مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

معرفی بهترین اسپیکر هوشمند ؛ بهترین اسپیکرهای هوشمند کدامند؟

0 77
زمان مطالعه : 6 دقیقه

معرفی بهترین اسپیکر هوشمند ؛ بهترین اسپیکرهای هوشمند کدامند؟

 

  • بهترین در کل

Amazon Echo Dot

  • بهترین کیفیت صدا نسبت به قیمت

Sonos One

  • بهترین برای کمک شخصی

Google Nest Mini

  • بهترین گزینه برای کنترل خانه های هوشمند

Amazon Echo Plus

  • بهترین صدا در کل

Apple HomePod

در سال 2020 ، آمازون ، گوگل و اپل همه بلندگوهای هوشمند خوبی تولید کرده اند. رقابت بین این غول های فناوری تنها آن ها را به سمت بهتر شدن سوق می دهد. آمازون بلندگو های هوشمند را با Echo  اصلی و دستیار صوتی الکسا رواج داد ، اما امروزه گزینه های مختلفی دارید که هرکدام موافقان و مخالفان خاص خود را دارند.
بنابراین چگونه بهترین اسپیکر هوشمند را برای نیازهای خود انتخاب می کنید ؟

 

تفاوت های اساسی تا حد زیادی به اندازه سخت افزار ، قیمت و کیفیت صدا بر می گردد. اگر به موسیقی با صدای زیادی احتیاج ندارید و با کمی کیفیت صدای پایین نیاز شما برطرف می شود ، می توانید در هزینه خود صرفه جویی کرده و یک بلندگوی هوشمند کوچکتر تهیه کنید.

در کل بهترین

Amazon Echo Dot
اختصاص عنوان بهترین اسپیکر هوشمند ، این روزها واقعاً سخت است. گوگل و آمازون هم بلندگوهای هوشمند بسیار توانمندی با قیمت های مقرون به صرفه دارند. به نظر می رسد نسل سوم Amazon Echo Dot از نسخه های قبلی بهتر به نظر می رسد و هنوز هم تنها 50 دلار قیمت دارد. Echo Dot همان ویژگی های هوشمند دستیار دیجیتال دستگاه های اکو گران تر را ارائه می دهد فقط شما مقداری از کیفیت صدا را فدای اندازه و قیمت می کنید ، اما در عوض می توانید به بلندگوهای خود متصل می شوید ، بنابراین می توانید به راحتی این تفاوت را جبران کنید.

معرفی بهترین اسپیکر هوشمند ؛ بهترین اسپیکرهای هوشمند کدامند؟

 

معرفی بهترین اسپیکر هوشمند از نظر کیفیت صدا نسبت به قیمت

Sonos One
Sonos One  به شما امکان می دهد تا دو واحد را برای پخش صدای استریو یا صوتی چند اتاقه جفت کنید ، اما حتی یک بلندگو با یک طیف گسترده ای از ژانرهای موسیقی بسیار جذاب به نظر می رسد و هزینه آن به مراتب کمتر از بلندگوهای هوشمند دیگر با کیفیت صدای عالی مانند Google Home Max و Apple HomePod است.

بهتر از این ،Sonos One  دارای الکسا و  Google Assistant است . هنگام راه اندازی به سادگی انتخاب کنید کدام یک را می خواهید برای دستورات صوتی خود استفاده کنید. به علاوه ، Sonos  دارای AirPlay 2 اپل است بنابراین می توانید آن را با هر دستگاه مجهز به Siri ، از جمله آیفون خود کنترل کنید. Sonos One  یک بلندگوی هوشمند با صدای مناسب و با قیمت مناسب است که می تواند در خانواده های متمرکز الکسا ، Google Assistant یا سیری جای گیرد.

برای کمک شخصی : معرفی بهترین اسپیکر هوشمند

Google Nest Mini
آمازون قبلاً فرمانروای بی چون و چرای دنیای بلندگوهای هوشمند بود ، اما گوگل یک کار تحسین برانگیز برای دستیابی به دستیار دیجیتالی خود در مسابقه صدا انجام داده است. در این مرحله ، انتخاب بین ارزان ترین دستگاه های هوشمند از دو شرکت – Amazon Echo Dot  یا Google Nest Mini – به تقسیم مو منجر می شود. Dot هنوز در کل مورد علاقه ما است ، اما با اختلاف کمی. دستیار Google  اکنون تقریباً به اندازه الکسا قابلیت دارد و 50 دلاری Google Nest Mini را در جستجوی یافتن بهترین بلندگوی هوشمند جایگزین خوبی برای Amazon Echo Dot می کند.

بعلاوه ، Google Assistant کمی هوشمندتر از الکسا است. اگر نام دقیق دستگاه های هوشمند خانگی خود را به خاطر نیاورید . انعطاف پذیری بیشتری به دستورات صوتی نشان می دهد . و دستورات گروهی گوگل ، به نام روتین ، با انواع بیشتری از دستگاه های هوشمند کار می کند. تا روال های مشابه آمازون. دستیار Google می تواند صدای مختلفی را تشخیص دهد. بنابراین اگر هرکدام در مورد تقویم های خود سوال کنید. پاسخ های متفاوتی به شما و همسرتان می دهد. اگرچه الکسا هم اکنون می تواند این کار را انجام دهد. به طور کلی ، گوگل هنوز از نظر هوش دستیار قدرت دارد . و Google Nest Mini روشی عالی و کم هزینه برای استفاده از این ویژگی های هوشمندانه است.

معرفی بهترین اسپیکر هوشمند ؛ بهترین اسپیکرهای هوشمند کدامند؟

بهترین گزینه برای کنترل خانه های هوشمند

Amazon Echo Plus ( نسل 2 )
تصمیم گیری در مورد دستیاری که در مرکز خانه هوشمند خود می خواهید تماس سختی است. هر دو الکسا و دستیار Google با دستگاه های زیادی کار می کنند. هر دو به شما کمک می کند تا به راحتی آن ها را سازماندهی و کنترل کنید. در حالی که دستیار Google کمی هوشمندتر است ، الکسا با دستگاه های خانه هوشمند بیشتری کار می کند و تنظیمات را با دستورات صوتی آسان تر می کند.

« حتما بخوانید  راهنما و نکات لیزر موهای زائد در خانه ایمن است ؟ توصیه ها

در نهایت ، ما به لطف الکسا و اکو پلاس ، خانه هوشمند در بهترین دسته بلندگوهای هوشمند را به آمازون خواهیم داد. اگر اسپیکر هوشمند شما از شکستن شیشه یا سوزش دتکتور دود بشنود ، الکسا می تواند هشدارها را ارسال کند. اکو پلاس تلفن های هوشمند الکسا را ​​با بلندگو ترکیب می کند که به نظر خوب می آید و دارای یک توپی هوشمند در خانه است بنابراین می توانید حسگرهای کوچک خود را به جای خرید دنده بیشتر با آن همگام کنید.

معرفی بهترین اسپیکر هوشمند ؛ بهترین اسپیکرهای هوشمند کدامند؟

معرفی بهترین اسپیکر هوشمند صدا در کل

Apple HomePod
اولین اسپیکر هوشمند Siri صدای خود را با اتاقی که در آن هستید تطبیق می دهد و با پخش همه ژانرهای موسیقی فوق العاده به نظر می رسد کیفیت صدای آن از Sonos One بالاتر است و حتی توسط Google Home Max با قیمت مشابه جیر جیر می شود. به لطف Siri ، شما همچنین می توانید با استفاده از Apple HomePod محصولات خانه هوشمند خود را با صدای صدای خود کنترل کنید ، همانطور که برای بلندگوهای هوشمند دیگر کمک می کنید و به تماس های تلفنی که به iPhone شما می آیند کمک کنید.

HomePod محدودتر از بقیه است. فقط با دستورات صوتی می توانید از سرویس موسیقی اپل موسیقی پخش کنید. بلندگوهای هوشمند دیگر چند گزینه جریان محبوب را برای انتخاب به شما می دهند ، مانند Pandora یا Spotify . در مورد خانه هوشمند ، شما محدود به دستگاه هایی هستید که با سیستم عامل خانه هوشمند اپل یعنی HomeKit کار می کنند. بنابراین HomePod محدودیت های کمی دارد که بقیه آن را ندارند ، اما اگر قبلاً روی محصولات اپل سرمایه گذاری کرده اید و فقط کیفیت صدای عالی می خواهید ، این ها برای شما مهم نیست.

بلندگو اپل قابل حمل است؟ 

با توجه به آرایه بلندگوهای هوشمند ، تعجب آور است که تعداد کمی از آن ها قابل حمل هستند. خوشبختانه JBL Link 20 همه جعبه های مناسب را بررسی می کند تا به عنوان یک اسپیکر هوشمند خوب شناخته شود و از باتری استفاده می کند. این باتری مناسب و کیفیت صدای خوبی دارد و مانند Google Nest Mini دستیار صوتی Google در آن تعبیه شده است.
حتی بهتر ، بلندگوی بی سیم کاملا ضد آب است ، بنابراین می توانید در خارج از کشور موسیقی پخش کنید ، و می توانید به شبکه Wi-Fi خانه خود متصل شوید یا می توانید از طریق بلوتوث تلفن خود صدا را با آن پخش کنید. در همین حال ، JBL Link 10 مشابه جایگزین جامد و ارزان تری است ، اگر کمی تأثیرگذار نباشد. بررسی JBL Link 20 را بخوانید.

 

گزینه های دیگر

این بلندگوهای هوشمند مورد علاقه ما هستند ، اما اگر به دنبال چیز خاصی هستید ، هنوز گزینه های زیادی دارید. اگر می خواهید جوانب مثبت و منفی هر کدام را بیاموزید و بر اساس پلتفرم تصمیم بگیرید ، تفکیک الکسا در مقابل دستیار Google در مقابل سیری را بخوانید.

توجه داشته باشید که نه Amazon Echo اصلی و نه Google Home اصلی در بالا ظاهر نشده اند زیرا با نسخه های کوچکتر (نقطه و مینی) می توانید از همان قابلیت با از هزینه کمتری برخوردار شوید. با این اوصاف ، اگر بلندگوی هوشمندی می خواهید که تفاوت بین قیمت مناسب و صدای ممتاز را تقسیم کند ، هر دو گزینه خوبی هستند.

اگر ایده کمک به شنیدن همیشه را دوست دارید اما چیزی بصری تر می خواهید ، بهترین لیست نمایشگر هوشمند ما را بررسی کنید. نمایشگرهای هوشمند اساساً یک بلندگوی هوشمند را با یک صفحه لمسی ترکیب می کنند تا بتوانید در YouTube فیلم تماشا کنید ، تماس ویدیویی برقرار کنید ، از طریق تصاویر پیمایش کنید و ابزارهای خانه هوشمند خود را با لمس کنترل کنید. آمازون و گوگل هر دو گزینه های مختلفی در این دسته از صفحه نمایش های هوشمند پر رونق فناوری خانه های هوشمند دارند.


همچنین تعداد زیادی از دستگاه های شخص ثالث با الکسا داخلی و تعداد فزاینده ای از بلندگوهای شخص ثالث با دستیار Google وجود دارد. اگر الکسا را ​​در بدنه ای قابل حمل می خواهید ، Amazon Tap یا UE Megablast را بررسی کنید. آیا می خواهید یک بلندگوی هوشمند قابل حمل با دستیار Google داشته باشید ؟ TicHome Mini گزینه جمع و جور دیگری است. اگر می خواهید بلندگوهای هوشمند Google یا Amazon خود را بسازید ، می توانید افزونه هایی را از شرکتی به نام Ninety7 خریداری کنید


بیشتر بخوانید:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .