مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

لیست قیمت تلویزیون سامسونگ 49 اینچ 50 اینچ و 55 اینچ اصل کره

0 10,612
زمان مطالعه : 5 دقیقه

لیست قیمت تلویزیون سامسونگ 49 اینچ 50 اینچ 55 اینچ اصل کره

لیست قیمت تلویزیون سامسونگ 49 اینچ 50 اینچ 55 اینچ اصل کره ( لیست قیمت تلویزیون سامسونگ اصل کره ) متناسب با اینچ هایی که دارند متفاوت است . ما در این مطلب میخواهیم در مورد تلویزیون های سایز متوسط سامسونگ مطالبی را درج کنیم . تا با خیال راحت بتوانید مدل مورد نظرتان را انتخاب کرده و پس از بررسی کامل مشخصات تلویزیون مورد نظرتان اقدام به خرید تلویزیون سامسونگ با قیمت مناسب نمایید .آنچه در ابتدا لازم است به آن اشاره شود لیست قیمت انواع تلویزیون سامسونگ ال ای دی است که متناسب با امکانات و فناوری هایی که دارند میتواند متغیر باشد .

البته توجه به سری و مدل های سال ساخت نیز اهمیت ویژه ای دارد . برای مثال انواع مدل تلویزیون سامسونگ که در سال 2022 تولید و روانه بازار شده اند. به دلیل داشتن تکنولوژی های پیشرفته و یک سری امکانات جدید مسلما قیمت های بیشتری داشته. و در مقابل نیز از ارزش خرید بالاتری برخوردارند .

با ما در این مطلب همراه باشید تا در مورد کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ 50 اینچ 2022 اصل کره و نیز تلویزیون سامسونگ 49 اینچ 2022 اصل کره ، مشخصات و بررسی هایی که لازم است را مورد بررسی قرار دهیم . خوب است بدانید که تلویزیون های کوچک و بزرگ سامسونگ ساخت اصل کره هستند و مونتاژ مجارستان ، مصر ، اسلواکی هستند . پس در بالابودن کیفیت ساخت بدنه و قطعات آن باید مطمئن بود.

اگر دوست دارید بدانید که پرفروش ترین و مناسب ترین سایز و سری های تی وی Samsung کدامند ؛ باید خدمت شما عرض کنیم که سری 7 و 8 با امکانات ویژه و سایزهای 55 و 65 اینچ و 49 اینچ به عنوان سایزهای مناسب تی وی به شمار می آیند. البته نباید از بزرگترین و کوچکترین سایزها نیز غافل شد . که انتخاب هر کدام از آنها بسته به نیاز کاربران متفاوت می باشد .

انواع مدل تلویزیون سامسونگ

قیمت تلویزیون های سامسونگ 49 اینچ و 50 اینچ و 55 اینچ

مشخصات تلویزیون سامسونگ 55 اینچ 2022 اصل کره و 50 اینچ و 49 اینچ بسیار متنوع است . از این میان میتوان جدیدترین فناوری های تصویر که سامسونگ بر روی آن تمرکز داشته اشاره کنیم . برای نمونه فناوری صفحه نمایش کیولد که بر اساس نقاط کوانتومی می باشد . این فناوری بر تولید نور رنگی دقیق تمرکز داشته . که باعث درخشندگی بالا و روشنایی بیشتر نمایشگر خواهد شد .

البته این پایان ماجرا نیست چراکه سامسونگ با ایجاد فناوری QD-OLED نسل جدیدی از فناوری هاست که بهبود کیفیت تصویر را به همراه دارد . علاوه بر این بهترین تلویزیون سامسونگ 55 اینچ اصل کره مجهز تکنولوژی به نئوکیولد (QLED Neo) است . که کنترل روشنایی و نور و همچنین زاویه دید بهتری را منجر خواهد شد . جدا از مواردی که ذکر شد. لیست تلویزیون های سامسونگ 2021 و 2022 مدل های میان رده و بالارده به فناوری کریستال UHD مجهز شده . که باعث نمایش طبیعی تر رنگ ها شده. و در مقابل نیز تصاویر را با رنگ بندی بسیار بهتر و روشنتر خواهد شد . برای خرید تلویزیون سامسونگ روی خرید تلویزیون جدید سامسونگ بانه دات کام کلیک کنید و وارد اولین مورد شوید.

لیست قیمت تلویزیون سامسونگ ۴۹ اینچ ۵۰ اینچ و ۵۵ اینچ اصل کره

بهترین و جدیدترین تلویزیون سامسونگ اصل کره

جدیدترین و بهترین تلویزیون سامسونگ 50 اینچ اصل کره سری au و bu هستند که در سال 2021 و 2022 روانه بازار شدند . که هم اکنون قیمت انواع تلویزیون سامسونگ در سری های 7 و 8 و 9 موجود هستند . گفتنی است که جدیدترین تلویزیون سامسونگ 55 اینچ اصل کره سری bu و auرا نیز می توانید در جدول زیر مشاهده نمایید . از مشخصات تلویزیون های بالارده سامسونگ می توان اپلیکیشن کنترل هوشمند اشیاء یا (Smart Things) اشاره کرد . این قابلیت به شما امکان میدهد تا مدیریت و کنترل لوازم خانگی هوشمندتان را به سادگی در دستان خود داشته باشید .

جدیدترین تلویزیون سامسونگ 55 اینچ 2022 اصل کره با دستیارهای صوتی گوگل اسیستنت (Assistant Google) و الکسا (Alexa) و بیکسبی (Bixby) روانه بازار شده . تا بتوانید از طریق صدایتان ، کنترل برنامه های تی وی را انجام دهید . در نتیجه قیمت تی وی سامسونگ جدید با وجود داشتن این ویژگی و امکانات ارزش خرید بالایی دارد .

لیست قیمت سامسونگ 49 اینچ در مدل های متنوع و همچنین و لیست قیمت سامسونگ 50 اینچ و لیست قیمت سامسونگ 55 اینچ را می توانید در این جدول مشاهده نمایید .
مدل = برای مشاهده کلیک کنیدمشخصات و امکانات و قابلیتهاقیمت روز به دلار 30400
تلویزیون سامسونگ 50AU70004k - smart - 60hz - 2021 - dvbs - مصر453 دلار
تلویزیون سامسونگ 50AU80004k - smart - 60hz - 2021 - dvbs - مصر486 دلار
تلویزیون سامسونگ 55TU70004k - smart - 50hz - 2020 - dvbs - مصر526 دلار
تلویزیون سامسونگ 55AU70004k - smart - 60hz - 2021 - dvbs - مصر516 دلار
تلویزیون سامسونگ منحنی 55tu83004k - smart - 60hz - 2020 - dvbs - مصر 572 دلار
« حتما بخوانید  لیست قیمت سینما خانگی سامسونگ در تاخرید

لیست قیمت ال ای دی سامسونگ

یکی از نکاتی که قبل از خرید تلویزیون باید به آن توجه کرد ؛ سایز و اندازه تلویزیونتان است. که باید متناسب با اتاقی باشد که تی وی را در آن ره اندازی می کنید . برای مثال اگر برای اتاق نشیمن معمولی میخواهید بهتر است تلویزیونتان 55 اینچ و یا 60 اینچ باشد . برای اتاق های نه چندان بزرگ نیز تلویزیون 49 و 50 پیشنهاد می شود . نسل جدید تلويزيونهای سامسونگ با نمایشگرهای فورکی و 8k طراحی شده اند .

و همین یکی دیگر از نکات مهم قبل از خرید تی وی است . که در کنار آن می توان به پشتیبانی از فرمت های HDR اشاره کرد . HLG که یکی از فناوری ها جهت ارتقای کیفیت تصویر است در اکثر تلویزیون های سامسونگ دیده می شود . علاوه بر این پشتیبانی از فناوری کیوسمفونی (Symphony-Q) نیز به منظور بهبود کیفیت صدا و توان صوتی می باشد . اینکه چه سایزی بهتر است که انتخاب کنید نیز در سایت اصلی samsung نیز توضیح داده شده .

مشخصات تلویزیون هوشمند Samsung

یکی از قابلیت هایی که سامسونگ برای جدیدترین تلویزیون سامسونگ 49 اینچ اصل کره و سایر اینچ ها در نظر گرفته. فناوری وای فای دایرکت به منظور اشتراک گذاری هوشمند تی وی با سایر دستگاه ها است . بدون آنکه به کابل یا اینترنت نیازی باشد . قیمت led سامسونگ با قابلیت اتصال به اینترنت وای فای داخلی و پشتیبانی از سیستم عامل تایزن (Tizen) مناسب و به صرفه است . برای خرید تلویزیون سامسونگ در گوگل جمله روبرو را سرچ کنید و روی اولین نتیجه کلیک کنید : خرید تلویزیون سامسونگ 8k بانه دات کام

تعدادی از مدل های تلویزیون سامسونگ سری 5 و 6 نیز به صورت اسمارت تولید شده اند. که امکان دسترسی به سطح متنوعی از برنامه های آنلاین را فراهم می کند . قیمت انواع تلویزیون سامسونگ نیز بر اساس این امکانات تعیین می شود .

لیست قیمت تلویزیون سامسونگ اصل کره

سخن پایانی لیست قیمت تلویزیون سامسونگ 49 اینچ 50 اینچ و 55 اینچ اصل کره

امیدواریم که با مطالعه این صفحه پاسخ سوال خود را از مطلب لیست قیمت ال ای دی سامسونگ اصل کره گرفته باشید. در صورتی که مایل به خرید تلویزیون سامسونگ اصل با قیمت ویژه تخفیفدار هستید. به سایت baneh مراجعه کنید تا به لیست قیمت led سامسونگ دسترسی داشته باشید و مشاوره خرید رایگان بگیرید و  ؛ و با کد تخفیف baneh-com با ثبت خریدتان تخفیف دریافت کنید . اگر قصد تهیه تی وی مورد نظرتان را دارید ما قیمت انواع ال ای دی سامسونگ را به همراه مشخصات کامل و تصاویر مربوط به هر مدل را در سایت بانه دات کام درج کرده ایم .

نظراتتون رو در مورد قیمت انواع تلویزیون سامسونگ اصل کره بنویسید و سوالاتتون رو در زیر بپرسید . برای مشاوره و خرید تلویزیون با تخفیف روی لینک خرید تلویزیون سامسونگ کلیک کنید.

 

مطالب مرتبط : 

مقایسه تلویزیون سامسونگ BU7000 با BU8000 و BU9000

آموزش نصب فیلتر شکن روی تلویزیون سامسونگ اتصال به VPN

فعال سازی airplay تلویزیون سامسونگ ، آموزش اتصال ایرپلی

تلویزیون کریستال سامسونگ چیست ؟ مقایسه تلویزیون نانوسل با Crystal

آموزش نصب فیلتر شکن روی تلویزیون سامسونگ اتصال به VPN


سوالات متداول

قیمت تلویزیون سامسونگ 49 اینچ سری 7 و سری 8 از چه لحاظ متفاوت هست ؟

تلویزیون های 49 اینچ سری 8 با امکانات پیشرفته تر در مقایسه با مدل های سری 7 هستند . اگر به دنبال تلویزیون های فول امکانات و پیشرفته هستید بهتر است از سری 8 سفارش بدین .

قیمت تلویزیون منحنی سامسونگ 55 اینچ حدودی چند هست و آیا موجود ؟

تلویزیون های منحنی سامسونگ از سری 8 در دو سایز 55 اینچ و 65 اینچ موجود هستند . و در مطالب بالا می توانید از طریق لینک هایی که در جدول درج شده آنها را مشاهده نمایید .

از طريق راهنمای قیمت خرید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .