مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

چگونه سرعت اسکوتر برقی را افزایش دهیم ؟ زیاد کنیم

0 861
زمان مطالعه : 3 دقیقه

آیا می توان محدود کننده سرعت را حذف کرد؟

چگونه سرعت اسکوتر برقی را افزایش دهیم ؟ زیاد کنیم  ؟ به طور قطع ، محدود کننده سرعت اسکوتر برقی شما می تواند از سرعت بیشتر شما جلوگیری کند. از آنجا که ما در مورد سرعت بخشیدن به اسکوتر شما صحبت می کنیم ، به راحتی می توان گفت که باید آن را حذف کنید ، درست است؟
خیر ، لازم نیست. بخاطر داشته باشید که محدود کننده سرعت به یک سری دلایل در آنجا قرار داده شده است. بدیهی است که این برای ایمنی شما است. دقیقاً مانند هر وسیله حمل و نقل دیگری مانند اتوبوس یا اتومبیل ، آن ها براساس سرعت حرکت نیز طبق قانون محدود کننده سرعت هستند. بنابراین ، برای این که شما از قانون پیروی کنید ، فقط آن محدود کننده سرعت را روشن نگه دارید.

با این تصمیم ، چگونه می توانید به حداکثر سرعت اسکوتر برقی خود برسید؟

نکته اصلی ، حفظ سرعت مناسب است. به این ترتیب ، محدود کننده سرعت به احتمال زیاد مشکلی ایجاد نخواهد کرد. با این حال ، اگر واقعاً باید آن را خاموش کنید ، فقط مطمئن شوید که در جاده ای نه چندان شلوغ رانندگی می کنید. اما ، بازهم ، ایمنی شما در اولویت است ، بنابراین بهتر آن را نگهدارید.

نحوه سریعتر کردن اسکوتر برقی

اکنون اجازه دهید در مورد تغییرات یا هک هایی که می توانید برای افزایش سرعت اسکوتر برقی خود انجام دهید صحبت کنیم. سپس ، درست مثل سایر تغییرات ، همیشه در صورت امکان این کار را باتوجه به راهنمایی های دفترچه راهنمای خود انجام دهید زیرا باید مطمئن شوید که هیچ مکانیزم پیش فرضی را در واحد خود از بین نمی برید.

چگونه سرعت اسکوتر برقی خود را افزایش دهیم

محدود کننده سرعت اسکوتر برقی را بردارید

این مورد بسیار واضح است و ما در مورد جوانب مثبت و منفی انجام این کار بحث کرده ایم. با این حال ، حقیقت این است که حذف محدود کننده سرعت واقعاً می تواند سرعت اسکوتر برقی شما را افزایش دهد.
فقط بخاطر داشته باشید که وقتی محدود کننده سرعت را بردارید ، باعث می شود عمر باتری شما بسیار سریعتر تمام شود. از این رو ، جهت امنیت ، شارژر خود را همیشه همراه داشته باشید.

قدرت باتری را افزایش دهید

سرعت اسکوتر برقی ارتباط زیادی با قدرت دارد. مطمئناً ، اگر منبع تغذیه محدودی دارید ، قدرت کافی برای سرعت بیشتر اسکوتر شما وجود ندارد. با افزودن ولتاژ می توانید قدرت را افزایش دهید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که باتری اسکوتر فعلی خود را با یک باتری قوی تر تعویض کنید.

یک باتری اضافه کنید

اگر ولتاژ کافی نیست ، می توانید باتری دیگری اضافه کنید. به خاطر داشته باشید که افزودن فیزیکی باتری باعث افزایش سرعت نمی شود. در واقع ، این فقط می تواند حداکثر سرعت را در مدت زمان طولانی تری نگه دارد. به این ترتیب می توانید سرعت بالا را حفظ کنید که می تواند جاده طولانی را در مدت زمان کوتاهی طی کند.

« حتما بخوانید  29 اکتبر ؛ روز جهانی اینترنت مبارک

یک باتری سوم اضافه کنید

اگر افزودن یک باتری اضافی هنوز برای شما کافی نیست ، پس می توانید باتری دیگری اضافه کنید. با این حال ، شما باید پورت دیگری برای این امر خریداری کنید زیرا همه اسکوترهای برقی ظرفیت جا دادن باتری سوم را ندارند.
همچنین ، این می تواند کمی مشکل باشد زیرا شما باید اطمینان حاصل کنید که باتری ها مشکلی ایجاد نمی کنند ، زیرا این امر می تواند منجر به اتصال کوتاه شود.

چرخ دنده ها را تغییر دهید

شما می توانید زنجیر چرخ های خود را در جلو با زنجیرهای طولانی تر تعویض کنید. در مورد آنهایی که در عقب قرار دارند ، می توانید کوتاه ترها را قرار دهید. با انجام این کار چند مایل اضافی در ساعت اضافه می شود.
بخاطر داشته باشید که هنوز مسئله افزایش سرعت اسکوتر برقی نیست بلکه مایل در ساعت است. بنابراین ، هر طور که می خواهید این کار را انجام دهید و اگر ارزش هزینه و تلاش اضافی را دارد ، آن را بسنجید.

سخن پایانی

این ها روش هایی برای افزایش سرعت اسکوتر برقی است. هنگام انجام این نکات ، به خاطر داشته باشید که ایمنی همیشه اولویت شماره یک است و هیچ سرعت دیگری نمی تواند جبران کننده تصادفات باشد. همچنین ، فقط برای اینکه در امنیت باشید ، در صورت اشکال در اضافه کردن برخی تغییرات ، همیشه دفترچه راهنمای خود را مطالعه کنید. با این روش می توانید سرعت خود را افزایش دهید اما از باطل شدن ضمانت خود نیز خودداری کنید.

متشکریم که تا اینجای مطلب چگونه سرعت اسکوتر برقی را افزایش دهیم ؟ زیاد کنیم ؛ با ما همراه بودید ؛ لطفا سوالات خود را در پایین مطلب درج کنید

بیشتر بخوانید :

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .