مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

معرفی 10 اپلیکیشن کاربردی اندروید و برتر سال 2016

0 42
زمان مطالعه : 7 دقیقه

بهترین اپلیکیشنهای آندرویدی در سال 2016

معرفی 10 اپلیکیشن کاربردی اندروید و برتر سال 2016 ؛ بهترین اپلیکیشنهای آندرویدی : محبوب ترین سیستم عامل ، در حال حاضر سیستم عامل اندروید است. این سیستم عامل بالغ بر 1.6 میلیون اپلیکیشن را در گوگل پلی استور دارد. تنوع زیاد اپلیکیشن ها و ویژگیهای متفاوت هر کدام باعث شده است که انتخاب اپلیکیشنی مفید و کاربردی در بین این همه ، سخت و وقت گیر باشد . بطور کلی اپلکیشن هایی که هر چند و قت یک بار ، اپدیت و به روز می شوند. در واقع در هر نسخه ی جدید مشکلات بیشتری را برطرف می کنند و امکانات بیشتری هم به آن اضافه می کنند . بنابراین طبیعی است که از بین اپلیکیشن ها ، چنین اپلیکیشنی محبوبیت زیادی خواهد داشت .

عکسهای زنده با اپلیکیشن Giphy Cam

 Giphy ، اپلیکیشنی برای ساخت تصاویر متحرک و زنده . این اپلیکیشن لذت ساخت تصاویر گیف را به کاربران می دهد و با استفاده از دو روش خیلی ساده می توان از فیلمهای گرفته شده و یا تصاویر تان گیف درست کنید. با قرار دادن فایل ورودی در این اپلیکیشن یا ضبط تصاویر و یا فیلم در همان لحظه بصورت زنده ، می توان تمام استیکرها و فریم ها و فیلترها را بر روی این فایلها اجرا کرد . اپلیکیشن Giphy Cam از آن برنامه هایی است که نباید از دستش بدهید و باید حتما لذت استفاده از آن را تجربه کرد. این برنامه ی جالب را می توانید از گوگل پلی و یا از آپ استور دانلود کنید. این اپلیکیشن بصورت رایگان ارائه شده است .

 

اپلیکیشن های برتر اندرویدی

 

اپلیکیشن کاربردی اندروید : اپلیکیشن Google Allo

اپلیکیشن پیام رسان گوگل « Google Allo» دستیار هوشمندی دارد با وجود این دستیار هوشمند شما می توانید در کمترین زمان ممکن ، به اطلاعات مورد نظرتون برسید.با الو دیگر هیچ یک از مخاطبان شما منتظر نمی مانند و شما هوشمندتر از همیشه پاسخگوی مخاطبین خود خواهید بود . به همراه تمام این موارد ، الو دارای استیکرهای فراوانی است و تصاویر را با قابلیتهای متعدد و جدیدی که دارد ارسال می کند.

حتی الو قادر است متن های تایپ شده ی شما را شخصی سازی کند. از ویژگیهای دیگر Google Allo ، استفاده از پاسخ های سریع و هوشمندی است که توسط اپلیکینش پیشنهاد می شوند . هنگام گفت و گو با دوستان ، گوگل کلماتی را که احتمال می دهد مورد نظر شما باشند ، به شما پیشنهاد می دهد.

Android

 اپلیکیشنی برای شیمیدانهای کوچک Isotope

اپلیکیشن Isotope ، چیزی جز جدول تناوبی ساده ی خودمان نیست. جدول تناوبی مندلیف یا همان جدول تناوبی عناصر است که احتمالاً برای بسیاری از دانش آموزان و حتی بسیاری از افراد دیگر هم لازم و ضروری باشد.گوگل یک اپلکیشنی را برای همین منظور طراحی و ارائه کرده است.این اپ با دارا بودن نقاط مثبت زیاد و رابط کاربری زیبا و راحت و ساده ، نظر بسیاری از کاربران را جلب کرده است.

این جدول دارای 118 عنصر است که تصاویر با کیفیت از 70 عنصر را با درج مشخصات کاملشان در این جدول آمده است. در این اپلیکیشن چنانچه در جستجوی عنصری خاص هستید ، می توانید جستجو کنید و حتی می توانید واحدهای دمایی مختلف را به یکدیگر تبدیل کنید .

اپلیکیشنهای برتر اندرویدی در سال 2016

عکسهایتان را نقاشی کنید با اپلیکیشن Prisma

پریسما « Prisma »، اپلیکیشن محبوب کاربران شبکه های اجتماعی است . عکسهای معمولی شما را به یک اثر نقاشی بی نظیر تبدیل می کند. می دانید که برنامه های متنوعی برای تغییر دادن و افزودن فیلترهای متفاوت به عکسها ، از سوی توسعه دهندگان ارائه شده اند .اما در این میان اپلیکیشن Prisma ، چیزی فراتر از یک فیلتر است. مطمئناً فیلترها و تغییرات برنامه ی پریسما ، یکی از بهترین نوع فیلترهاست .

سایر فیلترها ، تنها با نوعی دستکاری دیجیتالی هستند ، اما پریسما واقعاً مانند نقاشی به نظر می رسد. به مرور زمان و با استفاده ی بیشتر از این برنامه ی ویرایش عکس ، ترفندها و نکته های لازم را یاد می گیرید.پریسما فقط یک فیلتر ساده بر روی عکسهایتان نمی اندازد بلکه با با اسکن تمام و کامل عکستان ، تاثیر بسیار زیبایی به عکس میبخشد. تعداد دانلود این اپ ، از صدها هزار گذشته و این همه محبوبیت را می توان از تعداد زیاد عکسهای به اشتراک گذاشته در انواع شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس بوک و…فهمید.

Android

اپلیکیشن کاربردی اندروید : اپلیکیشن LastPass ؛ خوش حافظه

Android

LastPass  یکی از اپلیکیشن های کاربردی است ، مخصوصاً برای کسانی که رمزهاو پسووردهایشان را فراموش می کنند. رمزهای عبور بعد از مدت زمانی از یاد می روند ، مخصوصاً اگر چندین رمز عبور برای اکانتهای مختلف و متعدد داشته باشید. این تنها مشکل شما نیست ، اکثر کاربران این مشکل را بارها تجربه کرده اند .

کاربران به بهانه های مختلفی از رمزهای ساده و تکراری استفاده می کنند. در حالی که امنیت حساب کاربری شما به میزان امنیت و دوراز ذهن بودن رمزتان بستگی دارد. حال آنکه استفاده از یک رمز قوی و پیچیده می تواند از بروز هک شدن و فاش شدن اطلاعاتتان جلوگیری کند.

حالا توسعه دهندگان برای حل این مشکل اپلیکیشنی فوق العاده به نام LastPass را ارائه کرده اند. این برنامه تمام رمزهای عبور و پسووردهای شما را نگهداری می کند . این اپلیکیشن تمام رمزهای عبور تولید و نگهداری و استفاده را ذخیره می کند . بطوری که می توانید برای هر حساب کاربری یک فایل مربوط داشته باشید که تمامی اطلاعات را در خود دارد.

اپلیکیشن Lazy Swipe

Lazy Swipe ، اپلیکیشنی است که به راحتی منوهای مختلف و اپلیکیشن های لازم و ضروری را در دسترستان قرار می دهد . اگر حوصله ی باز کردن منوهای مختلف را ندارید این برنامه مخصوص شما طراحی شده است . برای اجرا کردن و استفاده از این برنامه ، کافی است که انگشت خود را از گوشه ی صفحه نمایش به سمت وسط و مرکز صفحه نمایش بکشید تا Lazy Swipe با آن رابط کاربری و طراحی نیم دایره ای زیبایش بر روی نمایشگر گوشیتان ظاهر شود.

این برنامه به شما اجازه می دهد تعیین کننده ی محل قرارگیری اش باشید و به دلخواه می توانید آن را در گوشه و کناره های نمایشگر قرار دهید. اگر صفحه ی نیم دایره ای مربوط به اپ Lazy Swipe را بچرخانید ، تمام اپلیکیشن ها و برنامه های مورد نظر را به شما نشان می دهد. در این صفحه ی نیم دایره ای Lazy Swipe ، آخرین برنامه های مورد استفاده و جعبه ابزار و تنظیمات در اختیار شما قرار می گیرد. و همچنین اعلانها و نوتیفیکیشن های دریافتی را نیز یادآوری می کند و پیامها و اعلانها را نمایش می دهد.

اپلیکیشن های برتر اندرویدی

اپلیکیشن Chrooma Keyboard

این کیبورد ؛ امکانات متعددی را در اختیار کاربران قرار می دهد ، برای نمونه ، حالت شب و تنظیم رنگ دلخواه رابط کاربری( تم های رنگی مختلف) و تغییر اندازه ی کیبورد بصورت دلخواه …کیبورد کروما جهت تایپ کردن راحت و آسانتر ، گزینه ای را در اختیار کاربران قرار داده است که با استفاده از آن می توانند کیبورد را به دو قسمت تبدیل کنند ، با تقسیم کیبورد به دو قسمت ، تایپ کردن سریع تر و آسان تر خواهد شد. انواع تم و انواع فونت نیز از دیگر جذابیتهای این کیبورد است .

همچنین جهت حفظ کردن باتری رنگ خاصی دارد وحالت شب پیشرفته از دیگر امکانات کیبورد کروما است. پشتیبانی و حمایت از زبان های متعدد از دیگر جذابیتهای این کیبورد است . که از بیش از 60 زبان پشتیبانی می کند . مخصوصاً اگر بدانید زبان فارسی هم از زبانهای پشتیبانی شده ی کیبورد کروما است ، جذابیتش دو چندان می شود. این اپ در همه ی گوشی های اندرویدی قابل نصب است .ازهزاران ایموجی مخصوص نیز پشتیبانی می کند.

اپلیکیشن های برتر اندرویدی

اپلیکیشنی برای ایکونهای زیبا Belle UI Icon Pack

اندروید برخلاف سایر سیستم عاملها ، به کاربران این امکان را می دهد که رابط کاربری وسیستم عاملشان را شخص سازی کنند. این اپ آیکونهایی زیبا و دایره ای شکل را در اختیار تان قرار می دهد که هیچ از پلتفرمها نظیرش را ندیده بودند. برنامه ی Belle UI Icon Pack به راحتی گوشی شما را زیباتر و به آیکونهایش شکل متمایزی می دهد. Belle UI Icon Pack مجموعه ای از آیکونهای بسیارزیبای اندرویدی  است ، بیشتراز 2190 آیکون زیبا و بی نظیر در این برنامه وجود دارد . با تمامی لانچرها سازگار است .ایکونهای ارائه شده دارای رزولوشن بالایی هستند. رتبه ای که این اپ در گوگل پلی بدست آورده است 4.9 از 5 بوده است .

Android

اپلیکیشن کاربردی اندروید : اپلیکیشن Trusted Contacts

اپلیکیشن Trusted Contactsبا این اپلیکیشن ، می توانید وضعیت گوشیتان و هم چنین موقعیت مکانی خود را به لیستی از افراد قابل اعتماد خود اراسال کنید. شیوه ی کار این برنامه به این صورت است که ابتدا از شما می خواهد لیستی از افراد قابل داعتماد خود را مشخص کنید و سپس در صورت نیاز اطلاعات گوشی و موقعیت مکانیتان به اعضای این لیست ارس
ال می شود.

Android

اپلیکیشن کاربردی اندروید : اپلیکیشن Picky Album

 اپلیکیشن Picky Album ، برنامه ایست که برای ساختن آلبوم عکس ازش استفاده می شود. این برنامه به انتخاب خودش در بین عکسهای موجود در گالری چندین عکس را به عنوان زیباترین عکسها انتخاب میکند و آنها را در یک آلبوم در اختیار کاربران قرار می دهد. دیگر شما مجبور نیستید که بین صدها عکس بگردید و بعد از کلی وقت تلف کردن ، عکس مورد نظرتان را یا  پیدا کنید و یا شاید هم پیدا نکنید. با اپلیکیشن Picky Album بهترین عکسهایتان را در یک آلبوم داشته باشید.

 

« حتما بخوانید  آموزش اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ اسمارت ویو

جان کلام 

 امیدوارم از خواندن مطلب معرفی 10 اپلیکیشن کاربردی اندروید و برتر سال 2016 بهره برده باشید . خوشحال می شویم سوالات و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .