مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

تاریخچه پاوربانک چیست و کاربردهای آن

0 140
زمان مطالعه : 4 دقیقه

مرحله اولیه پاور بانک (2001-2003):تاریخچه پاوربانک

تاریخچه پاوربانک چیست و کاربردهای آن ؛ در سال 2001 ، مفهوم پاوربانک برای اولین بار هنگامی آشکار شد که توسط دانش آموزی با چند باتری قلمی و مدار کنترل مونتاژ شد. این اولین بار در نمایشگاه بین المللی الکترونیک مصرفی لاس وگاس در سال 2001 ظاهر شد. در آن زمان باتری دارای اندازه بزرگ و چرخه عمر کوتاه بود.

مرحله مفهوم بازار (2004-2006):تاریخچه پاوربانک

این زمانی بود که یک پاور بانک همراه با نام “محفظه موتور” توسط Huaqi راه اندازی شد. هنگامی که مارک های دیگری مانند Aigo و Anytone در بازار ظاهر شدند ، قدرت و انرژی جدیدی به صنعت پاور بانک های گوشی بخشید. توسعه در باتری قابل استفاده ، IC ، مدار مدیریت و فن آوری های مربوطه در نهایت باعث پاوربانک پیشرفته تر و صنعت پیشرفته تر شد.

بازار در حال توسعه (2006-2009):تاریخچه پاوربانک

در این مرحله توسعه تاریخچه پاوربانک؛ بنگاههای تولیدی بیشتری وارد عرصه پاور بانکها می شوند و بازار از رقابت بیشتری برخوردار می شود. پاور بانک ها تا آن زمان مشهورتر شده بودند. این زمان دقیقا زمان ورود گوشی های هوشمند به بازار بود. بسیاری از شرکت ها تولید گوشی های هوشمند را آغاز کردند اما مشکل این بود که باتری کمتری دارند.
در سال 2007 اپل آیفون را با عملکردهای قدرتمند به بازار عرضه کرد و در تأمین عمر باتری قوی موفق نبود و فقط 4 ساعت قبل از شارژ مجدد کار می کرد. بنابراین تقاضا برای پاوربانک های موبایل سفارشی افزایش یافته بود.

بازار در حال رشد (2009-2012):

در این دوره تاریخچه پاوربانک ؛ بازار پاور بانک قدرت مانند باد افزایش یافت. بیش از 500 مارک جدید بخشی از این صنعت شدند.
تحقیقات و نوآوری های جدید در پاوربانک ها باعث محبوبیت بیشتر این دستگاه در بین مردم شده و امکان شارژ تلفن های همراه آنها را در هر زمان و هر مکان آسان می کند.

سناریوی حاضر: تاریخچه پاوربانک چیست و کاربردهای آن

امروزه پاور بانک های سیار مانند یک کیک داغ فروخته می شوند. بازار پاوربانک اکنون رقابتی است و مارک های مختلف و گزینه های مختلف را برای انتخاب دارید. محدوده ظرفیت از 500 میلی آمپر ساعت تا بالای 20000 میلی آمپر ، تعداد پورت USB ، چراغ قوه ، WiFi ، باتری های لیتیوم-یون و لیتیوم-پلیمر ، چندین کاربر ، پاوربانک ها به مصرف کنندگان امکان می دهد پاوربانک های خود را بر اساس نیاز و ترجیحات خود انتخاب کنند.

توسعه پاور بانک های آینده

در سال های آینده ، بازار برق بیش از 240 درصد رشد خواهد کرد. در اینجا برخی از روند پاور بانک ها وجود دارد که می توانید در آینده نزدیک مشاهده کنید.

 

چگونه بفهمیم پاور بانک برای گوشی ما مناسب است ؟اندازه کوچک و حمل آسان

در زمان امروز ، مردم می خواهند چیزهایی خریداری کنند که اندازه آنها کوچک است اما مزایای زیادی دارند. در آینده ، پاور بانک همراه می تواند به راحتی به تلفن همراه متصل شود. پاوربانک های تلفن همراه و کل تلفن های همراه در صورت استفاده از پاوربانک به عنوان روکش محافظ یا پوسته تلفن همراه امکان پذیر است.

« حتما بخوانید  microsoft ؛ تاریخچه شرکت مایکروسافت

تنوع عملکردی

عملکرد اصلی پاوربانک شارژ دستگاه شما است. بدون شک ، برخی از بانک های تلفن همراه به عنوان چراغ قوه و WiFi استفاده می شوند. در آینده ، پاوربانک ها عملکردهای مختلفی را ایجاد خواهند کرد. تنوع پاوربانک های سیار روند جدیدی در آینده خواهد بود.

شارژ بی سیم و سریع

نحوه شارژ دستگاه های خود از ابتدای تلفن های همراه ثابت مانده است. با این حال ، این در شرف تغییر است. آینده شارژ تلفن همراه سیم ندارد و شارژ تلفن هوشمند راحت تر خواهد بود.
مشکل پاوربانک این است که گاهی اوقات وقتی فرار می کنید در پاوربانک نیرو وجود ندارد. شارژ کامل پاور بانک چند ساعت طول می کشد. بنابراین چگونه می توان پاوربانک را سریع شارژ کرد. اخیراً ، شارژ کامل باتری 5000 میلی آمپری در 5 دقیقه توسط پاوربانک به واقعیت تبدیل شده است. می توانید از همین حالا آینده پاوربانک ها را تصور کنید ، یک پاوربانک تلفن همراه با شارژ سریع ، بنابراین مردم مجبور نیستند صبر کنند.

 

در مواقعي که به برق دسترسي نداريد و گوشي يا تبلت يا هر وسيله ي ديگري که همراه داريد شارشان تمام شده است مي توانيد به وسيله ي پاور بانک ان ها را شارژ کنيد

استفاده از انرژی جدید

مهم نیست که چقدر ظرفیت پاوربانک داشته باشید ، وقت آن تمام می شود. بنابراین شارژ تلفن همراه دشوار می شود.
راه حل این مشکل انرژی خورشیدی است که قبلاً در بازار ظاهر شده است. این یک منبع عالی برای تأمین برق دستگاه تلفن همراه شما است اما نرخ تبدیل آن بسیار کم است. مدت زمان زیادی طول می کشد تا تلفن خود را شارژ کنید. Blue Freedom یک پاوربانک کوچک است که قطر آن فقط 20 سانتی متر و ارتفاع آن فقط 5 سانتی متر است.زیبایی این دستگاه این است که قادر است انرژی مکانیکی را به انرژی شیمیایی تبدیل کرده و در باتری خود ذخیره کند. شما فقط باید آن را در سرعت معینی از جریان آب قرار دهید. در مقایسه با سایر تجهیزات انرژی حرارتی ، قدرت آزادی بیشتر در محیط دوستانه است.

 

پاوربانکهای ضد آب

مطمئنان به زودی پاور بانکهای ضد آب نیز وارد بازار خواهند شد . و می توانید ان را مانند گوشی های ضد اب در دریا و رودخانه ها یا در حمام به کار ببرید

 

 

تاریخچه پاوربانک : نتیجه گیری

در آینده نزدیک چه کسی می داند ؛ انرژی هسته ای ، جزر و مد ، انرژی باد و غیره را به انرژی الکتریکی تبدیل خواهد کرد. شکی نیست که می توان از این انرژی ها در پاوربانک های سیار به عنوان مواد اولیه استفاده کرد. و همین الان هم پاوربانکهای بیسیم و وایفای یا مغناطیسی وجود دارد.

 

متشکرم از همراهی در مطلب تاریخچه پاوربانک چیست و کاربردهای آن لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید

بیشتر بخوانید:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .