مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

کاربرد انواع بخارشوی تی بخارگر پوشاک تجاری و ویپور و سیلندر و دستی

0 1,423
زمان مطالعه : 6 دقیقه

کاربرد انواع بخارشوی ؛ آیا به دنبال بهترین بخارشوی ها برای کمک به کار های خاص خانگی خود هستید ؟ در اینجا ما 8 نوع بخارشوی داریم ، مانند دستگاه بخارشوی دستی ، بخارشوی ویپور ، بخارشو جاروبرقی ، بخارشوی سیلندر ، بخارگر لباس ، تی بخارشوی و موارد دیگر ! 

بخارشوی یک وسیله خانگی معمولی است که برای تمیز کردن کف ، کوسن ، فرش و غیره مورد استفاده قرار می گیرد . این وسیله تمیزکننده به دلیل توانایی داشتن در از بین بردن لکه های چرب ، گرد و غبار و کنه های موجود در کف و روکش ها بسیار محبوب است. اگر جدیدا با بخارشو ها آشنا شده اید ، شاید این را ندانید که انواع مختلفی از آن ها وجود دارد. با دانستن انواع آن ها ، انتخاب یکی از آن ها برای شما راحت تر خواهد بود. بنابراین ،کاربرد انواع بخارشوی تی بخارگر پوشاک تجاری و ویپور و سیلندر و دستی  که هر خواننده باید از آن آگاه باشد را برای شما شرح خواهیم داد.

 

کاربرد انواع بخارشوی


بخارشوی دستی

درست مانند هر بخارشویی ، بخارشو های دستی نیز برای از بین بردن کثیفی ، زباله ها و انواع لکه ها طراحی شده اند. با از بین بردن این میکروب های ناخواسته از روی سطوح ، دستگاه های بخارشوی دستی قادر به خلاص شدن از شر باکتری های مضر ، ویروس ها ، چربی ها و کنه ها هستند. این امر باعث می شود محیط تمیز تر و ایمن تر شود و میزان قرار گرفتن در معرض آلرژی ها یا بیماری ها را کاهش می دهد.

بخار شو های دستی ، کوچک و قابل حمل هستند و به طور خاص برای برنامه های تمیز کاری آسان و ساده طراحی شده اند. به عنوان مثال ، آن ها می توانند برای ضد عفونی کردن قطعات تزئینی ، اثاثه یا لوازم داخلی استفاده شوند. هنگام استفاده از بخارشوی دستی احساس سنگینی نمی کنید و روی دست و مچ کاملاً راحت باقی می ماند.

شما همچنین می توانید از یک دستگاه بخارشوی دستی برای تمیز کردن میز های آشپزخانه یا حمام خود استفاده کرده و انواع میکروب ها ، باکتری ها و بوی بد را از بین ببرید. این بخارشوی به راحتی به نقاط با دسترسی سخت مانند گوشه ها می رسد. با این وجود ، این تجهیزات ممکن است بهترین انتخاب برای تمیز کردن فضاهای بزرگ نباشد و همچنین ممکن است نتیجه ای مشابه بخارشو های بزرگتر نداشته باشد. با توجه به اندازه کم حجم ، کار با این ماشین ها بسیار آسان است. همچنین نگهداری آن ها در هنگام استفاده راحت تر است. نکته جالب دیگر این است که یکی از مقرون به صرفه ترین انواع بخارشوی ها است.

کاربرد انواع بخارشوی تی بخارگر پوشاک تجاری و ویپور و سیلندر و دستی

تی بخارشو ؛ کاربرد انواع بخارشوی

هنگامی که نوبت به تمیز کردن کف ها می رسد ، صاحب خانه ها تمایل دارند که از تی بخارشوی استفاده کنند . دلایل خوب زیادی وجود دارد. این بخارشوی از مخزنی در داخل آن تشکیل شده است که آب را تا دمای نزدیک به 250 درجه فارنهایت گرم می کند. بخار از مخزن آب به سمت پایین تی پایین می رود. در این روش ، پد خیس می شود و به تمیز کردن گرد و غبار و کف کمک می کند. آنچه آن را از تی های سنتی جدا می کند این واقعیت است که نه تنها مواد ناخواسته را از کف زمین جذب می کند بلکه گرمای بخار باعث از بین رفتن بیشتر باکتری ها ، میکروب ها و کنه های پنهان در کف می شود.

جاروبرقی بخارشو

این دستگاه ها برای کسانی که می خواهند حداکثر تمیز شدن را در حداقل زمان داشته باشند ، ایده آل است. ایجاد یک دستگاه واحد قادر به تمیز کردن و ضد عفونی کردن هر سطح قابل شستشوی خانه ، بدون استفاده از مواد شوینده شیمیایی است. از نظر اندازه ، این سیستم یکپارچه بخارشوی و جاروبرقی کوچک نیستند ، اما به لطف عملکرد ترکیبی آن ها ، دیگر نیازی به نگه داشتن جاروبرقی سنتی جداگانه نیست . همچنین در این حالت لوازم جانبی زیادی ارائه می شود ، زیرا این دستگاه اساساً می تواند هر قسمت از خانه شما را تمیز و ضد عفونی کند.

کاربرد انواع بخارشوی تی بخارگر پوشاک تجاری و ویپور و سیلندر و دستی

بخارشوی سیلندر

همچنین به عنوان بخارشو های مخزن دار از آن استفاده می شود ، بخارشو های بزرگ سیلندر ، بزرگتر از تی بخارشو و بخارشو های دستی هستند. همانطور که از نام این محصول پیداست ، آن ها از نظر شکل استوانه ای هستند و از این رو حجیم تر از سایر انواع بخارشوی ها هستند. با توجه به وزن سنگین آن ها ، نگهداری و مدیریت این بخارشو ها ممکن است دشوار باشد. بخارشوی های سیلندر یکی از ابزارهای کارآمد برای ضد عفونی کردن خانه شما است.

بزرگ بودن آن به دلیل مخزن بزرگ آب آن است که به واحد وصل می شود. مخزن بزرگتر قادر به ذخیره انبوه آب است و به بخارشوی كمك می كند تا بدون نیاز به پر کردن مجدد ، خانه را تمیز كند. تطبیق پذیری آن ها ، کاربر را ترغیب به استفاده از آن برای تمیز کردن نه تنها کف ، بلکه پیشخوان ها ، پرده ها ، کمد و حتی لباس می کند.

در مقایسه با بخارشوی دستی ، قیمت بخارشوی سیلندر کمی بالاتر است. با این حال ، قیمت ها در انواع مختلف بخارشوی های سیلندر متفاوت است. اگرچه این وسایل تمیز کننده از دامنه قیمتیشان بالاتر اند ، اما ارزش خرید را دارند.

بخارشوی ویپور

به این دلیل که این بخارشو نیز همان استفاده ها و مزایای بخارشوی سیلندر را ارائه می دهند ، اغلب با بخارشوی سیلندر اشتباه گرفته می شوند. از آنجا که این بخارشو با ویژگی ها و سری های متنوعی همراه است ، آن ها قادر به تمیز کردن انواع کفپوش ها ، پوشش ها و اشیاء هستند.
ویژگی قابل توجه متفاوت بین این بخارشوی و بخارشوی سیلندر این است که اولی برای تمیز کردن سطوح و اشیاء از گرما به جای آب استفاده می کند. و از آنجا که تمیز کردن خشک را فراهم می کند ، چیزی را که با آن تمیز می کنید را مرطوب نمی کند. و برای اطمینان از نظافت مناسب ، دستگاه به گرمای بیش از حد نیاز دارد.

بخارگر پوشاک

یک بخارگر پوشاک وسیله ای کاملاً جمع و جور و قابل حمل است که برای از بین بردن چین و چروک انواع پوشاک و پارچه مورد استفاده قرار می گیرد. برای این کار ، بخارشوی نیاز به درجه حرارت بالا دارد. یک بخارگر می تواند بدون ایجاد تماس مستقیم با پارچه ، چین و چروک ها را ازبین ببرد . این امر باعث می شود پارچه بدون این که حرارت قابل توجهی روی لباس اعمال شود ، صاف به نظر برسد. و از آنجا که هیچ گونه تماسی بین دستگاه و پوشاک وجود ندارد ، بر خلاف اتو کردن هیچ دلیلی برای سوخته شدن پوشاک وجود ندارد. بخارگر ها سریعتر از اتو ها است و به دلیل سبک بودن بسیار مناسب است و به فضای کمی برای نگهداری نیاز دارد .

کاربرد انواع بخارشوی تی بخارگر پوشاک تجاری و ویپور و سیلندر و دستی

بخارشوی تجاری ؛ کاربرد انواع بخارشوی

بخارشو های تجاری ، بدون تکیه بر مواد شیمیایی و مواد شوینده ، سطوح را با کمک بخار تمیز می کنند. این نوع لوازم خانگی دارای لوازم جانبی بی شماری است که به آن اجازه می دهد طیف گسترده ای از سطوح را تمیز کرده و انواع انگل ها را از بین ببرد. آن ها هیچ ماده شیمیایی مضری را رها نمی کنند و فقط از آب و گرمای بخار برای تمیز کردن استفاده می کنند.
این نوع بخارشو توسط متخصصان برای تمیز کردن هتل ها ، رستوران ها ، ادارات ، مدارس ، بیمارستان ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. از کف تا دیوار ها ، فریم تختخواب تا تشک و از وسایل آشپزخانه گرفته تا اثاثه یا لوازم داخلی ، میز های حمام ، طیف گسترده ای از سطوح و اشیاء وجود دارد که می توانید با استفاده از بخارشوی های تجاری ، ضد عفونی شوند.

هنگام سرمایه گذاری در این نوع بخارشو ها ، چند نکته را در نظر داشته باشید. اول از همه ، جاروبرقی های تجاری با یک مخزن بخار عرضه می شوند که در هر مدل متفاوت است. به یاد داشته باشید که هرچه دیگ بزرگتر باشد ، می توانید بدون پر کردن دوباره سطوح بیشتری را تمیز کنید. همچنین ، برخی از مدل ها می توانند قدرتمند تر از سایرین باشند. قبل از این که بخارشوی تجاری بخرید ، ابتدا آن را به صورت آزمایشی روشن کنید و ببینید آیا باعث ایجاد سر و صدا می شود یا نه.

 

« حتما بخوانید  بخارشوی ؛ راهنمای خرید بخارشوی خوب

بخارشوی چند منظوره

بخارشو های چند منظوره یک عامل مطلق در بین صاحب خانه های مدرن است زیرا آن ها طیف وسیعی از کاربرد هایی را ارائه می دهند که یک بخارشوی معمولی آن ها را ندارد. در وهله اول ، آن ها گرما فوق العاده سریعی دارند ، دامنه بخار آن ها باورنکردنی است ، و آن ها بیش از اندازه کارآمد هستند. برخلاف تی بخارشوی یا بخار سیلندر ، اکثر دستگاه های بخارشوی چند منظوره کف را در حین تمیز کردن مرطوب نمی کنند.
آن ها رنگ کفپوش را محو نمی کنند و پر سروصدا نیستند . در حالی که برخی از بخارشو ها به طور خاص برای تمیز کردن آشپزخانه ها ، حمام ها ، گاراژ ها یا اتاق ها طراحی شده اند ، با یک بخارشوی چند منظوره ، شما می توانید کلیه مناطق خانه خود را ضد عفونی کنید. این بدان معنی است که شما مجبور نیستید برای اتاق های مختلف به بخارشو های مختلف متوسل شوید.

امروزه با ظهور بخارشوی ها ، روند تمیز کردن به سادگی انجام می شود . اگر شما نیز می خواهید یکی از آن ها را داشته باشید ، خرید بخارشو سایت تا خرید ببینید.

بیشتر بخوانید :

مزایای تمیز کردن با بخارشوی و کاربرد آن
چه چیزی را نمی توان با بخارشوی تمیز کرد ؟
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .