مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

لیست قیمت کولرگازی سامسونگ در تاخرید

0 136
زمان مطالعه : 9 دقیقه

لیست قیمت بهترین کولرگازی های سامسونگ

«قیمت کولرگازی سامسونگ» با نزدیک شدن تابستان هوا کم کم رو به گرم شدن می رود و خرید کولر جزئی از مهمترین تدارکات برای فصل تابستان می باشد. وقتی که بیرون هستید با سر کار می روید هوای بسیار گرم تابستان شما را چندین برابر خسته می کند. چه بسا اگر به خانه هم بیایید و هوای ان جا هم گرم باشد اصلا خستگی از تنتان بیرون نمی اید. چند سال گذشته کولرها نمی توانستند هوای ان چنان خنک را به شما بدهند. اما با تولید کولرگازی دیگر لازم نیست نگران هوای گرم تابستان باشید. این کولر ها هوای گرم شهری را به هوای سرد کوهستانی تبدیل می کنند.در بازار کولرگازی برند های بسیار زیادی دیده می شوند که هر روز از طرف ان ها بهترین کولر گازی ها تولید و روانه ی بازار می شوند. برخی از افراد برند سامسونگ و برخی دیگر برند ال جی یا هیتاچی یا پاناسونیک و … را ترجیح می دهند. شما از کولر گازی انتظار دارید که چندین سال برایتان کار کند. بنابراین انتخاب یک کولرگازی مناسب از اهمیت خیلی ویژه برخوردار است و برگزیدن یک برند مناسب به عواملی مختلف از جمله کیفیت عالی محصولات، زیبایی خاص محصولات، میزان قدرت محصول و خیلی از موارد دیگر بستگی دارد. اگر شما هم از طرفداران برند سامسونگ هستید این مقاله را از دست ندهید. ما در این صفحه بهترین کولر گازی های تولید شده توسط سامسونگ را همراه با قیمت و مشخصات فنی درج کرده ایم.
توجه داشته باشید که قیمت های نوشته شده در تاریخ 17 اسفندماه سال نود و پنج نوشته شده اند و هر روز تغییر می کنند. برای این که از قیمت روز این کالاها مطلع شوید به سایت ما تاخرید مراجعه کنید. هم چنین اگر قصد خرید محصولی را داشتید تماس بگیرید. تا جواب تمامی سوالاتتتان را پیدا و اطلاعات جامع و مفیدی را درباره ی محصول مورد نظر به دست اورید.

قیمت کولرگازی سامسونگ AQ18UUP

در هنگام خرید هر محصولی از گوشی، تبلت و موبایل گرفته تا یخچال، ظرفشویی، لباسشویی و کولرگازی با نامی اشنا نام « سامسونگ » مواجه می شویم. سامسونگ یکی از موفق ترین و بزرگترین کمپانی ها در تولید هر محصولی می باشد. این شرکت در تولیداتش به کیفیت اول از هر چیز دیگری اهمیت می دهد و محصولاتش همیشه با کیفیت ترین های موجود در بازار هستند. البته محصولات این شرکت علاوه بر کیفیت بی نظیرشان ظاهر بسیار زیبایی هم دارند. کم کم داریم به فصل تابستان نزدیک می شویم و خرید یک کولر جزء ضروری ترین کارهایی است که باید انجام بدهیم. سامسونگ با تولید کولر گازی های عالی اش در این سال های اخیر توانسته بخش عظیمی از بازار های دنیا را از ان خود کند. کولر گازی فقط برای تابستان نیست بلکه در زمستان هم می توانید از گرمای بی نظیر ان استفاده کنید. اکیو 18 یکی از بهترین کولرگازی های این شرکت می باشد که در تابستان ها هوای بسیار خنک و در زمستان ها هوایی گرم را به شما هدیه می دهد. اولین چیزی که در این مدل به چشم می اید بدنه ی بسیار شیک با رنگ سفیدش می باشد که هر بیننده ای را مجذوب خود می کند. این مدل بر روی دیوار نصب می شود و می توانید ان را با هر فاصله ای به دیوار بچسپانید. روی این کولر یک صفحه نمایش طراحی شده که با استفاده از کنترل پنل می توانید تمامی دستوالعمل ها را به ان بدهید. داخل کولر فیلتری تعبیه شده که با وجود ان دیگر هیچ خبری از باکتری و بوی بد نیست. پره یکی از اجزای مهم در کولر می باشد و از حساسیت خیلی بالایی برخورداره. طراحان داخل این مدل پره های زد زنگی را طراحی کرده اند که خیلی با دوام است و طول عمر کولر را تا حد زیادی افزایش داده است. کنترلی که این کولر به همراه دارد بسیار سبک است و با باتری قلمی کار می کند. شما می توانید به دلخواه پره های کولر را تنظیم کنید و ان را به هر سمتی که دوست داشته باشید بچرخانید البته این مدل می تواند در مدت زمان خیلی کمی تمامی اتاق شما را خنک نگه دارد. این کولر مصرف انرژی بسیار پایینی دارد و با صدای بسیار کمش محیطی پر از ارامش را برای شما فراهم می یکند. یکی از قابلیت های منحصر به فردی که این مدل دارد داشتن سیستم تصفیه ی هوا است که در چند دقیقه هوای اتاق را کاملا تصفیه می کند.

لیست قیمت کولر گازی سامسونگ
کولرگازی 18 هزار مکس سامسونگ SAMSUNG AQ18UUP

مشخصات فنی کلیدی

دارای قابلیت خنک کننده ی توربو,مجهز به فیلتر ضد باکتری,دارای پره های ضد زنگ,مجهز به تایمر خودکار

قیمت 1.660.000

قیمت کولرگازی سامسونگ AQ12UUP

کولر های قدیمی با صدای بسیار زیادشان واقعا ازار دهنده بودند و هر کسی را وادار به فرار می کردند. سامسونگ در طراحی مدل های جدیدش صدا را جزء یکی از اولویت ها قرار داده و کولر گازی هایی با کم ترین میزان صدای ممکن روانه ی بازار می کند. کولر AQ12UUP یکی دیگر از مدل ها این شرکت می باشد که دارای رنگ سفید بسیار شیک است. این مدل در ظرفیت های 12، 18، 24، و 30 ارائه می شود. بر روی ان یک صفحه نمایش طراحی شده که می توانید برنامه های طراحی شده  را مشاهده کنید و با استفاده از کنترل پنل هر دستوالعملی را چه از دور و چه از نزدیک اجرا کنید. این مدل دارای تعداد زیادی برنامه از جمله برنامه ی حالت خودکار، خشک، گرم و سرد می باشد. که با قرار گرفتن در حالت گرم هوای داخل اتاق گرم و با قرار گرفتن در حالت سرد هوای داخل اتاق سرد و خنک می شود هم جنین در صورتی که ان را در حالت خودکار نگه دارید بسته به دمای اتاق کولر هم هوا را گرم و سرد می کند و در حالت خشک هوای با طراوتی را به شما می بخشد. این کولر از ججم و وزن بسیار خوبی برخوردار می باشد و به راحتی بر روی دیوار قابل نصب است. فیلتر هایی که داخل این کولر طراحی شده اند به علاوه ی این که باکتری و بوی بد را از بین می برد ضد الرژی هستند و تا 60% هوای اتاق را تصفیه می کنند. با استفاده از این کولر می توانید اتاق هایی با 18 مترمربع را به طور کلی خنک یا گرم نگه دارید. وجود پره های زد زنگ یکی دیگر از قابلیت های این دستگاه است که باعث افزایش طول عمر ان شده . تیغه های این کولر می توانند تا زاویه ی 90 درجه باز شوند و به راحتی تمام اطراف را خنک کنند. یکی از قابلیت های بسیار عالی که در برخی کولر ها دیده می شود داشتن حالت خنک کننده ی توربو است که با استفاده از ان با حداکثر سرعت هوا خنک می شود. کولر AQ12UUP هم از این قابلیت استثنا نیست. در این مدل یک قابلیت دیگر یعنی حالت خواب دیده می شود. که با قرار گرفتن ان در این حالت تا 36% از مصرف انرژی جلوگیری می شود و محیط ارام، خنک و دور از هر گونه باکتری و رطوبت را به شما هدیه می دهد.

« حتما بخوانید  گلدفین یا فین طلایی چیست ؟ مزایای استفاده Gold Fin کندانسور کولرگازی
لیست قیمت کولر گازی سامسونگ
کولرگازی سامسونگ مکس SAMSUNG 12000 BTU AQ12UUP

مشخصات فنی کلیدی

مصرف انرژی و صدای بسیار پایین,مجهز به خنک کننده ی توربو,مجهز به فیلتر ضد باکتری,مجهز به پره های ضد زنگ

قیمت 1.340.000

کولرگازی سامسونگ AQ24UUQX

AQ24UUQX یکی دیگر از بهترین کولر گازی های تولید شده توسط سامسونگ می باشد. این مدل از ظرفیت 24 هزار برخوردار است و برای اتاق های بزرگ گزینه ی بسیار مناسبی هستند. این کولر دارای حالت خنک کننده ی توربو می باشد که با حداکثر سرعت و در کم ترین زمان ممکن اتاق شما را خنک می کنند. دیگر لازم نیست نگران وجود باکتری در اتاق باشید این مدل با استفاده از فیلتری که در ان تعبیه شده هوای اتاق را از هر گونه باکتری و بوی بد پاک می کند و هوای سالمی را به شما می بخشد. داخل این مدل پره های ضد زنگ طراحی شده که به راحتی قابل تنظیم هستند و می توانید ان را به هر طرفی که دوست داشته باشید بچرخانید تا هوای ان جا را خنک کند هم چنین دهانه ی ان تا زاویه ی 90 درجه باز می شود و به صورت یکنواخت هوای سرد و خنک را پخش می کند. اگر این کولر را به حالت خواب بگذارید به صورت اتوماتیک هوای اتاق را معتدل یعنی نه سرد و نه گرم نگه می دارد و مصرف انرژی را تا 36% کاهش می دهد. برخی مواقع که هوای اتاق بسیار سرد می شود لازم نیست ان را خاموش کنید بلکه با قرار گرفتن ان در حالت Smart Save خود به خود به صورت اتوماتیک هوای اتاق را به حالت نرمال بر می گرداند.

لیست قیمت کولر گازی سامسونگ
کولر گازی سامسونگ SAMSUNG AQ24UUQX

مشخصات فنی کلیدی

مجهز به ریموت کنترل هوشمند,مجهز به فیلتر ضد باکتری,مجهز به تایمر خودکار,مجهز به حالت توربو

قیمت 2.000.000

کولرگازی سامسونگ  18000BTU AR18

AR18 از بهترین کولرگازی های موجود در بازار می باشد که توسط سامسونگ تولید و روانه ی بازار شده است. طراحان این مدل را به شکل مثلثی تولید کرده اند که جلوه ای بسیار شیک و زیبا به اتاق شما می بخشد. و به دلیل این که سه گوشه ای ست دریچه ی هوای ان هم بزرگ تر و هوا را با سرعت بیشتری پخش می کند. وجود کمپرسور یکی از قابلیت های منحصر به فرد در این مدل می باشد که موجب شده دستگاه با سرعت فوق العاده ای هوا را پخش کند. با استفاده از این قابلیت می توانید کولر را به گونه ای تنظیم کنید که هوای ان زیاد یا کم باشد. هم چنین با استفاده از فیلتری که در ان طراحی شده هوا را کاملا تصفیه و ان را از هر گونه باکتری و گرد و غبار پاک می کند. در صورتی که حالت خواب را فعال کنید کولر هوای معتدلی همانند هوای بهاری را به شما می بخشد بدون این که احساس سرما یا گرما بکنید. مصرف انرژی پایین و عدم تولید صدا از مواردی هستند که محبوبیت این محصول را به چندین برابر رسانده است. وجود پره های زد زنگ طول عمر این دستگاه را افزایش داده اند. دیگر لازم نیست برای خاموش و روشن کردن از جا بلند شوید بلکه در هر حالتی با استفاده از ریموت کنترل می توانید کولر را خاموش و روشن کنید یا ان ها را در حالت های مختلف قرار دهید.

لیست قیمت کولر گازی سامسونگ
کولر گازی سامسونگ SAMSUNG 18000 BTU AR18

مشخصات فنی کلیدی

دارای ریموت کنترل هوشمند,مجهز به قابلیت حالت خواب,مجهز به فیلتر ضد باکتری,مجهز به موتور کمپرسور

قیمت 1.840.000

کولر گازی سامسونگ AR24

در این اواخر سامسونگ کولر هایش را با طراحی جدید یعنی کولرهای مثلثی تولید و روانه ی بازار می کند. مدل های جدید سامسونگ علاوه بر کیفیت عالی شان دارای طراحی بسیار شیبک و زیبا هستند و جلوای بسیار زیبا به اتاق شما می بخشد. AR24 با بدنه ی کریستالی از جمله زیباترین کولر گازی های این شرکت می باشد. و به دلیل این که سه گوشه ای است دریچه ی بزرگی دارد و هوا را با قدرت خیلی بیشتری نسبت به مدل های دیگر پخش می کند. تیغه های این مدل به شکل حرف وی می باشند که هم زیبا هستند و هم هوا را با سرعت خیلی عالی به اطراف اتاق می رسانند. مصرف انرژی بسیار پایینی یکی از قابلیت های عالی این مدل است و دلیل ان هم  وجود کمپرسور قدرتمندی می باشد که علاوه بر پایین اوردن مصرف انرژی هوای کولر را در حالت کم یا زیاد قرار می دهد. در صورتی که تنها بودید می توانید کولر را به گونه ای تنظیم کنید تا هوای کمی را پخش کند یا در صورتی که هوای اتاق بسیار گرم بود با سرعت خیلی بالایی هوای اتناق را خنک نگه دارد. در خیلی از کولر گازی های موجود در بازار فیلتر دیده می شود. که از بوی بد و وجود هر گونه باکتری و گرد و غبار جلوگیری می کند و هوای سالمی را به شما می دهد. سامسونگ هم در تولید کولر های گازی هایش از این قابلیت پیروی کرده است. فیلتر تعبیه شده در کولر گازی های سامسونگ به راحتی قابل جداسازی است و هر موقع که خواستید می توانید ان را بشویید. یا ان را با پارچه ای تمیز کنید.

لیست قیمت کولر گازی سامسونگ
کولر گازی سامسونگ SAMSUNG AR24

مشخصات فنی کلیدی

مجهز به فیلتر ضد بو و باکتری,دارای ریموت کنترل هوشمند,مجهز به صفحه نمایش LED,مجهز به کمپرسور

قیمت 2.000.000

کولرگازی سامسونگ AR12

کولر گازی AR12 دارای قدرت خنک کنندگی 1200 میباشد و از بهترین کلرهای تولید شده توسط سامسونگ است. این کلر می تواند اتاق های بزرگ تا 60 متر مربع را به خوبی خنک کند. AR12  با بدنه ی کریستالی اش دارای طراحی بسیار شیک و زیبا برای اتاق های شیک و مدرن می باشد. هم چنین دارای سیستم Good Sleep است که با قرار دادن در این حالت هوای کولر در حالت نرمال قرار می گیرد و از مصرف انرژی هم تا حد زیادی جلوگیری می کند. این مدل دارای فیلتر می باشد که هوای داخل اتاق را تصفیه می کند و هر گونه بوی و بد و باکتری را از بین می برد. یکی دیگر از قابلیت های این مدل وجود سیستم توربو می باشد که سرعت کولر را به چندین برابر می رساند و هوای داخل اتاق را در مدت زمان خیلی کمی سرد و خنک نگه می دارد.

لیست قیمت کولر گازی سامسونگ
کولرگازی سامسونگ 12000 SAMSUNG SPLITE AR12

مشخصات فنی کلیدی

مجهز به فیلتر ضد بو و باکتری,دارای برچشب انرژی A,مجهز به حالت توربو,مجهز به کمپرسور


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .