مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

اره گرد بر چیست؟ نحوه استفاده و کار با اره گرد بر

0 163
زمان مطالعه : 3 دقیقه

اره گرد بر چیست؟ نحوه استفاده و کار با اره گرد بر ؛ اره گرد بر یکی از رایج ترین ابزار های برقی در حال استفاده است. با تیغه مناسب ، اره های مدور قادر به برش قطعه های چوبی ، فولادی ، سنگ تراشی و سرامیکی هستند . علاوه بر این ، اره های دایره ای دارای تنظیمات ارتفاع و عمق هستند. برای جزئیات بیشتر می توانید به دفترچه راهنمای اره گردبر خود مراجعه کنید. به منظور آشنایی هر چه بیشتر شما با اره گرد بر چیست؟ نحوه استفاده و کار با اره گرد بر ، ما مطلبی را برای شما آماده کردیم . پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید .


اره گرد بر چیست؟ نحوه استفاده و کار با اره گرد بر

استفاده از اره ی گردبر بسیار آسان است ، فقط کافی است که مراحل زیر را انجام دهید . ابتدا باید عمق برش خود را تنظیم کنید. برای انجام این کار ، طولی را که تیغه از پایه اره خارج می شود تنظیم می کنید. همیشه مواد مورد نظر خود را رو به پایین برش دهید. به این ترتیب هنگام انجام کار ، یک سطح صاف خواهید داشت . اره خود را با کشیدن خط روی سطح مورد نظر تنظیم کنید. هنگام آماده سازی برای برش ، باید اره را به سرعت حرکت دهید تا با مصالح کار تماس برقرار کنید. سپس اره گرد بر را به آرامی در امتداد خط پیش خواهید برد. اگر زیاد فشار نیاورید ، ممکن است تیغه گیر کند. در صورت گیر کردن ، اره خود را کمی خاموش کرده و دوباره آن را با سرعت کمتری به جلو حرکت دهید.

اره گرد بر circular saw و نحوه ی استفاده آن

اصول اساسی در استفاده

چند اصل اساسی وجود دارد که اره شما ، به بهترین وجه عملکرد خود را انجام دهد و ما در اینجا آن ها را برای شما آورده ایم.

  •  ابتدا مطمئن شوید که یک تیغه ی خوب را خریداری  کرده اید.
    یکی از عواملی که بر عملکرد اره مدور شما تأثیر می گذارد این است که کدام تیغه را انتخاب می کنید. تیغه های نازک ، تیغه های همه جانبه و عالی هستند که نه تنها به سرعت منجر به برش می شوند بلکه برای مدت طولانی تیز باقی می مانند.
  • قبل از شروع برش با اره خود اطمینان حاصل کنید که از چشمان خود محافظت می کنید. شایع ترین صدمات ناشی از استفاده از اره گرد بر ، صدمات چشم به همراه بریدگی ها می باشد . بهترین ایمنی برای چشم ، استفاده از عینک است . با تنظیم طول تیغه ای که از پایه خود بیرون می زند ، اطمینان حاصل کنید که عمق تیغ را مناسب انتخاب کرده اید. با این کار میزان ضربات برگشتی که هنگام برش اتفاق می افتد نیز محدود خواهد شد.
  • سعی کنید همیشه اره گرد بر خود را با دو دست نگه دارید. این یک دستگاه قدرتمند است و کنترل آن مهم است . تا زمانی که مواد مورد استفاده شما نیازی به نگهداری نداشته باشد ، از هر دو دست روی اره استفاده کنید. اگر این کار را انجام دهید متوجه می شوید که برش های طولانی تر آسان تر می شوند.

 

« حتما بخوانید  اره عمود بر چیست ؟ روش استفاده و کار با اره عمود بر

اره گرد بر circular saw و نحوه ی استفاده آن

نحوه ی حفاظت از اره

اره های دایره ای برای پاک کردن خاک اره نیاز به تمیز کردن دوره ای با یک برس رنگ استفاده نشده یا پمپ باد دارند. 

 

تیغه های دایره ای در صورت تمیز بودن ، با کیفیت بهتری می توانند کار برش را انجام دهند . استفاده از پره های ارزان تر برای جایگزینی ، اقتصادی تر هستند.

 

اکنون که با اره گرد بر چیست؟ نحوه استفاده و کار با اره گرد بر آشنایی نسبی پیدا کردید ، می توانید تصمیم خود را برای خرید این نوع از اره ها عملی کنید . فقط کافی است که به صفحه خرید اره گردبر  در سایت تا خرید مراجعه کنید . اره ی مناسب خود را انتخاب کنید ، ویژگی های کامل آن را در سایت مطالعه کنید و سپس تصمیم به خرید خود را عملی کنید . همچنین اگر خوش شانس باشید می توانید از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه سایت بهره مند شوید . ارسال پستی برخی از محصولات در سایت تا خرید رایگان است ، پس فرصت را از دست ندهید ، و تجربه ی خریدی لذت بخش را برای خود به ارمغان بیاورید.

بیشتر بخوانید :
معرفی انواع مختلف اره های برقی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .