مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

حل جدول کلمات متقاطع ؛ 21 دسامبر روز جهانی جدول کلمات

0 329
زمان مطالعه : 2 دقیقه

حل جدول کلمات متقاطع ؛ 21 دسامبر روز جهانی جدول کلمات

حل جدول کلمات متقاطع ؛ 21 دسامبر روز جهانی جدول کلمات . شاید برایتان جالب باشد که بدانید ، 103 سال پیش در چنین روزی یک روزنامه نگار مبتکر و خلاق ، جدول کلمات متقاطع را طراحی کرده است. این روزنامه نگار جوان «آرتورواین» نمی دانست که این ایده و ساخت روزی به عنوان یکی از مبتکرانه ترین بازیهای جهان شناخته می شود . 21 دسامبر در سال 1913 ، اولین جدول کلمات متقاطع در روزنامه ی دنیای نیویورک به چاپ رسید .

 

امروز « 21 دسامبر» روز جهانی جدول کلمات متقاطع است .

طراحی جدول کلمات متقاطع چگونه است

 در این جدول ، کلمات پشت سر هم و بصورت حرف به حرف قرار می گیرند. این جدول بصورت خانه های خالی طراحی شده است . این خانه ها باید توسط شخص حل کننده پر شوند. خانه های جدول ، بصورت افقی و عمودی قرار گرفته اند  قانون اصلی که در طراحی جدولها وجود دارد، این است.

 

تعداد خانه های یکسان و مساوی در دو ردیف افقی و عمودی قرار می گیرند و هر ردیف و هر ستون شماره گذاری خاص و مرتبی دارد. با تا خرید جدول حل کردن راحت تره ، حالا به جدول زیر توجه کنید .

 

« حتما بخوانید  مراقبت از ساعت مچی

 

روز جهانی جدول کلمات متقاطع

 

جدول کلمات
جدول کلمات

بازی و سرگرمی با جدول کلمات متقاطع
مطالعه مطلب حل جدول کلمات متقاطع ؛ 21 دسامبر روز جهانی جدول کلمات ، اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار داده است. این مطلب شما را با ساختار این جدول آشنا کرده است. در واقع به شما خواهد گفت که شخص بازی کننده چگونه خانه ها را پر کند و شماره گذاری دو ردیف افقی و عمودی طبق استاندارد و چینش خاصی قرار گرفته است. با حل این جدول شما دنیایی از بازی و سرگرمی های دسته جمعی با عزیزان تان را تجربه خواهید نمود و لحظات خوشی را در کنار یکدیگر سپری خواهید نمود.


بیشتر بخوانید:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .