مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

ریش تراش چرخشی یا فویلی کدام بهتر است؟ مقایسه

0 905
زمان مطالعه : 4 دقیقه

ریش تراش چرخشی یا فویلی کدام بهتر است؟ مقایسه ؟ این سوالی است که مردان معمولاً وقتی می خواهند ماشین ریش تراش بخرند از خود می پرسند. ما نمی توانیم بفهمیم که چه چیزی برای شما خوب است زیرا نمی توانیم چهره شما را ببینیم. شما باید ویژگی های هرکدام را بدانید سپس تصمیم بگیرید کدام یک را خریداری کنید.


ریش تراش فویلی دقیقاً چیست؟

ریش تراش فویل بخاطر فویل هایی که تیغه ها را می پوشاند نامگذاری شده است. فویل ها ورقه های نازکی از فلز هستند که سوراخ های ریزی دارند. این سوراخ ها به موها اجازه می دهد تا به ماشین ریش تراش وارد شوند. در پشت فویل ها ، تیغه های نوسانی وجود دارد. این تیغه ها به جلو و عقب می روند تا موها را بتراشند . به تیغه ها اغلب کاتر گفته می شود.

مزایای ریش تراش فویل

اصلاح نرم روی پوست

وقتی ماشین ریش تراش فویل را با چرخشی مقایسه می کنیم ، میبینیم که نوع فویل برای پوست لطیف تر هستند. آن ها فویل هایی دارند که در واقع پوست را صاف می کند و یک اصلاح کاملا نزدیک به دست می آورد. فویل ها موها را به داخل سوراخ ها می کشند و آن ها را بدون کشیدن برش می دهند. این به این معنی است که اصلاح نرم تری روی صورت حساس ایجاد می شود.

اصلاح دقیق

ریش تراش فویل به دلیل نحوه تنظیم فویل ها می تواند اصلاح دقیق تری ایجاد کند. سر ریش تراش از بالا به پایین یا چپ به راست حرکت می کند. ریش تراش فویلی برای اصلاح خط ریش و نواحی باریک بهتر است.

مو ها را بسیار کوتاه می کند

ریش تراش برقی فویل به دلیل اصلاح نزدیک که ایجاد می کند معروف است. همه این ها بر اساس فویل است. آنها در حالی که اجازه می دهند تمام طول مو وارد سوراخ شود ، پوست را محکم می کشند. برای کسانی که موهای ضخیم دارند و تراشیدن آن ها با ریش تراش چرخشی سخت است بسیار عالی است.

اصلاح سریع

این نوع ریش تراش برای اصلاح سریع عالی است. در بسیاری از موارد ، ماشین اصلاح چرخشی برای حرکت در سراسر صورت به زمان نیاز دارد. با ریش تراش فویل ، حرکت از یک طرف صورت به طرف دیگر سریع است. نیازی نیست چندین بار از همان منطقه عبور کنید.

اصلاح روزمره

مردی که هر روز باید مو های صورت خود را اصلاح کند ، از ریش تراش فویل قدردانی می کند. زیرا به پوست نزدیکتر می شود و کوتاه ترین مو ها را کوتاه تر می کند .

 

تفاوت ریش تراش چرخشی و فویلی
ریش تراش چرخشی یا فویلی

 

معایب ریش تراش فویل

پر سر و صدا

موتور داخلی و صدای برش ها می تواند بسیار بلندتر از انواع دیگر ریش تراش ها باشد. این می تواند برای فرد اصلاح کننده آزار دهنده باشد. این برای کسانی که سعی می کنند در حالی که بقیه خوابیده اند اصلاح کند آزار دهنده است.

چرخش محدود

چرخش ریش تراش محدود است. سه تا چهار فویل کمی به عقب و جلو حرکت می کنند و به اندازه ریش تراش های چرخشی حرکت نمی کند.

 

« حتما بخوانید  سایت تا خرید ؛ چرا فروشگاه اینترنتی تا خرید !!!

 

 

ریش تراش روتاری چیست؟

 

ریش تراشی چرخشی است که دارای سر اصلاح مستقل باشد. در ریش تراش خطوطی وجود دارد که اجازه می دهد موها از بین بروند. هنگامی که مو از روزنه ها عبور می کند ، آنها تا حد ممکن به پوست کوتاه می شوند. ریش تراش چرخشی را می توان به صورت دورانی در تمام خطوط صورت استفاده کرد. به خصوص در ناحیه گردن و همچنین خط فک و چانه خوب است.

مزایای ماشین ریش تراش روتاری

مو ضخیم

ریش تراش چرخشی با موهای ضخیم بهترین عملکرد را دارد. مو هایی که ضخیم اند و به سرعت رشد می کند. لزوماً نباید موهایی باشد که برای چند روز رشد کرده اند. بعضی از مردان موهایی با رشد سریع و کاملاً ضخیم دارند.

موهای را در جهات مختلف کوتاه می کند

برخی از ریشه ها در جهات مختلف رشد می کنند. این امر خصوصاً در ناحیه گردن بیشتر صدق می کند. ماشین اصلاح چرخشی به زیبایی روی موهایی که از جهات زیادی روی گردن رشد می کنند کار می کند.

برای موهای بلند

اگر شما پسری هستید که آخر هفته را بدون اصلاح می گذراند ، برای شنبه به یک ریش تراش خوب احتیاج دارید. ریش تراش چرخشی برای موهای بلند خوب است. این نوع بهتر از ریش تراش فویل روی موهای بلندتر کار می کند. به طور معمول ، رشد 2 تا 3 روزه برای هرگونه ریش تراش برقی محدود است. در غیر این صورت ، ریش تراش موها را می کشد.

کسانی که دیر به دیر اصلاح می کنند

کسانی که دیر به دیر اصلاح می کنند بهتر است از ماشین اصلاح چرخشی استفاده کنند. در واقع این برای کسانی که پوست حساس دارند صدق نمی کند.

عملیات آرام

در مقایسه با ریش تراش فویل ، ریش تراش چرخشی بسیار ساکت است. این موضوع هنگامی که حمام شما خیلی به اتاق خواب نزدیک باشد اهمیت پیدا می کند. با ریش تراش چرخشی کسی را بیدار نخواهید کرد.

معایب ماشین اصلاح روتاری

مو ها را به اندازه کافی کوتاه نمی کند

ریش تراش چرخشی به اندازه نوع فویل مو را از ته کوتاه نمی کند . در بسیاری از موارد برخی مو های ریز را جا میگذارد . این نوع شما را مانند ریش تراش فویل صاف و بدون مو نمی کند.

دقیق نیست

در مقایسه با دقت تراش فویل ، نوع چرخشی به اندازه کافی دقیق نیست . در مناطقی مانند خط ریش همان خطوطی را که در سایر ریش تراش ها خواهید دید نمی بینید.


 

بیشتر بخوانید :

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .