مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

فناوری QuadWash در ماشین ظرفشویی ال جی چیست چگونه عمل میکند ؟

0 252
زمان مطالعه : 3 دقیقه

فناوری QuadWash در ماشین ظرفشویی ال جی چیست چگونه عمل میکند ؟


ظروف خود را سریعتر و بی سر و صدا با ماشین ظرفشویی های سری ( QuadWash ) ال جی انجام دهید.
QuadWash اصطلاح بازاریابی است که برای توصیف چهار بازوی اسپری با ویژگی های جدید استفاده می شود.
سازنده لوازم خانگی ال جی جدیدترین خط ماشین ظرفشویی خود را معرفی کرد که هرکدام با فناوری کوآدواش QuadWash و ( Wi-Fi ) و همراه است که به جای دو عدد از چهار بازوی اسپری استفاده می کند ( همانطور که در بیشتر ماشین ظرفشویی های دیگر نیز وجود دارد ). 

تکنولوژی QuadWash در ماشین ظرفشویی ال جی LG

تکنولوژی QuadWash در ماشین ظرفشویی ال جی LG

فناوری QuadWash در ماشین ظرفشویی

فناوری اختصاصی کواد واش LG QuadWash با داشتن چهار بازوی اسپری به جای فقط دو عدد ، از بازوهای ( Multi-Motion ) استفاده می کند و در حالی که در طی تمام چرخه ها با قدرت از زاویه های مختلفی چرخانده می شود ، به عقب و جلو می چرخند . LG QuadWash همچنین به سیستم ( EasyRack Plus ) مجهز شده است که متناسب با ظروف در هر اندازه ای تنظیم می شود . با تشکر از کنترل های لمسی ، کاربران می توانند به راحتی ارتفاع قفسه فوقانی ماشین ظرفشویی را تغییر دهند تا ظرف ها را در سه ارتفاع مختلف در خود جای دهد. طبق گفته های ال جی ، این ماشین ظرفشویی جدید می تواند 15 مکان تنظیم ظروف را در خود جای دهد.

البته با توجه به اینکه این یک ماشین ظرفشویی هوشمند و متصل به Wi-Fi است ، از اپلیکیشن هایی تهیه شده است که به شما امکان می دهد چرخه شستشو را از راه دور کنترل کنید. همچنین می توانید دستگاه را به گونه ای تنظیم کنید تا هنگامی که نرخ برق شما کمترین است ، به طور خودکار کار کند . سری کواد واش QuadWash ادعا می کند که فقط 40dB صدا تولید می کند .

بازوهای شستشوی چند حرکتی

فناوری QuadWash در ماشین ظرفشویی

ماشین های ظرفشویی QuadWash دارای چهار بازو در حال چرخش در جهت عقربه های ساعت و خلاف جهت عقربه های ساعت با دو جت آب اکسیژن است تا برای تمیز کردن کامل تر ، وارد تو رفتگی های بیشتری شوند. همچنین همه بازوها برای تمیز کردن ظروف از جت های فشار قوی استفاده می کنند و می توانید از بین 9 چرخه از پیش تعیین شده نوع چرخه شستشو ی مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. اگر این نه چرخه برای شما کافی نباشد ، LG در برنامه ( SmartThinQ ) گزینه های بیشتری دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید.

تکنولوژی QuadWash در ماشین ظرفشویی ال جی LG

 

فناوری QuadWash در ماشین ظرفشویی


« دیوید وندر وال » ، معاون رئیس بازاریابی ال جی الکترونیک گفت :


“بسیاری از مصرف کنندگان ظروف خود را قبل از شستشو با ماشین ظرفشویی و یا بعد از آن با دست شستشو می دهند ”. LG QuadWash در پاسخ به این مشکل و تمیز کردن ظروف در اولین بار است. با ماشین های ظرفشویی جدید LG QuadWash  مجبور نیستید قبل یا بعد از چرخه ظروف را با دست بشویید ، بنابراین می توانید زمان کمتری را به شستن ظروف اختصاص دهید و زمان بیشتری داشته باشید تا از لحظات خوب زندگی لذت ببرید.

بیشتر بخوانید :

 10 نکته برای افزایش کارایی ماشین ظرفشویی
ماشین ظرفشویی ال جی و آشنایی با امکاناتش
جدیدترین و پرفروش ترین ماشین ظرفشویی سامسونگ ؛ ال جی ؛ بوش ؛ ویرپول
نکات مهم در هنگام خرید ماشین ظرفشویی

« حتما بخوانید  لیست قیمت ماشین لباسشویی دوو موجود در تا خرید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .