مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید 30 تا 34 فوت

2 3,812
زمان مطالعه : 17 دقیقه

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید 30 تا 34 فوت

«یخچال 30 تا 34 فوت» در بازار هر نوع یخچالی از بزرگ تا کوچک با هر برندی موجود است. در هنگام خرید یخچال سلیقه ها متفاوت است و بسته به افراد هر یک به چیزی اهمیت می دهند. ممکن است ملاک شما کیفیت، ظاهر،برند،قیمت،فوت و … باشد. تولید کنندگان زیادی در زمینه ی تولید یخچال فعالیت می کنند و با پیشرفت علم جدید ترین ها را وارد بازار می کنند. یخچال های ساید بای ساید بهترین و به روز ترین یخچال های تولید شده می باشند. که شرکت هایی هم چون سامسونگ؛ ال جی؛ هیتاچی بهترین تولید کننده گان این مدل هستند. و در تمام جهان شناخته شده اند و در هنگام خرید هم از نظر کیفیت و هم از نظر ظاهر همیشه در اولویت قرار می گیرند.

یخچال های ساید بای ساید از طرف این شرکت ها در اندازه های کوچک تا بزرگ با قابلیت های به روز و ظاهر زیبا وارد بازار می شوند و با هم به رقابت می پردازند. ممکن است ملاک شما در انتخاب یخچال ، قیمت و یا شاید ملاک شما فوت باشد و بخواهید یخچال هایی کوچک تا 28 فوت یا یخچال های متوسط از 28 تا 30 فوت یا یخچال های بزرگ از 30 تا 36 فوت را خریداری کنید. ما در این جا می خواهیم یخچال های بزرگ 30 تا 36 فوت با ظاهر بسیار زیبا و قیمت های متفاوت را به شما معرفی کنیم. پس با ما  خرید همراه باشید.

راهنمای جامع خرید یخچال ساید بای ساید 30 تا 34 فوت

در حالی که انتخاب یک یخچال ساید بای ساید، نیاز ضروری در زندگی روزمره خانواده‌ها، می‌تواند به نظر می‌رسد . اما با وجود وجود تنوع برندها، مدل‌ها و ویژگی‌ها، این امر ممکن است چالش برانگیز باشد. از این رو، ما در این راهنما به شما کمک خواهیم کرد تا با اطلاعات کامل در مورد خرید و قیمت یخچال ساید بای ساید، بهترین تصمیم را بگیرید.

نکات مهم در خرید یخچال ساید بای ساید 30 تا 34 فوت

1. اندازه و فضای قرارگیری:

قبل از هر چیز، ابعاد فیزیکی فضایی که برای قرار دادن یخچال در نظر دارید، را اندازه‌گیری کنید. اطمینان حاصل کنید که اندازه یخچال با فضای موجود هماهنگ است و مشکلات در نصب و استفاده آینده ایجاد نمی‌شود.

2. ظرفیت و نیازهای خانواده:

بررسی کنید که یخچال دارای ظرفیت کافی برای نیازهای خانواده شماست. توجه به تعداد افراد در خانواده و نوع مواد غذایی که معمولاً نگهداری می‌کنید، اهمیت دارد.

3. ویژگی‌های خاص:

یخچال‌های ساید بای ساید با ویژگی‌های متنوعی همچون سیستم‌های خنک‌کننده، فیلتر‌های ضدبو و سیستم‌های کنترل هوشمند همراه هستند. از این امکانات بر اساس نیازهای شخصی خود استفاده کنید.

4. مصرف انرژی:

به سطح مصرف انرژی هنگام خرید یخچال توجه کنید. برای مثال برچسب انرژی A+ و A++ به معنای مقرون به صرفه بودن یخچال از لحاظ مصرف برق است . این می‌تواند به کاهش در صورتحساب کمک کند.

در زمینه قیمت‌گذاری یخچال‌های ساید بای ساید، می‌توانید گزینه‌های مختلفی را در نظر بگیرید. اما برای انتخاب بهترین یخچال با توجه به نیازها و بودجه خود، پیشنهاد می‌کنیم محصولات مختلف را با هم مقایسه کنید. فروشگاه اینترنتی بانه دات کام انواع یخچال‌های ساید بای ساید با انواع ویژگی‌ها و قیمت‌ها را ارائه می‌دهد. با مراجعه به وبسایت ما، می‌توانید از محصولات متنوعی همچون یخچال ساید ال جی ، ساید بای ساید هایسنس ، بوش و ... را انتخاب کرده و با توجه به نیازهای خود، بهترین یخچال را برای خانه‌تان انتخاب کنید.

 

 

انوع یخچال ساید تکنولوژی (فناوری بکار رفته) مزایا معایب
ساید ال جی نوفراست، اینورتر مصرف انرژی کم، طراحی زیبا هزینه بالا، حجم بزرگ
ساید بای ساید سامسونگ Twin Cooling Plus انجماد سریع، صرفه جویی در انرژی قیمت زیاد بعضی مدل ها
یخچال ساید بوش NoFrost، SuperCooling کیفیت ساخت بالا، صرفه جویی در انرژی هزینه بالا
ساید هایسنس Multi Air Flow کنترل دما و رطوبت، مقرون به صرفه نداشتن تنوع در مدل ها

 

« یخچال 30 تا 34 فوت » یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS64R5141B4

یخچال ساید بای ساید RS64R5141B4 یکی از زیباترین و مدرن ترین یخچال های تولید شده سامسونگ می باشد. که با زیباییی اش هر کسی را مجذوب خود می کند. این مدل دارای سه درب می باشد یکی برای فریزر و دو در دیگر که پشت سرهم قرار گرفته اند برای یخچال یخچال از دو درب برخوردار می باشد. و دلیل ان هم این است که با باز کردن در اول مواد نگدارنده را ببینید و بدون این که انرژی هدر رود تا هر موقع که خواستید دنبال مواد بگردید.

طراحان درون این یخچال فیلتر قابل شستوشو را طراحی کرده اند که از وجود هر گونه باکتری و بوی بد جلوگیری می کند. هم چنین وجود چراغ LED روشنایی عالی به یخچال داده و انرژی خیلی کمی هم مصرف می کند. یکی دیگر از قابلیت های این یخچال وجود سنسور دما می باشد که به صورت اتوماتیک دمای یخچال را متناسب با دمای اشپزخانه تنظیم می کند.

سیستم خنک کننده که داخل ان طراحی شده است موجب می شود هوای سرد به تمامی قسمت ها نفوذ کند و مواد سالم بمانند. بر روی درب این یخچال اب سردکن و یخ ساز طراحی شده که از باز کردن زیاد یخچال و هدر کردن انرژی زیاد جلوگیری می کند. شما با استفاده از صفحه نمایش لمسی روی ان می توانید دستوالعمل هایی هم چون تنظیم دما و تکه کردن یخ را انجام دهید. در صورت این که یخچال به مدت چند دقیقه باز بماند به شما هشدار می دهد. این یخچال علاوه بر قابلیت های مدرنی که دارد دارای ظاهر بسیار زیبایی می باشد که فضای دلنشینی را به اشپز خانه ی شما می بخشد.

اگر دارای خانواده ی پر جمعیتی هستید این یخچال 30 فوتی با بهترین قیمت در بانه . کام گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. برای مشاهده و خرید یخچال ساید بای ساید و یخچال فریزر با ضمانت اصل بودن کالا کلیک کنید

 

   مشخصات فنی یخچال ساید سامسونگ RS64 ا 30 فوت نقره و مشکی

  • ظرفیت 30 فوت
  • مجهز به فیلتر بوزدا
  • سیستم بدون برفک نوفراست
  • یخساز اتوماتیک و آبریزدار
  • مجهز به قفل کودک و حالت تعطیلات
  • سیستم خنک کننده همه جانبه
  • کمپرسور دیجیتال اینورتر
  • گاز مبرد R600a
  • پوشش خنک کننده فلزی
  • کشو و قفسه های جادار و محکم

خرید یخچال ساید سامسونگ 30 تا 33 فوت

مشاهده و خرید : یخچال ساید سامسونگ RS64 

یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS50N3513SA

یخچال ساید بای ساید RS50N3513SA یکی از خوش ساخت ترین محصولات شرکت سامسونگ می باشد. طراحان برای روشنایی درون این یخچال از چراغ LED طبق استاندارد مصرف انرژی استفاده کرده اند که انرژی کمی مصرف می کند و روشنایی عالی به یخچال می بخشد . سیستم خنک کننده باعث شده که سرما به صورت یکسانی به تمامی قسمت ها نفوذ کند و از خراب شدن مواد جلوگیری می کند. قفسه های این یخچال شیشه ای هستند که شما می توانید هر غذایی را به مدت چند روز بدون این که هیچ تغیری بکند درون یخچال نگداری کنید و از سلامتی ان رضایت خاطر داشته باشید.

باز کردن زیاد یخچال باعث می شود که انرژی خیلی زیادی هدر رود. یکی از مهترین دلایلی که ما به خاطرش هر چند وقت یک بار در یخچال را باز می کنیم خوردن اب و برداشتن یخ به خصوص در تابستان ها است. سازندگان بر روی این مدل اب سرد کن و یخ ساز را طراحی کرده اند که شما می توانید بدون این که یخچال را باز کنید اب خنک بنوشید یا تکه های کوچک مکعبی یخ را در اختیار داشته باشید و روز های گرم تابستان را به روزهای معتدل بهاری تبدیل کنید.

این یخچال 2درب با وجود زیبایی خاصش با هر وسیله ای که در اشپزخانه وجود داشته باشد هم خوانی پیدا می کند. هم چنین با استفاده از کنترل پانل می توانید تنظیمات یخچال و فریزتان را انجام دهید. با استفاده از توابع حرارتی می توانید به هر یک از مواد غذایی تان مانند گوشت، سبزی، نوشیدنی و … دمای معینی بدهید و ان ها را در دمای مشخص شده نگهداری کنید. یکی دیگر از قابلیت های این یخچال وجود سنسور دما می باشد که به صورت هوشمند دمای دورن یخچال را با محیط اشپزخانه تنظیم می کند. این یخچال نقره ای 32 فوت کره ای گزینه ی ایده ال برای خانواده های متوسط و پر جمعیت می باشد.

     مشخصات فنی کلیدی

  • گنجایش یخچال 534 لیتر
  • دارای صفحه نمایش لمسی
  • فناوری آبریز و یخساز اتوماتیک
  • قابلیت فناوری دیجیتال اینورتور
  • مجهز به خنک کننده همه جانبه
  • قابلیت اتصال به آب شهری
  • مجهز به قابلیت بدون برفک
  • دارای طراحی مینیمال شیک

راهنمای خرید ساید بای ساید

مشاهده و خرید یخچال ساید سامسونگ RS50N3513SA

یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS80

یخچال ساید بای ساید مدل RS80 از شرکت سامسونگ، با طراحی جمع و جور و جادار خود، ابعاد ایده‌آلی دارد. قابلیت (Door-in-Door) آن، میزان مصرف انرژی را به حداقل ممکن می‌رساند. فضای داخلی آن به گونه‌ای منظم و منطبق با نوع مواد غذایی تقسیم شده است. می‌توانید میوه، گوشت، سبزیجات و حتی بطری‌ها را به طور منظم در آن قرار دهید. ظرفیت این یخچال برابر با 32 فوت مکعب است و مواد غذایی در آن تازه و شاداب نگه می‌دارند. از موتور قدرتمند Inverter و گاز مصرفی R600a با دوام و کم صدا بهره می‌برد. جریان هوای چندگانه با فناوری Multi Flow باعث می‌شود تا رطوبت و دما در یخچال و فریزر به طور موثر منظم شوند و مواد خوراکی بهتر نگه داشته شوند.

سیستم بدون برفک (No Frost) این یخچال، فضای داخلی را با هوای خشک و سرد تأمین می‌کند، بدون این که بوی نامطبوعی ایجاد شود. با لایه ضد باکتری و فیلتر آنتی باکتریال، مواد غذایی تازگی خود را حفظ می‌کنند و طعم آن‌ها تغییر نمی‌کند. قابلیت هوشمند SmartThings و اتصال به اینترنت از مزایای این یخچال هستند. قفسه‌های شیشه‌ای محکم و شفاف آن، به شما امکان می‌دهند به راحتی مواد خوراکی خود را پیدا کنید. قابلیت انجماد سریع گوشت و مرغ، خرید چند روزه یا حتی هفته‌ای را آسان می‌کند. با یخساز اتوماتیک و آب‌ریز روی درب، دیگر نیازی به باز کردن درب برای دسترسی به آب خنک نیست. اگر به دنبال یخچال با کیفیت و مناسب هستید، یخچال ساید بای ساید RS80 از سامسونگ یک انتخاب عالی است.  

     مشخصات کلیدی

  • ظرفیت یخچال و فریزر 32 فوت
  • عیب یاب هوشمند SmartThings
  • جریان هوای چندگانه Multi Flow
  • سیستم بدون برفک No Frost
  • گاز مصرفی R600a
  • قفسه های شیشه ای محکم
  • قابلیت انجماد سریع
  • یخساز اتوماتیک
  • لایه ضد باکتری
  • موتور اینورتر
  • فیلتر آنتی باکتریال
  • تک پنل 3 درب

راهنماي خريد یخچال سامسونگ

مشاهده و خرید یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS80

 

یخچال ساید بای ساید هیتاچی مدل R-W760

یخچال مدل RW760 از شرکت هیتاچی با ظاهری زیبا و شیک، به رنگ‌های سفید و مشکی، با ظرفیت 30 فوت، ویژگی‌های منحصر به فردی دارد. این یخچال از قطعات با کیفیت ژاپن ساخته شده و در تایلند مونتاژ شده است. سیستم خنک‌کنندگی دوگانه با نام Dual Fan Cooling، با استفاده از سنسورهای حرارتی، تغییرات دما را به دقت تشخیص می‌دهد. کمپرسور Inverter با تکنولوژی ژاپنی، عملکرد بالایی داشته و توانایی ایجاد جریان بزرگی از هوای سرد در دستگاه را دارد که منجر به کاهش مصرف انرژی می‌شود. در واقع، این یخچال با ترکیبی از فن‌ها و کمپرسور، به بهینه‌ترین حالت خنکی ممکن می‌رسد.

سیستم بدون برفک (No Frost) این یخچال، هوا را به سمت کانال‌های سردکننده هدایت می‌کند، این باعث می‌شود تا نیاز به زمان‌های مکرر تمیزی داخلی نباشد. فیلتر بهداشتی نانو تیتانیوم نیز از حفظ تازگی و سلامت مواد غذایی مراقبت می‌کند و از فساد مواد جلوگیری می‌کند. قابلیت جریان هوای قدرتمند در دماهای بالا تا 60 درجه، محیط داخلی را به بهترین شکل خنک می‌کند. از ویژگی‌های دیگر این یخچال می‌توان به کنترل حسگر دوگانه، صفحه نمایش لمسی، انجماد سریع، قفسه‌های شیشه‌ای مقاوم و قفل کودک اشاره کرد. اگر به دنبال یخچالی با امکانات برتر و عملکرد بالا هستید، یخچال مدل RW760 از هیتاچی یک گزینه مناسب است.

    مشخصات فنی کلیدی

  • ظرفيت و گنجایش 30 فوت
  • سیستم خنک کنندگی دوگانه
  • کمپرسور اینورتر Inverter
  • سیستم بدون برفک Nofrost
  • آب سردکن و یخساز
  • فیلتر Nano Titanium
  • جریان هوا Powerful Cooling
  • کنترل حسگر دوگانه
  • صفحه نمایش لمسی
  • قفسه های شیشه ای
  • انجماد سریع
  • قفل کودک

راهنماي خريد سايد هیتاچی

مشاهده و خريد يخچال سايد هيتاچی R-W760

 

یخچال ساید بای ساید بوش KAG93AI304

یخچال ساید بای ساید بوش KAG93AI304 دارای بدنه ای زد زنگ از جنس فولاد است که علاوه بر مقاومت بالا دارای طراحی بسیار زیبایی هم هست. درون این یخچال سیستم خنک کننده طراحی شده که سرمای بسیار زیادی را به صورت یکسان به تمام بخش ها ارسال می کند و از خراب شدن مواد داخل ان جلوگیری می کند. هم چنین داخل ان تعدادی قفسه ی شیشه ای وجود دارد که موادی سالمی را نگه داری می کنند.

سازندگان بر روی بدنه ی ان هوم بار را طراحی کرده اند که این امکان را به شما می دهد بطری های نوشیدنی را درون ان ها نگهداری کنید تا در مدت زمان بسیار کمی نوشیدنی بسیار خنک داشته باشید. هم چنین دارای اب سردکن و یخ ساز می باشد. موتور کمپرسور اینورتر Inverter انرژی بسیار کمی مصرف می کند و از سروصدای زیاد می کاهد. شما با استفاده از صفحه نمایش لمسی می توانید دستوالعمل هایی مانند تنظیم دما و تکه کردن یخ را انجام دهید.

    مشخصات فنی کلیدی

  • گنجایش 30 فوت
  • گردش هوای چندگانه MultiAirflow
  • قابلیت نجماد و خنک سازی
  • فناوری بدون برفک NoFrost
  • عملکرد بدون نویز و کم صدا
  • محفظه میوه و سبزیMultiBox
  • هشدار باز بودن درب
  • هوم بار Homebar
  • یخساز اتوماتیک
  • مجهز به فیلتر آب
  • موتور اینورترInverter
  • خاموش شدن خودکار

خرید ساید هیتاچی

مشاهده و خرید یخچال ساید بوش KAG93AI304

یخچال ساید بای ساید ال جی GR-J257CLAV

یخچال ساید بای ساید GR-J257CLAV یکی دیگر از محصولات شرکت ال جی می باشد که با ظرفیت فوت 30 محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران است. با استفاده از کشو و محفظه های جادار می توانید مواد غذایی تان را به خوبی نگهداری کنید. و به کمک پنل روی ان دمای یخچالتان را تنطیم کنید. وجود سیستم خنک کننده ی دو گانه سبب شده تا هوای بسیار سرد و مرطوب به تمامی قسمت ها سرایت کند و مواد غذایی طی چند روز کاملا سالم بمانند.

« حتما بخوانید  تفاوت کمپرسور معمولی و اینورتر یخچال ؛ مقایسه موتور اینورتر با معمولی

هم چنین با وجود فیلتر دیگر خبری از باکتری و بوی بد داخل یخچال نیست. این یخچال دارای سیستم دما می باشد که به صورت هوشمند دمای یخچال را متناسب با دمای اشپزخانه تنظیم می کند. یکی دیگر از قابلیت های این مدل وجود موتور کمپرسور اینورتر خطی است که صدای یخچال را تا حد زیادی پایین می اورد و از مصرف زیاد انرژی جلوگیری می کند. وجود آب سردکن و یخ ساز از باز کردن زیاد درب و هدر رفتن انرژی زیاد جلوگیری می کند.

قابلیت هشدار زنگ، قفل کودک ، سیستم عیب یاب هوشمند از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این مدل می باشد. جنس این یخچال از فولاد زد زنگ می باشد که با طراحی بسیار شیک و زیبایش فضای اشپزخانه ی شما را به کلی تغییر می دهد.

    مشخصات کلیدی

  • ظرفیت 30 فوتی
  • فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh+
  • سیستم خنک کننده سریع
  • طراحی Door-in-Door
  • دارای یخساز اتوماتیک
  • سیستم عیب یاب هوشمند
  • مجهز به فیلتر تصفیه آب
  • کمپرسور اینورتر خطی
  • دارای کشو حفظ رطوبت
  • سطح صدا 41 دسی بل

راهنماي خريد سايد ال جی

مشاهده و خرید یخچال ساید ال جی GR-J257CLAV

یخچال ساید بای ساید ال جی LG J257

یخچال ساید بای ساید J257 با رنگ نقره ای یکی از زیباترین یخچال های ال جی می باشد. که با ظرفیت 32 فوتی گزینه ی مناسب برای هر خانه ای است. این مدل دارای موتور کمپرسور اینورتر می باشد که سرو صدای یخچال را به صورت چشم گیری پایین می اورد و از مصرف زیاد انرژی جلوگیری می کند. این مدل به صورتی طراحی شده است که با باز ماندن درب طی چند دقیقه به شما هشدار می دهد.

لامپ LED علاوه بر این که روشنایی یخچال را تامین می کند انرژی خیلی کمی هم مصرف می کند. وجود سیستم خنک کننده سبب شده تا هوای سرد و یکسانی به تمامی قسمت ها نفود کند و از خراب شدن مواد جلوگیری می کند. هم چنین با استفاده از فیلتری که در ان تعبیه شده تمامی باکتری ها و بوی بد از بین می رود و غذاها ها سالم می مانند. این محصول دارای بدنه ی استیل بسیار زیبا و ضد اثر انگشت می باشد که جلوه ی بسیار زیبایی به اشپزخانه تان می بخشد.

     مشخصات فنی کلیدی یخچال 30 تا 34 فوت

  • ظرفیت 32 فوت
  • نوع کمپرسور دیجیتال اینورتر
  • فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh
  • یخساز نیمه اتوماتیک
  • یخساز اتوماتیک
  • مجهز به آبسرد کن
  • اخطار باز ماندن درب
  • بدون برفک
  • قفل کودک
  • سال ساخت 2022

راهنماي خريد سايد بای ساید الجی

مشاهده و خرید یخچال ساید بای ساید ال جی J257

 

 

یخچال ساید ال جی J35

یخچال J35 یکی دیگر از زیباترین یخچال های ساید بای ساید ساخت شرکت ال جی می باشد. این یخچال در رنگ بندی جذابش به هر اشپزخانه ای زیبایی فوق العاده ای می بخشد. این مدل دارای موتور کمپرسور اینورتر خطی می باشد که صدای یخچال را پایین می اورد. و از مصرف زیاد انرژی جلوگیری می کند. بر روی بدنه ی ان اب سرد کن و یخ ساز طراحی شده که اب سرد و تکه های بسیار زیبای یخ را به شما هدیه می دهد. با استفاد ه از سیستم خنک کننده و جریان هوای Multi air Flow هوای بسیار سرد و یکنواختی به تمامی قسمت ها نفوذ می کند و باعث سالم ماندن غذا در مدت زمان طولانی می شود.

شما می توانید از طریق نمایشگر لمسی دمای یخچالتان را به دلخواه تنظیم کنید. داخل این یخچال فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh تعبیه شده است که از وجود باکتری و بوی بد جلوگیری می کند و مواد ها را تازه نگه می دارد. چراغ LED درون ان از مصرف انرژی و گرمای زیاد جلوگیری می کند. هم چنین در صورت باز ماندن درب به شما هشدار می دهد و با استفاده از قفل کودک می توانید یخچالتان را قفل کنید تا کودکان ان را باز نکنند.

     مشخصات کلیدی یخچال 30 تا 34 فوت

  • ظرفیت 34 فوت
  • کمپرسور اینورتر خطیInverter
  • جریان هوا Multi air Flow
  • درب Door-In-Door
  • فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh
  • اتصال به آب شهری
  • سیستم بدون برفک Nofrost
  • هشدار بازماندن درب
  • سیستم عیب یاب هوشمند
  • ابریز و یخساز
  • رده انرژی A++
  • دستگیره توکار

راهنماي خريد سايد ال جي

مشاهده و خرید ساید ال جی J35

یخچال ساید ال جی X287 2022 اینستاویو InstaViwe

یخچال ساید ال جی X287 2022 اینستاویو InstaViwe با طراحی درب تو درب یکی از زیباترین یخچال های ساخت ال جی می باشد. که با زیبایی اش در بازار حرف اول را می زنند. این مدل از جنس استیل است و در هر شرایطی جلوه ی خاصی به اشپزخانه ی شما می بخشد. این یخچال 30 فوتی دارای اندازه ی بسیار بزرگی می باشد و می توانید هر چیزی مانند پارچ های بزرگ  را  در ان نگهداری کنید و همواره غذاهای سالم و تازه ای داشته باشید. سازنده گان در این مدل موتور کمپرسور اینورتر خطی را طراحی کرده اند که انرژی بسیار کمی مصرف می کند و از سر و صدای زیاد می کاهد. از همه مهمتر مجهز به وای فای Wifi است .

وجود چراغ LED از گرم شدن داخل یخچال و مصرف زیاد انرژی جلوگیری می کند. همچنین به وسیله ی نمایشگر لمسی می توانید دمای یخچال را به هر صورتی که دوست دارید تنظیم کنید. با استفاده از اب سرد کن که بر روی ان قرار گرفته می توانید اب خنک و روانی را بنوشید و از باز کردن زیاد درب جلوگیری کنید. مواد درون این یخچال تا مدت زمان طولانی بدون هیچ تغیری باقی می مانند و این به لطف وجود سیستم خنک کننده ای است که هوای سردی را به صورت یکسان به تمامی قسمت ها می رساند. وجود هشدار باز ماندن درب و قفل کودک از دیگر ویژگی هایی است که در این مدل به چشم می خورند. این یخچال ساید با فیلتر Hygiene Fresh مواد غذایی را همواره سالم نگه میدارد .و از رشد باکتری ها و میکروب های بیماری زا جلوگیری خواهد کرد .

     مشخصات فنی کلیدی

  • ظرفیت 30 فوتی
  • موتور کمپرسور اینوتر خطی
  • اینستاویو InstaViwe
  • فیلتر Hygiene Fresh
  • نوفراست no frost
  • انجماد سریع Fast freezing
  • سیستم خنک کننده
  • دارای وای فای Wifi
  • سیستم چند گانه گردش هوا
  • تهویه هوا آنتی باکتری
  • قابلیت اتصال به آب شهری
  • جنس استیل ضد زنگ

خريد سايد ال جي

مشاهده و خرید یخچال ساید ال جی X287 2022

یخچال ال جی 30 تا 33 فوت

یخچال ساید بای ساید هایسنس 2022 RS696

یخچال side RS696 یکی از با کیفیت ترین یخچال های هایسنس می باشد. این یخچال 30 فوتی با رنگ نقره ای اش یکی از بهترین و جدیدترین یخچال ها است که می توانید به راحتی هر چیزی را در ان نگه داری کنید. این یخچال به وسیله ی چهار درب جداگانه به چند قسمت تقسیم می شود که می توانید با استفاده از ان مواد غذایی را از هم جدا کنید و هر یک از ان ها را در قسمت جداگانه نگهداری کنید. با استفاده از نمایشگر لمسی می توانید دستوالعمل هایی مانند تنظیم دما، تکه کردن یخ را انجام دهید. همچنین دارای سیستم عیب یاب هوشمند است که به شما در عیب یابی راحت تر یخچال کمک خواهد کرد .

سیستم خنک کننده ی دو گانه هوای سرد را به صورت یکنواخت به تمامی قسمت ها می رساند و از خراب شدن مواد جلوگیری می کند. هم چنین با وجود لامپ LED در داخل یخچال گرما تولید نمی شود و انرژی بسیار کمی هم مصرف می شود. بر روی این یخچال اب سرد کن و یخ ساز طراحی شده است تا شما مجبور نباشید هر چند وقت یک بار در یخچال را برای خوردن اب یا برداشتن یخ باز کنید. مصرف انرژی این یخچال بسیار پایین و از نوع B است. که برق کمی مصرف می شود.

     ویژگی های کلیدی یخچال ساید 30 تا 34 فوت

  • 30 فوت 696 لیتر
  • قابلیت اتصال به آب شهری
  • آبسردکن و یخساز اتوماتیک
  • کمپرسور اینورتر دیجیتال
  • مجهز به سیستم بدون برفک
  • صفحه ی کنترل لمسی LED
  • قابلیت انـجماد سریع در فریزر
  • سیستم عیب یاب هوشمند
  • قفسه های قابل تنظیم
  • قابلیت تنظیم دمای یخچال

یخچال ساید 30 تا 34 فوت هایسنس

مشاهده و خرید یخچال ساید بای ساید هایسنس 2022 RS696

یخچال ساید ال جی X267 2022

ال جی شرکتی است که همیشه محصولاتش زیباترین بوده و در بازار جلوتر از همه ایستاده اند. اینستاویو X267 2022 ا ۳۰ فوتی از جمله زیباترین یخچال های موجود در بازار ساخت این شرکت می باشد که با رنگ مشکی از دور هر کسی را مجذوب خود می کند. ظرفیت 30 فوتی یکی از نکته های مثبت این یخچال می باشد. موتور کمپرسور قدرتمند این محصول ، باعث شده تا مصرف انرژی بسیار کمی داشته باشد و تا حد زیادی از سروصدای ان کاسته است.

با استفاده از سیستم خنک کننده هوای بسیار سردی به تمامی قسمت ها نفوذ می کند و مواد را سالم نگه می دارد. توسط فناوری انجماد سریع Fast freezing می توانید شاهد فریز شدن سریع گوشت و سایر مواد غذایی باشید . بر روی در این مدل اب سرد کن و یخ ساز طراحی شده است که از باز کردن زیاد درب و هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند. طراحی چراغ LED باعث شده تا در درون یخچال گرما تولید نشود و انرژی بسیار کمی مصرف شود. شما می توانید به وسیله ی نمایشگر دیجیتالی دمای درون یخچال، تکه کردن یخ و خیلی از کارهای دیگر را انجام دهید. وجود زنگ هشدار باز ماندن در و قفل کودک از دیگر ویژگی های این یخچال می باشد.

     مشخصات فنی کلیدی

  • ظرفیت 30 فوتی
  • اینستاویو InstaViwe
  • فیلتر Hygiene Fresh
  • نوفراست no frost
  • انجماد سریع Fast freezing
  • سیستم خنک کننده
  • سطح صدا 36 دسی بل
  • دارای قفل کودک
  • رفع بوی بد
  • دو یخ ساز

یخچال ساید 30 تا 34 فوت ال جی X267 2022

مشاهده و خرید یخچال ساید ال جی X267 2022

مروری بر تکنولوژی‌های مدرن یخچاهای ساید بای ساید

هنگامی که به خرید یک یخچال ساید بای ساید فکر می‌کنید، تکنولوژی‌های جدیدی که در این دستگاه‌ها استفاده می‌شود، نقش حیاتی و مهمی ایفا می‌کنند. امروزه، با پیشرفت تکنولوژی، یخچال‌های ساید بای ساید با امکانات و قابلیت‌های متنوعی به بازار عرضه می‌شوند که تجربه استفاده شما را بهبود می‌بخشند. در ادامه، به بررسی برخی از تکنولوژی‌های مدرن مورد استفاده در یخچال ساید بای ساید می‌پردازیم:

فناوری های مدرن یخچال ساید 30 تا 34 فوت

1. تکنولوژی اینورتر: یکی از مهمترین تکنولوژی‌های استفاده شده در یخچال ساید بای ساید ، تکنولوژی اینورتر است. این تکنولوژی به یخچال این امکان را می‌دهد تا سرعت فن‌ها و فشار کمپرسور را به طور خودکار تنظیم کند و مصرف انرژی را به شکل بهینه کاهش دهد. علاوه بر این، این تکنولوژی باعث کاهش نویز و لرزش در حین عملکرد یخچال می‌شود.

2. سیستم تهویه هوشمند: یخچال ساید بای ساید با سیستم تهویه هوشمندی عرضه می‌شود که با استفاده از سنسورهای دما و رطوبت، به طور خودکار میزان هوا و رطوبت را در داخل یخچال تنظیم می‌کند. این سیستم باعث حفظ تازگی و کیفیت مواد غذایی در داخل یخچال می‌شود و طول عمر آن‌ها را افزایش می‌دهد.

3. نورپردازی LED: استفاده از نورپردازی LED در یخچال ساید بای ساید ، به شما این امکان را می‌دهد تا به طور دقیق و واضح محتوای داخل یخچال را ببینید. نور LED همچنین مصرف انرژی کمتری نسبت به لامپ‌های معمولی دارد و عمر طولانی‌تری دارد.

4. صفحه نمایش لمسی: برخی از مدل‌های یخچال ساید بای ساید ، به صفحه نمایش لمسی مجهز شده‌اند که به شما این امکان را می‌دهد تا تنظیمات و کنترل‌های مختلف را به سادگی انجام دهید. با این ویژگی، می‌توانید دما، رطوبت، حالت‌های مختلف عملکرد و دیگر تنظیمات را به دلخواه تغییر دهید.

5. تکنولوژی نوفراست: تکنولوژی نوفراست یکی از تکنولوژی‌های پیشرفته است که در برخی مدل‌های یخچال ساید استفاده می‌شود. این تکنولوژی با استفاده از یک سیستم سرمایش پیشرفته و بهینه، در برابر تغییرات دمای محیط به خوبی عمل می‌کند و از حفظ تازگی و کیفیت مواد غذایی اطمینان می‌دهد.

در نهایت، برای خرید بهترین یخچال ساید ، مهم است که با توجه به نیازها و فضای موجود در خانه‌تان، امکانات و تکنولوژی‌های مختلف را مقایسه کنید. همچنین، توصیه می‌شود نظرات و بازخوردهای کاربران را مطالعه کنید تا انتخابی هوشمندانه‌تر داشته باشید.

 

سخن پایانی :

امیدواریم که با مطالعه این صفحه راهنمای خرید یخچال ساید 30 تا 34 فوت پاسخ سوال خود را گرفته باشید. در صورتی که مایل به خرید یخچال ساید بای ساید اصل با قیمت ویژه تخفیفدار هستید به سایت baneeh.com مراجعه کنید مشاوره خرید رایگان بگیرید ؛ و با کد تخفیف baneh-com با ثبت خریدتان تخفیف دریافت کنید . 

نظراتتون رو بنویسید و سوالاتتون رو در زیر بپرسید . برای مشاوره و خرید تلویزیون با تخفیف روی لینک خرید یخچال ساید کلیک کنید .
مطالب مرتبط :

سوالات متداول

چرا یخچال ساید بای ساید نسبت به مدل‌های دیگر انتخاب مناسبی است؟

یخچال ساید بای ساید دارای فضای بزرگ و طراحی منحصر به فردی است که امکان دسترسی آسان به همه بخش‌ها و قطعات داخلی را فراهم می‌کند. این مدل یخچال، از نظر ظاهری شیک و مدرن است و با امکانات هوشمند و تکنولوژی‌های مدرن همراه است که تجربه استفاده کاربر را بهبود می‌بخشد.

چگونه سیستم تهویه هوشمند در یخچال ساید بای ساید به بهبود کیفیت مواد غذایی کمک می‌کند؟

سیستم تهویه هوشمند با استفاده از سنسورهای دما و رطوبت، به طور خودکار میزان هوا و رطوبت را در داخل یخچال تنظیم می‌کند. این اقدام باعث حفظ تازگی و کیفیت مواد غذایی می‌شود و طول عمر آن‌ها را افزایش می‌دهد.

مزایایی تکنولوژی اینورتر در یخچال ساید بای ساید چیست؟

کنولوژی اینورتر در یخچال ساید بای ساید امکان تنظیم خودکار فشار کمپرسور و سرعت فن‌ها را فراهم می‌کند. این منجر به کاهش مصرف انرژی، کاهش نویز و لرزش، و افزایش عمر مفید یخچال می‌شود.

از طريق راهنمای قیمت خرید
2 نظرات
  1. رحیم شاکری می گوید

    بنده یخچال ساید بای ساید سامسونگ 32 فوت را از چند ماه قبل استفاده می‌کنم. فضای داخلی بسیار بزرگ و مناسب برای نگهداری مواد غذایی هست. موتور اینورتر بی صدایی داره نمایشگر لمسی این یخچال خیلی عالیه و با سیستم تهویه هوشمندی که داره خیلی ازش راضی ام

  2. هاشمی می گوید

    با سلام خدمت دوستان من X267 رو پارسال خریدم 30 فوت بسیار زیبا و جادار هستش واسه یه خانواده 4 تا 6 نفره عالیه با این اوضاع تحریم ال جی حرف اولو در کیفیت میزنه.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .