی مراکز خرید و پاساژها قرار دارد، نمای داخلی زیبایی هم دارد. ( رستورانهای bane)

آدرس: bane بلوار سردشت، بالاتر از شرکت نفت ، نرسیده به هتل سامان

« حتما بخوانید  خرید از شهر بانه و راهنمای خرید ازمراکز تجاری

رستوران گلستان چندین سال است که به اهالی bane و مسافران bane خدمات ارائه می دهد، این رستوران کمی بالاتر از مجتمعهای تجاری پاسارگاد و گلستان قرار گرفته . ( رستورانهای bane)

آدرس: بلوار توحید بالاتر از پاساژ پاسارگاد

آدرس: بلوار هیمن

رستوران کاندیش در وسط مرکز خرید است و در واقع طبقه ی دوم پاساژ کاندیش به این رستوران اختصاص داده شده.نزدیکی به همه ی مراکز خرید دلیل خوبی برای انتخاب این رستوران می تواند باشد. ( رستورانهای bane)

آدرس: ابتداری بلوار آزادی، طبقه ی دوم پاساژ کاندیش

رستوران بزرگ ماد  که در واقع در طبقه ی فوقانی پاساژ ماد قرار گرفته رستورانی تمیز و با امکانات خوبی است.این رستوران هم به مراکز خرید بسیار نزدیک است. ( رستورانهای bane)

آدرس: میدان چومان خیابان شهدا طبقه فوقانی پاساژ ماد

رستوران پدیده بین پاساژ گلستان و پاساژ طنین واقع شده است . ( رستورانهای bane)

آدرس:بلوار سقز کوچه ی پاساژ گلستان

رستوران زیتون برای کسانی مناسب است که از سرو صدا و شلوقی بازار خسته شده اند زیرا محیط آرام و بی سرو صدایی دارد ، فضای سنتی این رستوران مکان مناسبی برای از تن به در کردن خستگی است. ( رستورانهای bane)

آدرس: بلوار سقز

رستوران زریبار در انته
ای کوچه ای که روبروی پاساژ الماس و میدیا واقع شده، قرار دارد. این رستوران به تازگی افتتاح شده و آماده ی ارائه ی خدمات میباشد.

آدرس: بلوار سردشت کوچه روبروی پاساژ الماس

آدرس: بلوار ورزش بالاتر از پاساژ خیام

رستوران پاتوق بین پاساژ صادقی و پاساژ نادری قرار گرفته، نزدیکی این رستوران از مراکز اصلی خرید یکی از نکته های مثبت آن به حساب می آید. ( رستورانهای bane )

آدرس: میدان چومان چسبیده به پاساژ صادقی

رستوران نیلا در ابتدای کوچه ی روبروی پاساژ الماس قرار گرفته و بیشتر از سال است که سابقه ی کار دارد. ( رستورانهای bane)

آدرس: کوچه ی روبروی پاساژ الماس

 

برای اگاهی از چگونگی اقامت در تا خرید مطلب راهنمای اقامت و اسکان در شهر  را هم مطالعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .