مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

ابعاد و سایز تلویزیون سونی به سانتی متر و اینچ

2 1,129
زمان مطالعه : 16 دقیقه

ابعاد و سایز تلویزیون سونی به سانتی متر و اینچ

ابعاد و سایز تلویزیون سونی به سانتی متر و اینچ ؛ بزرگترین سایز تلویزیون سونی دارای تنوع مدل و امکانات فراوانی هستند، به همین خریداران می‌توانند از میان محصولات این برند بی‌نقص به دلخواه مدل و سایز دلخواه خودشان را انتخاب و خریداری کنند. اطلاع از اندازه و ابعاد تلویزیون پسند شده یک خصوصیت مهم و قابل توجه می‌باشد که لازم است هر فردی قبل از خرید آنها را با محل نگهداری خود مقایسه کند تا بعدا با کمبود جا و مکان مواجه نشود.
تلویزیون‌های سایز 75 سونی به طور معمول دارای ابعادی متناسب با مشخصات 72×969×1.686 میلی‌متر می‌باشند. هنگام قرار دادن این مدل داخل کارتن اندازه و ابعاد تلویزیون به 1.812×1.118×189 میلی‌متر تغییر پیدا خواهد کرد. ابعاد تلویزیون همراه با پایه نیز مقداری متفاوت است که اندازه‌های برابر 1.686×1.045×410 می‌باشد.
ابعاد تلویزیون ۶۵ اینچ سونی نیز بدون پایه به طور معمول دارای اندازه‌های 72×834×1452 میلی‌متر می‌باشند، اما اندازه همین سایز تلویزیون ۶۵ اینچ سونی همراه با پایه به 331×863×1452میلی‌متر تغییر پیدا خواهد کرد. بعد از قرار دادن تلویزیون داخل کارتن و بسته‌بندی کردن آن ابعاد تلویزیون برابر 186×969×1576 میلی‌متر می‌باشد. تمام این اعداد و اندازه در حالت‌های معمولی در هر مدلی یکسان می‌باشند.
تلویزیون‌های 85 اینچ سونی نیز دادای ابعاد بزرگی هستند، پس همانطور که گفتیم ابعاد تلویزیون همراه با پایه آن برابر 429×1176×1911 میلی‌متر می‌باشد و همین سایز بدون پایه انداره ابعاد آن به طور معمول 73×1098×1912 است. در حالتی که تلویزیون 85 اینچ مدل‌های سونی را بسته‌بندی می‌کنید ابعاد آن به اندازه‌های 373×1236×2088 تغییر پیدا خواهد کرد.

اندازه تلویزیون‌های سونی 70 اینچ نیز در حالت معمول همراه با پایه 429×1176×1911 میلی متر می‌باشد و در شرایطی که پایه‌های وصل نشده باشند اندازه متعادل‌ انها برابر 73×1098×1911 میلی‌متر می‌باشد، در هنگام بسته‌بندی کردن تلویزیون ابعاد آن داخل کارتن به اندازه‌های 373×1236×2088 میلی متر خواهد رسید.
ابعاد تلویزیون سونی ۵۵ اینچ بدون وصل شدن پایه در حالت‌های معمولی و کلی 338×787×124 میلی‌متر است. اندازه تلویزیون ۵۵ اینچ سونی در حالت بسته‌بندی کردن به ابعاد 162×844×1350 خواهد رسید. و اما بزرگترین سایز تلویزیون سونی 80 اینچ نیز در حالت کلی دارای ابعاد 53×1067×1850 میلی متر در شرایط بدون پایه می‌باشد.

 

سايز تلويزيون سوني

بزرگترين تلویزيون سوني

برند سونی در گذشته ، مدل تلویزیون سونی قدیمی بزرگ را با اندازه و سایزهای متنوع طراحی و وارد بازار کرده. و امروزه نیز با فناوری های پیشرفته تر مدل های جدید را عرضه کرده تا هر فردی بتواند متناسب با شرایط خود اقدام به خرید کند. تنوع فراوان محصولات این برند بر محبوبیت آن تا حد باور نکردنی افزوده است. در حال حاضر بزرگ‌ترین سایز تلویزیون این کمپانی که در بازار فروش عرضه گردیده است 100 اینچ می‌باشد. این سایز با کیفیت تصویر بی‌نظیر به علاوه میزان رفرش‌ریت فوق‌العاده‌‌ی 120 هرتز که دارد تصاویر را همانند واقعیت برایتان به اجرا در خواهد آورد.

این مدل در اندازه 223.4 عرض و همچنین ارتفاع 134.2 سانتی‌پتر طراحی و ساخته شده است با توجه به اندازه بزرگ آن نیز پیشنهاد ما این است که برای اتاق نشیمن و هال و پذیرایی به هیچ عنوان چنین سایزی را تهیه نکنید، زیرا نه تنها از کیفیت محتواهای آن کاسته خواهد شد بلکه موجب آسیب دیدن بینایی شما نیز خواهد شد.

تهیه این تلویزیون فوق‌العاده برای سینما‌ها و مکان‌هایی که همایش در انها برگذار می‌شود بسیار مناسب می‌باشد زیرا قرار دادن این تلویزیون در مکان‌های بزرگ موجب نمایش تصاویر با حزییات کامل و واقعی خواهد شد، به وسیله آن تصاویر کاملا واقعی و با قدرت بی‌نظیر پخش خواهند شد. برای خرید تلویزیون سونی در گوگل جمله روبرو را سرچ کنید و روی اولین نتیجه کلیک کنید : خرید بهترین تلویزیون سونی از بانه دات کام

از لحاظ صدای تلویزیون بسیار پر قدرت می‌باشد. دیالوگ‌های موجود را کاملا واضع در محیط پخش خواهد کرد. فناوری صدای آکوستیک Acoustic Surface صدا را به صورت چند بعدی پخش خواهد شد و کاملا موجب غرق شدن شما در محتوا در حال پخش می‌شود و لذت تماشا را برایتان چندین برابر خواهد کرد.

 

تلویزيون سوني بزرگ

مشخصات تلویزیون های بزرگ سوني

بزرگترین سایز تلویزیون سونی ؛ تلویزیون های باکیفیت سونی به وسیله پردازنده‌های نظیر XR به کار رفته در آن تصاویر کاملا بی‌نقص و واضع پخش خواهند شد. صحفه نمایش بکار رفته در این سایز از تلویزیون سونی ار نوع اولد می‌باشد که کاملا بروز و پیشرفته با فناوری‌های به روز دنیا طراحی و ساخته شده است، این صفحه نمایش پیشرفته از اخرین امکانات هوشنمد نظیراخرین و بروز‌ترین سیتسم عامل بهره‌مند می‌باشد، تا شما بتوانید از تماشا فیلم و محتواهای در حال پخش لذت ببرید.

تلویزیون‌هایی که دارای صفحه نمایش اولد هستند بسیار مورد پسند افراد گیمر می‌باشند زیرا دارای پاسخ‌دهی فوق‌العاده‌ بی‌نظیری هستند. همچنین این صفحه نمایش در نمایش دادن رنگ‌ها با عمق فراوان و همچنین کنتراست بالا در بالاترین رده‌ها در بازار فروش قرار گرفته است. به خاطر این دلایل است که تماشا فیلم و سریال از طریق این تلویزیون لدت باورنکردنی را به شما خواهد بخشید.

بزرگترین سایز تلویزیون سونی

قبل از خرید تلویزیون بدون شک باید از خصوصیات آن کاملا اطلاعات داشته باشید اما نکته مهم و قابل ملاحضه دیگری که شما باید به آن توجه کنید این است که سایز تلویزیون خود را مناسب با متراژ خانه‌تان انتخاب کنید تا بعدها دچار مشکلات نشوید. در هر صورت اگر سایز تلویزیون مناسب محیط و متراژ مکانتان نباشد شما را دچار مشکلاتی نظیر اختلالات دیداری و شنیداری خواهد کرد و به هیچ عنوان شما از تماشا لذت نخواهید برد به همین منظور برای به دست آوردن اطلاعاتی در این زمینه با ما همراه باشید.برند سونی دارای سایزهای متنوعی می‌باشد که هر کدام از انها دارای خصوصیات ویژه‌ایی هستند در اینجا ما به بررسی سایزهای بزرگ تلویزیون‌های سونی یعنی 55, 65, 75 که اندازه‌های پرطرفداری هستند خواهیم پرداخت.
تلویزیون‌های سایز بزرگ دارای کیفیت تصویر عالی با میزان وضوحیت تصاویر بی‌نقص دارای کیفیت‌های 4K و 8K در بازار موجود هستند، که فضا را برای شما تبدیل به سینما خانگی خواهند کرد و موجب می‌شوند تا بدون نیاز به سیستم‌های صوتی از شنیدن صدای فراگیر با فناوری آکوستیک تلویزیون سونی (Acoustic Surface) لذت ببرید و بتوانید در کنار خانواده‌تان به تماشا فیلم و سریال با اوج لذت بپردازید. برای خرید تلویزیون سونی روی خرید تلویزیون سونی بانه دات کام کلیک کنید و وارد اولین مورد شوید.

حداقل فاصله لازم برای تماشا یک تلویزیون 55 اینچ تقریبا 2/5 متر می‌باشد. حداقل فاصله لازم از تلویزون‌های 65 اینچ باید 3 باشد تا چشم‌هایتان دچار آسیب نشوند. فاصله لازم از تلویزیون 75 اینچ نیز تقریبا 3/5 متر می‌باشد.

لازم است در کنار توجه به متراژ خانه نوع کیفیت و فناورهای موجود در آن را نیز بررسی کنید سپس سایز و اندازه مناسب خودتان را تهیه کنید تا بتوانید مدت‌های طولانی از انتخاب خود رضایت کامل را داشته باشید.

 

سایز تلويزيون سوني

 

بزرگترین تلویزیون سونی سایز اندازه کوچکترین تلویزیون سونی

بزرگترین تلویزیون سونی 65 اینچ و سایز ابعاد اندازه کوچکترین تلویزیون سونی ؛ بزرگترین تلویزیون سونی و کوچکترین مدل و سایر سایزها و اندازه های مختلف را می توانید در فروشگاه اینترنتی بانه دات کام بخرید. اینچ تلویزیون سونی ۱۰۰ اینچ 77 و “82 و 83 اینچ به عنوان بزرگترین تلویزیون سونی به شمار می آیند . سایز بزرگ تلویزیون برای سالن هایی با متراژ بالا گزینه ای ایده آل است. اندازه تلویزیون ۵۵ اینچ سونی و اندازه ابعاد تلویزیون ۶۵ اینچ سونی با ابعاد متوسط و نسبتا بزرگی که دارند مناسب ترین گزینه برای خانه هایی با اتاق نشیمن و پذیرایی متوسط می باشند . در حالی که برای اتاق هایی با متراژ پایین ، کوچکترین تلویزیون سونی 32 اینچ و 24 اینچ پیشنهاد می شود .

قیمت تلویزیون سونی در بانه مانند نمایندگی نیست ، قیمت تلویزیون سونی 4k در بانه در محدوده مناسبی است. به علاوه بهترین تلویزیون 40 اینچ سونی سایز مناسبی برای یک اتاق نشیمن نسبتا کوچک دارد . اما برای مشتریانی که به دنبال تلویزیوهای نسبتا ارزان سونی هستند ؛ قیمت ال ای دی سونی 49 اینچ k4 مقرون به صرفه است . برای مشاهده لیست قیمت بهترین تلویزیون سونی و همچنین نقد و بررسی کامل مشخصات تلویزیون سونی براویا 42 اینچ فول اچ دی و بقیه مدل ها می توانید به فروشگاه انلاین بانه دات کام مراجعه کنید.

سری های تلویزیون sony

تلویزیون سونی در سری های متنوعی و اندازه کوچکترین تلویزیون سونی و بزرگترین مدل در اختیار کاربران قرار داده شده که هر کدام ویژگی ها و امکانات متفاوتی دارند. قیمت اینچ تلویزیون سونی ۵۰ ال ای دی 4k سری x ، سری j و سری h با توجه به مشخصاتی که دارد در یک سطح نیستند. فرق بزرگترین تلویزیون سونی سری 8 با سری 7 و سری 6 در امکانات ، مشخصات و ویژگی های مربوط به هر مدل است . به زبان ساده تر تی وی های سری جدید با امکانات بروز و فناوری های پیشرفته ای که دارند گران ترند.

تلویزیون های سونی در سه سطح بالارده، میان رده و پایین رده در دسترس هستند. مدل های پایین رده سری 6 امکانات کم تری دارند و قیمت ارزان. سری های 7 و 8 هم که مدل های میان رده هستند از امکانات خوبی برخوردار هستند و قیمت مناسبی دارند. تلویزیون سونی ۶۵ اینچ سری ۹ از نوع بالارده هستند. بالارده ها از امکانات قابل توجه و برزوترین و نوین ترین تکنولوژی ها بهره می برند. قیمت جدیدترین تلویزیون سونی 2022 بیشتر از مدل های 2021 است و قیمت تلویزیون سونی k8 مسلما از فورکی گرانتر است . شما می توانید تلویزیون سونی قدیمی بزرگ را در کنار جدیدترین مدل ها ببینید و با توجه به نیاز خود مدل مناسب را انتخاب کنید.

نسل جدید تلویزیون اولد ۶۵ اینچ اندروید سونی سری a با پشتیبانی از گوگل سرچ و پردازنده تصویر X1 عرضه شده . از امکانات تلویزیون سونی 55 اینچ سری w اسمارت smart می توان به سیستم عامل لینوکس اشاره کرد . سیستم عامل تلویزیون هوشمند سونی 50 اینچ و جدیدترین مدل تلویزیون oled سونی 2021 بر مبنای مدل تلويزيون میتواند Linux یا Android باشد .

مشخصات تلویزیون سونی

همان طور که گفته شد، هر سری و مدلی با ویژگی ها و فناوری های مختلفی تولید و طراحی شده است. از جمله ویژگی های خوب تلویزیونهای سونی می توان به کیفیت خوب صدا و تصویر اشاره کرد. کیفیت اغلب مدلهای ال ای دی سونی ، 4k هستند. اما جدیداً کمپانی سونی مدل های 8k را نیز با کیفیتی بی نظیر و چشم نواز وارد بازار کرده است. تلويزيون k8 سونی جدید در اینچ های 75 و 85 تولید شده . معمولا بزرگترین تلویزیون سونی و کوچکترین تلویزیون سونی زیاد پرفروش نیستند. تلویزیون ۶۵ اینچ ۴۰ و ۴۲ اینچ ۴۳ و ۴۹ اینچ از سایز های پرفروش تلویزیون led sony به شمار می آید . گفتنی است اندازه تلویزیون سونی 55 اینچ 46 و 65 اینچ 49 از سایز های پر طرفدار تلويزيون هستند .

تلویزیون منحنی سونی 55 اینچ و تلويزيون صفحه تخت همان اينچ در نحوه طراحی صفحه نمایش tv و میزان زاویه دید تفاوت زیادی دارند . به زبان ساده تر زوایه دید تلويزيونهای خمیده بیشتر از نمایشگرهای تخت است. بزرگترین تلویزیون سونی به سبب سایز بزرگی که دارد زاویه دید بالاتری به نمایش می گذارد . اما کوچکترین تلویزیون سونی زاویه دید محدودتری دارند.

بدون شک پنل تلويزيون سونی 40 inch با اندازه متوسطی که دارد برای گیمینگ مناسب است . اما اینچ تلویزیون سونی 50 فورکی با اندازه بزرگ تر و کیفیت تصویر بالاتر ؛ لذت بازی را دوچندان خواهد ساخت . البته تلويزيون ال سی دی سونی سایز کوچک نیز می تواند یک انتخاب دیگر برای گیمرهایی باشد که با پرداخت هزینه ای به صرفه می خواهند تی وی مورد علاقه شان را خریداری نمایند.  که از این میان می توان به بالاترین کیفیت تصویر با قابلیت HDR10 HDR remaster و دالبی ویژن Dolby Vision اشاره کرد . قاب فوق باریک و صدای دالبی اتموس از ویژگی های تلويزيونهای سایز بزرگ سونی براویا است .

اسمارت تی وی sony

اسمارت تی وی ها از دیگر سری تلویزیون های سونی است که با امکانات و مشخصات فوق العاده ای تولید و طراحی شده اند. 55 اینچ تلویزیون سونی اولد سری جدید با دستیار صوتی گوگل و الکسا عرضه شده . قیمت تلویزیون سونی اصل ۵۰ اینچ k4 مدل جدید در مقایسه با اینچ های بالاتر ارزان تر است . بهترین سری تلویزیون سونی مدل های سری ۸ و سری ۹ هستند چراکه از نسل جدید امکانات مدرن روز برخوردار هستند . امروزه اکثر مدلها با قابلیت ها و فناوری های هوشمند همراه شده اند تا سطح گسترده ای از سرگرمی ها را در اختیار کاربران قرار دهند. قابلیت اتصال به اینترنت ، وجود سیستم عامل های محبوب از جمله اندروید و مرورگر وب دسترسی شما به دنیای مجازی را فراهم می کند. شما می توانید به گسترده ای از انواع برنامه ها و بازی های و همچنین صفحات وب دسترسی داشته باشید.

راهنمای خرید بر اساس اندازه ابعاد تلویزیون ۶۵ اینچ سونی 55 اینچ و …

تلویزیون های سونی در اندازه ها و ابعاد مختلفی تولید و طراحی شده است. از این رو شما می توانید با توجه به متراژ محیط ، مناسب ترین مدل را خریداری کنید. اینچ های تلویزیون سونی شامل انواع کوچکترین تلویزیون سونی و بزرگترین تلویزیون سونی در اندازه ها و ابعاد متنوعی است که بر اساس سلیقه مشتریان طراحی شده. اما انتخاب بهترین اينچ تلويزيون سوني باید متناسب با ابعاد اتاق نشیمن باشد . انواع ابعاد تلویزیون سونی به همراه سری تلويزيون های سوني در فروشگاه ما قابل دسترسی می باشد . جدول سایز تلویزیون به شما در انتخاب اينچ تی وی مورد نظرتان کمک می کند .

« حتما بخوانید  بررسی فناوری Quattron یا RGBY در تلویزیون های شارپ

انواع تی وی مدل 85 اینچ سری z و 82 اینچ 90 و 95 inch و 100 اینچ که جزو بزرگترین سایز تلویزیون سونی هستند که برای سالن های با ابعاد بزرگ بهترین انتخاب است . اندازه ابعاد تلویزیون ۶۵ اینچ سونی نسبتا بزرگ است تا برای هال و پذیرایی گزینه ای مناسب باشد. یکی از سایزهای تی وی ها ، اندازه ابعاد تلویزیون ۶۵ اینچ سونی است. با توجه به اندازه سایز تلویزیون ۶۵ اینچ سونی ، شما می توانید برای هال و سالن های نسبتا بزرگ 65 اینچ بخرید. ابعاد تلویزیون سونی ۵۵ اینچ هم کوچکتر از 65 اینچ است که برای هال و پذییرایی با متراژ پایین تر گزینه ای ایده آل هستند. سایز کوچکترین تلویزیون سونی هم برای مغازه ها و اتاق های کوچک گزینه ای مناسب است. جالب است بدانید که اندازه ابعاد تلویزیون ال سی دی ۴۶اینچ معادل 116 سانتی متر می باشد .

تلويزيون ۹۰ اینچ سونی ، ۸۲ اینچ ، ۸۵ اینچ ۱۰۰ تلویزیون سایز بزرگ سونی هستند . همچنین تلویزیون سونی قدیمی ۹۵ اینچ برای فضاهای بزرگ پاسخگو می باشد . سایز تلویزیون سونی ٥٥ و ۵۰ متوسط است و البته از لحاظ قیمت نیز تفاوت زیادی با هم ندارند .

تلویزیون سونی اصل ژاپن

سونی یکی از برندهای بزرگ و محبوب در بین برندهای تلویزیون است. هر سال سونی مدل های خود را با سایز و اینچ های مختلفی وارد بازار می کند. جدیدترین تلویزیون سونی 2022 نیز اینچ های مختلف با امکانات متنوعی وارد بازار کرده است. در کل مدل های سونی همگی کیفیت و امکانات خوبی دارند و نمی توان گفت کدام بهتر است. و این شما هستید که مدل مناسب با بودجه و نیاز خود را خریداری می کنید. با مشاهده لیست قیمت تلویزیون سونی و قیمت تلویزیون سونی اصل ژاپن در سایت بانه دات می توانید اینچ مناسب با محیط مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت خریداردی کنید.

مدل تلویزیونهای sony

تلویزیون سونی 43X75j کوچکترین تلویزیون جهان نیست ولی یکی از سایزهای نسبتا کوچک است. با اینکه سایز کوچکی دارد ولی از تلویزیون های هوشمند 2021 است که از سیستم عامل Android و کیفیت صوت و تصویر خوبی هم بهره برده است. مشخصات کلی همه مدل ها را می توانید در سایت تلویزیون سونی مشاهده کنید.
تلویزیون سونی 85X95K بزرگترین تلویزیون دنیا نیست ولی یکی از بزرگترین ها است که در سال 2022 وارد بازار شده است و با کیفیت صدای 60 وات ، امکانات هوشمند و فناوری های که در کیفیت تصویر استفاده شده است ، تلویزیونی کامل با تمام ویژگی های کامل است که جوابگو نیاز هر کاربری می تواند باشد قیمت تلویزیون سونی دیجی تال 85 اینچ با کیفیت و امکاناتی که دارد منطقی است اگر نسبت به مدل های دیگر بالاتر باشد. مدل های ۶۵ اینچ هم در مدل های متنوعی تولید شده اند. قیمت تلویزیون سونی ۶۵ اینچ دیجی تال نسبت به برندهای دیگر کمی بالاتر است.

 

مُشاهده و خريد : تلویزیون سونی 65X90K مدل 65 اینچ اندروید 2022

  • کیفیت تصویر 4K Ultra
  • دارای پردازنده 4k Cognitive Procssor XR
  • قابلیت HDR
  • سایز تلویزیون سونی 65 اینچ
  • پشتیبانی از قابلیت HLG
  • دارای دستیار صوتی الکسا و گوگل
  • توان خروجی صدا 30 وات
  • قابلیت اتصال به بلوتوث
  • قابلیت اتصال به Wifi
  • حافظه داخلی 16 گیگ
  • دارای قفل کودک
  • سیستم عامل اندروید

ابعاد تلويزیون ۶۵ اينچ سوني

 

مشاهده و خرید : تلویزیون سونی 65A90G مدل 65 اینچ اسمارت

  • موتور پردازشگر Picture Procssor X1 Ultimate
  • قدرت توان خروجی صدا 60 وات
  • حافظه داخلی 16گیگابایت
  • سایز تلویزیون سونی 65 اینچ
  • صفحه نمایش اولد Oled
  • قابلیت اتصال به Wifi
  • قابلیت اتصال به بلوتوث
  • کیفیت تصویر 4K
  • دارای دستیار صوتی
  • رفرش ریت تصویر 120 هرتز

بزرگترين سايز تلويزیون سوني

 

مُشاهده و خريد : تلویزیون سونی 65X95J مدل 65 اینچ هوشمند

  • کیفیت تصویر 4K
  • قابلیت HDR
  • موتور پردازنده Cognitive Procssor XR
  • توان خروجی صدا 50 وات
  • حافظه داخلی 16 گیگابایت
  • اتصال از طریق Wifi
  • اتصال از طریق بلوتوث
  • امکانات تصویر HDR10, HLG, Dolby Vision
  • پشتیبانی از صدای Dolby Audio، Dolby Atmos
  • فناوری صدای DTS Digital Surround

اندازه تلويزیون ۵۵ اینچ سوني

مشاهده و خرید : تلویزیون سونی 65X8000H مدل 65 اینچ اندروید

  • کیفیت تصویر 4K
  • قابلیت APPLE AIRPLAY
  • قابلیت اتصال به Wifi
  • پشتیبانی از بلوتوث
  • حافظه داخلی 16 گیگابایت
  • سیستم عامل اندروید
  • قدرت توان خروجی صدا 20 وات
  • دارای مرورگر اینترنت
  • پشتیبانی از HDR
  • دارای پردازنده 4k HDR Procssor XR
  • بازسازی تصویر XR200

بزرگترین سایز تلویزیون سونی

 

مُشاهده و خريد : تلویزیون سونی 65X9500H مدل 65 اینچ فورکی آندروید

  • کیفیت تصویر 4K
  • تقویت حرکت X-Motion Clarity
  • اتصال به بلوتوث نسخه V 4.2
  • قابلیت HDR
  • سیستم عامل اندروید
  • قابلیت اتصال به Wifi
  • پردازنده Picture Processor X1™
  • دارای کروم کست
  • فناوری صوتی دالبی آتموس Atmos
  • قدرت صدا 30 وات

بزرگترین تلویزیون سونی

 

 

مشاهده و خرید : تلویزیون سونی 77A80K مدل 77 اینچ

  • صفحه نمایش OLED 4K
  • فناوریDolby Vision و HDR10 PRO
  • قابلیت اتصال به بلوتوث
  • قابلیت اتصال به Wifi
  • فرمت صوتی Dolby Atmos
  • سیستم عامل اندروید
  • دارای پردازشگر Cognitive XR
  • دستیار صوتی گوگل تی‌وی

تلویزیون سونی قدیمی بزرگ

 

مشاهده و خرید : تلویزیون سونی 75X80J مدل 75 اینچ

  • قابلیت HDR
  • کیفیت تصویر 4K
  • پردازنده 4K HDR Processor X1
  • قدرت خروجی صدا 20 وات
  • پشتیبانی از APPLE AIRPLAY
  • قابلیت اتصال به بلوتوث
  • اتصال به Wifi
  • دارای دستار صوتی گوگل و الکسا
  • کنترل صوتی Voice Search
  • سیستم عامل اندروید

بزرگترین تلویزیون سونی

 

بررسي و خريد : تلویزیون سونی 75X80K مدل 75 اینچ 2022

  • کیفیت تصویر 4K
  • سیستم عامل اندروید
  • پشتیبانی از قابلیت HLG
  • فناوری Dolby Atmos
  • اتصال به Wifi
  • اتصال به بلوتوث
  • حافظه داخلی 16 گیگابایت
  • قدرت خروجی صدا 20 وات
  • دارای پردازشگر 4K HDR Processor X1
  • دارای مرورگر وب
  • مجهز به کروم کست

بزرگترین تلویزیون سونی

 

مشاهده و خرید : تلویزیون سونی 75X85K مدل 75 اینچ هوشمند 2022

 

  • کیفیت تصویر 4K
  • قابلیت HDR
  • دارای پردازنده X1
  • توان خروجی صدا 20 وات
  • فناوری Dolby Atmos
  • پشتیبانی از قابلیت HLG
  • قابلیت اتصال به Wifi
  • قابلیت اتصال به بلوتوث
  • دستیار صوتی گوگل و الکسا
  • سیستم عامل اندروید
  • پردازشگر تصویر 4K HDR Processor

اندازه تلویزیون ۵۵ اینچ سونی

 

 

مُشاهده و خريد : تلویزیون 75 اینچ سونی 75X85J

  • کیفیت تصویر 4k
  • قابلیت HDR
  • پردازنده تصویر 4K HDR Processor X1
  • سیستم عامل اندروید + رابط کاربری گوگل تی‌وی
  • دستیار صوتی گوگل اسیستنت Google Assistant
  • دارای کروم کست داخلی

بزرگترین تلویزیون سونی

 

مشاهده و خرید : تلویزیون سونی 75X90K مدل 75 اینچ

  • کیفیت تصویر 4K UHD
  • قابلیت HDR
  • میزان رفرش‌ریت 120 هرتز
  • پردازنده تصویر Processor
  • پرادزنده Cognitve Processor XR
  • سیستم عامل اندروید + گوگل تی‌وی
  • فروشگاه گوگل Google Play
  • دارای مرورگر وب
  • دستیار صوتی الکسا و گوگل
  • قدرت خروجی صدا 30 وات
  • اتصال به Wifi
  • قابلیت اتصال به بلوتوث
  • حافظه داخلی 16 گیگابایت

تلویزیون سونی قدیمی بزرگ

 

بررسی و خرید : تلویزیون سونی 75X90J مدل 75 اینچ هوشمند

  • کیفیت تصویر 4K
  • پردازنده Cognitve Processor XR
  • میزان رفرش‌ریت 120 هرتز
  • قابلیت HDR
  • قدرت خروجی صدا 20 وات
  • سیستم عامل اندروید+ رابط گوگل تی‌وی
  • اتصال به بلوتوث
  • قابلیت اتصال به Wifi
  • مرورگر وب
  • دارای کروم کست داخلی
  • حافظه داخلی 16 گیگابایت
  • فناوری دالبی ویژن Dolby Vision

بزرگترین سایز تلویزیون سونی

 

مُشاهده و خريد بزرگترین سایز تلویزیون سونی : تلویزیون سونی 75X95J مدل 75 اینچ هوشمند

  • کیفیت تصویر 4K
  • پرادزنده Cognitve Processor XR
  • قابلیت HDR
  • پشتیبانی از فناوری Dolby Atmos
  • سیستم عامل اندروید + رابط کاربری گوگل تی‌وی
  • دستیار صوتی گوگل اسیستنت
  • دارای کروم کست داخلی
  • قدرت خروجی صدا 50 وات

بزرگترین تلویزیون سونی

مشاهده و خرید : تلویزیون سونی 75X95K مدل 75 اینچ اسمارت 2022

  • کیفیت تصویر 4k
  • پردازنده تصویر XR
  • قابلیت HDR
  • قدرت خروجی صدا 60 وات
  • دستیار صوتی گوگل
  • سیستم عامل اندروید + رابط کاربری گوگل تی‌وی
  • قابلیت اتصال به Wifi
  • اتصال به بلوتوث
  • دستیار صوتی الکسا و گوگل اسیستنت
  • دارای مرورگر وب
  • حافظه داخلی 16گیگابایت

اندازه تلویزیون ۵۵ اینچ سونی

 

مُشاهده و خريد : تلویزیون ال ای دی هوشمند اندروید سونی فورکی Sony Smart 75X8000H

  • کیفیت تصویر 4K
  • قابلیت HDR
  • پردازنده تصویر Processor Ultimate X1
  • دستیار صوتی الکسا و گوگل اسیستنت
  • قدرت خروجی صدا 20 وات
  • قابلیت اتصال به Wifi
  • اتصال به بلوتوث
  • سیستم عامل اندروید
  • برنامه ChromeCast و APPLE AIRPLAY
  • حافظه داخلی 16 گیگابایت

ابعاد تلویزیون سونی ۵۵ اینچ

 

مشاهده و خرید : تلویزیون سونی 83A90J مدل 83 اینچ فورکی

  • کیفیت تصویر 4K
  • سایز تلویزیون سونی 83 اینچ
  • موتور پردازنده Cognitve Processor XR
  • قابلیت HDR
  • رفرش‌ریت 120هرتز
  • حافظه داخلی 16گیگابایت
  • قابلیت اتصال به Wifi
  • قابلیت اتصال به بلوتوث
  • سیستم عامل اندروید
  • دستیار صوتی گوگل اسیستنت و الکسا
  • قدرت خروجی صدا 60 وات

بزرگترین تلویزیون سونی

 

بررسی مشخصات : تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی 85 اینچ فورکی آندروید 85X85J Sony LED 4K

  • کیفیت تصویر 4K
  • دارای پردازنده X1
  • قابلیت HDR
  • قدرت خروجی صدا 20 وات
  • سیستم عامل اندروید + رابط کاربربی گوگل تی‌وی
  • دستیارصوتی الکسا و گوگل
  • قابلیت اتصال به بلوتوث
  • اتصال به Wifi
  • رفرش‌ریت 120 هرتز

بزرگترین سایز تلویزیون سونی

 

مُشاهده و خرید : تلویزیون سونی 85X85K مدل 85 اینچ

  • کیفیت تصویر 4k
  • قابلیت HDR
  • میزان رفرش‌ریت 120 هرتز
  • سیستم عامل اندروید + رابط کاربری گوگل تی‌وی
  • قابلیت اتصال به بلوتوث
  • اتصال به Wifi
  • پردازشگر 4k HDR Processor X1
  • قدرت خروجی صدا 20 وات
  • دارای کروم کست داخلی
  • دستیار صوتی گوگل
  • حافظه داخلی 16 گیگابایت
  • دوربین BRAVIA CAM

سایز تلویزیون ۶۵ اینچ سونی

 

مشاهده و خرید : تلویزیون سونی 85X90K مدل 85 اینچ

 

  • کیفیت تصویر 4k UHD
  • قابلیت HDR
  • سایز تلویزیون سونی 85 اینچ
  • پردازنده 4k Cognitive Processor XR
  • میزان رفرش‌ریت 100 هرتز
  • سیستم عامل اندروید + رابط کاربری گوگل تی‌وی
  • دارای مرورگر وب
  • دستیار صوتی الکسا و گوگل
  • قدرت خدوجی صدا 30 وات
  • اتصال به بلوتوث
  • اتصال به Wifi
  • حافظه داخلی 16 گیگابایت
  • دارای فرمت صوتی Dolby Atmos

بزرگترین سایز تلویزیون سونی

 

 

مُشاهده و خريد : تلویزیون سونی 85X95J مدل 85 اینچ اندروید

  • کیفیت تصویر 4K
  • پردازنده تصویر XR
  • بزرگترین سایز تلویزیون سونی
  • سیستم عامل اندروید
  • دستیارصوتی گوگل و الکسا
  • قدرت خروجی صدا 50 وات
  • قابلیت HDR
  • حافظه داخلی 16 گیگابایت
  • اتصال به Wifi
  • اتصال به بلوتوث
  • دارای کروم کست داخلی
  • مرورگر اینترنت Web browser

بزرگترین تلویزیون سونی

 

 

مشاهده و خرید : تلویزیون سونی 85x9000h مدل 85 اینچ هوشمند

  • کیفیت تصویر 4k
  • قابلیت HDR
  • پردازنده 4k HDR Processor X1
  • دستیار صوتی الکسا و گوگل اسیستنت
  • اتصال به بلوتوث
  • قابلیت اتصال به Wifi
  • سیستم عامل اندروید
  • حافظه داخلی 16 گیگابایت

سایز تلویزیون سونی

 

 

 

مشاهده و خرید : تلویزیون سونی 85X95K مدل 85 اینچ براویا MiNi LED

 

  • کیفیت تصویر 4k
  • بزرگترین سایز تلویزیون سونی
  • قابلیت HDR
  • پردازنده COGNITIVE XR
  • سیستم عامل اندروید + رابط کاربری گوگل تی‌وی
  • دستیار صوتی گوگل و الکسا
  • قدرت خروجی صدا 50 وات
  • قابلیت اتصال به WIFI
  • اتصال به بلوتوث
  • حافظه داخلی 16 گیگابایت
  • دارای مرورگر وب

ابعاد تلويزيون سوني

 

مُشاهده و خريد : تلویزیون سونی 85Z9J مدل 85 اینچ

  • کیفیت تصویر 8K
  • سایز تلویزیون سونی 85 اینچ
  • دارای پردازنده XR
  • قدرت خروجی صدا 85 وات
  • دستیار صوتی گوگل اسیستنت
  • سیستم عامل اندروید
  • قابلیت اتصال به WIFI
  • اتصال به بلوتوث
  • دارای مرورگر وب
  • میزان رفرش‌ریت 120 هرتز

 

سايز تلويزيون سوني

مشخصاتSony A80J 4K OLED
SizesSizes: 55in (KD-55A80J), 65in (KD-65A80J), 77in (KD-77A80J)
Screen typeOLED
Resolution4K
ProcessorXR Picture Processor
XR ContrastXR OLED Contrast
HDRHDR10, Dolby Vision, HLG
Operating systemGoogle TV
SoundAcoustic Surface Audio+, Dolby Atmos, 3D Surround Upscaling
Design: 3-way stand

سایز تلويزيون سوني

سخن پایانی

امیدواریم که با مطالعه این صفحه پاسخ سوال خود را در مورد بزرگترین تلویزیون سونی گرفته باشید. در صورتی که مایل به خرید تلویزیون سونی اصل با قیمت ویژه تخفیفدار هستید به سایت بانه دات کام baneh.com مراجعه کنید مشاوره خرید رایگان بگیرید ؛ و با کد تخفیف baneh-com با ثبت خریدتان تخفیف دریافت کنید .

اگر هنوز سوالی مانده که پاسخ ان را نیافتید لطفا در بخش سوالات ان را از ما و دیگران بپرسید و در صورتی که موضوعی در متن درج نشده بود ان را برای ما بنویسید تا دیگران هم از ان بهره ببرند. و یا نیاز به مشاوره و هرگونه سوالی داشتید می توانید در بخش نظرات سایت ، مطرح کنید تا کارشناسان سایت تا خرید ، شما را راهنمایی کنند.

مطالب مرتبط :

نحوه تشخیص تلویزیون سونی اصل از تقلبی ، آموزش ویدیویی

آموزش تبدیل گوشی به کنترل تلویزیون سونی ، کاربرد دکمه ها

نحوه اتصال ماهواره به تلویزیون سونی ، وصل کردن رسیور

مقایسه تلویزیون سونی با فیلیپس ،تفاوت ها

فروشگاه اینترنتی تلویزیون سونی در بانه ، سایت سونی تلویزیون


سوالات متداول

ابعاد تلویزیون ۷۵ اینچ سونی برای چه فضایی مناسب است ؟

تلویزیون 75 اینچ سونی برای کاربرانی که به دنبال تجربه یک سینمای خانگی واقعی هستند، بهترین انتخاب این است که از تلویزیون‌های 65 و 75 اینچ به بالا را انتخاب کنند . البته این سایزهای بزرگ برای خانواده های بیشتر از 3 نفر که به تماشای فیلم های سینمایی و مسابقات ورزشی علاقه دارند و نیز منازل بزرگ تری دارند، توصیه می شود .

تلویزیون سونی چرا نسبت به مدل های دیگر بالاتر است ؟

مدل های سونی از بهترین فناوری ها جهت بالا بردن کیفیت صوت و تصویر استفاده کرده است همچنین اکثر مدل از امکانات هوشمند بهره برده اند. به همین دلیل نسبت به برندهای دیگر قیمت بالاتری دارند.

تلویزیون سونی سایز متوسط با امکانات هوشمند چه مدلی پیشنهاد می کنید ؟

همه مدل ها کیفیت و امکانات خوبی دارند. ولی تلویزیون سونی مدل 50X75J یکی از مدل های 2021 سایز استاندارد است که قیمت مناسبی دارد و از تلویزیون های هوشمند است که از سیستم عامل اندروید بهره برده است.

مدل های 85 اینچ سونی قابلیت نصب بر روی دیوار را دارند ؟

بله اکثر مدل های سونی قابلیت نصب روی دیوار را دارند. توسط براکت دیواری توسط یک فرد حرفه ای می توانید آن را بر روی دیوار نصب کنید.

از طريق راهنمای قیمت خرید
2 نظرات
  1. امید خانی می گوید

    در بین تلویزیونهای موجود در بازار ایران بهترین کیفیت را برند سونی داره اگر بیشتر هزینه کنید واقعا ارزش دارد

  2. کسری مجد می گوید

    کیفیت تصویر واقعی و پخش صدای عالی اگه می خاید از تماشای TV لذت ببرید فقط سونی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .