مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

محصولات ال جی LG در نمایشگاه CES آمریکا سال 2017

0 31
زمان مطالعه : 5 دقیقه

محصولات ال جی LG در نمایشگاه CES آمریکا سال 2017 ؛ باز هم نمایشگاه CES برگزار شد . در سال 2017 شاهد رونمایی از چندین محصول متفاوت از سوی شرکتهای مختلف مانند ال جی و سامسونگ و لنوو ، ایسر و سونی و … بودیم . اما در این میان شرکت ال جی از گوشی های استایلوس3 با امکانات متنوع ، از تلویزیون های مجهز به تکنولوژی نانوسل ، از لپ تاپ Gram 14 با قابلیت نگهداری 21 ساعت شارژ و با معرفی ربات Hub Robot به یکی از حریفهای آمازون تبدیل شد .

در ادامه در مورد هر کدام از محصولات این شرکت پرآوازه صحبت خواهیم کرد . نمایشگاه CES محلی برای عرضه و رونمایی محصولات و فناوری های جدید شرکتهای بزرگ است . بدون شک وقتی صحبت از شرکتهای بزرگ می شود، بی درنگ نام سونی و سامسونگ در ذهن تداعی می شود . برای آشنایی بیشتر با محصولات جدید و نوآوریهای جدید این شرکتها حتماً این مطلب را مطالعه بفرمایید .
محصولات ال جی در نمایشگاه CES در سال 2

گوشی های ال جی

گوشی ال جی استایلوس3 « LG Stylus 3» یکی از گوشی های هوشمند جدید ال جی است که با رنگ بندی خاص و دوست داشتنی صورتی و نقره ای راهی بازار می شود . پردازنده ی هشت هسته ای با فرکانس 1.5 گیگاهرتز که بر روی تراشه ای به نام «MT6750» قرار گرفته است . سرعت و هماهنگی لازم برای اجرای دستورات را فراهم می آورد . نمایشگری در اندازه ی 5.7 اینچ با رزولوشن 720 ×1280 پیکسل ، کیفیتی فراتر از انتظار را ارائه می دهد .

دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی و 8 مگاپیکسلی سلفی این گوشی یکی از ویژگیهای جالب توجه دیگر گوشی استایلوس 3 ال جی است. که با ثبت تصاویر با کیفیت ، لذتی واقعی و هیجانی طبیعی به عکسها می افزاید .باتری 3200 میلی آمپر ساعتی نیز بر روی این گوشی قرار گرفته است ، نگهداری و تامین شارژ گوشی را برای مدت زمانی طولانی تامین می کند . سنسور تشخیص اثر انگشت از دیگر قابلیتهایی است که ال جی در این مدل گوشی خود گنجانده است .

گوشی استایلوس ال جی 3

لپ تاپ های ال جی

مدل جدید لپ تاپ از سوی شرکت ال جی در نمایشگاه CES 2017 معرفی شد . لپ تاپ نام برده توانایی نگهداری شارژ به مدت 21 ساعت را دارد و به عنوان سریع ترین و سبک ترین لپ تاپ تولید شده معرفی شده است . این لپ تاپ با نام « Gram 14 » معرفی شده است و دارای نمایشگر لمسی است . جالب است بدانید که این لپ تاپ وزنی کمتر از یک کیلوگرم دارد. فکرش را بکنید لپ تاپی با وزن 980 گرم یعنی لپ تاپی فوق العاده سبک با نگهداری و حمل آسان . لپ تاپ نامبرده با بدنه ای فلزی ،مقاومت دستگاه را تا حد زیادی بالا می برد.

جنس بدنه ی لپ تاپ از آلیاژ کربنات نانو تشکیل شده است . با هر بار شارژ کردن ، می توان به مدت 21 ساعت با لپ تاپ کار کرد . قطعاً این موضوع برای اکثر کاربران بسیار خوئشایند خواهد بود . پردازنده ی قدرتمند Core i5 5200 به همراه 8 گیگابایت رم امکان اجرای سریع و روان برنامه ها را ممکن کرده است . حافظه ی SSD با 128گیگابایت حافظه نیز از قابلیتهای دیگر این لپ تاپ به حساب می آید.

محصولات ال جی LG در نمایشگاه CES آمریکا سال 2017

تلویزیون ( LG در نمایشگاه CES )

با اینکه در طی یک سال گذشته ، ال جی در تولید تلویزیون های OLED پیشرفت زیادی کرده است . ال جی از تلویزیون جدیدش در نمایشگاه CES رونمایی کرد . نسل جدید تلویزیون های ال جی یعنی نسل سوم تلویزیون ، با نام «Super UHD»  معرفی شدند . این تلویزیون ها با تکنولوژی جدیدی به نام «Nano cell» مجهز شده اند .

تلویزیونهای 4k با این قابلیت میزان روشنایی تلویزیون را کنترل می کنند . ال جی با استفاده از تکنولوژی نانوسل فیلترهایی بر روی این تلویزیون ها قرار داده است ، با کمک این فیلترها تصاویر زیباتر و اقعی تر نشان داده می شوند .تلویزیون های جدید ال جی با سیستم عامل web os تجهیز شده اند . تلویزیون های 6,7 میلی متری در اندازه ی 55 اینچی تولید شده اند .
محصولات ال جی LG در نمایشگاه CES آمریکا سال 2017

هوش مصنوعی شرکت ال جی

بعد از اینکه شرکت آمازون از هوش مصنوعی اش رونمایی کرد و از دستگاه اکو « Echo» بهره برداری کرد . شرکت ال جی هم می خواهد به رقیبی جدی برای آمازون اکو تبدیل شود . هوش مصنوعی شرکت ال جی در ابتدای راهش توانایی اعلام وضعیت آب و هوا و اعلام نتایج مسابقات ورزشی و اخبار گوناگون را داشت . اما امسال این شرکت کره ای از محصول جدیدی رونمایی کرد. ربات « Hub Robot » هوش مصنوعی ال جی است که در نمایشگاه CES معرفی شد .

این ربات در اماکن عمومی مانند هتل ها و فرودگاه ها و … قابل استفاده است . شرکت کره ای ال جی با معرفی این ربات ، به رقیبی برای گوگل «GOOGLE HOME» و «Amazon Echo» تبدیل شده است . بعد از این رونمایی احتمالاً شرکت مایکروسافت هم به فکر بهره برداری ازدستیار صوتی کورتانا بیفتد .این ربات برای مصارف خانگی طراحی شده است . این ربات هوشمند هم به عنوان سیستم هوشمند خانگی و هم دستیار شخصی کاربرد دارد.
محصولات ال جی LG در نمایشگاه CES آمریکا سال 2017

ربات های LG در نمایشگاه CES

ربات های هوشمندی که شرکت ال جی برای محیط ها ی خانگی طراحی کرده است ، تجربه ی ال جی را در ساخت ربات های هوشمند بالا برده است . جاروبرقی های هوشمند ال جی نمونه ای از این محصولات هستند ، اما مسال این ربات ها دارای دستیار صوتی می باشند ، یعنی با توجه به دستوراتی که می شنوند، اقدام می کنند. ال جی در نمایشگاه 2017 توانست هوش مصنوعی را هم برای محیط های عمومی و هم برای محیط خانگی معرفی کند و آن را به معرض نمایش بگذارد.

این ربات ها قادر هستند که شرایط محیط را تجزیه و تحلیل کنند و با توجه به محیط راه مناسب خود را پیدا می کنند. ربات دیگری که در سال 2017 رونمایی شد ، قادر به نگهداری و حفاظت از محیط و فضای سبز می باشد . حتی برخی از این ربات ها برای تبلیغات در اماکن عمومی مانند فرودگاه ها و هتل ها و …طراحی شده اند .

نتیجه

در آخر هم شایان ذکر است که شرکت ال جی 21 جایزه ی خلاقیت را در نمایشگاه CES 2017 دریافت کرد . انجمن فناوری های مصرفی « CTA » به خاطر نوآوری های منحصر به فردش از شرکت ال جی تقدیر و تشکر به عمل آورد . امسال برای پنجمین بار شرکت کره ای ال جی ، موفق به دریافت جایزه ی خلاقیت در نمایشگاه CES شد . این بار ال جی به خاطر تولید تلویزیون های منحصر به فرد OLED جایزه ی خلاقیت را دریافت کرد . سایت تا خرید جدید ترین محصولات شرکتها را که در نمایشگاه CES به معرض نمایش گذاشته شده است را به صورت مجموعه ای کامل در اختیارتان گذاشته شده است .

 

« حتما بخوانید  10برنامه برتر عکاسی اندروید ؛ اپلیکیشن حرفه ای آیفون
با مطالعه و خواندن مطلب محصولات ال جی LG در نمایشگاه CES آمریکا سال 2017 رضایت کافی را کسب کرده اید . اگر سوال یا نظری ذهن شما را درگیر کرده است آن را در قسمت سوالات و نظرات بنویسید.

بیشتر بخوانید:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .