مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

نکته ای مهم در خرید بهترین ماشین لباسشویی

0 224
زمان مطالعه : 6 دقیقه

نکته ای مهم در خرید بهترین ماشین لباسشویی

نکته ای مهم در خرید بهترین ماشین لباسشویی ؛ خرید ماشین لباسشویی ؛ با توجه به تفاوت هایی بالایی که لباسشویی ها دارند ، انتخاب در بین این طیف وسیع از محصولات کمی سخت تر خواهد شد . از این رو باید نکات مهم مورد توجه قرار گیرند . لباسشویی ها در سه نوع درب از بالا که پرتابل نیز خواهنده می شوند . درب از بالاهای دوقلو و درب از جلو که اتوماتیک نیز خوانده می شوند ، تولید شده اند.

شما باید در ابتدا نیاز سنجی کنید و بر اساس آن انتخاب را دقیق تر کرده . در بین مدل های موجود گزینه ها را دقیق تر کنید. گزینه های درب از بالا قیمت پایین تر و امکانات کمتری به نسبت اتوماتیک ها دارند.

نکات مهم در خرید ماشین لباسشویینکات مهم در خرید ماشین لباسشویی

نکات مهم در خرید لباسشویی « خرید بهترین ماشین لباسشویی »

اولین گزینه ای که بیشتر از همه باید مورد توجه قرار گیرد ، برچسب انرژی و استاندارد بودن آن است. با توجه به اینکه این دستگاه چند بار در هفته مورد استفاده قرار می گیرد، در نتیجه میزان مصرف انرژیش اهمیت فراوانی دارد. سعی کنید لباسشویی خریداری کنید که میزان مصرف آن در کلاس انرژی A قرار گرفته باشد.

ظرفیت مناسب ماشین لباسشویی

ظرفیت لباسشویی از پارامترهای دیگر انتخاب این محصول می باشد . از آنجا که هر چه ظرفیت لباسشویی بیشتر باشد ، میزان مصرف انرژی و آب نیز بیشتر خواهد شد . لازم است در انتخاب آن وسواس به خرج دهید.

خانواده های کم جمعیت می توانند با خریداری لباسشویی 5 یا 6 کیلوگرمی نیازشان را برطرف کنند و خانواده های بزرگتر می توانند ظرفیت بالاتری را انتخاب کنند . این میزان ظرفیت تا 12 کیلوگرم قابل تغییر است . در حال حاضر لباسشویی هایی تولید می شوند که با در اختیار داشتن سنسوری به همراه خود میزان لباس های موجود را شناسایی می کنند . به طور اتومایتک برنامه دستگاه را با توجه به حجم لباسها تنظیم خواهند کرد.

قیمت مناسب لباسشویی

مقدار هزینه ای که قرار است بابت خریداری لباسشویی صرف کنید اهمیت بالایی دارد . هر چه میزان هزینه ای که قرار است برای خریداری این محصول انجام دهید بیشتر باشد ، بدون شک لباسشویی با امکانات بیشتر و کیفیت بالاتری را خریداری خواهید کرد . از این رو اگر مبلغی که برای خریداری این محصول کنار گذاشته اید ، کمی به آن بیفزایید تا خیالتان از شستوشوی بهتر لباسهایتان راحت شود.
برنامه های متنوع لباسشوییوجود برنامه های متنوع بر روی لباسشویی به شما این امکان را می دهد بر طبق لباس هایی که قرار است بشویید ، برنامه را به لباسشوییتان بدهید . این برنامه ها را می توانید بر طبق نوع و جنس پارچه یتان انتخاب کنید و لباسشوی را راه اندازی نمایید . برنامه ها در لباسشویی دارای دو نوع می باشند ، یا اینکه کاربر می تواند از برنامه های از پیش تعیین شده استفاده نمایید . یا اینکه خود برنامه ای را به دلخواه تنظیم کند.

در نوع دوم شما دسترسی بیشتر و کنترل بیشتری بر روی برنامه لباسشویی خواهید داشت، پس انتخاب این گزینه می تواند برایتان مناسب تر باشد . در پستی جداگانه لغت نامه لباسشویی را در اختیارتان قرار داده ایم . شما با آگاهی در مورد آنها می توانید برنامه را به طور دقیق تر تنظیم کنید.

لباسشویی ها در دو نوع تک ورودی و دو ورودی موجودند . شما می توانید با توجه به تعداد شیرهای آبی که در اختیار دارید ، لباسشوی را خریداری کنید . اگر شیر آب سرد و گرم در کنار یکدیگراند، بهتر است نوع دو ورودی را انتخاب نمایید. زیرا اگر تنها آب سرد وارد دستگاه شود ، المنت انرژی بالایی را مصرف خواهد کرد تا آب را به دمای مطلوب برساند . اگر شیر آب گرم نیز به ماشین لباسشویی متصل باشد لازم نیست برای گرم کردن آب انرژی چندانی صرف شود و مصرف انرژی محصول تا حدودی پایین خواهد آمد.

تعداد دور خشک کن « خرید بهترین ماشین لباسشویی »

خشک کن برای افراد مختلف اهمیت متفاوتی دارد . با توجه به شیوه زندگی و جای کمی که افراد در اختیار دارند تا لباس های خیسشان را خشک نمایید، انتخاب لباسشویی که حداکثر خشکی را برای لباس ها ایجاد کند خالی از لطف نیست . دور خشک کن با واحد دور در دقیقه مشخص خواهد شد .

عددی که بر روی لباسشویی ها درج خواهد شد حداکثر سرعتی است که لباسشویی می تواند داشته باد و افراد می توانند در هنگام شست و شو تعداد دورها را با توجه به نیازشان تنظیم نمایند. در ماشین لباسشویی های ساخت ایران این عدد در محدوده 500 تا 800 دور در دقیقه و در لباسشویی های خارجی این عدد از 600 تا 1600 دور در دقیقه متغییر است.

تعداد دور خشک کن

قبل از اینکه ماشین لباسشویی را خریداری نمایید توجه کنید که چه میزان فضا برای قرار گیری لباسشویی در آن در اختیار دارید و با توجه به فضای در دسترس اندازه لباسشویی را چک کنید. البته در اکثر لباسشویی ها عرض 60 سانتیمتر و ارتفاع 85 سانتیمتر برای قرار دادن لباسشویی کافیست.

کدام لباسشویی مناسب است؟

هر کدام از ماشین لباسشویی ها امکاناتی را برای مصرف کننده فراهم خواهند کرد. اما امکاناتی که لباسشویی های درب از جلو در خود گنجانده اند بیشاتر از دو مدل دیگر موجود در بازار است. میزانآب مصرفی در این لباسشویی ها به نسبت دو مدل دیگر پایین است ، در مواردی اثین لباسشویی ها 33% سایرین آب مصرف خواهند کرد.

تنظیمات در این لباسشویی ها بسیار راحت تر است و تنها کافیست لباس های چرک را در لباسشویی گذاشته و با تعیین برنامه مورد نظر ماشین لباسشویی را راه اندازی کرد؛ مصرف کننده پس از خشک شدن کامل لبسها آنها را تحویل خواهد گرفت.
کدام لباسشویی مناسب است؟
ظاهر و طراحی بدنه لباسشویی اهمیت فراوانی دارد و خریداری لباسشویی شیک و مدرن حس خوبی را به مصرف کننده خواهد بخشید و طراحی آشپزخانه را تحت تاثیر قرار خواهد داد . اما این نکته را فراموش نکنید که ظاهر در کنار سایر نکات آنچنان اهمیت بالایی ندارد . اگر قرار نیست مبلغ زیادی را صرف خرید لباسشویی نمایید ، تمرکزتان را روی گزینه های مهمتر متمرکز کنید.

داشتن دکمه های فراوان بر روی لباسشویی و ظاهر زیبا بخشیدن به آنها و در برخی مواقع لمسی کردن آنها زیباست ، اما کیفیتی آنچنان را برای دستگاه ایجاد نخواهد کرد . با وجود اینکه داشتن نمایشگر LDC یا LED علاوه بر دادن زیبایی ظاهری به پنل لباسشویی اطلاعاتی در مورد پروسه شست و شو در اختیار کاربران قرار خواهد داد. تاثیر گذاری قیمت با افزودن این نمایشگرها به ماشین لباسشویی مشهود است.

سایز سوراخ ها در ماشین لباسشویینکات طلایی « خرید بهترین ماشین لباسشویی »

  • در هنگام انتخاب به سایز سوراخ های دیگ داخلی توجه کنید، هر چه این سوراخ ها کوچکتر باشند، کیفیت شست و شو بالاتر خواهد بود و لباس ها در معرض صدمه کمتری خواهند بود.
  • میزان صدا و لرزش که لباسشویی ایجاد خواهد کرد از نکات برجسته و با اهمیت است . فراموش نکنید قرار است هفته ای چند مرتبه با لباسشویی کار خواهید کرد و لرزش و صدای زیاد شما را آزار خواهد داد.

 

« حتما بخوانید  بررسی برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی ؛ نحوه عملکرد دکمه ها

نکات طلایی خرید ماشین لباسشویی

 

  • افراد شاغل و یا هر فرد دیگری که این امکان را می دهد که قرار است بعضی مواقع به شست و شوی با تاخیر نیاز داشته بتشد، به این قابلیت نیز هنگام خرید لباسشویی توجه کنید.
  • ازامکاناتی که برای خانواده هایی که کودکی در منزل دارند مناسب است، قفل کودک می باشد. با قفل کردن دستگاه امکان دستکاری کردن دستگاه در هنگام کار و یا خاموشی را از کودکان سلب خواهید کرد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .