مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

راهنمای خرید اره گرد بر ؛ خرید اره دیسکی

0 446
زمان مطالعه : 4 دقیقه

راهنمای خرید اره گرد بر Circular Saw ؛ اره گرد بر ابزار قدرت است که مواد را با استفاده از یک تیغه گرد برش می دهد. این نوع اره برای ثبات و کنترل بیشتر می تواند روی میز نصب شود ، یا ممکن است دستی باشد. اره گرد بر یک ابزار برقی است که به دست اندرکاران کابینت و نجاران اجازه می دهد انواع برش را ایجاد کنند. اره های مدور از تیغه ای گرد استفاده می کنند که دارای دندانه های فلزی تیز است.

تیغه می چرخد تا چوب را برش دهد. تیغه های مختلفی وجود دارد که به صنعتگران این امکان را می دهد تا چندین ماده از جمله الوار ، چوب ، تخته و تخته های بتنی را برش دهند. همچنین تیغه های مخصوصی وجود دارد که برای برش ورق های فلزی استفاده می شود. بیشتر اره های گرد بر به اپراتور امکان تنظیم ارتفاع و عمق برش را می دهند . 


راهنمای خرید اره گرد بر Circular Saw

در ادامه این مطلب ، راهنمای خرید اره گرد بر Circular Saw و مواردی که هنگام خرید اره گرد بر باید در نظر بگیرید را برای شما شرح داده ایم .

 

اره گرد بر سیمی یا شارژی

همانطور که در بیشتر ابزار های برقی صادق است ، اره های گرد بر هم در مدل های سیمی و مدل های شارژی مجهز به باتری موجود هستند. تا همین اواخر ، مدل های سیمی برای برش های طولانی و سنگین به مراتب بهتر بودند ، اما نوآوری های اخیر در فن آوری باتری باعث کاهش فاصله عملکرد بین مدل های سیمی و شارژی شده است. با این وجود ، فردی که اره گرد بر را تنها برای کار های خانه می خواهد و تنها یک اره دارد به احتمال زیاد یک مدل سیمی را می خواهد که قدرت پایداری بیشتری را ارائه می دهد. 

راهنمای خرید اره گرد بر Circular Saw
بسیاری از تولید کنندگان ابزار اکنون مجموعه ای از ابزار های برقی را ارائه می دهند که از باتری های لیتیوم یونی استفاده می کنند ، و اگر در حال حاضر چندین ابزار از یک تولید کننده در اختیار دارید ، اضافه کردن اره گرد بر شارژی که از همان باتری ها استفاده می کند گزینه مقرون به صرفه ای است.

 

راهنمای خرید اره گرد بر ؛ خرید اره دیسکی

امتیاز قدرت

برای اره های گرد بر سیمی ، ضریب قدرت به طور کلی در آمپراژ بیان می شود. امروزه ، اره های 15 آمپر استاندارد هستند. اره های 10 یا 12 آمپر فقط برای موارد نادر مناسب هستند. اختلاف قیمت برای خریدی که انتظار دارید سال ها از آن استفاده کنید قابل توجه نیست. هرچه میزان آمپراژ بالاتر باشد ، قدرت برش بیشتری خواهد داشت. اره های شارژی معمولاً با ولتاژ باتری های آن ها رتبه بندی می شوند.

تقریباً همه اره های بی سیم از سیستم های باتری لیتیوم-یون استفاده می کنند. اره های 18 ولت بسیاری در دسترس است ، اما اره های بی سیم 20 ولت قدرتمند دیگری نیز ارائه شده است. و علاوه بر ولتاژ ، یک امتیاز آمپر ساعت نیز ذکر شده است ، که نشان می دهد قبل از ازتمام شدن باتری چه مدت می توانید از اره استفاده کنید. رتبه بندی آمپر ساعت از حدود 5 ساعت تا 9 ساعت متغیر است.

 

راهنمای خرید اره گرد بر : اندازه تیغه

اره های گرد بر براساس قطر تیغه ای که روی آن ها نصب می شود طبقه بندی می شوند. متداول ترین و مفیدترین اندازه برای کار های خانگی 1/4 اینچ است. اره های با این اندازه مواد با بیش از 3 اینچ ضخامت را برش می دهند ، و همچنین انواع بیشتری تیغه ها را برای برش موادی غیر از چوب ارائه می دهند.  اره های مخصوص بسیار کوچکتری نیز موجود است که تیغه ها فقط 1/4 و 1/2 اینچ قطر  دارند. این ابزارها بیشتر برای برش تخته و سایر مواد نازک استفاده می شوند .

 

« حتما بخوانید  آشنایی با انواع فرز برقی و شارژی و کاربرد های سنگ فرز

ارگونومی

هر اره گرد بر از دور بجز رنگ آن ها با هم تقریباً یکسان اند . هر چند آن ها هنگام استفاده می توانند متفاوت باشند. تنها راه تجربه این تفاوت این است که به یک فروشگاه ابزارآلات بروید و آن ها را آزمایش کنید. آیا دسته اره در دستان شما راحت است ؟  اره به خوبی متعادل می شود و وزن آن برای شما مناسب است ؟ آیا از نظر تیغه و اجزای تنظیم آن راحت هستید ؟ یک دسته خوب و تعادل مناسب می تواند راه زیادی را برای ساختن یک اره راحت تر و کارآمد تر طی کند ، بنابراین هنگام انتخاب اره گرد بر از این ویژگی ها غافل نشوید.

 

ویژگی های اضافی در راهنمای خرید اره گرد بر

راهنمای خرید اره گرد بر ؛ خرید اره دیسکی

بیشتر اره های گرد بر ، برش کافی را انجام می دهد ، اما برای رضایت طولانی مدت ، ممکن است بخواهید به دنبال این ویژگی ها باشید :

  • پایه ی اره به جای فولاد فشرده شده از منیزیم ساخته شده است
  • توقف سریع تیغه
  • ایستگاه های از پیش تعیین شده از روی سطح اره 
  • داشتن قفل برای ساده کردن تعویض تیغه
  • چراغ های کارگر داخلی برای روشن کردن قطعه کار
  • دستورالعمل لیزر برای کمک به تراز کردن اره
  • بیشتر اره های جدید با تیغه برش چوب همه کاره همراه هستند.

 

هنگام خرید اره گرد بر راهنمای خرید اره گرد بر Circular Saw ما را مطالعه کنید تا بهترین ها را خریداری کنید. با مراجعه به صفحه خرید اره گرد بر فروشگاه اینترنتی تا خرید ، اره مورد نظر خود را خریداری نمایید.


بیشتر بخوانید :

بررسی و مقایسه اره گرد بر و اره فارسی بر
بررسی و مقایسه اره عمود بر و اره گرد بر
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .