مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

اسکان در bane( ویژه ی مسافران )، راهنمای اقامت و اسکان در bane

0 1,895
زمان مطالعه : 5 دقیقه

اقامت و اسکان در bane

اسکان در شهر bane که به عنوان قطب گردشگری استان محسوب می شود،و با توجه به جایگاه اقتصادی ویژه ای که دارد،هر ساله شاهد حضور مسافران و گردشگران زیادی از همه ی نقاط ایران است. وجود طیف عظیم مسافران در شهر ،نیازهایی به دنبال دارد. اگر از مسافران شهر bane هستید و عازم مسافرتید ، حتما مطالب راهنمای خرید و مراکز خرید bane را هم مطالعه فرمایید.

در چند دهه پیش شهر bane تنها چند مهمانپذیر جهت ارائه ی خدمات اسکان به مسافران داشت.اما با پیشرفت و بهبود تجارت منطقه و افزایش مجتمعهای تجاری،وجود هتل و مسافرخانه امری ضروری به نظر می رسد.بنابراین باید تلاش کرد تا اقامت و اسکان مسافران در شهر bane به بهترین صورت ممکن انجام پذردشگر و مسافر در سال ۱۳۹۴»

 

بی توجهی به این موضوع آثار سوئی به دنبال دارد و به این منطقه ی تجاری ضربه می زند.مسولین شهر bane تا حدودی این مشکل را رفع نموده اند. اکنون مهمانپذیرها و هتلهای زیادی هستند که با بهترین امکانات و قیمت تعیین شده در این زمینه فعالیت می کنند.قطعا ماندن در هتل و مسافرخانه بسیار امن تر و راحت تر است.اما در صورتی که ظرفیت هتلها و مسافرخانه ها تکمیل شده باشد،می توانید به خانه های استیجاری سر بزنید.در شهر ،5 هتل،5 مهمانپذیر،200 واحد استیجاری و منازل کرایه ای بطور دایم آماده ی ارائه ی خدمات به مسافرین می باشند.اما در تعطیلات نوروزی،علاوه بر موارد ذکر شده ، 5 سالن ورزشی و 35 مدرسه در اختیار ستاد اسکان مسافران قرار می گیرد.یرد و محیطی مناسب و دلپسند برای مسافران تعیین شود؛که این امر باعث جذب بیشتر توریسم می شود و تاثیر فراوانی دارد.

وقتی با حضور بالای گردشگران مواجه می شویم،بیش از هر چیز دیگری مسئله ی اسکان و اقامت آنها به ذهن خطور می کند و یکی از اساسی ترین نیازهای این جمعیت اقامت آنهاست.

«۵۰۲۰۰۰ نفر گردشگر و مسافر در سال ۱۳۹۴» 90%

اقامت مسافران در باشگاههای ورزشی

در حال حاضر یکی از اساسی ترین  نیازهای صنعت گردشگری،هتل داری می باشد.

همین که وارد شهر می شوید بعد از گذر از پاساژ پاسارگاد و گلستان از جلوی چشمانتان می گذرند،فریاد افرادی را می شنوید که می گویند ،منزل اجاره ای ،سوئیت اجاره ای…..به دلیل کمبود اتاق در هتلها که ظرفیت هزاران مسافر را ندارند و ازدحام مسافران در بعضی ایام سال،مسافران برای به سر بردن شب در شهر نسبت به اجاره منزل و سوئیت اقدام می کنند.و میزان اجاره بسته به محل و موقعیت و امکانات منازل اجاره ای متفاوت است شهر به واسطه ی حضور مسافران و گردشگران زیاد از همه جای کشور،قیمت منازل اجاره ای و هتل و مسافرخانه ها کمی بالا تر از حد معمول است و این امر سبب بهبود کیفیت هتل ها و مسافر خانه ها شده است.

ستاد اسکان برای مسافرین ،جهت امنیت و آسایش بیشتر مسافران،مکانهایی را برای اقامت آنها در نظر گرفته است.ولی با این حال باز هم در برخی از ایام تعطیل مخصوصا تعطیلات نوروز،مسافران در همه میادین شهر و پارکها و حتی پیاده روها چادر می زنند. در فصل بهار و تابستان ،به دلیل کمبود فضای سبز، اکثر مسافران به دشت و طبیعت زیبا می روند و در آنجا استراحت می کنند. فضای شهرمان با توجه به در امدی که شهر bane دارد خیلی جای پیشرفت دارد و می تواند  خیلی بهتر از وضع کنونی باشد هر چند برای مسافران از قبل شرایط فراهم بوده مثلا bane دارای خیابان ها و بلوار های عریض و مراکز تجاری و پارکینگ های بزرگ و  شرایط متوسط به بالایی است.

اسکان و اقامت در بانه

در پایین لیست کاملی از هتلها و مسافرخانه های شهر bane را می توانید مشاهده کنید

هتل لاله

هتل 4 ستاره لاله در جنوب شهر قرار دارد.,دارای آخرین استانداردهای جهانی از نظر مصالح و سازه و طراحی می باشد.,امکانات ویژه آن شامل؛آسانسور،کافی شاپ،اینترنت در اتاق و لابی،استخر،سالن اجتماعات و…..است.,این هتل دارای 100 اتاق است و بهترین و زیباترین چشم انداز را دارد.

هتل لاله

هتل آریان

« حتما بخوانید  رستورانهای bane و غذاخوریهای bane

 

  • سه ستاره معمولی
  • تلفن08734239460
  • قیمت یک شب اسکان در هتل آریان «اتاق دو تخت»147هزار تومان است.
  • امکانات ویژه صبحانه ، پارکینگ ، اینترنت می باشد.
  • هتل آریان در سال 92 تاسیس شده است.
  • چشم اندازی زیبا و محیطی آرام و بی سر و صدا دارد.
  • امکانات  این هتل شامل؛سونا،استخر و جکوزی،سالن بازی سالن ورزشی کافي شاپ و سالن مراسمات است
  • این هتل داراي 29 اتاق می باشد
  • آدرس:بلوار سردشت،میدان شوراهتل آریان

 

 

هتل شار

دو ستاره معمولی,تلفن 0873422211., قیمت یک شب اسکان در bane هتل شار «اتاق یک تخته» 70 هزار تومان است.,امکانات ویژه ی هتل شار صبحانه ، پارکینگ می باشد.,تاریخ احداث سال نود است, دارای 32 اتاق می باشد,دارای 22 اتاق و 10 سوئیت می باشد,آدرس: میدان گاز،ابتدای بلوار حبشی

هتل شار در شهر بانه

هتل ستاره طلایی

دو ستاره گریدA,این هتل تقریبا 1386 تاسیس شده است.,تلفن08734225227.,قیمت یک شب اسکان در bane هتل ستاره طلایی «اتاق یک تخته»72هزار تومان است.,امکانات ویژه صبحانه و پارکینگ می باشد.,امکانات شامل صندوق امانات،صبحانه رایگان،نمازخانه، تلویزیون می باشد.,این هتل در مرکز خرید بازار است.,دارای پارکینگ سرپوشیده است.,آدرس: میدان بهار،خیابان هژیر

هتل ستاره طلایی

هتل سامان

دو ستاره گرید C,این هتل قدیمیترین هتل است,تلفن08734225454.,قیمت یک شب اسکان در هتل سامان «اتاق دو تخته» 103هزار تومان می باشد.,امکانات ویژه اینترنت رایگان در لابی.,دارای 17اتاق می باشد ,آدرس: ابتدای بلوار سردشتهتل سامان

برای دیدن آدرس و تلفن مهمانپذیرها بر روی نام آنها در زیر کلیک کنید

مهمانپذیر جباری آدرس: بانه خیابان امام بالاتر از مسجد جامع روبروی مسجد سید رضا تلفن:08734260400

مهمانپذیر مروتی آدرس: بانه میدان امام – دور میدان امام تلفن:08734260242

مهمانپذیر سعدی آدرس: بانه میدان امام ؛ ابتدای خیابان امام ؛ جنب دفتر پیشخان ظاهری تلفن:08734267545

مهمانپذیر محمدپور آدرس: بانه خیابان امام تلفن:08734268163 مهمانپذیر باران آدرس: بانه میدان فرمانداری خیابان شاهد تلفن: 08734266690

خانه معلم آدرس:بانه میدان قدس خیابان انقلاب جنوبی کوچه مسجد جامع تلفن:08734266264

جایگاه های سوخت گیری شهر bane

لیستی از اسم و آدرس پمپ بنزین های شهر bane

 

آدرس: باته بلوار سقز ورودی شهر بانه

آدرس: بانه بلوار سقز پایینتر از جایگاه اختصاصی میران

آدرس: بانه امتداد خیابان طالقانی خیابان شهیدرجایی ، پایینتر از چهار راه

آدرس : بلوار عثمان آباد بعد از سه راه بویین اخر بلوار سمت راست

آدرس : مرکز شهر ، جاده سردشت ، جنب شرکت نفت

آدرس: بلوار حبشی ، صالح اباد

آدرس: بلوار عثمان آباد

 

برای داشتن سفری راحت تر، حتما مطلب پارکینگ و پمپ بنزینهای شهر bane را نیز مطالعه بفرمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .