مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

مزایای اتو ایستاده؛ چرا به دستگاه بخارگر لباس نیاز داریم ؟

0 714
زمان مطالعه : 4 دقیقه

مزایای اتو ایستاده؛ چرا به دستگاه بخارگر لباس نیاز داریم ؟ ؛ یک سبک بی عیب و نقص برای اتو کردن لباس های شما استفاده از بخارگر است . بخارگر لباس های شما را اتو می کند و باعث می شود لباس ها همیشه تازه بمانند. در اینجا 5 دلیل برای پاسخ به سوال ” چرا به دستگاه بخارگر لباس نیاز داریم ؟ ”  آورده شده است :


مزایای اتو ایستاده؛ چرا به دستگاه بخارگر لباس نیاز داریم ؟

دلایل زیادی وجود دارد تا شما یک دستگاه بخارگر لباس را خریداری کنید .
ما در ادامه این مطلب ، ما به شما خواهیم گفت که چرا به دستگاه بخارگر لباس نیاز داریم .

 
مزایای اتو ایستاده؛ اتو کردن لباس ها با بخارگر بسیار سریع است 

این احتمالاً یک موقعیت آشنا برای شما است :
شما عجله دارید که صبح آماده شوید و باید پیراهن ، بلوز ، لباس یا شلوار چروک خود را اتو بزنید . تخته اتو را تنظیم می کنید ، سپس اتو خود را وصل می کنید ، صبر می کنید تا گرم شود ، و سپس لباس خود را پهن می کنید و سریعاً شروع به اتو کردن آن می کنید . و این کار بیشتر از آنچه انتظار داشتید طول می کشد . با استفاده از بخارگر های لباس ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را روشن کنید ، صبر کنید تا گرم شود ( اکثر دستگاه بخارگر ها در کمتر از 1 دقیقه آماده استفاده هستند ) ، پوشاک خود را آویزان کنید و بخارگر خود را در مقابل آن بگیرید و شما بدون درنگ بیرون درب هستید !
چرا به دستگاه بخارگر لباس نیاز داریم

 
هر نوع پارچه ای را می توانید با بخارگر ها اتو کنید

بخارگر های لباس ، پارچه ای را که با آن اتو می کنید را بدون سوزاندن و آسیب رساندن به آن اتو می کنند. در اینجا سناریوی دیگری وجود دارد : شما لباس زیادی دارید که از پارچه های مختلفی ساخته شده اند ( پنبه ، پشم ، جین و ابریشم ) و می خواهید بدون خطر سوزاندن ، آن ها را اتو کنید.

این جایی است که بخارگر ها وارد می شوند و چین و چروک ها را از هر نوع پارچه ای ازبین می برند. مهم نیست جنس لباس های شما چیست ، شما می توانید لباس های ساخته شده از هر ماده ای را با استفاده از بخارگر اتو کنید. حتی لباس هایی که نمی توانند در ماشین لباسشویی شسته شوند. اکثر بخارگر های لباس قابلیت تنظیم بخار و فناوری اتوماتیک ( SmartFlow ) را ارائه می دهد که بخار را تا دمای مطلوب و مناسب برای طیف وسیعی از پارچه ها گرم می کند. بنابراین ، مهم نیست که چه پارچه ای را با بخارگر ها اتو کنید ، آن ها می توانند دما را کنترل کنند ، و لباس شما را به بهترین وجه اتو می کنند .

 

اگر به پارچه های طبیعی مانند پنبه ، کتان و ابریشم علاقه دارید ، یک بخارگر برای شما بسیار مناسب است ، زیرا این پارچه ها به راحتی آسیب میبینند.

 

« حتما بخوانید  روش پخت برنج در زودپز ؛ آموزش نحوه پخت سریع برنج با زودپز

 

 
بخارگر بو ها را از لباس شما برطرف می کند 

بدون تردید ، یکی از اصلی ترین دلایلی که هرکسی می خواهد از بخارگر ها استفاده کند سهولت کار با آن است : نیازی به میز اتو ندارد و سریع است. با این وجود ، یک دلیل واقعاً خوب دیگر برای استفاده از آن وجود دارد : باکتری ها . بخارگر ها دارای بخار مداوم هستند که باکتری ها و بوهای زیادی را از بین می برد. این همچنین به معنای استفاده کمتر از پاک کننده ها و شستشوی کمتر است که باعث افزایش عمر لباس شما می شود.

مزایای اتو ایستادهیک بخارگر مسافرتی فضای زیادی نمی گیرد

اگر فردی هستید که مرتباً به مسافرت می رود و دوست دارد لباس هایش تازه به نظر برسد ، خرید یک دستگاه بخارگر دستی می تواند بهترین انتخاب شما باشد . یک بخارگر قابل حمل کاملاً جمع و جور است و به راحتی در بین سایر وسایل شما جای می گیرد. همچنین بخارگر های دستی بسیار سبک هستند ، بنابراین آن ها چمدان شما را سنگین نمی کند و به راحتی در چمدان مسافرتی شما قرار می گیرد. این یک ایده آل برای تمیز کردن سریع لباس های چروکیده شما است. من شخصاً هیچ وقت خانه را بدون بخارگر خود ترک نمی کنم ، خواه برای مسافرت شخصی یا تجاری باشد.

 
بخارگر ها بسیار ایمن و بی خطر هستند

برای کار کردن با بخارگر ها شما مانند اتو کردن به تمرین و ابزارهای اضافی احتیاج ندارید.
فقط مخزن آب بخارگر را با آب پر و آن را روشن می کنید .
همچنین وقتی بچه های کوچک داشته باشید ، بخارگر ها نسبت به اتو های داغ ایمن تر اند.


علاوه بر این برای جمع کردن بخارگر ، لازم نیست صبر کنید تا خنک شود
. می توانید آن را به طور مستقیم یه کیسه برگردانید.

 

اگر قصد خرید یک دستگاه بخارگر را دارید ، اما نمیدانید کدام مدل را انتخاب کنید ، صفحه راهنمای خرید و انتخاب بخارگر لباس ما راهنمایی های لازم جهت انتخاب بهترین بخارگر ها را باتوجه به نیاز هایتان ارائه می دهد . پس با ما همراه باشید !
امیدوارم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد . لطفا نظرات خود را درقسمت نظرات با ما در میان بگذارید. 

برای خرید بهترین بخارگر ها به صفحه خرید بخارگر در سایت تا خرید سر بزنید. 

 


بیشتر بخوانید :

راهنمای خرید و انتخاب بخارگر لباس
بخارگر لباس چگونه لباس ها را اتو می کند ؟
7 دلیل برتر برای جایگزینی اتو با بخارگر لباس
مقایسه بخارگر لباس دستی و ایستاده
آیا دستگاه بخارگر لباس ارزش خرید دارد ؟
اتو کردن درست و اموزش صحیح اتو کردن لباس هایتان
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .