مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

راهنمای خرید جارو شارژی و نکات خرید

0 247
زمان مطالعه : 4 دقیقه

راهنمای خرید جارو شارژی و نکات خرید

راهنمای خرید جارو شارژی و نکات خرید ؛ روزگار همزمان با پیشرفت انواع تکنولوژی ها به سمت مدرنیته شدن پیش می رود . بدون آنکه اثری از آن رزوها در زندگی های امروزی و جدید به چشم بخورد . اگر چه همه ی وسایل کاربردی و ضروری زندگی به کلی عوض شده اند ، اما اصل و اساس ها به همان صورت قدیمی باقی مانده اند . برای نمونه جارو را در نظر بگیرید .

ابتدا جاروی نم زده و بعد از آن جارو برقی ، سپس جاروهای شارژی و انواع بخار شور ها و … می بینید که وسیله ها به مرور زمان تغییر پیدا کرده اند ، پیشرفته تر شده اند ، کارایی شان راحت تر شده ، سبک تر و کم حجم تر شده اند . اما کارشان تغییری نکرده است ، نظافت همان نظافت چند سال پیش است و جارو کردن وظیفه ی اصلی تمام این وسایل است . همچنین یخچال ها و تلویزیون ها و همه ی لوازم دیگر نیز این داستان را دارند .

 

 

راهنمای خرید لوازم خانگی

اگر مجموعه ی راهنمای خرید تا خرید را مطالعه کرده باشید ، متوجه می شوید که کاملترین و جامع ترین راهنمای خرید را برای انواع لوازم خانگی نوشته ایم . راهنمای خرید تلویزیون ، راهنمای خرید یخچال ، فریزر و ساید ، راهنمای خرید ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، ساندویچ ساز ، غذا ساز ، جارو برقی ، چایی ساز ، قهوه ساز و آبمیوه گیری و …. را در این مجموعه گنجانده ایم .

شما می توانید با مطالعه ی هر کدام از این راهنماها ، اطلاعاتی کامل و مفید دریافت کنید .تا خرید نقد و بررسی های کامل را در این زمینه انجام داده است . برای اطلاع از قیمت روز و مشخصات فنی محصولات تا خرید را همراهی کنید . انواع گوشی و تبلت و تلویزیون و یخچال و  لباسشویی و … همه و همه در تا خرید.

جارو برقی یکی از با کیفیت ترین انواع جاروها برای نظافت محیط داخلی منازل است . اما جارو شارژی و راحتی و سبک بودنش را هم نمی توان نادیده گرفت . جارو شارژی با توجه به قابلیتهایی که دارد می تواند جایگزین خوبی برای جارو برقی باشد . شارژ شدن و جابجایی راحت ، سبک بودن و قدرت بالا در جمع آوری زباله ها و … باعث شده است که این نوع جاروها به جارویی محبوب در بین کاربران تبدیل شوند .  
راهنمای خرید جارو شارژی

راهنمای خرید جارو شارژی

راهنمای خرید جارو شارژیجارو شارژی در بعضی از منازل نقش اساسی و مهمی بر عهده  دارد . اما شاید هنوز برای عده ای چندان کاربردی نباشد و آن را جزو وسایل ضروری به حساب نیاورند . همه با کاربرد و عملکرد جاروبرقی آشنا هستند و در هر خانه ای یک دستگاه جارو برقی را می توان در گوشه ی اتاق و یا گوشه ی راهرو پیدا کرد . جارو شارژی هم به همان اندازه لازم است ، مخصوصاً برای خانم های حساس . جارو شارژی  رقیب و جایگزین جاروبرقی شده است و هر کس یک بار آن را امتحان کند ، راحتی جابجایی و استفاده و کارایی اش را به جاروهای برقی ترجیح می دهد .

جاروهای شارژی در بازار در دو نوع آبی و خاکی عرضه می شوند . یعنی هم قدرت مکندگی اب را دارند و هم قدرت مکندگی خاک . به آن جاروهایی که قابلیت جذب آب و خاک را دارد ، جاروهای دو منظوره می گویند . و  به جاروهایی که یک کاربرد دارند ، تک منظوره گفته می شود . برای مصارف خانگی یقیناً جاروهای دو منظوره مناسبتر است .

جاروهای شارژی مثلثی و مستطیلی شکل

اگر به انوع جاروهای شارژی توجه کرده باشید ، متوجه این موضوع می شوید که این جاروها شکلهای متفاوتی داردند . سری های گوشه دار و یا بدون گوشه ، مثلثی شکل و یا مستطیلی و یا دایره ای …این شکلهای گوشه دار به خاطر زاویه ای که دارند ، برای جارو کردن مکان های گوشه دار بسیار مناسب می باشند . پس هنگام خرید به شکل جارو شارژی توجه کنید . اندازه ی دهانه ی جارو شارژی هم از مواردی است که باید به آن توجه شود . دهانه ی بزرگتر به معنی سرعت عمل بیشتر در تمیز کردن و جارو زدن است .
راهنمای خرید جارو شارژی

راهنمای خرید جارو شارژی : توان جارو های شارژی چقدر است ؟

می دانید که جاروهای شارژی را باید ابتدا شارژ کرد و سپس استفاده کرد . بنابراین عمر باتری در این جاروها بسیار مهم است . بطور متوسط جاروهای شارژی می توانند به مدت 8 ساعت مورد استفاده قرار گیرند . اما از آنجاییکه ظرفیت باتری ها بر اثر استفاده های مداوم پایین می آید و هم چنین طول عمر باتری نیز کم می شود . بنابراین سعی کنید هنگام خرید باتری جاروشارژی را به دقت بررسی کنید و باتری با ظرفیت و توان بالاتر انتخاب کنید . جاروهای شارژی معمولاً دارای باتری با ظرفیت 12 ولت هستند . این نوع باتری ها در مدت زمان 15 تا 20 دقیقه شارژ می شوند .

جارو شارژی هوشمند یا دستی

جاروهای شارژی دو مدل معروف دارند ، جاروهای دستی و جاروهای پارویی .جاروهای شارژی پارویی بصورت ایستاده هستند و برای جارو کردن کف مورد استفاده قرار می گیرند . برای جارو کردن گوشه ها بیشتر جاروهای دستی کاربرد دارند . جاروهای دستی فضای کمی را می گیرند ، سبکتر هستند و به راحتی جابجا می شوند . در این بین جاروهای شارژی هوشمند هم هستند .

شاید بهترین نوع جاروهای شارژی ، همین جاروهای شارژی هوشمند باشند . به خاطر اینکه با دهانه ی متحرکی که دارند در خط افقی قرار می گیرند و به سمت چپ و راست قرار حرکت می کنند . این جاروها در صورت وجود آشغال لامپ خود را به رنگ قرمز در می آورند و در صورت پاک بودن  محیط به رنگ سبز روشن می شوند.


جاروبرقی رباتیک هوشمند چیست و چگونه کار می کند ؟

« حتما بخوانید  راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی و نکات و ویژگی ها
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .