مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

راهنمای انتخاب ظرفيت لباسشویی چند کیلویی بخرم؟

0 190
زمان مطالعه : 4 دقیقه

راهنمای انتخاب ظرفيت لباسشویی ؛ ماشین های لباسشویی در هر شکل و اندازه ای وجود دارند ، بنابراین مهم است که لباسشویی را انتخاب کنید که متناسب با نیازهای خانواده شما باشد. اگر یک دستشویی را انتخاب کنید که برای خانواده شما بسیار کوچک باشد ، باید چندین چرخه وقت و تلاش خود را تلف کنید. اما اگر یک وسیله بزرگ را انتخاب کنید ، با افزایش هزینه های مصرف برق و آبی که از آنها استفاده نمی کنید ، پول خود را هدر خواهید داد. برخی از ماشین لباسشویی ها درام های بزرگتری نسبت به سایرین دارند ، اما به چه اندازه نیاز دارید ؟ این بخش از راهنمای انتخاب ظرفيت لباسشویی ما به شما توضیح می دهد که در واقع ظرفیت درام به چه معنی است ، و اینکه آیا یک ماشین بزرگ یا کوچک مناسب شماست یا خیر.

راهنمای انتخاب ظرفيت لباسشویی


ظرفیت درام در کیلوگرم به چه معنی است ؟

اگر یک ماشین لباسشویی به عنوان یک ماشین 5 کیلوگرمی یا  7.5 کیلوگرمی معرفی می شود ، این مشخصات به وزن خود دستگاه اشاره نمی کند ! بلکه وزن بار لباسشویی را توصیف می کند که دستگاه می تواند بدون استفاده از نیروی اضافی یا آب یا اتلاف وقت زیاد ، آن را به راحتی و به خوبی تمیز کند. ظرفیت درام ماشین لباسشویی وزن لباس های خشکی است که می توانید با اطمینان در یک چرخه آن را بشویید. این وزن معمولاً کمی کمتر از مقداری است که می توانید از در درام جا بدهید.

راهنمای عیب یابی مشکلات رايج لباسشويي

راهنمای انتخاب ظرفيت لباسشویی: چه اندازه ای نیاز دارم ؟

هنگام انتخاب اندازه درام ، عادت ها و نیازهای شستشو را در نظر بگیرید.
خانوار شما چند نفر است ؟
هفته ای چند بار لباس می شویید؟
چه نوع پارچه و لباسی را شستشو می دهید؟
در بیشتر موارد ، درام 7 – 8 کیلوگرمی به راحتی برای یک خانواده متوسط  کفاف می دهد.
ماشین لباسشویی در این گروه فضای کافی برای شستشوی استاندارد را دارند و برنامه هایی را هم برای بارهای کوچکتر دارند. اگر یک خانوار بزرگتر دارید که چندین بار در هفته شستشو دارید ، ظرفیت درام بزرگتر ممکن است مناسب تر شما باشد. به همان ترتیب ، اگر شما یک خانواده کوچکتر هستید ، ظرفیت کمتر می تواند مناسب تر باشد.

چند تکه لباس می شود در درام جا داد ؟

مقدار دقیقی که می توانید در دستگاه جا دهید ، بسته به سبک و پارچه لباس شما متفاوت خواهد بود. با این حال ، به عنوان یک قاعده کلی ، یک دستگاه استاندارد 7 کیلوگرمی می تواند 35 تی شرت پنبه ای یا یک کبوتر دوتایی را در یک بار واحد بشویید. یک ماشین 8 کیلوگرمی می تواند 40 پیراهن ، یک ماشین 10 کیلوگرمی 50 تی شرت و یک ماشین 12 کیلوگرمی 60 تی شرت را بشویید. برای خانواده های بزرگتر یا کسانی که مایل به شستشوی لحاف های بزرگتر هستند ، ماشین های شستشوی با ظرفیت بزرگ می توانند واقعاً مفید باشند.

 

« حتما بخوانید  امکانات ماشین ظرفشویی سامسونگ ؛ ویژگی ها و مشخصات

تکنولوژي True Steam در ماشين لباسشویی ال جی LG

آیا یک ظرفیت بزرگتر بهتر است ؟

بسیاری از افراد تصور می کنند که تهیه بزرگترین و اغلب گرانترین ماشین لباسشویی باعث می شود عملکرد بهتری برای تمیز کردن داشته باشد. ماشین های با ظرفیت بزرگتر مزایایی دارند ، اما معایبی ام دارند . مزیت اصلی این است که یک ماشین با ظرفیت بزرگتر می تواند بار بیشتری را در خود جای دهد ، بنابراین می توانید همان میزان لباس را در تعداد دفعات کمتری نسبت به مدل کوچکتر تمیز کنید. دفعات کمتر اما بزرگتر نسبت به شستشوهای کوچکتر اقتصادی و کارآمدتر است و می تواند هزینه های آب و برق شما را کاهش دهد. ماشین های با ظرفیت بزرگتر معمولاً شامل برنامه های شستشوی اضافی برای وسایل حجیم مانند لحاف ، حوله یا پرده هستند. با این حال ، ماشین های بزرگتر به دلیل ظرفیت و برنامه های اضافی معمولاً  گران تر هستند.

اگر درام خود را بیش از حد پر کنید باعث می شود مواد شوینده به طور مساوی پخش نشود یا به طور صحیح شستشو انجام نشود و لباس ها فضای کافی برای جابجایی و شستشو را نداشته باشند . از آنجا که بیشتر افراد هر بار که از ماشین لباسشویی استفاده می کنند ، لباس های خود را وزن نمی کنند ، می توانید طبق قانون کلی ( پر کردن 80٪ درام ) را رعایت کنید.

 

امیدوارم در این راهنمای انتخاب ظرفيت لباسشویی ما به شما اطلاعات کافی را انتقال داده باشیم تا بتوانید در خرید لباسشویی موردنیازتان بهترین تصمیم را بگیرید. اکنون که میدانید بر چه اساس باید ظرفیت ماشین لباسشویی خود را انتخاب کنید ، درنگ نکنید و برای خرید به صفحه خرید ماشین لباسشویی سایت تا خرید سربزنید .

 


بیشتر بخوانید : 

فناوری اینورتر inverter ماشین لباسشویی

10 نکته براي کارکرد بهتر لباسشويي

ماشین لباسشویی دوقلو TwinWash ال جی lg

ماشین لباسشویی بکو و اشنایی با امکانات ان

علت نچرخیدن درام یا دیگ ماشین لباسشویی

فناوری اینورتر inverter ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی ال جی و آشنایی با امکاناتش

ماشین لباسشویی بوش و آشنایی با امکاناتش

لباسشویی سامسونگ و اشنایی با امکاناتش

لیست قیمت لباسشویی های بکو

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .