مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

مقایسه تلویزیون سامسونگ Q70A با Q60B ، تفاوت ها

2 243
زمان مطالعه : 13 دقیقه

مقایسه تلویزیون سامسونگ Q70A با Q60B ، تفاوت ها

مقایسه تلویزیون سامسونگ Q70A با Q60B ، تفاوت ها ؛ تلویزیون های هوشمند امروزه به یکی از مهم ترین کالاهای اساسی و نیاز روزانه هر فردی تبدیل شده اند. این مهم زمانی به یک امر مهم تر تبدیل می گردد که قصد خرید آن را داشته باشید. با توجه به انواع برندهای مختلفی که امروزه بازارهای جهانی را به تسخیر خود درآورده اند. تشخیص تلویزیون های خوب با توجه به مشخصات انها کمی مشکل است. فروشگاه ما برآنست که انواع تلویزیون های اصلی و با کیفیت را معرفی نماید تا مشتریان این کالای اساسی با مشکل دچار نشوند. دو پرچمدار کنونی شرکت سامسونگ، امروزه دو تلویزیون Q70A و Q60B هستند. این دو تلویزیون به ترتیب ساخت سالهای 2021 و 2022 هستند که در سایزهای 50 و 55 اینچ، 65 اینچ ، 75 و 85 اینچ تولید و عرضه شده اند. مقایسه و تفاوت تلویزیون سامسونگ Q70A با Q60B را در این مطلب بررسی می کنیم .

دو تلویزیون Q70A و Q60B از بهترین تلویزیون های کنونی شرکت سامسونگ به شمار می روند که با توجه به هوشمند بودنشان، توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده اند. هوشمند بودن این تلویزیونها امکانات خاص و جذابی را به کاربران خواهد بخشید تا بتوانند با پیشرفت ها و انواع برنامه های به روز جهانی همراه شوند. علاوه بر این مورد، طراحی زیبا و منحصر به فرد، قیمت به صرفه، کیفیت بالای ارائه تصویر، سیستم صوتی با کیفیت و در نهایت فناوری های به کار گرفته در انها از دیگر عوامل محبوبیت این دو تلویزیون می باشند. در مطالب پیش رو برآنیم، تا هر دو تلویزیون را از همه جنبه ها به صورت حرفه ای مقایسه کنیم و مشتریانی که قصد خریدن این تلویزیون ها را دارند، با آرامش خاطر از امکانات این تلویزیون ها آگاه باشند.

مقایسه قیمت تلویزیون سامسونگ Q70A با Q60B

بدیهی است بعد از امکانات عالی و حرفه ای هر کالایی، مهم ترین گزینه، قیمت آن محصول می باشد. چراکه صرف هزینه نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر به امکانات دو تلویزیون Q70A و Q60B در قسمت های بعدی توجه کنید، اولا هزینه را نادیده خواهید گرفت. ثانیا پی خواهید برد که با توجه به امکاناتی که دارند؛ با خریدن این دو محصول، تا میزان زیادی از هدر رفتن هزینه صرفه جویی کرده اید.

با توجه به هوشمند بودن و ویژگی هایی که هر دو تلویزیون به نوبه خود عرضه می کنند. قیمت به صرفه ای نیز دارند و در رابطه با نمونه های رقیب هم تلویزیونی به صرفه را خواهید خرید و هم محصولی با کیفیت و بادوام. به دلیل نوسانات ارزی و قیمت های لحظه ای میتوانید هر زمان که خواستید قیمت این تلویزیون ها را از مشاوران ما به صورت شبانه روزی جویا شوید. برای بررسی قیمت خرید تلویزیون های سامسونگ در گوگل جمله روبرو را سرچ کنید و روی اولین نتیجه کلیک کنید : قیمت خرید تلویزیون سامسونگ بانه دات کام

مشخصات کلیدیSamsung Q60BSamsung Q70A
Panel TypeQuantum Dot LCDQuantum Dot LCD
Resolution3840 × 2160 پیکسل3840 × 2160 پیکسل
HDR CompatibilityHDR10, HDR10+HDR10, HDR10+, Hybrid Log Gamma
Speaker20w20w
AssistantWorks with Alexa, Works with Google Assistant, Samsung BixbyWorks with Alexa, Works with Google Assistant, Samsung Bixby

تفاوت طراحی تلویزیون سامسونگ Q70A و Q60B

تلویزیون سامسونگ Q70A بهتره یا Q60B ؟ طراحی یکی از آپشن های مهم برای هر محصولی است که می تواند به طور چشمگیری دکوراسیون داخلی هر مکان را تغییر دهد. شرکت سامسونگ برای این دو تلویزیون شباهت ها و تفاوت هایی قائل شده است. هر دو تلویزیون از لبه های باریک برخوردارند تا کاربران در هنگام مشاهده کردن تصاویر دلخواه خود، تمرکز حواسشان روی صفحه نمایش باشد. در تلویزیون Q60B، میزان باریک شدن لبه ها و بدنه محصول به نهایت خود می رسد تا بیننده دید بیشتری نسبت به تصاویر داشته باشد. از لحاظ ایستایی تلویزیون ها، تفاوت هایی وجود دارد.

پایه تلویزیون Q70A به شکل خطی می باشد و در وسط تلویزیون قرار گرفته است که به وسیله پیچ، به تلویزیون وصل می شود. اما در تلویزیون Q60B، پایه های تلویزیون در طرفین به صورت دو شاخه ای تخت قرار گرفته است و در دو حالت قابلیت تنظیم ارتفاع دارند.

طراحی تلویزیون Q60B

هر دو تلویزیون Q70A و Q60B این امکان را به کاربران خواهند داد تا در هر مکانی که دوست دارند، تلویزیون را به دیوار، ستون های تالار پذیرایی، سالن های کنفراس و … نصب کنند. علاوه بر لبه های نازکی که این تلویزیون ها دارند، این نکته هم قابل توجه است که هیچ نوشته یا چیزی بر روی لبه های تلویزیون ها قرار ندارد. تنها در قسمت پایینی صفحه نمایش، لوگوی شرکت Samsung حک شده اند و تمامی پورتهای اتصال به وسیله کابل در قسمت پشت تلویزیون روی بدنه قرار گرفته است. رنگ مشکی ، زیبایی خاصی به این تلویزیون ها بخشیده است و دکوراسیون داخلی را چشم نواز تر خواهد کرد. لازم به ذکر می باشد در قسمت پشت تلویزیون ها نیز، خطوطی برای رد شدن سیم کابل ها به منظور مدیریت و نظم دادن قسمت پشتی تلویزیون ها تعبیه شده است.

مقايسه تلويزيون سامسونگ q60b با q70a

 

امکانات هوشمند تلویزیون سامسونگ Q70A و Q60B

هر روزه نسل تلویزیون های عرضه شده در جهان پیشرفت می کنند. شرکت سامسونک نیز از این قاعده مستثنی نیست و هر روز در حال آپدیت کردن امکانات و ویژگی های تلویزیون هایش می باشد. دو تلویزیون Q70A و Q60B هوشمند می باشند و ویژگی های زیادی را به کاربران هدیه می دهند. سیستم عامل این تلویزیون های هوشمند سامسونگ Tizen می باشد که در دو نسخه متفاوت کار گذاشته شده اند. تلویزیون Q70A دارای نسخه 6 و تلویزیون Q60B که جدیدتر از تلویزیون قبلی می باشد دارای سیستم عامل نسخه 6.5 می باشد.

این نکته مهم را فراموش نکنیم که تلویزیون Q60B دارای حافظه داخلی 4 گیگابایتی نیز می باشد تا کاربران بتوانند محتواهای دلخواه را ضبط کرده. علاوه بر این یکسری از اتصالات تلویزیون به وسیله این سیستم عامل هوشمند بی سیم میشوند. مثلا، امکان اتصال به اینترنت به وسیله وایفای ممکن می شود که کاربران می توانند با اتصال تلویزیون به اینترنت، جذابیتی بیشتری را تجربه کنند. این قابلیت برای هر دو تلویزیون میسر می باشد. در کنار این ویژگی، قابلیت Multi-View نیز، این امکان را به کاربران خواهد بخشید تا دو محتوای متفاوت را از دو ورودی مختلف به صورت همزمان پخش و مشاهده نمایند.

اتصال اینترنت به وایفای، خدمات دیگری نیز به دنبال خواهد داشت. علاوه بر اینکه کاربران می توانند به مرورگر های جهانی متصل شوند. امکان دستورهای صوتی نیز برایشان فراهم میشود. مرورگرهای جهانی همچون Google سرچ کردن در هر موضوعی و به هر زبانی را برای همگان مجاز خواهد کرد. همچنین بعد از اتصال به اینترنت، استفاده از برنامه هایی همانند Youtube و Netflix را برای کاربران مقدور خواهد ساخت تا به دنیایی از فیلم و سریالهای سرگرمی و آموزشی دسترسی داشته باشند.

فراموش نکنیم که هردو تلویزیون Q70A و Q60B توسط دستیارهای صوتی Google Assistant، Alexa و Bixby پشتیبانی می شوند و امکان سرچ صوتی را به کاربران می دهند. اجرای دستورات صوتی نیز از دیگر مزایای این دو پرچمدار سامسونگ می باشد. هر دو تلویزیون از این امکانات برخوردار اند ولی در تلویزیون Q60B ارتقا خواهند یافت. حافظه داخلی این تلویزیون را نیز فراموش نکنید!

 

مقايسه تلويزيون q60b و q70a

مقایسه کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ Q70A با Q60B

این که از کیفیت عالی تصاویر تلویزیونهای سامسونگ و به خصوص دو تلویزیون Q70A و Q60B بنویسیم، سخن ما نیست. بلکه تجربه های متعدد کاربران، نشان از کیفیت حرفه ای و فوق العاده این تلویزیون ها دارد. پردازشگر تصویر در تلویزیون Q70Q کیولد سامسونگ Quantum Processor Lite می باشد. که به همراه فناوری Upscaling 4K، سعی در افزایش رزولوشن داده های تصویری دارند. بدین وسیله، نویز های تصاویر دریافتی گرفته خواهند شد. و به وسیله از بین بردن یا کاهش آنها، کیفیت تصاویر به اندازه باورنکردنی، افزایش خواهند یافت.

در ادامه این روال، اشکالات تصاویر پخش شده نزدیک به صفر خواهد بود و لذت دیدن تصاویری با کیفیت و طبیعی به کاربران داده خواهد شد. در تلویزیون Q60B این پردازشگر آپدیت شده و به Quantum Processor Lite 4K ارتقا خواهد یافت، تا جایی که کیفیت و شفافیت تصاویر، به طبیعی ترین میزان خود می رسند. و کاربران تصاویری جذاب و بدون خط و خش و همچنین زنده را مشاهده خواهند کرد. برای خرید تلویزیون های کیولد سامسونگ بر روی این خرید تلویزیون سامسونگ کیولد بانه دات کام کلیک کنید و وارد اولین مورد شوید.

 

صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ Q70A و Q60B

نوع پنل صفحه نمایش دو تلویزیون Q70A و Q60B از VA هستند. نور پس زمینه در این صفحه نمایش ها توسط فناوری Edg LED تولید می شود . که کنترل میزان نور را برعهده دارد. توزیع کنتراست مفید و به اندازه باعث می شود تا کیفیت تصاویر بهبود بیابد و تصاویری واقعی تر ارائه گردد. در کنار این فناوری، تکنولوژی Micro Dimming هم که از نوع Super UHD Dimming می باشد به میدان خواهد آمد تا کنتراست لازم را به وجود بیاورد. در دو تلویزیون نامبرده شده عمق رنگ 10 بیتی کار گذاشته شده است. تا علاوه بر پردازش تصاویری که کیفیتی مطلوب دارند؛ تصاویری هم که دارای خط و خش هستند. ابتدا ترمیم یافته و سپس روی صفحه بروند. این دو موضوع با همدیگر باعث می شوند تا تصاویر طبیعی تر و واقعی تر به چشم بیایند. و کاربران با تصاویر کم کیفیت یا بی کیفیت گذشته خداحافظی کنند.

مقايسه تلويزيون q60b با q70a

فناوری One Bilion Color

تجربه ای متفاوت از دیدن را با انتخاب تلویزیون های Q70A و Q60B داشته باشید. پردازشگر تصویر این دو تلویزیون به وسیله این فناوری، توانایی تولید یک میلیارد رنگ را دارند تا تصاویر به صورت زنده تر پخش شوند. این فناوری قادر است تصاویری را که از کمبود رنگ برخورداراند و یا حتی تصاویر با کیفیت را نیز، دوباره احیا کند . و با لایه ای از رنگ های جذاب و واقعی، کیفیت تصاویر را تا جایی ببرند، که کاربر احساس کند آن تصویر را با چشم طبیعی خود می بیند.

تصاویر به کیفیت 4K ارتقا خواهند یافت و لذت دیدن تصاویر با کیفیت، به نحو دیگری ارائه خواهد شد. همچنین در کنار رنگ، فناوری Brighyness Detection نور پس زمینه را کنترل می کند. یعنی با توجه به صحنه های مختلفی که نمایش داده خواهند شد؛ به صورت خودکار نور صفحه را تنظیم می کند تا رنگهای نمایش شده، به درستی رونمایی شوند.

 

فناوری Clean View

این فناوری در تلویزیون های Q70A و Q60B به صورت دو جانبه کار خواهد کرد. Digital Clean View و Analog Clean View جهت از بین بردن نویزهای تصاویر وارد عمل خواهند شد. تصاویری که دارای خط و خش باشند را دریافت کرده، با تنظیمات خودکار سعی در درست کردن آنها خواهند کرد . و در مرحله نهایی، تصاویری طبیعی و رشد یافته را به پردازشگر صفحه نمایش خوهند فرستاد. تصاویر حرفه ای که در هر دو تلویزیون به نمایش گذاشته می شوند توسط این فناوری و فناوری های قبلی یاد شده است . که با نهایت کیفیت و طبیعی بودن به نمایش گذاشته خواهند شد.

« حتما بخوانید  مقایسه تلویزیون سامسونگ AU7000 با AU8000 و AU9000

در هر دو تلویزیون فناوری One Bilion Color به همراه فناوری Quantum Dot مهیا شده. تا طیفی گسترده از رنگ ها را که به وسیله فناوری One Bilion Color تولید شده بودند را سازماندهی کنند. به گفته شرکت سامسونگ این دو فناوری با هم، 100 در صد از فضای رنگی را روی صفحه نمایش، ارائه خواهند داد. کار این دو فناوری یکی تولید رنگ، و یکی سازماندهی کردن درست آن است تا تصاویر علاوه بر کیفیت عالی، به طور دقیق و منظمی هم نمایش داده شوند. در نهایت به وسیله قابلیت Film Mode، این دو تلویزیون به صورت خودکار، حالتهای مختلف تصویر را برای هر ژانری از فیلم اعمال خواهند کرد تا بیننده به تناسب محتوایی که روی صفحه نمایش دارد، حالت متناسب با آن ژانر را ببیند. ژانرهای مختلف نیز توسط این قابلیت دسته بندی شده اند و به صورت خودکار فعال خواهند شد.

 

مقایسه تلویزیون سامسونگ Q70A با Q60B از لحاظ کیفیت صدا

تصاویر هر چقدر هم با کیفیت باشند، نمی توانند بدون صدا نقش خود را ایفا کنند. به همین دلیل این عضو جدایی ناپذیر تصویر، از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. در تلویزیون های Q70A و Q60B سیستم صوتی دو کاناله 20 واتی این وظیفه را برعهده دارند تا کاربران بتوانند صدایی خوب و رسا را همراه با تصاویر زنده بشنوند. این نکته را فراموش نکنیم که این دو بلندگو به خوبی توانایی تولید حجم زیادی از صدا را دارند. اما به دو روش بی سیم و به وسیله کابل هم کاربران میتوانند ساند بار و سیستم های صوتی را به تلویزیون متصل کنند. قابلیت Bluetooth Audio امکان اتصال بی سیم بلندگو یا ساندبار را فراهم می کند. و همچنین به وسیله پورت خروجی صدا هم میتوان این عمل را انجام داد.
همچنین این بلندگو ها، فناوری های زیادی نیز تعبیه شده اند تا هم کیفیت صدا و هم میزان فراگیری آن افزایش یابد. در تلویزیون های Q70A و Q60B فناوریهای Dolby Digital Plus و Dolby Audio کیفیت صدا را بهبود می بخشند. تا بتوان به همراه تصاویر زنده و واقعی، صدایی فراگیر و زنده هم شنود بشود. فناوری Q-Symphony Lite هم وظیفه پخش همزمان صدای تلویزیون و سینما خانگی را بر عهده دارد تا صداهای تولید شده به همراه تصاویر پخش شوند. تکنولوژی Adaptive Sound نیز در هر دو تلویزیون وجود دارد تا صدا بدون سنسور و به صورت فراگیر پخش شود. در نهایت در تلویزیون Q70b، قابلیت Active Voice Amplifire – AVA، نویز و سر و صداهای مزاحم را تشخیص خواهد داد. و صدای دیالوگ ها را افزایش خواهد داد.

فرق تلویزیون q60b با q70a

قابلیت گیمینگ در تلویزیون سامسونگ Q70A و Q60B

امروزه کنسولهای بازی و بازیهای رایانه ای، بخش جدایی ناپذیر زندگی مردم را تشکیل داده اند. پس انتخاب یک تلویزیون خوب برای این امر مهم، از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. گزینه مهم در انتخاب تلویزیون که برای گیمینگ مورد نظر باشد، نرخ تازه سازی تصویر یا رفرش ریت بالا می باشد. تلویزیون Q60B، که مونتاژ دو کشور مجارستان و مصر می باشد، از قدرت رفرش ریت 50 هرتزی برخوردار است. رفرش ریت یا همان تازه سازی تصویر، به قابلیتی گفته می شود که تصاویر بدون گیر کردن و در سریعترین زمان ممکن بدون تار شدن، نمایش داده شوند. این ویژگی برای همه ژانرهای فیلم و تصویر، اهمیت بالایی دارد، اما برای کاربرانی که کنسولهای گیمینگ دارند، مهمتر است. این تلویزیون برای کنسولهای بازی نسل هشتم، محصولی مناسب به شمار می رود.

در تلویزیون Q70A، با توجه به اینکه مونتاژ سه کشور مصر، مجارستان و ویتنام است، نرخ تازه سازی تصویر، PQI (Picture Quality Index) برابر با 3400 می باشد.
که میزان بیشتری قدرت تازه سازی دارد. این تلویزیون کنسولهای نسل نهم را نیز ساپورت خواهد کرد و میتواند عملکرد خوبی را ارائه دهد. علاوه بر این، فناوری +Motion Xcelerator Turbu، بازی ها را به صورت کاملا روان و صاف پخش خواهد کرد. از دیگر قابلیت های این بخش می توان به قابلیت Game Bar اشاره کرد .که به وسیله آن کاربران می توانند برخی از ویژگی های بازیها را به صورت منویی ببینند. Auto Game Mode نیز با اتصال کنسولهای گیمینگ، به طور خودکار، کیفیت تصاویر را بنابر ژانر آن تنظیم خواهد کرد تا لذت دیدن آنها دوچندان شود.

مقایسه تلویزیون q60b با q70a

اتصالات و کابل های ارتباطی 

در هر دو تلویزیون qled سامسونگ Q70A و Q60B از قابلیت SmartThings بهره می برند. قبلا هم به این موضوع اشاره شد که این تلویزیون ها هوشمند می باشند و تعدادی از اتصالات به این تلویزیون ها بی سیم می باشد. علاوه بر اتصال تلفن های همراه برای محتواهای بصری، به وسیله قابلیت Sound Mirroring این امکان برای کاربران فراهم شده است تا بتوانند به پخش آهنگ های مورد علاقه خود بپردازند. همچنین اتصال به بلوتوث در هردو تلویزیون مقدور می باشد.

علاوه بر اتصالات بی سیم، تعدادی از اتصالات به دو تلویزیون Q70A و Q60B به صورت کابلی صورت می پذیرد. هر دو تلویزیون دارای سه پورت HDMI، دو پورت USB، پورت LAN، خروجی صدای AUX و … هستند. تا کاربران بتوانند به صورت گسترده تری به اتصالات خود بپردازند و محتواهای دلخواهشان را به نمایش بگذارند. هر دو تلویزیون دارای گیرنده دیجیتال هستند و شبکه های داخلی را نمایش خواهند گذاشت. قابلیت BT HID و USB HID نیز برای دو تلویزیون تعبیه شده اند که به وسیله آنها میتوان به تلویزیون ماوس متصل کرده و تمامی کارها و تنظیمات آنرا به وسیله ماوس انجام داد.

مقایسه تلویزیون q60b با q70a

ریموت کنترل تلویزیون های Q70A و Q60B

ریموت کنترل تلویزیون Q70A مدل TM2140A و ریموت کنترل تلویزیون Q60B مدل TM2280E می باشد که به وسیله آنها تمامی کارها و تنظیمات تلویزیون به راحتی هرچه تمام، انجام داده خواهند شد. این ریموت کنترل ها شباهت زیادی به همدیگر دارند و میانبرهای کارآمد و حرفه ای را در خود جای داده اند. به وسیله دکمه های موجود در این ریموت کنترل ها، روشن و خاموش کردن تلویزیون ها، افزایش یا کاهش میزان صدا، تعویض کانالهای گیرنده دیجیتال، تعویض پورتهای ورودی و خروجی، تنظیمات مربوط به سیستم تلویزیون و… صورت می پذیرد. دکمه ای هم برای جستجوی صوتی تعبیه شده است که به وسیله آن میتوان دستورات صوتی را بیان کرده و در کسری از ثانیه انجام خواهند شد. دکمه ای هم برای ورود به مرورگرهای جهانی قرار داده شده است. برای درک بهتر این مطالب می توانید از سایت اصلی Samsung دیدن نمایید .

مقايسه تلويزيون q60b با q70a

 

مقایسه مدت زمان پاسخگویی تلویزیون Q70A با Q60B 

تلویزیون q70a دارای مدت زمان پاسخگویی خوبی است. بنابراین حرکت ها صاف نمایش داده می شود . با این حال، مانند سایر تلویزیون های با صفحه نمایش VA، زمان پاسخگویی آن با انتقال های تاریک کند است، که باعث می شود اسمیرینگ سیاه رنگ به وجود آید. این با محتوای در حال حرکت سریع در صحنه های تاریک مشهود است. تلویزیون سامسونگ q70a از PWM برای کاهش نور پس‌زمینه استفاده می‌کند. در حالت‌های “Dynamic”، “Standard”، “Natural” و “Filmmaker” Picture Modes یا با فعال کردن Picture Clarity، سوسو زدن تصاویر به ۱۲۰Hz کاهش می‌یابد که باعث تکرار تصاویر می‌شود.

سوسو زدن تصاویر در حالت Game Mode نامنظم است و در ایکس باکس سری  X با VRR فعال، این تاری دید کاهش میابد. در لپ تاپ دارای کارت گرافیک RTX 3060 و با فعال بودن G-SYNC، فلیکر یا سوسو زدن تصویر به ۹۶۰Hz و با غیرفعال کردن G-SYNC به ۱۲۰Hz می‌رود. همچنین، در کامپیوتر با کارت گرافیک Radeon 6600 XT در حالت Game Mode، با VRR روشن یا خاموش، فلیکر به ۴۸۰Hz می‌رود.

تلویزیون سامسونگ Q60B دارای زمان پاسخگویی قابل توجهی است که باعث نمایش حرکت ها به شکل صاف نمایش داده شود. با این حال، در انتقال های سریع، زمان پاسخگویی کند است که برای کاهش این مشکل، این تلویزیون دارای ویژگی backlight strobing است. که به عنوان black frame insertion نیز شناخته می شود. این ویژگی می تواند به برطرف کردن سوسو زدن و تاری تصویر کمک کند و درنتیجه باعث کاهش blur شود. این ویژگی در حالت Game Mode و بدون آن نیز قابل استفاده است. در کل، نمایش تصاویر خوب است، اما کمی image duplication یا تکرار تصویر مشاهده می شود . تصاویر این عملکرد را می توانید با توجه به سایت Rting ببینید .

فرق تلويزيون q60b با q70a

سخن پایانی

در مطالبی که بیان شد، کلیه مشخصات مربوط به دو تلویزیون Q70A و Q60B را بازگو کردیم تا بتوان به وسیله آنها خریدی مطمئن صورت بپذیرد. هر کدام از این تلویزیون ها دارای ویژگی های منحصر به فرد خود هستند و همچنین شباهت های زیادی هم به همدیگر دارند. هر دو پرچمدار هم اکنون در فروشگاه ما موجود اند و میتوانید از طریق مشاورین ما جهت اطلاع از قیمت هایشان اقدام کنید. همچنین اگر سوالی داشتید که ما به آن اشاره نکرده بودیم، میتوانید از مشاورین مجرب ما بپرسید تا در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشند.

امیدواریم که با مطالعه این صفحه پاسخ سوال خود را در مورد مقایسه تلویزیون سامسونگ Q70A با Q60B گرفته باشید. در صورتی که مایل به خرید تلویزیون سامسونگ اصل با قیمت ویژه تخفیفدار هستید به سایت baneh.com مراجعه کنید مشاوره خرید رایگان بگیرید ؛ و با کد تخفیف baneh-com با ثبت خریدتان تخفیف دریافت کنید.

اگر هنوز سوالی مانده که پاسخ ان را نیافتید لطفا در بخش سوالات ان را از ما و دیگران بپرسید. و در صورتی که موضوعی در متن درج نشده بود ان را برای ما بنویسید تا دیگران هم از ان بهره ببرند. و یا اگر نیاز به مشاوره و یا هرگونه سوالی داشتید می توانید در بخش نظرات سایت ، مطرح کنید تا کارشناسان سایت تا خرید ، شما را راهنمایی کنند .

مطالب مرتبط :

روش تشخیص اصل بودن تلویزیون سامسونگ از تقلبی

فروش اینترنتی تلویزیون سامسونگ

تلویزیون های اسمارت سامسونگ 2023

جدیدترین تلویزیون های سامسونگ 2022 و 2023

ابعاد و سایز تلویزیون های سامسونگ به سانتی متر و اینچ


سوالات متداول

مقایسه تلویزیون q70b و q80b از لحاظ صدا و تصویر چگونه است ؟

تلویزیون های Q70B و Q80B هر دو از مدل های کیولد سامسونگ هستند که در سال 2022 تولید شده اند . Q80B دارای پنل IPS و صدای پر قدرت 60 وات هست ولی Q70B دارای پنل VA با صدای 20 وات است.

بهترین تلویزیون سامسونگ 2023 چه مدل هایی هستند ؟

بهترین تلویزیون سامسونگ 2023 که اکثرا با کیفیت تصویر 8k تولید شده اند با پسوند C می باشند . از این میان می توان به تلویزیون های 8کی نئوکیولد QN900C و QN800C اشاره کرد .

از طريق راهنمای قیمت خرید
2 نظرات
  1. کیوان دانشگر می گوید

    تلویزیون های جدید سامسونگ همشون باکیفیت و خوبن اکثرا رابط کاربری ساده ای داره تنها مشکلش قیمتشه که اگه یه نسخه ایرانی با همین کیفیت و وضوح تصویر پیدا می کردم حتما میخریدم ولی نیست 😟

  2. جواد ستاری می گوید

    من این تلویزیون کیو 60 را از بانه خریدم ، واقعا تصویر خوبی داره ، صدای با کیفیت و اتصال سریع به اینترنت البته باید به این هم توجه داشت که شبکه های خودمون به علت پایین بودن کیفیت که از صدا وسیما هست رو مشاهده می کنید که هیچ ربطی به کیفیت تصویر تلویزیون نداره

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .