مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

راهنمای خرید اتو مخزن دار و بررسی نکات قبل از خرید

0 276
زمان مطالعه : 4 دقیقه

راهنمای خرید اتو مخزن دار و بررسی نکات قبل از خرید ؛ اتو کردن کاری است که اغلب بی پایان به نظر می رسد اما اکنون راهی سریع تر و آسان تر برای اتو کردن انبوهی از لباس های شسته شده وجود دارد. اتو مخزن دار مقادیر زیادی بخار را با استفاده از مخزن آب جداگانه تولید می کند. این نه تنها از اتو بخار استاندارد در از بین بردن چین و چروک ها مؤثرتر است ، بلکه نگه داشتن آن سبک تر است و لازم نیست که مجدداً پر شود. اگر هنوز در مورد خرید اتو مخزن دار شک دارید ، ما راهنمای خرید اتو مخزن دار و مزایای آن را برای شما قرار داده ایم تا به شما در تصمیم گیری در مورد خرید آن کمک کنیم.

راهنمای خرید اتو مخزن دار و بررسی نکات قبل از خرید


آیا به اتوی مخزن دار نیاز دارید ؟

اگر لباس های خود را بیش از یک بار در هفته اتو می زنید ، یک اتو مخزن دار می تواند گزینه هوشمندانه ای برای شما باشد. از یک مخزن آب بزرگ بهره می برید در حالی که از اتو سبک استفاده می کنید تا هرچه سریع تر چین و چروک ها را صاف کنید. این طراحی سبک برای استفاده طولانی مدت راحت تر است و می تواند کار را در نیمی از زمان انجام دهد. اگرچه هزینه می تواند کمی بیشتر از اتو بخار استاندارد باشد ، با توجه به راحتی و صرفه جویی در وقت و نتایج چشمگیر ، ممکن است ارزش سرمایه گذاری را داشته باشد. ما در این مطلب راهنمای خرید اتو مخزن دار و مزایای آن را برای شما ذکر کرده ایم تا خریدی مطمئن تر داشته باشید .

کدام نوع برای شما مناسب است؟

بسته به اولویت و بودجه شخصی شما ، دو نوع ژنراتور بخار وجود دارد که می توانید انتخاب کنید. ( non-pressurized ) ، مقرون به صرفه ترین گزینه است که مشابه اتو بخار استاندارد عمل می کند اما بخار بیشتری تولید می کند. از طرف دیگر ، انتخاب برتر یک مدل ( pressurized ) است که از یک سیستم فشار بالا استفاده می کند تا اتو کردن فوق العاده سریع و در عین حال از بین بردن چین و چروک های سرسخت به راحتی انجام شود.

مواردی که هنگام خرید اتو مخزن دار باید بررسی کنید

  • ویژگی های ایمنی
    بسیاری از تولیدکنندگان ایمن هستند و دارای ویژگی خاموش کردن اتوماتیک هستند ، به این معنی که اگر فراموش کنید که اتو را خاموش کنید ، یا اتو را بدون مراقبت رها کنید ، پس از مدت زمان مشخصی به طور خودکار خاموش یا به حالت آماده به کار تبدیل می شود. اطمینان حاصل کنید مدلی که انتخاب کرده اید شامل ویژگی خاموش شدن خودکار است. اگر یک مدل خوب با همه این امکانات اضافی را انتخاب کرده اید ، می توانید انتظار اتو کردن بدون دردسر را داشته باشید .

راهنمای خرید اتو مخزن دار

  • تقویت بخار توربو

    برخی از اتو بخار های مخزن دار ، دارای یک دکمه توربو یا تقویت کننده هستند که می تواند بخار اضافی را تحویل دهد .

راهنمای خرید اتو مخزن دار

  • خروجی بخار ( گرم در دقیقه )

    این یکی از مهمترین ویژگی های اتو بخار ، مولد بخار است زیرا خروجی بخار است که باعث می شود گرما و رطوبت به منظور از بین بردن چین و چروک ها از پارچه نفوذ کند. خروجی بخار به صورت گرم در دقیقه اندازه گرفته می شود و در مدل های مختلف متغیر است ، اما معمولاً بین 70 تا 140 گرم در دقیقه اندازه گیری می شود . هرچه خروجی بخار بیشتر باشد ، لباس ها را سریع تر اتو می کنید.  به طور کلی ، خروجی بخار 120 گرم در دقیقه برای بیشتر خانواده ها خیلی مناسب خواهد بود.

  • زمان تولید گرما اتو بخار مخزن دار

    این ویژگی مهم بسیاری از اتو های مخزن دار است زیرا برای گرم کردن بیشتر از اتو بخار های سنتی طول می کشد. برخی از آن ها فقط دو دقیقه زمان می برند و برخی دیگر ممکن است 5-8 دقیقه طول بکشد. باید زمان گرمایش یک مدل خاص را بررسی کنید ، تا مطمئن شوید که دیگر لازم نیست بیش از حد لازم منتظر بمانید.

 

چه موارد اضافی دیگری را باید جستجو کنید ؟
تعداد زیادی مدل در دسترس است ، همه آن ها ویژگی های مختلفی را ارائه می دهند تا زندگی شما ساده تر شود. حتماً تمام این موارد اضافی را قبل از خرید بررسی کنید تا بهترین مدل در حد بودجه خود پیدا کنید. همیشه به دنبال یک کفی باریک باشید که به راحتی در بین دکمه ها حرکت کند. استفاده از مدل هایی با کفی ضخیم تر اغلب سخت تر هستند . حتما مدلی را با یک مخزن آب بزرگ و قابل جابجایی انتخاب کنید. اگرچه ، ذخیره سازی این نوع اتو سخت تر است ، اما می توانند در زمان صرفه جویی کنند و به شما امکان می دهد تا قبل از پر کردن مجدد تعداد زیادی لباس را اتو کنید. همچنین توصیه می شود اتویی با مخزن شفاف را انتخاب کنید تا بدانید آب تقریباً به پایان رسیده است.

برای خرید اتو بخار مخزن دار و دانستن جزئیات بیشتر در مورد آن ها به صفحه خرید اتو مخزن دار سایت تا خرید رجوع کنید.

 


بیشتر بخوانید :

اتو کردن درست و اموزش صحیح اتو کردن لباس هایتان

تفاوت بین اتو بخار و اتو خشک یا معمولی

اتو پرس ؛ راهنمای خرید بهترین اتوهای پرسی

« حتما بخوانید  مزیت های اتوکردن لباس و فواید آن
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .