مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

راهنمای استفاده از چرخ گوشت و آموزش و نحوه کار

0 887
زمان مطالعه : 5 دقیقه

راهنمای استفاده از چرخ گوشت و آموزش و نحوه کار ؛ چرخ گوشت ها وسایلی راحت برای استفاده هستند که بیشتر مردم دوست دارند  آن را در آشپزخانه خود داشته باشند. آن ها نه تنها در آشپزخانه ها بلکه در رستوران ها و قصابی ها نیز یافت می شوند. وقتی صحبت از چرخ گوشت می شود ، ابتدا باید اصول استفاده از آن را بدانید. این چیزی است که بیشتر مردم آن را جدی نمی گیرند. مواردی وجود دارد که ممکن است شما به درستی انجام ندهید. برخی از این اشتباهات می توانند آسیاب شما را معیوب کنند ، یا ممکن است گوشت آن گونه که می خواستید نباشد. در ادامه این مطلب راهنمای استفاده از چرخ گوشت و آموزش و نحوه کار را شرح داده ایم ، امید است این مطلب برای شما مفید واقع شود .


راهنمای استفاده از چرخ گوشت و آموزش و نحوه کار

چگونه از چرخ گوشت استفاده کنیم ؟ این سوالی است که بسیاری از افراد می پرسند.
استفاده از چرخ گوشت دشوار نیست و فقط مراحل ساده ای لازم است تا فرد برای درک نحوه استفاده از چرخ گوشت انجام دهد.  داشتن این دانش ضروری است. هر کسی که چرخ گوشت دارد باید نحوه استفاده از چرخ گوشت را بداند. در زیر مراحل استفاده از چرخ گوشت ذکر شده است.

راهنمای استفاده از چرخ گوشت و آموزش و نحوه کار

  • مرحله 1

سوکت برق چرخ گوشت را وصل کنید.
اطمینان حاصل کنید که دو شاخه خیس نباشد تا از برق گرفتگی جلوگیری شود.
گوشت را در نوار تغذیه قرار داده و آن را به سمت چرخ فشار دهید.

 

  • مرحله 2

گوشت درون تیغه فشار داده می شود و هنگامی که برق روشن باشد چرخ ، گوشت را خرد می کند. یک کاسه را روی زمین بگذارید که گوشت پس از چرخ شدن درون آن بیفتد.

 

  • مرحله 3

اگر می خواهید گوشت بافت بسیار عالی تری داشته باشد ، می توانید گوشت را دو بار خرد کنید.
این روند را تا زمانی که احساس کردید به بافت مورد نظرتان رسیده تکرار کنید.

 

  • مرحله 4

بعد از این که کار چرخ کردن تمام شد ، دستگاه را از منبع تغذیه جدا کنید.
هر بار که از دستگاه استفاده می کنید این کار را فراموش نکنید. همیشه دستگاه را از منبع تغذیه جدا کنید.

 

  • مرحله 5

بعد از این که کارتان با چرخ گوشت تمام شد ، همیشه مطمئن شوید که بقایای گوشت را شسته اید تا دستگاه شما تمیز شود. قطعات دستگاه را جدا کنید ، بشویید و بگذارید خشک شود. در بعضی مواقع می توانید پیچ ​​ها را روغنکاری کنید تا هر بار که می خواهید از آن استفاده کنید ، گیر نکنند. چنین روندی آسان است ، درست است ؟ همانطور که قبلاً گفته شد ، استفاده از چرخ گوشت سخت نیست. 

مواردی که هنگام چرخ کردن گوشت باید همیشه در نظر داشته باشید

همه چیز را سرد نگه دارید و گوشت گرم را خرد نکنید.این امر به این دلیل است که باعث ایجاد چربی می شود و دارای بافت پخته می شود. گوشت نیز خشک می شود. بنابراین توصیه می شود آسیاب و گوشت را برای مدتی در فریزر قرار دهید. گوشت باید سرد باشد تا زمانی که وقت چرخ کردن آن برسد. نکته دیگر این است که اگر گوشت برای تهیه سوسیس است ، باید از یک کاسه پر از یخ در زیر کاسه ای که قرار است گوشت چرخ کرده را در آن بریزید استفاده کنید تا به خوبی خنک شود. نکته خوب در سرد نگه داشتن گوشت این است که هیچ عصاره روغنی وجود نخواهد داشت. بنابراین ، شما دیگر مجبور نخواهید بود نگران بقایای روغن روی چرخ گوشت باشید .

 

« حتما بخوانید  مشکلات رایج پلوپز ها و تعمیر و رفع آن ها

گوشت منجمد

هرگز از گوشت منجمد در چرخ خود استفاده نکنید زیرا به راحتی آسیاب نمی شود و حتی می تواند به تیغ شما آسیب برساند.

 

در ادامه راهنمای استفاده از چرخ گوشت و آموزش و نحوه کار چرخ گوشت خود را بیش از حد پر نکنید زیرا این امر باعث صدمه به موتور شما می شود.

 

تکه تکه کردن گوشت قبل از چرخ کردن

توصیه می شود گوشت خود را به خوبی تکه تکه کنید. اگر این کار را نکنید ، ممکن است گوشت در اطراف تیغ برش گیر کند. بنابراین ، اطمینان حاصل کنید که گوشت شما قبل از ریختن آن در چرخ آسیاب به اندازه کافی برش داده شده است. این به شما اطمینان می دهد که گوشت چرخ کرده عالی و یکدست دریافت می کنید. برخی از دستگاه های چرخ گوشت عملکرد معکوس دارند. اگر چرخ گوشت شما هم این عملکرد را دارد ، می توانید این روند را معکوس کنید تا گوشت هایی که گیر کرده اند بیرون بیایند. اگر دستگاه این عملکرد را ندارد ، می توانید دستگاه را از هم جدا کرده ، آن را تمیز کرده و روند کار را دوباره شروع کنید.

 

نحوه استفاده از چرخ گوشت در خانه

پره ها را تیز و کاسه را تمیز نگه دارید

اطمینان حاصل کنید که تیغه های دستگاه همیشه تیز هستند.
این یکی از قسمت های تجهیزات است که توجه زیادی را می طلبد. تصور کنید که از تیغ های کند برای خرد کردن گوشت استفاده می کنید ، چه نتیجه ای می گیرید ؟ مطمئناً می تواند ناامید کننده و به همان اندازه آزار دهنده باشد . همیشه تیغه های چرخ گوشت را تیز کنید. اگر نمی دانید که چگونه تیغ ها را تیز کنید ، می توانید پره های جایگزین بیشتری خریداری کنید. هنگام استفاده از تیغه تیز برای چرخ کردن گوشت می توانید نتایج عالی کسب کنید.

کاسه و تیغه باید همیشه پس از استفاده در اولویت باشند. می توانید هر بار که گوشت را خرد می کنید ، تیغ را تمیز کنید. کاسه همیشه باید تمیز باشد. اگر هر بار بعد از استفاده ، آن ها را تمیز نکنید ، می توانید بیمار شوید. پس از شستن قطعات چرخ گوشت ، از یک حوله برای خشک کردن باقی مانده آب استفاده کنید. اگر هر بار این کار را انجام دهید ، به شما اطمینان داده می شود که با استفاده از این وسایل هیچگونه بیماری نخواهید گرفت .

 

توصیه های نهایی درباره راهنمای استفاده از چرخ گوشت

چگونه از چرخ گوشت استفاده کنیم ؟ استفاده از چرخ گوشت سخت نیست.
با رعایت مراحل فوق ، در زمان خرد کردن گوشت ، کار آسان تری خواهید داشت.
جدای از آن ، اطمینان حاصل کنید که تمام اقدامات احتیاطی در مورد چرخ کردن گوشت را درک کرده اید. توجه داشته باشید که باید دستگاه را بعد از استفاده تمیز کنید و دستگاه را در مکانی امن نگهداری کنید.

بعد از مطالعه راهنمای استفاده از چرخ گوشت و آموزش و نحوه کار اگر شما هم ترجیح می دهید خودتان گوشت چرخ کرده درست کنید ، با مراجعه به صفحه خرید چرخ گوشت ، برای مشاهده و خرید بهترین چرخ گوشت های تا خرید اقدام کنید .

بیشتر بخوانید :
راهنمای خرید بهترین چرخ گوشت خانگی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .