مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

تفاوت سولاردام با مایکروویو و مایکرووفر و مقایسه آن ها

0 223
زمان مطالعه : 3 دقیقه

تفاوت سولاردام با مایکروویو و مایکرووفر و مقایسه آن ها ؛ تا به حال برای شما هم این سوال پیش آمده است که چه تفاوتی بین مایکروویو و سولاردام وجود دارد؟ برای این که متوجه تفاوت این دو دستگاه شویم ابتدا باید ببینیم که کارکرد هرکدام چگونه است . با ما همراه شوید تا با هم تفاوت سولاردام با مایکروویو و مایکرووفر را بررسی کنیم .


مایکروویو چیست ؟

مایکروویو که به آن اجاق گاز الکترونیکی نیز می گویند ، وسیله ای است که غذا را با استفاده از امواج الکترومغناطیسی با فرکانس بالا به نام میکروویو می پزد. اجاق مایکروویو یک اجاق گاز با جعبه ای نسبتاً کوچک است که با قرار گرفتن در یک میدان الکترومغناطیسی با فرکانس بالا ، دمای مواد غذایی را بالا می برد. امواج مایکروویو توسط آب ، چربی ها ، قند ها و برخی مولکول های دیگر جذب می شوند که ارتعاشات ناشی از آن باعث ایجاد گرما می شود. بنابراین گرم کردن غذا ، بدون گرم شدن هوای اطراف صورت می گیرد. این کار زمان پخت و پز را به شدت کاهش می دهد و پخت و پز و سایر کار های مربوط به آن را که به ساعت ها زمان در یک اجاق معمولی نیاز دارند ، می توانند در عرض چند دقیقه در مایکروویو به پایان برسند.
تفاوت میان مایکروویو و سولاردام solardom

سولاردام چیست ؟

SolarDOM ها سیستم چند گرمایشی را برای طبخ غذا های سالم تر ، خوشمزه تر ، لذیذ و استاندارد ارائه می دهند . آن ها همچنین یک طراحی شیک دارند که به زیبایی آشپزخانه شما کمک می کند . در اصل سولاردام ، توسط شرکت معروف ال جی ( LG ) ابداع شده و امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

سولاردام ها دارای یک هیتر ذغالی هستند که اطمینان حاصل می کند که غذای شما درست مثل کوره های زغالی طبیعی ، گرما را سریع تر و عمیق تر جذب می کند . نیازی به حرارت دادن از قبل ندارند ، بنابراین شما در زمان ، بین 20 تا 30 درصد صرفه جویی خواهید کرد.

تفاوت میان مایکروویو و سولاردام solardom

تفاوت سولاردام با مایکروویو و مایکرووفر

  • برخلاف مایکروویو های معمولی ، LG SolarDOM  دارای محفظه ( جایگاه ) های داخلی گرد و مدور است که برای ظروف گرد مناسب تر است . محفظه گرد این اطمینان را می دهد که انرژی مستقیماً روی مواد غذایی متمرکز خواهد شد و امواج را به طور مساوی توزیع می کند. علاوه بر این ، حفره گرد باعث تمیز کردن راحت تر می شود زیرا هیچ گونه گوشه ای در آن وجود نخواهد داشت.
  • تفاوت دیگر این دو دستگاه در این است که سولاردام به هیچ وجه باعث از بین رفتن مواد مغذی موجود در مواد غذایی نمی شود ، اما این مسئله در مایکروویو ها صدق نمی کند . سولاردام ها به نسبت مایکروویو ها ، از سرعت پخت بیشتری ( چیزی حدود یک و نیم برابر ) برخوردار هستند . یکی دیگر از تفاوت های این دو دستگاه ، در امواجی است که با آن ها مواد غذایی پخته می شوند. در مایکروویو ها فقط از امواج مایکروویو استفاده می شو اما در سولار دام ها ترکیبی از امواج مایکروویو و امواج گرمایشی نوری ، منجر به پخته شدن غذا می شوند .

 

« حتما بخوانید  مزیت های اتوکردن لباس و فواید آن
 از این که تا انتهای مطلب با ما همراه بودید از شما سپاس گذاریم. امید است که مطلب تفاوت سولاردام با مایکروویو و مایکرووفر برای شما مفید واقع شده باشد. حالا که با این دو دستگاه به خوبی آشنایی پیدا کردید وقت آن رسیده است که یکی از آن ها را برای خرید انتخاب کنید. پیشنهاد ما به شما خرید این محصولات در صفحه خرید اجاق مایکروویو از سایت تا خرید است .

 


بیشتر بخوانید :

علت باز نشدن درب مایکروویو یا مایکروفر

عوامل ایجاد دود مایکروویو و مایکروفر

دلایل ایجاد سر و صدا در مایکروویو یا مایکروفر

راهنمای خرید اجاق گاز فر و انواع ان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .