مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

تفاوت سرخکن رژیمی یا بدون روغن با معمولی

0 1,633
زمان مطالعه : 4 دقیقه

تفاوت سرخکن رژیمی یا بدون روغن با معمولی ؛ در دنیای غذا های سرخ شده . از یک طرف سرخ کن های رژیمی بدون روغن وجود دارد ، و از طرف دیگر سرخ کن های معمولی ، اما آن ها یکسان نیستند. ما همه آنچه را که باید در مورد کالری مواد غذایی در سرخ کن رژیمی در مقابل سرخ کن های معمولی ، سلامتی ، زمان پخت و پز . طعم و حتی قیمت آن بدانید گرد آورده ایم. با مقایسه این نوع سرخ کن ها با هم ، می توانید آگاهانه تصمیم بگیرید که از کدام یک استفاده کنید .
پس با ما تا انتهای بررسی تفاوت سرخکن رژیمی یا بدون روغن با معمولی همراه باشید .


سرخکن رژیمی یا بدون روغن با معمولی چیست ؟

سرخ کن های بدون روغن دارای جریان انتقال حرارت همرفتی هستند .که از فناوری Rapid Air برای وارد کردن هوای گرم در اطراف غذای شما استفاده می کنند ، که اطراف غذا را ترد می کنند. نکته عالی در مورد این دستگاه ، توانایی آن ها در طبخ مواد غذایی با روغن بسیار کم یا بدون روغن است.
تفاوت سرخ کن رژیمی یا بدون روغن و معمولی

سرخ کن معمولی Deep Fryers چیست؟ 

 

سرخ کن های معمولی وسایل آشپزخانه ای هستند که غذای شما را در روغن داغ غوطه ور می کنند تا ترد شده و سرخ شوند . شایان ذکر است که غذا های سرخ شده به دلیل غوطه وری در روغن موجود . ممکن است طعم بهتری نسبت به غذا های سرخ شده در سرخ کن رژیمی بدهند. با این وجود ، غذا های سرخ شده در این دستگاه کالری بیشتری دارند . که باعث می شود آن ها برای افرادی که تمایل به خوردن غذا های سرخ شده بیشتری دارند و یا به دنبال کاهش وزن هستند ، ایده آل نباشد.
تفاوت سرخ کن رژیمی یا بدون روغن و معمولی

تفاوت سرخکن رژیمی یا بدون روغن با معمولی

با ما همراه باشید تا تفاوت آن ها را با هم بررسی کنیم .
تفاوت سرخ کن رژیمی یا بدون روغن و معمولی

سرخکن رژیمی یا بدون روغن با معمولی : تفاوت هر کدام را به تفکیک بررسی کرده ایم

  1. کالری

    وقتی صحبت از کالری سرخ کن رژیمی در مقابل سرخ کن معمولی می شود ، بهترین گزینه برای شما سرخ کن رژیمی خواهد بود زیرا آن ها با 70 تا 80  درصد روغن کمتری غذا را طبخ می کنند. بنابراین ، غذا های سرخ شده با این سرخ کن سالم تر هستند. تفاوت اصلی را زمانی متوجه می شوید که بدانید 100 گرم سیب زمینی سرخ شده در سرخ کن رژیمی حاوی 226 کالری است. در حالی که همین مقدار سیب زمینی سرخ شده در سرخ کن معمولی ممکن است حاوی 312 کالری باشد.

 

  1. تطبیق پذیری

    حتی کوچک ترین سرخ کن های رژیمی برنامه ی از پیش تعیین شده ای برای پخت و پز دارند که به شما امکان می دهد هر چیزی را که می خواهید سرخ کنید ، بپزید ، کباب کنید ، گرم کنید و چندین کار دیگر را نیز انجام دهید . کیک ، پیتزا ، مرغ ، کالباس ، سیب زمینی و غیره برخی از غذا هایی هستند که با سرخ کن رژیمی قابل تهیه است.

 

  1. طعم

    سرخ کن های رژیمی می توانند غذای تردی را به شما هدیه دهند .
    با این حال ، روش سنتی سرخ کردن در سرخ کن معمولی کار بهتری را انجام می دهد ، زیرا غذا هایی که آن ها تولید می کنند ، ترد تر هستند و طعم بهتری دارند . بنابراین ، اگر به دنبال آن طعم دلپذیر و ترد در وعده ی غذایی خود هستید ، سرخ کردن معمولی گزینه بهتری است.

 

  1. زمان پخت و پز

    سرخ کن های رژیمی نسبت به یک سرخ کن معمولی کند تر عمل می کنند.
    این امر به این دلیل است که غوطه وری کامل یا جزئی در روغن داغ در مقایسه با گردش هوای گرم باعث پخته شدن سریع تر غذا می شود.

 

  1. تعمیر و نگهداری

    بعضی از سرخ کن های رژیمی دارای قطعات ایمنی برای شست شو در ماشین ظرفشویی هستند که تمیز کردن آن ها را آسان تر می کند. آن ها همچنین دارای یک سبد استیل ضد زنگ داخلی هستند و این به نگهداری آن ها کمک می کند.
    از طرف دیگر ، شما نیاز به زمان اضافی برای شستن سرخ کن معمولی خود با توجه به روغن اضافی موجود در دستگاه دارید .

 

  1. قیمت

    سرخ کن های رژیمی ارزان قیمت زیر 100 دلار و همچنین سرخ کن های معمولی در همان محدوده قیمت وجود دارد . با این وجود ، یک سرخ کن رژیمی با توجه به این که ممکن است بیش از 100 دلار قیمت داشته باشد اما  دوام بالایی نیز دارد که برای مدت طولانی در خدمت شما است . در مقابل ، شما می توانید سرخ کن های معمولی خوبی را در حدود 50 تا 250 دلار پیدا کنید ، که مقرون به صرفه تر از خرید سرخ کن رژیمی است.

نتیجه سرخکن رژیمی یا بدون روغن با معمولی 

 

اکنون که تفاوت سرخکن رژیمی یا بدون روغن با معمولی را می دانید ، ممکن است با تصمیم سختی برای انتخاب مواجه شوید . با این وجود . این امر براساس آنچه شما در اولویت قرار می دهید ، بنا شده است. آیا غذا خوردن سالم را ترجیح می دهید یا خوردن غذا های چرب و لذیذ تر ؟ در سناریوی اول ، سرخ کن رژیمی برای شما ایده آل است زیرا با روغن کمتری غذا را سرخ می کند. اما اگر تمایل به خوردن غذای لذیذ تر دارید ، سرخ کن معمولی انتخاب مناسبی برای شماست .

 

اگر قصد خرید سرخ کن را دارید ، به راحتی می توانید در کمترین زمان ممکن خرید سرخ کن بدون روغن را از سایت تا خرید انجام دهید .

 


بیشتر بخوانید :

نحوه کار سرخ کن های بدون روغن

مزایای سرخ کردن غذا با سرخ کن رژیمی

راهنمای خرید بهترین سرخ کن بدون روغن

« حتما بخوانید  راهنمای خرید سرخ کن ؛ نکات خرید و انواع سرخکن بدون روغن
از طريق تا خرید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .