مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

معرفی بهترین گوشی هواوی ؛ ویژگی ها، مشخصات و انتخاب در سال 1395

0 108
زمان مطالعه : 10 دقیقه

معرفی بهترین گوشی هواوی ؛ ویژگی ها، مشخصات و انتخاب در سال 1395

معرفی بهترین گوشی هواوی ؛ ویژگی ها، مشخصات و انتخاب در سال 1395 ؛ اهمیت و جایگاهی که اسمارتفونها در طی چند سال اخیر به دست آورده اند ، بر کسی پوشیده نیست و همه ی ما از این موضوع آگاهیم که اسمارتفونها به یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین گجتها تبدیل شده اند . در پست های قبل ، راهنمای خرید گوشی و نکات لازم هنگام خرید گوشی هوشمند را شرح دادیم . اما در این پست راهنمای خرید و انتخاب بهترین گوشی های هواوی را با هم مرور می کنیم .

اگر طرفدار سونی هستید ، راهنمای خرید بهترین های سونی را مطالعه کنید . اگر هوادار سامسونگ هستید ، بهترین های سامسونگ …اگه خوب نگاه کنیم می بینیم که کمتر کسی هست از کاربران گوشیهای هوشمند نباشد. در این میان شرکتها و سازنده های متعددی در زمینه ی تولید گوشی فعالیت میکنند و هر کدام سعی دارند بهترینشان را عرضه نمایند و به معرض نمایش بگذارند . آیفون جک 3.5 میلی متری را حذف می کند و کیفیت را با صفحه نمایش retina معنی می کند ؛ سامسونگ صفحه نمایشش را خم میکند و از تکنولوژی Super AMOLED به خود می بالد .

  هواوی هم به متنوع بودن و ارائه ی کیفیتی بالاتر از قیمتش شهرت پیدا کرده است. هواوی یکی از شناخته شده ترین برندهای چینی در جهان است . این شرکت سالهاست در زمینه ی تولید محصولات با کیفیت و مدرن فعالیت می کند . گوشی هایی که این شرکت پیشتاز تولید می کند ، از پایین رده تا بالا رده را شامل می شوند. تنوع در کارایی و قابلیت ها ، تنوع در قیمت ها و تنوع در طراحی و ظاهر در بین گوشی های هواوی به فراوانی به چشم می خورد. ما در اینجا بهترین گوشی های هواوی را در کیفیت ها و قیمت های مختلف و متنوع برایتان گردآوری کرده ایم ، به این امید که انتخاب راحت تری داشته باشید.

 

گوشی هواوی پی 8 مکس « Huawei P8max »

اگر خوب دقت کنید ، میبینید که همه و همه به دنبال متفاوت بودن هستند ، تشخیص خوب یا بد بودن این خصیصه به عهده ی خودتان است . اما شما تا چه اندازه دوست دارید متفاوت باشید و چقدر با طرحها و مدلهای متفاوت همخوانی دارید؟  گوشی « Huawei P8max » همان تفاوتی را که دوست دارید ، دارد. بدنه ی فلزی و مقاوم ، طراحی زیبا با ابعاد نازک در نگاه اول شما را مسحور می کند . صفحه نمایش 6.8 اینچی با کیفیت فول اچ دی بارزترین تفاوت این گوشی با سایر گوشی های هم رده اش است.

مطمئناً صفحه نمایشی به این بزرگی خواسته ی اکثر دارندگان اسمارت فونها ست . این صفحه نمایش برای دوستداران کتاب و اهل علم و برای افرادی که اهل تحقیق و وبگردی و شخم زدن اینترنت هستند بسیار ایده آل است . از صفحه نمایش با کیفیت و بزرگ که بگذریم ، به دوربینش می رسیم . دوربین گوشی « Huawei P8max » را به جرات می توان با دوربینهای عکاسی حرفه ای dslr مقایسه کرد و کیفیتی در این حد را انتظار داشت . تنها دوربین 13 مگاپیکسلی این گوشی می تواند تصاویری بدون نویز را به همراه رنگ های زنده و طبیعی تقدیم آلبوم عکسهایتان کند.

البته بررسی دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی که  شما را از شر عکسهای سلفی بی کیفیت خلاص می کند ، را به عهده ی خودتان می گذاریم. سخت افزار قدرتمند این گوشی به همراه سیستم عامل لالی پاپ ارائه شده است . وجود دو پردازنده ی چهار هسته ای و رمی با حافظه ی 3 گیگابایت سرعت مطلوبی را به  گوشی شما خواهد بخشید . 64 گیگابایت حافظه ی داخلی و پشتیبانی از شبکه ی 4G ازدیگر مشخصات گوشی « Huawei P8max » است . قطعاً این گوشی برای کاربران حساسی که در انتخاب دقت بیش از حد  د ارند ، مناسبترین گزینه است .

گوشی موبایل هواوی huawei p8 max

معرفی بهترین گوشی هواوی : گوشی موبایل هواوی میت اس «Huawei Mate S»

مطمئناً یکی از دلایل مهم انتخاب برای هر فردی ، ظاهر و طراحی گوشی است . همان حسی که در نگاه اول به شما منتقل می شود نشان دهنده ی این موضوع است که یک گوشی ایده آل علاوه بر سخت افزاری قدرتمند و با کیفیت و دوربینی عالی و صفحه نمایشی فول اچ دی ، باید ظاهری زیبا و کاربرپسند داشته باشد. دقیقاً همان چیزی که در گوشی «Huawei Mate S» به وضوح به چشم می خورد . طراحی زیبا و خاص این گوشی ، دارنده اش را خاصتر جلوه می دهد. گوشی «Huawei Mate S» با صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت فول اچ دی ، نمایش تصاویری زیبا و واقعی را ممکن می کند.

و با داشتن  پنلی از نوع «AMOLED» به رنگهای سیاه عمق می دهد ، این صفحه نمایش فوق العاده برای جلوگیری از خراش برداشتن توسط محافظ معروف گوریلا گلس4 پوشیده شده و محافظت می شود. دوربین گوشی «Huawei Mate S» با کیفیت 13 مگاپیکسلی، موضوع جدید و اتفاق تازه ای نیست ؛ اما قابلیت فلش دوگانه از نوع ال ای دی و فوکوس خودکار و سایر تنظیماتی که دارد کاربرانش را به وجد خواهد آورد. دوربین سلفی 8 مگا پیکسلی هم با قابلیت جدید فلاش ال ای  دی عکاسی را در هر شرایط نوری ممکن میکند.

هواوی میت اس Huawei Mate S

وجود دو پردازنده ی چهار هسته ای از نوع  « Cortex-A53 » و حافظه ی رم 3 گیگا بایتی ، سرعت بالا و عملکرد مطلوب این گوشی را به نمایش می گذارد. سنسور اثر انگشت نه تنها امنیت گوشی را بالا میبرد ، بلکه باز کردن صفحه نمایش را راحتتر کرده و دسترسی شما به امکانات را سرعت میبخشد . طراحی این گوشی بخاطر لبه های نازکی که دارد ، بسیار زیبا و جذاب به نظر می رسد. استفاده از پوشش شیشه ای برروی صفحه نمایشش آن را به یکی از زیباترین و جذاب ترین گوشی های هم رده ی خودش تبدیل کرده است.

Huawei Mate S

گوشی «Huawei Honor 6 Plus»

گوشی انر 6 پلاس
«Huawei Honor 6 Plus» ؛ ترکیبی از کیفیت فوق العاده و طراحی درخشان است . این گوشی را می توان در ردیف بهترین گوشی های هواوی قرار داد . در این گوشی نوآوریهای زیادی به کار رفته است. از ترکیب شیشه و فلز در ساختارش گرفته تا هشت هسته ای بودن پردازنده اش . ناگفته نماند صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت فول اچ دی لذت تماشای فیلم و تصاویر را دو چندان می کند .

به کار بردن پنل با کیفیت IPS بدون مشکل زاویه ی دید واستفاده از محافظ گوریلا گلس 3 « Gorilla Glass 3 »  در قاب پشتی ، دلایلی هستند که نشان می دهند گوشی «Huawei Honor 6 Plus» با اینکه قیمت مناسبی دارد اما کیفیت واقعی را عرضه میکند. وجود پردازنده ی هشت هسته ای و حافظه ی رم 3 گیگابایتی بر روی تراشه ی این گوشی ، هم سرعت و عملکرد بالایی به گوشی می دهد و هم مانع مصرف باتری می شود ، همچنین از گرم شدن عزیزدردانه تان جلوگیری می کند . وجود دوربینهای 8 مگا پیکسلی در این گوشی سر وصدا به پا کرده است، «Huawei Honor 6 Plus» اولین گوشی هواوی است که دو دوربین در پشت گوشی دارد .

به لطف استفاده ازدوربینهای 8 مگاپیکسلی این گوشی ، شب و روز نفاوتی ندارد . زیباترین و بدون نویزترین عکسهای شب را با این گوشی ثبت کنید. برای افرادی که طرفدار عکسهای سلفی هستند ، خبر خوبی داریم ، دوربین 8 مگاپیکسلی گوشی «Huawei Honor 6 Plus» زیبایی واقعی را به شما می بخشد . پشتیبانی از اینترنت نسل چهار و امکان نصب همزمان دو سیم کارت وجود دوربین دوگانه و پردازنده ی هشت هسته ای و این همه دلیل برای خرید این گوشی میان رده کافی است.

 

« حتما بخوانید  لیست قیمت گوشی موبایل هواوی در تا خرید

گوشی  «Huawei P8»

 «Huawei P8» گوشی هواوی پی 8 که درست بعد از پی 7 وارد بازار شد ، پرچم هواوی را برای مدت زیادی بالا نگه داشت . این گوشی با تفاوت و تغییر در ظاهرش توانست در رده ی گوشی های شیک و جذاب قرار گیرد. «Huawei P8» یک گوشی میان رده و با امکاناتی فوق العاده است و با وجود قابلیتها و امکاناتی که دارد ، تنها نام میان رده بودن را یدک می کشد و می توان آن را در میان بالا رده ها جای داد. «Huawei P8» دوربینی دارد مربعی ، با کیفیت 13 و 8 مگاپیکسل و البته به فلاش دوگانه هم مجهز شده است.

حافظه ی 64 گیگابایتی این گوشی که بوسیله ی اسلات  SD میتوان آن را تا 256 گیگابایت ارتقا داد از دیگر امکاناتش به حساب می آید. پشتیبانی از سریعترین نسل تبادل اطلاعات با اینترنت نسل چهارم  و امکان نصب دو سیم کارت از قابلیتهای گوشی «Huawei P8» است که یقیناً برای عده ای از کاربران جالب توجه خواهد بود. علاوه بر همه ی این موارد ،صفحه نمایش 5.2 اینچی با کیفیت فوق العاده ی فول اچ دی ، این گوشی را خواستنی کرده است . محافظ گوریلا گلس3 و پنلی از نوع ای پی اس گوشی هواوی پی 8 را به مراتب خاص تر می کند.

بدنه ی تمام فلزی و خوش قیافه بودن گوشی را تنها با در دست گرفتن این گوشی کمر باریک میتوان تجربه کرد . هواوی هم این بار وارد بازی رنگها شده و رنگ گوشیهای «Huawei P8» را با وسواس و دقت تمام انتخاب کرده است. با این حساب طیف وسیعی از کاربران اسمارتفونها می توانند آنچه را که به دنبالش هستند در این مجموعه ی بی نظیر پیدا کنند.
گوشی موبایل هواوی پی 8 Huawei P8

معرفی بهترین گوشی هواوی : گوشی « HUAWEI P8 LITE »

ازدیگر گوشی هایی که شرکت هواوی سال 2015 ارائه و عرضه کرده است ، گوشی« HUAWEI P8 LITE »  است. این گوشی میان رده را میتوان با گوشی P8 هم رده دانست . اما کیفیت بالاتر P8 را به هیچ عنوان نمی توان نادیده گرفت. یک گوشی با ظاهری زیبا و جذاب و کیفیتی عالی با قیمتی مناسب را تنها میتوان در بین گوشیهای هواوی پیدا کرد . هواوی گوشی HUAWEI P8 LITE را برای کاربرانش که به دنبال یک گوشی بالارده و خوش قیمت هستند ، عرضه کرده است. از آنجاییکه P8 یک گوشی محبوب بالا رده ی هواوی در سال گذشته بوده است ، گوشی HUAWEI P8 LITE هم نمونه ی کپی شده ای از پی 8 است .

اما تفاوتهایی هم با هم دارند . این گوشی دارای پردازنده ای هشت هسته ای و رم 2 گیگابایتی است . دوربین 13 مگاپیکسلی که به فلاش ال ای دی و دیافراگم f/2.0 مجهز است دلیل برتری این گوشی نسبت به هم رده هایش است . جنس گوشی Huawei P8lite برخلاف سایر گوشی های دیگراز فلز « الیاژ آلومنیوم» نیست . وجود دو اسلات کارت بر روی لبه ی گوشی کمی عجیب به نظر می رسد ، اما تعجب نکنید ، یکی از این اسلات کارتها جهت قرار گیری میکرو سیم تعبیه شده است و دیگری هم برای قرار گیری کارت حافظه .

گوشی « HUAWEI P8 LITE »

در این گوشی از پلاستیک استفاده شده است و همین مواد به کار رفته ، باعث سبکتر شدنش می شود . همین سبک و کم وزن بودن به نوعی میتواند از مزیتهای گوشی Huawei P8lite باشد. صفحه نمایش 5 اینچی ، یکی دیگر از دلایل کارکرد راحت و خوش دست بودنش گوشی Huawei P8lite است ، به علاوه محافظ گوریلا گلس 3 نیز بر روی صفحه نمایش و پنلی از نوع IPS  در این گوشی نیز خودنمایی می کنند . این گوشی برای شما که می خواهید خریدی به صرفه داشته باشید و در عوض به کیفیت و ظرافت هم اهمیت می دهید ، بهترین گزینه خواهد بود.
گوشی هواوی پی 8 لایت HUAWEI P8 LITE

گوشی « Honor 7 lite »

بدون شک گوشی Honor 7 lite ،در روند تکامکل گوشی های هواوی نقش بزرگی بازی کرده اند . هواوی این گوشی را با نام «GT3 NEM-UL10» معرفی و عرضه کرد . اما از آنجایی که این اسم بالا بلند را نمی شد از بر کرد ، نام این گوشی میان  رده ی زیبا به Honor 7 Lit تبدیل شد. البته گاهاً به اختصار آن را GT3 هم صدا می زنند و عده ای هم آن را با نام HONOR 5C می شناسند. حالا از داستان این اسم گذاری بگذریم و به دلایل قانع کننده ی خرید این گوشی محبوب چند اسمی بپردازیم. این گوشی با اندروید 6 مارشمالو به بازار عرضه شد.

پردازنده ی 8 هسته ای  از نوع کورتکس A53 اسمارت فون هواوی 5C را به یکی از محبوب ترین گوشی های میان رده تبدیل کرده است. اما این همه ی ماجرا نیست ، صفحه نمایش بزرگ و 5.2 اینچی ، با کیفیت بالا ی فول اچ دی واقعاً دیدنی است. دوربین 13 مگا پیکسلی گوشی Honor 7 lite انگیزه ی کافی برای عکاسی با موبایل را به همه ی کاربرانش می دهد.

قاب زیبای فلزی و طراحی بی عیب و نقصش فریبنده به نظر می رسد. اما این  ویژگیهای خاص و دوست داشتنی تنها به ظاهرش محدود نمی شود . اگر دل و روده اش را هم بیرون بیاورید ، دوست داشتنی تر خواهد بود . احتمالاً از دیدن حسگر اثر انگشت در یک گوشی میان رده و خوش قیمت ، انگشت به دهان مانده اید. اما هواوی است و یک عالمه غافلگیری.
گوشی هواوی دو سیم کارته جی تی 3 huawei gt

معرفی بهترین گوشی هواوی : گوشی «Huawei y5II»

برای معرفی بهترین گوشی هواوی در سال 1395 نباید y5II را فراموش کنیم. حتماً شما هم یادتونه ، قدیما میگفتن « هرچی پول بدی همون قدر آش میخوری» جمله ی پرمغزی به نظر می رسد . اما حالا دیگه دوره ی این جمله به سر رسیده . الان شما با قیمتی باور نکردنی میتونید یک گوشی خوش قیافه و با کیفیت بخرید. گوشی «Huawei y5II» یکی از همان کالاهایی است که شرکت سازنده ش « هواوی» به عنوان هدیه ای برای کاربرانش در نظر گرفته است .

از صفحه نمایش 5 اینچی و کیفیت اچ دی گوشی «Huawei y5II» که بگذریم به 4G بودنش می رسیم ، امکان اتصال به شبکه ی اینترنت نسل چهار که خواسته ی همه ی کاربران است . پردازنده ی چهار هسته ای کورتکس A53  این گوشی میتواند سرعت مورد نیاز برای وبگردی و پرسه زدن در شبکه های اجتماعی را دارد. رم 1 گیگابایتی و حافظه ی 8 گیگابایتی به همراه پردازنده ی کورتکس A53 سرعت نسبتاً مناسبی به این گوشی بخشیده است.

با دوربین 8 مگاپیکسلی که مجهز به فلش ال ای دی است ، زندگی زیباتر از همیشه به تصویر کشیده می شود . امکان نصب دو سیم کارت و اینترنت وای فای از دیگر ویژگیهای گوشی «Huawei y5II» است. اکنون شما هم به این نتیجه رسیده اید ، که این گوشی متواضع با این همه امکانات باید در دسته ی گوشی های میان رده قرار می گرفت ، نه گوشی های ارزان قیمت . خرید گوشی «Huawei y5II» فرصتی است برای خوش شانس ها .
گوشی موبایل دو سیمکارت Huawei y5II


راهنمای خرید و انتخاب بهترین گوشی های سونی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .