مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

چرا ماندگاری عطر و ادکلن در تابستان کم است ؟

0 72
زمان مطالعه : 4 دقیقه

چرا ماندگاری عطر و ادکلن در تابستان کم است ؛ رایحه ها قدرت تعریف شما را دارند. آن ها نمایانگر شخصیت شما هستند و به امضای شما تبدیل می شوند و اثری را برای افراد به یاد می آورند . معمولاً یکی از گرانترین وسایل روی میز آرایشی شما عطرها هستند .
با نزدیک شدن به فصل تابستان ، حتما شما هم می خواهید تا جایی که ممکن است بهترین بو را داشته باشید و نیاز به بالاترین ماندگاری عطر نیز دارید . مشکل این است که با افزایش دمای بدن ، عطر زودتر محو می شود . پس راهکار درست در این مواقع چیست ؟ با ما همراه باشید …


چرا ماندگاری عطر و ادکلن در تابستان کم است ؟

 دلیل اصلی محو شدن سریع عطر در تابستان ، تبخیر است. با افزایش دمای بدن و دمای هوای اطراف ، الکل موجود در عطر زودتر تبخیر می شود و رایحه زیبای شما را با خود می برد. چندین روش ابتکاری برای اطمینان از ماندگاری بیشتر عطر انتخابی شما در ماه های تابستان با افزایش دما وجود دارد که در ادامه به آن ها پرداخته ایم .
چرا ماندگاری عطر و ادکلن در تابستان کم است ؟

نکاتی برای ماندگاری عطر در تابستان

با توجه به این که عطر ها قیمت بالایی دارند ، همه ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که عطر ما قادر است مدت زیادی روی بدن بماند . در اینجا چند نکته برای ماندگاری بیشتر عطر در تابستان آورده شده است تا اطمینان حاصل کنید که برای ماندگاری بیشتر آن ، نیازی نیست مدام آن را تمدید کنید .

نقاط نبض دار بدن خود را اسپری کنید

نقاط نبض شما چیست ؟ اینها قسمت هایی از بدن شما هستند که سریع تر به تغییرات دما واکنش نشان می دهند. همانطور که بدن شما گرما ایجاد می کند ، گرما باعث کاهش ماندگاری عطر می شود. نقاط نبض شما قسمت داخلی مچ دست ، گردن ، داخل آرنج و حتی پشت زانو است.
مچ دست ها مکان مناسبی برای اسپری شدن عطر شما هستند. در هنگام تعامل با مردم ، ممکن است خودتان را دیده باشید که مردم  با یک دیگر دست می دهند یا چیز هایی را رد و بدل می کنند و یک عطر و بوی ملایم از رایحه ای جذاب در هر حرکت در هوا پخش می شود. به همین ترتیب ، عطر روی گردن شما باعث درخشش حسی بیشتر در روابط متقابل صمیمی تر مانند بوسه روی گونه یا در آغوش گرفتن یک دوست صمیمی می شود.

 

این نکته را فراموش نکنید که بعد از اسپری کردن عطر روی مچ دستان خود ، مچ ها را با یکدیگر مالش ندهید زیرا این عمل نه تنها ماندگاری عطر را زیاد نمی کند ، بلکه ممکن است کلا بوی عطر از بین برود .

 

« حتما بخوانید  مقایسه ژیلت و ریش تراش کدام روش اصلاح بهتر است ؟

 

عطر را با رطوبت ، روی بدنتان ماندگار کنید

استفاده از یک مرطوب کننده مناسب و خوب علاوه بر اینکه پوست شما را در وضعیت خوبی نگه می دارد ، به شما این امکان را می دهد تا پوست شما مدت زمان بیشتری رایحه خوش عطر را بر روی خودش نگه دارد

چرا ماندگاری عطر و ادکلن در تابستان کم است ؟

ادو پرفیوم یا عطر خالص را انتخاب کنید

غلظت برخی از عطر ها با روغن عطر بیشتر از بقیه است. این تأثیر مستقیمی بر دوام و همچنین هزینه آن ها خواهد داشت. برای داشتن بیشترین ماندگاری، باید قوی ترین غلظت را که معمولاً Eau de Parfum یا Pure Parfum است انتخاب کنید. اگرچه هزینه بالاتری خواهد داشت ، اما نیازی به استفاده زیاد نخواهید داشت و ماندگاری آن بسیار بیشتر از گزینه های ضعیف آن است.

قبل از استفاده بطری عطر را تکان ندهید

برخی از افراد دوست دارند بطری عطر خود را به شدت تکان دهند و فکر می کنند به مخلوط کردن مواد کمک می کند. این می تواند به طور بالقوه اجازه نفوذ هوا به عطر را بدهد که باعث واکنش آن با روغن عطر و منقضی شدن زودتر عطر می شود. نهایت کاری که می توان انجام داد این است ک هفته ای یک مرتبه ، بطری های خود را زیر و رو کنید تا محتویات عطر به آرامی جابجا شوند .

نگه داری عطر در جای مناسب

نگهداری عطر در شرایط گرم و مرطوب بزرگترین اشتباه است. در حقیقت این می تواند باعث شود که عطر شما در بطری خود خراب شود و یا ماندگاری خود را از دست بدهد .
به عنوان مثال ، نگه داشتن عطر در حمام به این معنی است که در معرض تغییرات مداوم دما قرار خواهد گرفت که باعث خراب شدن آن می شود. در بعضی موارد ، این می تواند بر بوی آن نیز تأثیر بگذارد و همچنین باعث کاهش غلظت آن می شود.
چرا ماندگاری عطر و ادکلن در تابستان کم است ؟

نتیجه کلی چرا ماندگاری عطر و ادکلن در تابستان کم است ؟

اگر از ماندگاری پایین عطر خود در فصل تابستان ناراضی هستید ، موارد زیادی هستند که با رعایت آن ها می توانید ماندگاری آن ها را افزایش دهید . این موارد شامل :

  • استفاده از عطر در نقاط درست بدن
  • مرطوب کردن پوست قبل از استفاده از عطر 
  • نگه داری از عطر خود در جای مناسب 

و … می شود . امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد .

اگر به دنبال عطر هایی با ماندگاری بالا و با بهترین رایحه ها هستید می توانید روی خرید عطر و ادکلن کلیک کرده ، و یک خرید اینترنتی آسان را تجربه کنید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .