مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

محصولات سامسونگ در نمایشگاه CES آمریکا در سال 2017

0 46
زمان مطالعه : 6 دقیقه

سامسونگ در CES 2017 ؛ در نمایشگاه CES 2017 کمپانی های بزرگ با تمام توانشان حضور یافتند تا در میان سایرین خودنمایی کنند . حضور پر رنگ برند های سامسونگ ، ال جی ، سونی ، لنوو و … در این نمایشگاه و معرفی امکانات و تکنولوژی های جدید . این دوره را به نمایشگاهی پر بار و برتر تبدیل کرد . در روزهای 16 تا 19 دیماه کمپانی های بزرگ در آمریکا دور هم جمع شدند و به معرفی محصولات جدیدشان پرداختند . حضور سامسونگ در این بخش با معرفی محصولاتی جدید و پر بار و تکنولوژی های برتر رنگ و لعابی خاص به این نمایشگاه داده بود.

Chromebook سامسونگ در نمایشگاه CES

جای اولین های سامسونگ در نمایشگاه CES 2017 معرفی محصولاتش پر رنگ بود . این کمپانی برای اولین بار ، اولین مک بوک خود را به معرض نمایش درآورد . این مک بوک علاوه بر این که در کمپانی خود اول بود . جایگاه اولی دیگری را نیز از آن خود کرد . برای اولین بار از سیستم عامل اندروید بر روی مک بوکی به صورت پیشفرض قرار گرفت .

 

این محصول در دو مدل Chromebook Pro  و Chromebook Plus معرفی شد . به همراه این دو مدل قلمی نیز موجود است . این محصول تولید مشترک سامسونگ و ال جی می باشد و هر دو دارای نمایشگری با سایز 12.3 اینچ می باشند که دارای کیفیت تصویر 2400 × 1600 پیکسل است . این دو مدل با میزان حافظه اصلی 4 گیگابایت و فضای ذخیره سازی به میزان 32 گیگابایت موجودند .

نمایشگاه CES سال 2017

این دو محصول در تمامی ویژگی ها یکسانند ، البته به غیر از پردازنده . مدل Plus دارای پردازنده ی ARM می باشد ، در حالی که بر روی مدل Pro از پردازنده ی Intel Core M3 سود برده شده است . این پردازنده Pro را قدرتمندتر ساخته و قیمت بالاتری به آن بخشیده . البته هنوز قیمتی مشخص برای این مدل تعیین نشده است و تاریخ دقیقی برای عرضه آن به بازار تعیین نشده است . Chromebook Plus در همین روزها بازار را لمس خواهد کرد و خریداران با قیمت 450 دلار می توانند این محصول را در اختیار داشته باشند .

 

این دو مدل از بدنه ای تمام فلزی تولید شده اند و ضخامت کمی بالاتر از یک سانتیمتر دارند . در این سری از محصولات سامسونگ از قلم Galaxy Note 5 با تغییر کوچک و برداشتن کلید در آن استفاده شده است . با این قلم امکاناتی از قبیل اسکرین شات، نشانگر لیزری و نوشتن روی نمایشگر فراهم خواهد شد.
Chromebook

تلویزیون های سری Q

کیفیت تلویزیون هایی که سامسونگ عرضه می کند بسیار بالاست. این قضیه در نمایشگاه CES 2017 یک بار دیگر تکرار شد تا این ادعا ثابت گردد . فناوری QLED که در میان محصولات سامسونگ جا خوش کرده است . این بار در تلویزیون های جدیداً معرفی شده قرار گرفتند . تلویزیون هایی که سامسونگ در این نمایشگاه معرفی کرد با نام های Q7، Q8  و  Q9 نام گذاری شده اند . به گفته سامسونگ این نمایشگرها حجم رنگ ها را تا 100 درصد بهبود داده اند . البته در این محصولات سامسونگ روشنایی تغییری نکرده است و رنگ ها نیز تغییری به خود ندیده اند . بنابراین این محصولات برای کسانی که نمی خواهند بجز حجم رنگ، در رنگها تغییر دیگر ایجاد شود انتخاب این تلویزیون ها مناسب خواهد بود.

 

این مدل ها برای اتصال هر وسیله ای تنها یک سیم دارند . یعنی یک سیم از این گجت برای اتصال تمامی وسایل قابل اتصال خارج شده است و کاربران از طریق آن هر آنچه می خواهند را می توانند متصل نمایند . این سری از محصولات سامسونگ را می توان به راحتی بر روی دیوار متصل کرد . تاریخ دقیقی برای عرضه این محصولات و وارد شدن آنها به بازار مشخص نشده است . این سری با داشتن امکانات و زیبایی به احتمال فراوان دارای قیمت بالایی خواهند بود.

محصولات سامسونگ در نمایشگاه CES آمریکا در سال 2017

Notebook Odyssey

Notebook Odysseyبرای اولین بار در سال 2017 در شرکت سامسونگ لپ تاپ هایی مخصوص بازی طراحی و تولید کرد . این محصول در نمایشگاه CES 2017 به نمایش در آمد . با وجود اینکه سامسونگ در این زمینه فعالیتی نداشته اما می توان لپ تاپ های معرفی شده را جزو بهترین ها دسته بندی کرد . Notebook Odyssey در دو مدل 15.6 و 17.3 اینچی معرفی گردید . در این دو مدل علاوه بر تفاوت در اندازه ، تفاوتهای ناچیزی به چشم می خورد .

 

« حتما بخوانید  پردازنده گرافیکی GPU چیست ؛ آنچه درباره‌ی واحد پردازش گرافیکی بدانید

مدل 15.6 اینچی این محصول دارای یک ترابایت حافظه و 256 گیگابایت حافظه‌ی  SSD می باشد . به کارگیری کارت گرافیکی GTX 1050 در این مدل کیفیت رنگ بالایی را برای آن به ارمغان آورده است . همچنین مدل 17.3 دارای 1 ترابایت حافظه و ۵۱۲ گیگابایت SSD می باشد . رم این مدل را می توان تا 64 گیگابایت ارتقاء داد .

 

در حال حاضر کارت گرافیکی خاصی برای این مدل مشخص نشده است . این دو مدل لپ تاپ دارای نمایشگر با کیفیت Full HD می باشند و از پردازنده ی Core i7 بهره می برند . تاریخ دقیق ورود به بازار برای این محصول مشخص نیست و همچنین سامسونگ هنوز قیمتی را برای این دو مدل مشخص نکرده است.

نوت بوک سری 9 ( سامسونگ در نمایشگاه CES )

نوت بوک های سامسونگ هر ساله با کیفیت بالا برای علاقمندان تولید خواهند شد . در نمایشگاه CES 2017 نوت بوک سری 9 این کمپانی برای طرفدارانش معرفی شد . در این نوت بوک جدیدیترین امکانات و فناوری ها گنجانده شده است و همه موارد در بالاترین سطح کیفیت در کنار یکدیگر قرار گرفته اند . این سری در دو سایز 13.3 و 15 اینچی تولید شده اند . وزن پایین و طراحی بدنه باریک این محصولات را خواستنی تر کرده است . در حالی که سبک ترین نوت بوک موجود در بازار در حال حاضر مدل 13.3 اینچی این حصول است . حاشیه ها در این سری بسیار کم شده اند و نمایشگر در بزرگترین حالت ممکن موجود است . نوت بوک های سری 9 را می توان تا 180 درجه باز کرد . این موضوع جذابیتی ویژه را به محصول می دهد و برای اطرافیان نیز دسترسی را راحت خواهد کرد.

محصولات سامسونگ در نمایشگاه CES آمریکا در سال 2017

 

سامسونگ در نمایشگاه CES

به دلیل به کارگیری فناوری MAO مقاومت بدنه این محصول بسیار بالا رفته و بدنه یکپارچه براق این محصول زیبایی و مقومت را به اوج رسانده است . در ن.ت بوک های سری 9 از نسل هفمتم پردازنده های اینتل سود برده شده است و این سبب شده قدرت و کیفیت عملکرد بالایی در این محصول ایجاد گردد .  PC Messageو PC Galleryاز امکاناتی هستند که برای اتصال سایر گجت ها به این محصول استفاده می شوند و منحصر به این محصول سامسونگ می باشند . باتری این محصول اگر به طور کامل شارژ گردد .

 

شارژ کاربر را تا 9 ساعت تامین خواهد کرد . شارژ کامل باتری تنها 80 دقیقه وخت خواهد برد . البته اگر زمان برای کاربری محدود باشد می تواند تنها با 30 دقیقه شارژ نوت بوکش را تا 2.1 ساعت تامین نماید . از طریق USB C می توان تلفن همراه را به نوت بوک متصل کرد و نسبت به شارژ نوت بوک اقدام کرد . در این محصول از نمایشگر RealView بهره برده شده است و رنگ ها با کیفیت بالا به نمایش در خواهد آمد و مشکلی از بابت زاویه دید برای کاربران پیش نخواهد آمد و می توانند نور را آنطور که نیاز است تنظیم نمایند.

 

POWERbot VR7000

همه ی مصرف کنندگان از ربات های جارو برقی انتظار دارند مکش بسیار بالایی داشته باشد و تمامی نقاط را در بهترین حالت ممکن تمیز نماید . شرکت سامسونگ با معرفی جاروبرقی POWERbot  به نام  VR7000انتظارات را در حد قابل توجهی برآورده خواهد کرد . این ربات قادر است به گوشه ها و کناره ها تا 15 میلیمتر نزدیک شود و آنها را تمیز نماید . شاتر خودکار موجود بر روی VR7000 راه پخش شدن گرد و خاک و رفتن آن به گوشه ها را می گیرد و اجازه نخوهد داد هیچ گرد و خاکی باقی بماند.

با دارا بودن امکان هوشمند در این وسیله . با نقشه برداری در سطح خانه پس از مدتی تمامی اتاق ها . اماکن و موانع را شناسایی خواهد کرد و نسبت به تمییز کردن آن اقدام خواهد کرد . این امکانات از طریق قابلیت‌های  Visionary Mapping Plus  و FullView Sensor 2.0میسر خواهند شد . POWERbot VR7000 با داشتن قابلیت اتصال به اینترنت و کنترل از طریق موبایل ویژگی ها و کارهای هیجان انگیزی را برای کاربران فراهم خواهد کرد.
 سامسونگ در CES 2017 POWERbot VR7000

 

جان کلام

محصولات سامسونگ در نمایشگاه CES آمریکا در سال 2017 موضوع اصلی این مطلب بود و امیدوارم با خواندن و مطالعه آن استفاده لازم را برده باشید . اگر سوال یا نظری دارید در بخش نظرات درج کنید.

بیشتر بخوانید:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .