مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

راهنمای خرید پلوپز ؛ نکاتی که باید قبل از خرید بدانید

0 238
زمان مطالعه : 4 دقیقه

راهنمای خرید پلوپز ؛ نکاتی که باید قبل از خرید بدانید

راهنمای خرید پلوپز ؛ نکاتی که باید قبل از خرید بدانید ؛ امروزه بسیاری از خانم ها شاغل هستند و وقت درست کردن غذا را ندارند. با تولید لوازم ها ی فراوان برقی از جمله غذا ساز، خردکن، چرخ گوشت، ساندویج ساز، مخلوط کن، قهوه ساز، چای ساز، ارام پز، پلوپز و خیلی از محصولات دیگر اشپزی به کار خیلی لذت بخشی تبدیل شده و دیگر اشپزی کار سخت و وقت گیری نیست.

یکی از غذاهایی که در بین ایرانی ها رایج و دارای محبوبیت خیلی زیادی است برنج می باشد که با روش های متفاوتی درست می شود که رایج ترین ان ها پلو است. درست کردن برنج با این روش بسیار سالم و از چاقی جلوگیری می کند. بنابراین وجود یک دستگاه پلوپز در هر خانه ای لازم و ضروری ست. به خصوص در وقت هایی که مهمان سرزده می اید یا کار مهمی دارید این دستگاه می تواند کمک بسیار زیادی به شما بکند و بدون این که وقت زیادی از دست بدهید یک پلوی عالی درست کنید.

پلوپز ها یکی از بهترین وسیله ها برای درست کردن پلو می باشند. که با استفاده از ان می توانید در کم ترین زمان یک پلوی عالی برای خود یا مهمانانتان اماده کنید. درست کردن پلو با روش سنتی دردسرهای خود را دارد و باید وقت زیادی برای ان بگذارید. اما اگر پلو را با پلوپز درست کنید تنها مواد را درون ان قرار می دهید. و دیگر لازم نیست مدام ان را دست کاری کنید و به راحتی می توانید به تمامی کارهایتان برسید. وقتی که دیر به خانه برسید و غذای اماده نداشته باشید . می توانید به راحتی از طریق این وسیله خیلی سریع یک پلوی خوشمزه و عالی درست کنید.

راهنمای خرید دستگاه پلوپز

پلوپز چندکاره

تولید کننده گان معتبری هم چون پاناسونیک امروزه وسایل های برقی شان را به گونه ای تولید می کنند. که بتوان علاوه بر کار اصلی با ان چندین کار دیگر را هم انجام داد. مثلا پلوپز ها علاوه بر درست کردن پلو می توانند چندین کار دیگر از جمله کیک، پاستا، سوپ و غذا های دیگری که با بخار تولید می شوند را درست کنند. یکی از قابلیت های عالی که پلوپز دارد قابلیت گرم کن است .که می توانید در هر زمان پلو را درست و زمان استفاده اگر هم وقت زیادی از ان گذشته باشد پلوای گرم و تازه داشته باشید.

« حتما بخوانید  راهنمای خرید آرام پز ؛ بررسی، نکات و ویژگی های آرامپز

راهنمای خرید پلوپز : صفحه نمایش و تایمر

برخی از پلو پز ها دارای صفحه نمایش می باشند که با استفاده از ان می توانید هر دستورالعملی را اجرا کنید. بعد از روشن کردن دیگر لازم نیست که مواظب ان باشید. بلکه با تنظیم کردن ان روی نمایشگر می توانید از خانه بیرون بروید و هر موقع که خواستید بیایید خانه و یک غذای اماده داشته باشید. اما برخی دیگر از پلوپز ها از صفحه نمایش برخوردار نیستند و فقط خاموش و روشن می شود.

روی بدنه ی بسیاری از پلوپز ها قابلیت تایمر وجود دارد. که زمان را به شما نشان می دهد و به وسیله ی ان می توانید زمانی که مانده تا پلو تمام شود را بفهمید. در هنگام خرید پلوپز توجه داشته باشید که ظرف داخل ان، دارای علامت باشد تا بتوانید اندازه ی ابی که داخل ان می گذارید را مشخص کنید.
راهنمای خرید دستگاه پلوپز

ته دیگ

اگر شما از ان دسته افرادی هستید که علاقه ی زیادی به ته دیک دارید باید در انتخاب پلو پز خیلی دقت کنید و پلوپزی عالی که بتواند ته دیک عالی داشته باشد خریداری کنید که معمولا پلوپز های ایرانی برای درست کردن ته دیک از پلوپز های خارجی خیلی بهترند. پلوپز ها دارای اندازه های متنوعی هستند و شما می توانید با توجه به نیاز خود و این که برای چند نفر پلو درست می کنید پلوپزتان را انتخاب کنید.

اگر تعداد اعضای خانواده ی شما کم و مهمانان زیادی ندارید نیازی نسیت که یک پلوپز بزرگ را خریداری کنید. می توانید یک پلو پز کوچک را بخرید تا جای کم تری هم اشغال کند و به راحتی در دسترس باشد. هر چه ظرفیت دستگاه بزرگتر باشد انرژی بیشتری هم مصرف می کند. پس اگر خانواده ی کم جمعیتی دارید لازم نسیت که پلوپزی بزرگ خریداری کنید بلکه پلوپز های 4 تا 12 پیمانه می توانند بهترین انتخاب برای شما باشند.

رنگ تیره یا روشن

پلوپز ها دارای انواع رنگ هم تیره و هم روشن می باشند که بهترین ان ها رنگ تیره است چون زود کثیف نمی شوند. و نیازی نیست برای تمیز کردن ان خیلی وقت بگذارید. ولی پلوپز های سفید دیرتر تمیز می شوند و باید وقت زیادی برای ان بگذارید. پلوپز هایی که دارای دیک تفلون هستند به هیچ وجه غذا به ان ها نمی چسپد و می توانید به راحتی ان را بشورید.


مقایسه زودپز و پلوپز و تفاوت ویژگی ها ؛ کدام را بخریم؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .