مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

راهنمای خرید آبمیوه گیری ؛ نکات، ویژگی ها و امکانات

0 116
زمان مطالعه : 3 دقیقه

راهنمای خرید آبمیوه گیری ؛ نکات، ویژگی ها و امکانات

راهنمای خرید آبمیوه گیری ؛ نکات، ویژگی ها و امکانات ؛ از جمله لوازم خانگی پر کاربردی که امروزه تقریباً در همه ی آشپزخانه ها خودنمایی می کند ، دستگاه آبمیوه گیری است . همان دستگاه کوچکی که آبمیوه های تازه و گوارا را به ارمغان می آورد . وقتی با خوردن یک لیوان آبمیوه حال آدم سرجا می آید و انرژی اش دو برابر می شود ، خرید ابمیوه گیری از هر چیزی واجبتر می گردد . اگر قصد خرید آبمیوه گیری را دارید ، می دانید که برندهای مختلفی از این دستگاه وجود دارند .

بنابراین برای اینکه دچار سردرگمی نشوید ، به شما پیشنهاد می کنیم که ابتدا اینراهنمای خرید را بخوانید و سپس قیمت آبمیوه گیری های مختلف را در سایت تا خرید تماشا کنید و از بین مدلهای پیشنهادی براساس نیاز خود یکی را انتخاب کنید و در آخر هم یک لیوان آب پرتقال خنک و تازه میل کنید . راهنمای خرید انواع لوازم خانگی را در تا خرید مطالعه کنید . راهنمای خرید چایی ساز ، قهوه ساز ، غذاساز و ساندویچ ساز و …

راهنمای خرید دستگاه آبمیوه گیریانتخاب آبمیوه گیری مناسب

سعی کنید مدل انتخابی شما با نیازهای خانواده تان متناسب باشد و ویژگیها و امکانات پرکاربردی داشته باشد . در خرید آبمیوه گیری به دهانه ی ورودی آن توجه کنید . سعی کنید دستگاه ابمیوه گیری دهانه ی بزرگی داشته باشد و بدون نیاز به قطعه کردن میوه ها ، می توان آن ها را داخل دستگاه قرار داد . اگر دهانه ی ورودی آبمیوه گیری کوچک باشد ، باید میوه های بزرگ را به تکه های کوچک تقسیم کرد .

ویژگی دیگری که در خرید دستگاه ابمیوه گیری اهمیت دارد ، میزان لرزش و سر و صدای آن است . این نکته را به خاطر بسپارید که باید دستگاه آبمیوه گیری بر روی سطوح صاف و تراز قرار بگیرد . چرا که در غیر اینصورت امکان لغزش و لرزش آبمیوه گیری بسیار است .
 
راهنمای خرید دستگاه آبمیوه گیریقدرت دستگاه را هم فراموش نکنید . هر چه توان دستگاه بیشتر ، عملکرد و طول عمر دستگاه نیز بیشتر می شود . قدرت دستگاه های ابمیوه گیری از 600 وات تا 2000 وات متغیر است . این را هم بدانید که متناسب با افزایش توان دستگاه ، قیمتش هم افزایش می یابد . معمولاً دستگاه های آبمیوه گیری دارای قابلت تنظیم سرعت هستند . یعنی اینکه امکان تنظیم سرعت های متفاوت را به کاربران می دهند . بنابراین شما می توانید بسته به نیاز آبمیوه گیری را در سرعت مدنظر تنظیم کنید .

کار آبمیوه گیری بر اساس تیغه هایش است و تیغه ها نقش مهمی را برعهده دارند . بنابراین جنس تیغه ها تاثیر مستقیمی بر روی عملکرد دستگاه دارد . تیغه ها یا از جنس پلاستیک هستند و یا از جنس فولاد و یا تیتانیوم . فولاد و تیتانیوم بهترین نوع از تیغه ها هستند .

 

« حتما بخوانید  راهنمای خرید جاروبرقی و آشنایی با انواع آن

غذاساز و 6 مزیت برتر استفاده از آن
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .