مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

تفاوت اتو بخار و اتو خشک یا معمولی مقایسه

0 1,045
زمان مطالعه : 4 دقیقه

تفاوت اتو بخار و اتو خشک یا معمولی مقایسه ؛ قبل از خرید اتو ، اطمینان حاصل کنید که نوع اتویی که انتخاب می کنید با برنامه های مورد نیاز شما مرتبط است. با این حال ، شما باید بین اتو خشک و اتو بخار ، یکی را انتخاب کنید . هنگامی که هنوز انو بخار و اتو معمولی را مقایسه می کنید ، باید تفاوت های آن ها را نیز بررسی کنید که تصمیم گیری برای انتخاب بهترین اتو را سهولت می بخشد.

تفاوت اتو بخار و اتو خشک یا معمولی مقایسه

بسیاری از ما از اتو کردن متنفریم اما همه ما می خواهیم هر روز به بهترین وجهی که ممکن است به نظر برسیم و این بدان معنی است که شما می خواهید هنگام ملاقات عمومی لباسی بدون چروک داشته باشید. با استفاده از اتو بخار می توانید چین و چروک لباس های خود را خیلی سریعتر از این که از اتو خشک استفاده کنید ، صاف کنید.

  • مخزن آب

    تفاوت اتو بخار و اتو خشک یا معمولی مقایسه .
    طراحی مخزن آب در این دو نوع اتو متفاوت است. اتو خشک مخزن آب ندارد ، اما اتو بخار دارای مخزن آب است. بخار به دلیل مخزن آب موجود در اتو بخار ایجاد می شود.

 

 

تفاوت اتو بخار و اتو خشک یا معمولی مقایسه

  • تفاوت اتو بخار و اتو خشک یا معمولی مقایسه، صفحه

    تفاوت اتو بخار و اتو خشک یا معمولی مقایسه .
    اتو خشک دارای یک صفحه کاملاً جامد است در حالی که اتو بخار جامد است اما حاوی سوراخ هایی است که بخار از آن ها آزاد می شود. در اتو بخار ، ناحیه بزرگی وجود دارد که بخار را آزاد می کند و به وسیله آن همه چین و چروک ها به راحتی از روی لباس برداشته می شوند. از این رو ، لازم نیست که لباس به طور مکرر اتو شود. صفحه اتو خشک به راحتی تمیز می شود در حالی که اتو بخار هنگام تمیز کردن کف صفحه خود نیاز به مراقبت عالی دارد. هنگام تمیز کردن ، سوراخ های بخار را مسدود نکنید .

  • اسپری آب

    تفاوت اتو بخار و اتو خشک یا معمولی مقایسه .
    بسیاری از اتو های بخار دارای قابلیت اسپری آب هستند که می توانید در حالی که لباس خود را اتو می کنید آن را در حدی که می خواهید مرطوب کنید که در این صورت از بین بردن چین و چروک ها آسان می شود. همچنین می توانید بسیاری از لباس ها را با کمترین زمان ممکن اتو کنید. پس از آن همیشه باید اتویی را که دارای اسپری آب است انتخاب کنید. با این حال ، اتو خشک به شما فقط امکان استفاده از فشار برای برداشتن چین و چروک از روی لباس را می دهد.

 

تفاوت بین اتو بخار و اتو خشک یا معمولی

  • تفاوت اتو بخار و اتو خشک یا معمولی مقایسه؛ امکانات

    تفاوت اتو بخار و اتو خشک یا معمولی مقایسه .
    از آنجا که اتو خشک ابتدایی است ویژگی های محدودی دارد.
    دمای آن باید قبل از هر بار استفاده تعدیل شود. با این حال ، اتو بخار دارای چندین ویژگی است. از این رو گزینه های تنظیم محدود نمی شوند و انتخاب درجه حرارت شما به ضخامت پارچه ای که اتو می کنید بستگی دارد. واضح است که بسیاری از ویژگی های اتو بخار دارای صفحه نمایش LED و محرک های بخار هستند که شما را قادر می سازد تنظیمات فعلی اتو را به راحتی ببینید .

  • تطبیق پذیری

    تفاوت اتو بخار و اتو خشک یا معمولی مقایسه .
    همچنین ممکن است شما تصمیم بگیرید که مخزن آب را خالی کنید و از اتو بخار خود به عنوان یک اتو معمولی استفاده کنید. این فرایند به پارچه ای که شما اتو می کنید بستگی دارد . پارچه های ابریشمی یا ساتن از آنجا که ضخیم نیستند به خوبی توسط اتو خشک اتو می شوند. با این حال ، یک اتو خشک ممکن است مانند اتو بخار عملکردی نداشته باشد. از این رو مانند اتو بخار همه کاره نیست.

بهترین اتو برای خرید
تفاوت بین اتو بخار و اتو خشک یا معمولی .
قبل از انتخاب اتو بخار ، ابتدا نوع استفاده مورد نظر از اتو خود را بدانید.
اگر لازم نیست لباس های زیادی را در روز اتو کنید ، اتو خشک بهتر است اما اگر هر روز تعداد زیادی را اتو می کنید ، اتو بخار برای این امر مناسب است. اتو های بخار شما را قادر می سازد که تعداد زیادی از لباس ها را سریعتر اتو کنید.

اتو کردن اغلب  به بخار احتیاج دارد زیرا خیلی سریع همه چروک های پارچه را صاف می کند.
همچنین به دلیل تنظیمات آن ، شما می توانید هر پارچه ای را که می خواهید اتو کنید . اگر به طور مکرر اتو کنید ، اتو بخار برای شما بسیار مفید خواهد بود. اتو بخار اطمینان خواهد داد که هر نوع پارچه را می توان به راحتی اتو کرد. علاوه بر این ، با کمک تنظیمات سفارشی ، شما قادر خواهید بود به راحتی هر نوع پارچه ای را اتو کنید.


بیشتر بخوانید :

راهنمای خرید بهترین اتوهای پرسی
اتو کردن درست و اموزش صحیح اتو کردن لباس هایتان
اتو ؛ راهنمای خرید اتو بخار و بهترین اتو پرس
تکنولوژي True Steam در ماشين لباسشویی ال جی LG

« حتما بخوانید  7 دلیل انتخاب اتو بخارگر ؛ مقایسه با اتو بخار
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .