مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

تفاوت خردکن و غذاساز چیست ؟

0 218
زمان مطالعه : 2 دقیقه

تفاوت خردکن و غذاساز چیست ؟ ؛ شکی نیست که غذاساز ها یک مزیت بزرگ در آشپزخانه شما هستند . غذاساز ها کار های بیشتری نسبت به خردکن ها انجام می دهند . کار هایی از قبیل ورز دادن خمیر ، رنده کردن و بسیاری کار های دیگر . اما همانطور که می گویند ، شمشیر نمی تواند کاری را انجام دهد که چاقو می تواند ، به عبارت دیگر ، مواقعی وجود دارد که داشتن خردکن بهتر از یک غذاساز است. بنابراین ، مقاله ” تفاوت خردکن و غذاساز چیست ؟ ” را حتما بخوانید.


تفاوت خردکن و غذاساز چیست ؟

  • تفاوت خردکن و غذاساز چیست ؟ هزینه کمتر

    خردکن های کوچک و کم حجم هزینه کمتری نسبت به کل غذاساز ها دارند.
    اگر کسی هستید که از آشپزخانه برای پختن وعده های غذایی روزانه خود استفاده می کنید  ، یک خردکن تمام نیاز های شما را برآورده می کند و به راحتی در هزینه ها صرفه جویی می کند. شما برای ویژگی های بیشتر غذاساز ها باید هزینه بیشتری نیز پرداخت کنید . اگر واقعا به ویژگی های اضافی غذاساز احتیاج ندارید و یا خیلی کم به آن نیاز پیدا می کنید ، صرف هزینه بیشتر برای آن عاقلانه نیست .

 

  • فضای کمتری را اشغال کنید

    خردکن های مواد غذایی اندازه کوچک و جمع و جوری دارند بنابراین می توانند به راحتی در هر مکانی قرار بگیرند. مهم نیست که اندازه آشپزخانه شما یا فضایی که دارید چقدر کوچک است ، خردکن مواد غذایی شما می توانند در گوشه ای از فضای شما قرار بگیرند . به خصوص برای کسانی که در آپارتمان های با فضای محدود زندگی می کنند ، خردکن ها با توجه به اندازه کوچک ترشان می توانند گزینه مناسب تری نسبت به غذا ساز ها باشند.

مزیت های خردکن نسبت به غذاساز

  • آسان برای تمیز کردن

    از آنجایی که خردکن مواد غذایی یک دستگاه ساده تر ، با اندازه کوچکتر است و بیشتر با اجزای جداشونده همراه است ، روند تمیز کردن بسیار ساده می شود. شما هم می توانید خردکن را با آب و چند قطره مایع ظرفشویی تمیز کنید. و یا می توانید آن را در زیر شیر آب قرار دهید و به روش سنتی آن را تمیز کنید. یا حتی اگر ظروف و لوازم جانبی آن با ماشین ظرفشویی سازگار هستند ، آن را داخل ماشین ظرفشویی قرار دهید.

 

  • ظرفیت کمتر

    خردکن ها کوچک هستند و می توانند تمام کار های خردکردن شما را انجام دهند.
    اگر یک خانواده کوچک 2-3 نفری دارید ، یک خردکن مواد غذایی مناسب برای نیاز های روزانه شماست.
    دیگر نیازی به سر و کار داشتن با غذاساز های بزرگ برای مقدار کمی موادغذایی ندارید.

 

اگر نیازهای شما برای تهیه مواد غذایی ساده است و محدود به خرد کردن و مخلوط کردن است ، یک خردکن مواد غذایی چیزی است که شما نیاز دارید نه یک غذاساز . شما می توانید به راحتی در صفحه خرید خردکن سایت تا خرید ، خردکن متناسب با نیاز های خود را به صورت آنلاین خریداری کنید.

 


بیشتر بخوانید :

راهنمای خرید خردکن

راهنمای خرید غذاساز « سریع و دلپذیر بپز »

« حتما بخوانید  لوازم بزرگ خانگی ؛ معرفی 10 وسیله ضروری و درشت آشپزخانه
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .