مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

کارکرد و استفاده از سشوار خانگی ؛ نکات ایمنی و طرز استفاده

0 154
زمان مطالعه : 5 دقیقه

کارکرد و استفاده از سشوار خانگی ؛ نکات ایمنی و طرز استفاده ؛ گرم شدن بیش از حد ممکن است دلیل مشکل شما باشد. استفاده بیش از 7-10 دقیقه از سشوار می تواند باعث خاموش شدن خودکار آن شود. وقتی این اتفاق می افتد ، مادر شما باید دستگاه را از پریز برق جدا کرده و بگذارید تا خنک شود ، ترجیحاً در 2-3 دقیقه در یک محیط خنک. پس از خنک شدن ، خشک کن می تواند به استفاده عادی برگردد.
برای دیدن پاسخ کامل کلیک کنید.

به همین ترتیب ، مردم می پرسند ، چگونه سشوار را تنظیم می کنید؟

فقط سشوار را به برق متصل کنید ، تست را فشار دهید ، و خشک کن باید کار کند. (برای اینکه دوباره کار کند ، آن را از برق بکشید و دکمه تنظیم مجدد را فشار دهید.) تولید کنندگان سشوار توصیه می کنند قبل از هر بار استفاده از دستگاه ، ALCI را آزمایش کنید ، البته ممکن است این کار بیش از حد باشد.

متعاقباً سوال این است که آیا می توان سشوار را تعمیر کرد؟ اکثر افراد به زحمت نمی توانند حتی ساده ترین مشکلات سشوار خود را برطرف کنند زیرا جایگزینی آنها به طور کلی ارزان است. پرتاب کردن آنها و خرید موارد جدید آسان تر است. در دراز مدت ، ممکن است خرید یک سشوار با کیفیت بهتر و انجام بیشتر تعمیرات توسط شما کارآمدتر باشد.

با توجه به این نکته ، چرا سشوارها می سوزند؟

اکثر سشوارها دارای 2 صفحه پرز هستند که مانع از کشیده شدن هر چیزی به داخل سیم پیچ گرمایشی می شود ، همان چیزی است که گرما را برای خشک شدن موهای شما ایجاد می کند. مشکل این است که این صفحه ها با پرز مسدود می شوند و باعث می شوند سشوار بیش از حد گرم شود و در واقع سوخته شود. خواهید دید که پرزها به دور نوک Q می پیچند.

سشوار چقدر دوام دارد؟

طول عمر سشوار به استفاده از آن بستگی دارد طبق گفته های Forbes ، سشوارها اگر به طور صحیح استفاده شوند 800 ساعت دوام می آورند.

کاربرد باد سرد سشوار

27 پاسخ مرتبط با سوال پیدا شد

آیا سشوارها دارای فیوز هستند؟

کلیه خشک کن های فروخته شده در ایالات متحده از نظر قانونی ملزم به داشتن فیوز حرارتی هستند. این متفاوت از فیوزهای الکتریکی است که در بسیاری از وسایل وجود دارد و ممکن است خشک کن هر دو را داشته باشد. یک فیوز حرارتی هنگامی که درجه حرارت بیش از حد بالا می رود ، منفجر می شود ، نه وقتی که جریان بیش از حد را می کشد.

چرا سشوار Dyson من دیگر کار نکرده است؟

این نشان می دهد که دستگاه بیش از حد گرم شده است. این معمولاً به این دلیل اتفاق می افتد که فیلتر نیاز به شستشو دارد. دستگاه خود را از پریز برق جدا کنید و بگذارید حداقل 1 ساعت خنک شود.

کارکرد و استفاده از سشوار خانگی : چگونه سشوار را روشن می کنید؟

کل مکانیسم واقعاً ساده است:
وقتی سشوار را وصل می کنید و کلید را به “روشن” می زنید ، جریان از طریق سشوار عبور می کند.
مدار ابتدا برق را به عنصر گرمایش می رساند.
سپس جریان باعث چرخش موتور الکتریکی کوچک می شود که باعث چرخش فن می شود.

چگونه سشوار را جدا می کنید؟

ابتدا با استفاده از مسواک قدیمی هوای خشک کن سشوار را تمیز کرده و موها یا پرزهایی که پیدا کردید را از بین ببرید. بعد ، سشوار را با از بین بردن پیچ هایی که بدنه را به هم چسبیده باز کنید. هر مویی را که در داخل سشوار قرار دارد مسواک بزنید و هرچه در اطراف سیم پیچ بخاری پیچیده است را بیرون بیاورید.

« حتما بخوانید  مقایسه دستگاه لیزر خانگی و حرفه ای ؛ لیرز موهای زائد

کارکرد و استفاده از سشوار خانگی : سشوار چگونه نمودار کار می کند؟

سشوارهای برقی با دمیدن هوای دمای اتاق از طریق دریچه ها کار می کنند. سپس هوا از روی سیم پیچ های نیکرومی عبور می کند که آن را گرم می کند و باعث می شود مو با هوای گرم خشک شود. روند دمیدن هوا بر روی مو باعث سرعت تبخیر آب می شود.

نحوه استفاده از سشوار چرخشی
نحوه استفاده از سشوار چرخشی

چرا سشوار من صدایی خنده دار ایجاد می کند؟

آیا خشک کن شما جیر جیر دارد ، جیغ می کشد یا جیغ می کشد؟ در این صورت ، احتمالاً موردی در یکی از پره های فن گیر کرده است – که می تواند به خشک کن معیوب منجر شود یا وحشتناک تر ، باعث آتش گرفتن چیزی می شود. رفع سریع: سشوار را از برق بکشید و باز کنید و اشیا foreign خارجی / گیر کرده را بردارید.

چگونه از دکمه های تنظیم مجدد تست استفاده می کنید؟ کارکرد و استفاده از سشوار خانگی

استفاده از این ویژگی ها فوق العاده آسان است. برای آزمایش عملکرد پریز GFCI تنها کاری که باید انجام دهید فشار دادن دکمه تست است. اگر در نتیجه دکمه تنظیم مجدد فشار داده شود ، GFCI همانطور که باید کار می کند. به سادگی دکمه تنظیم مجدد و مجموعه خود را فشار دهید.

آیا Dyson Airwrap Styler ارزش آن را دارد؟

بله ، بله قطعاً می تواند. در اینجا دلیل آن است که Dyson Airwrap تنها مدل مویی است که در زندگی به آن نیاز دارید و باز هم ، چرا برچسب قیمت سخت معده در طولانی مدت ارزش آن را خواهد داشت.

کارکرد و استفاده از سشوار خانگی : آیا سشوار می تواند باعث آتش سوزی شود؟

اگر آتش سوزی در خانه رخ دهد ، نحوه شروع آن در اینجا است. در صورت عدم مراقبت ، سشوار پر کار باعث آتش سوزی می شود. TFD Capt می گوید: “هر چیزی که دارای عنصر گرمایش باشد” یک خطر بالقوه است.

پلاگین alci چیست؟
ALCI مخفف Appliance Leakage Current Interrupter است. شاخه های ایمنی ALCI قطع کننده های خطای زمین هستند که در سیم های برق یا شاخه های دستگاه تعبیه شده اند و برای جلوگیری از شوک های الکتریکی طراحی شده اند. شاخه های ALCI در وسایلی که نزدیک رطوبت استفاده می شوند مانند سشوار یافت می شوند.

چرا سشوار من از دمیدن هوای گرم جلوگیری کرد؟

اگر خشک کن هوای گرم و هوای سرد را نیز نمی وزد ، نشان می دهد مشکل در عنصر گرمایش است. یک عنصر گرمایشی وجود دارد که هوا را گرم می کند و فن آن را منفجر می کند. عنصر گرمایش به صورت یک فنر کوچک فلزی است. چهار یا شش جفت فنر نیز وجود دارد.

آیا بد است سشوار خود را به برق وصل کنید؟

آیا گذاشتن سشوار در برق خطرناک است؟ از آنجا که n وجود ندارد خطر برق گرفتگی را تهدید نمی کنید.

بیشتر بخوانید:

تفاوت سشوار سرامیکی و تیتانیومی ؛ انواع سشوار بررسی و مقایسه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .