مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

اتو پرس یا اتو بخار کدام یک بهتر است و باید خریداری کنید ؟

0 186
زمان مطالعه : 5 دقیقه

اتو پرس در مقابل اتو بخار ؛ کدام یک را باید خریداری کنید ؟ اگر به طور کلی وقت زیادی را صرف اتو کردن لباس هایتان می کنید. احتمالاً به فکر مزایای دستگاه اتو پرس نسبت به اتو معمولی و بالعکس خواهید بود. در حالی که هر یک از این وسایل دارای جوانب مثبت و منفی خود هستند ، انتخاب یکی از آن ها بدان معنی است که شما باید درک کنید. که آن ها با توجه به نیازهای شخصی شما چگونه کار می کنند. اتو پرس ها در چند سال گذشته محبوبیت زیادی پیدا کردند ، زیرا در دهه های گذشته در دسترس نبودند. بنابراین ، ما چاره ای جز استفاده از اتو معمولی نداشتیم.

با این حال ، با پیشرفت تکنولوژی ، دستگاه اتو پرس به ویژه به دلیل توانایی آن ها در از بین بردن چین و چروک لباس ها رواج پیدا کرد. این بدان معنا نیست که اتو های معمولی امروزه محبوبیت خود را از دست داده اند ، در واقع ، در بعضی مواقع خرید یک اتو معمولی نسبت به اتو پرس ها به صرفه تر است. ما در این مقاله اتو پرس در مقابل اتو بخار قرار می دهیم تا هنگام خرید ، بهترین اتو را مطابق با نیاز های خود انتخاب کنید.

اگر مکان کوچکی دارید ، ذخیره اتو پرس می تواند مشکل باشد زیرا جدا کردن آن برای ذخیره سازی کار آسانی نیست. به همین دلیل بیشتر افرادی که آن ها را در اختیار دارند ، ترجیح می دهند آن ها را در یک مکان دائمی قرار دهند تا این که آن ها را با خود حرکت دهند.

 

 

اتو کردن

اتو پرس یا اتو بخار کدام یک بهتر است و باید خریداری کنید ؟

دستگاه اتو پرس

حرفه ای ها به دلیل مزایایی که اتو پرس ارائه می دهد مدت طولانی است که از آن ها استفاده می کنند. دستگاه اتو پرس به گونه ای طراحی شده است که پارچه مورد نظر را برای اتو بر روی تخته خود قرار داده و قسمت بالای آن را روی پارچه می ببندید تا گرما و بخار موجود در آن فشار می یابد. بنابراین ، بر خلاف اتو معمولی ، لازم نیست آن را به جلو و عقب منتقل کنید . همچنین ، لازم نیست که یک میز اتو بخرید زیرا دستگاه اتو پرس خود مانند میز اتو است. علاوه بر این ، با دستگاه اتو پرس ، می توانید اتو کردن لباس های خود را سریعتر ، با تلاش کمتر و حتی آسیب های کمتری به لباس خود پایان دهید.

 

مزیت هایش

یکی دیگر از مزیت های اتو پرس این است که دارای یک سطح بزرگتر و نرم تر است که باعث از بین بردن سریع و کامل چین و چروک روی لباس ها می شود. تنظیمات روی آن متنوع است و شما را قادر می سازد تنظیماتی را انتخاب کنید که متناسب با پارچه مورد نظر برای اتو باشد. در حالی که دستگاه اتو پرس می تواند بین 20 تا 30 پوند وزن داشته باشد ، با این وجود به اندازه یک میز اتو برای نگهداری جمع و جور است. همچنین لازم نیست نگران ایمنی لباس خود باشید زیرا دستگاه اتو پرس دارای چندین ویژگی ایمنی مانند خاموش کردن اتوماتیک و سایر هشدار ها است که در صورت زیاد بودن قدرت بخار و هنگام آماده بودن لباس ، آن را به شما اطلاع می دهد.

دستگاه اتو پرس در مقایسه با اتو بخار معمولی قادر است مقدار بیشتری آب ( حداکثر 10 اونس ) را در خود نگه دارد. 

اتو پرس در مقابل اتو بخار

اتو بخار معمولی دستی

این اتو های دستی گرما را از سطح صاف آن به لباس های شما منتقل می کنند .
اتو های معمولی می توانند از بخار یا گرما یا ترکیبی از هر دو استفاده کنند.
بنابراین ، در هنگام استفاده از اتو معمولی ، نمی توانید اتو را خیلی طولانی در یک نقطه بگذارید.استفاده از اتو پرس ها روی پارچه های صاف راحت تر است ، اما برای پارچه های چروک و آستین ها کارایی چندانی ندارند. همچنین پارچه هایی مانند پنبه ، با اتو معمولی نسبت به دستگاه اتو پرس بهتر اتو می شوند. علاوه بر این ، اتو های معمولی برای اتو کردن لباس هایی مانند پیرهن و شلوار که دارای خط اتو هستند بسیار عالی اند.

کدام یک بهتر است و باید خریداری کنید ؟
برای اتو کردن لباس ها با اتو معمولی به تلاش بیشتری احتیاج دارید زیرا مجبورید در حالی که بارها و بارها اتو را روی پارچه می کشید مدت طولانی بایستید. با این حال ، این یک مزیت نیز دارد ، زیرا می توانید میزان فشار وارد شده را کنترل کنید. یکی دیگر از مزایای اتو های معمولی ، قابلیت مانور آن است. این می تواند گوشه های پارچه ای که اتو پرس به آن نمی رسد را اتو کند. برای بسیاری از افراد ، اتو کردن لباس ها با اتو معمولی بدین معنی است که آن ها می توانند جزئیات کوچکی را که اتو پرس اتو نتوانسته را اتو کنند . همچنین ، اتو های معمولی برای نگهداری راحت تر هستند ، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که سیم برق را بکشید و آن را دور اتو بپیچانید و آن را روی قفسه قرار دهید. 
اتو پرس در مقابل اتو بخار

کدام یک را باید خریداری کنید ؟ اتو پرس یا اتو بخار

  • در مقایسه با اتو بخار های معمولی ، دستگاه های اتو پرس وقت و انرژی زیادی را مصرف نمی کنند .
    در حالی که اتو های معمولی ارزان تر هستند . سختی کار با اتو های معمولی باعث می شود دستگاه های اتو پرس ارزش سرمایه گذاری داشته باشند.
  • حتی اگر دستگاه های اتو پرس اتو کردن لباس را راحت تر کنند ، سطح عملکرد اتو پرس در مقابل اتو بخار کم تر است. به عنوان مثال ، اتو های معمولی دکمه ها و یقه را بهتر اتو می کند. همچنین برخلاف دستگاه های اتو پرس ، اتو های معمولی برای صاف کردن درزها کارایی بیشتری دارند.
  • با استفاده از دستگاه اتو پرس، مجبور نیستید که لباس خود را به اتوشویی ببرید ؛
    از این رو می توانید مقداری پول پس انداز کنید. همچنین ، شما می توانید حتی ظریف ترین پارچه ها را نیز اتو کنید.

 

« حتما بخوانید  راهنمای خرید بخارگر لباس؛ 9 نکته مهم هنگام خرید و انتخاب

به طور خلاصه ، دستگاه اتو پرس برنده است زیرا باعث صرفه جویی در وقت و تلاش شما می شود 

 

سایت تا خرید بهترین اتو ها را در هر رنج قیمتی به فروش می رساند . برای خرید و دیدن جزئیات بیشتر در مورد هر مدل به صفحه خرید اتو در سایت تا خرید مراجعه کنید .

بیشتر بخوانید :

علت های ریزش و نشت آب از اتو بخار

انواع میز اتو و ویژگی های هرکدام

نحوه پاک کردن جای اتو روی لباس

اتو پرس ؛ راهنمای خرید بهترین اتوهای پرسی

اتو کردن درست و اموزش صحیح اتو کردن لباس هایتان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .