مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

لیزر خانگی برای چه رنگ پوست هایی مناسب است ؟

0 81
زمان مطالعه : 4 دقیقه

لیزر خانگی برای چه رنگ پوست هایی مناسب است ؛ قبل از خرید دستگاه لیزر در خانه ، به شما توصیه می کنیم تحقیقات دقیق خود را انجام دهید تا ببینید آیا رنگ پوست و رنگ مو برای چنین روش های درمانی مناسب است یا خیر. برای تعیین اینکه آیا IPL برای پوست شما ایمن است ، ابتدا باید بدانید که چگونه کار می کند و چرا همه دستگاه ها برای شما مناسب نیستند.

امروزه دستگاه های IPL تایید شده توسط FDA وجود دارد که می توانند در خانه استفاده شوند. ثابت شده است که این دستگاه ها در مقابله با موهای زائد بدن ، به ویژه در مناطق کوچک مانند زیر بغل ، ایمن و موثر هستند. در مقایسه با دستگاه های IPL که از شدت نور بسیار بالایی استفاده می کنند ، دستگاه های IPL در خانه پالس های بسیار ملایم تری را آزاد می کنند. این بدان معنی است که روش های انجام شده در منزل ممکن است کمتر درد داشته باشد یا حتی بدون درد باشد ، این به تحمل درد شما بستگی دارد.
ایا مطلب مهمه که نهایتان لیزر خانگی برای چه رنگ پوست مناسبه ؛ با این وجود ، اگر پوست تیره ای دارید ، همه دستگاه های خانگی IPL برای شما ایمن نیستند. بنابراین ، انتخاب مناسب ترین وسیله برای رنگ پوست و رنگ مو بسیار مهم است.

 

لیزر خانگی برای چه رنگ پوست هایی مناسب است ؟


رنگ پوست

لیزر خانگی برای چه رنگ پوستی ؟ نور شدید پالس (IPL) یک روش درمانی مبتنی بر نور است. انرژی نور ساختارهای خاصی مانند رنگدانه تیره موهای شما را به نام ملانین هدف قرار می دهد. این فولیکول های موی شما اربین می برد که از رشد بیشتر موها جلوگیری می کند. دستگاه های لیزرمو  روی همه رنگ های پوست به جز پوست های تیره کار می کند. این به دلیل نحوه کار IPL است.

 

انرژی حاصل از IPL ، ملانین موجود در موهای شما را هدف قرار می دهد تا رشد مو در بدن را کند و کاهش دهد. سلول های خاصی در فولیکول موی شما حاوی ملانین هستند. این ملانین چشمک های IPL را جذب کرده و آن ها را به گرما تبدیل می کند. گرما فولیکول مو را از بین می برد و آن را می سوزاند . بنابراین ، موهای شما آهسته و ضعیف رشد می کنند و در نهایت پس از ادامه درمان ها رشد آن ها متوقف می شود. بنابراین چه ارتباطی با پوست های تیره دارد ؟ مقادیر زیادی غلظت ملانین در پوست های تیره وجود دارد. این بدان معنی است که پوست تیره ، نور روشن را جذب می کند و باعث درد می شود!

« حتما بخوانید  تفاوت هدفون و هدست Headset مقایسه و فرق و کاربرد هر کدام چیست؟

 

IPL برای افرادی که پوست روشن دارند ایمن است. این به این دلیل است که آن ها فقط مقدار کمی ملانین دارند. اگر پوست تیره دارید ، IPL ملانین موجود در پوست را نیز گرم می کند. در این صورت می توانید درد ، تاول و سوختگی را تجربه کنید. یک عارضه جانبی دیگر ممکن است شامل تیره یا روشن شدن پوست دائمی تا موقتی باشد. با این کار به این نتیجه می رسیم که درمان از بین بردن موهای زائد با IPL برای افرادی که پوست روشن دارند ایمن تر است.
با این حال ، دستگاه های IPL وجود دارد که به طور خاص برای پوست های تیره طراحی شده اند. این دستگاه ها با انرژی های دیگر ترکیب می شوند تا تأثیر IPL را افزایش دهند. آن ها از شدت نور کمتری استفاده می کنند که برای افرادی که پوست تیره دارند بی خطر است.

 

 

 

رنگ مو «لیزر خانگی برای چه رنگ پوست هایی مناسب است»

همچنین رنگ مو نیز روی عملکرد دستگاه لیزر موی خانگی تاثیر دارد . لیزر در افرادی که موهای تیره تری دارند بسیار موثر است. موهای تیره حاوی رنگدانه های ملانین تیره هستند ، که هدف اصلی لیزر آن ها هستند. دستگاه لیزر روی موهای سیاه ، قهوه ای تیره ، قهوه ای ، قهوه ای روشن و بلوند تیره کار می کند.
داشتن موهای روشن ( بلوند ، قرمز ، سفید یا خاکستری ) به این معنی است که ملانین کافی برای این کار ندارید. موهای شما قادر به جذب انرژی نور نیستند. یعنی مو گرم نمی شود و ریشه مو نیز ازبین نخواهد رفت. با این حال ، دقیقاً مانند دستگاه هایی که برای پوست تیره طراحی شده اند ، ممکن است هنوز هم نتیجه بگیرید. با این حال ، باید کمی صبورتر باشید زیرا به دوره های بیشتری نیاز است.
درست است که دستگاه های لیزرفقط برای افرادی که پوست روشن و موهای تیره تری دارند موثر است. با این حال ، برخی از دستگاه های لیزر موی خانگی به طور خاص برای افرادی با پوست تیره و موهای روشن طراحی شده اند. شناختن نوع رنگ پوست ضروری است تا بدانید کدام دستگاه IPL برای شما مناسب است. علاوه بر این ، همیشه نکات ایمنی را رعایت کنید. در صورت امکان از متخصصان کمک بگیرید.

 

 

خوشحالیم که در مطلب « لیزر خانگی برای چه رنگ پوست هایی مناسب است » همراه ما بودید امیدواریم به پاسختان رسیده باشید.

بیشتر بخوانید :

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .