مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

برترین لپ تاپ های 2016 و معرفی آن ها

0 36
زمان مطالعه : 7 دقیقه

برترین لپ تاپ های 2016 ؛ با پایان یافتن سال 2016 خالی از لطف نیست مروری بر تولیدات این سال در حوزه لپ تاپ داشته باشیم. در این دوره یک ساله همه محصولات این حوزه تغییرات ریز و درشتی کرده اند.

امکاناتی که در این سال به لپ تاپ ها اضافه شد، در بسیاری موارد علاقمندان به این حوزه را شگفت زده کرد. بهترین های این حوزه از شرکت های مختلف انتخاب شده اند و با توجه به هدف و استراتژی که شرکت ها دارند در ساخت ، طراحی و تکنولوژی های برتر متفاوتند و تمامی سلیقه ها را در بر می گیرند.

برترین لپ تاپ های 2016 ؛ MacBook Pro تولیدی اپل

مک بوک پرو در دو اندازه 13 و 15 اینچی تولید شد و امکانات بی نظیرش را به همگان عرضه کرد.

در هنگام معرفی محصولات در اکثر مواقع اپل است که در رتبه های بالایی قرار دارد. در حوزه لپ تاپ این شرکت را می توان گل سر سبد این دسته معرفی کرد و در مقام اول قرار داد. مک بوکی که اپل در این سال معرفی کرد ویژگی های بی نظیری دارد که لایق و شایسته مقام اولی است. نوار لمسی اضافه شده ددر این محصول غوغایی عظیم به پا کرد و اپل را بار دیگر محبوب بسیاری از دل ها کرد و تاییدی بر نوآوری های بی نظیر این کمپانی بود.

باتری این محصول عمر بالایی دارد و کاربران را در این باره راضی نگهداشته است. مک بوک پرو را به جرات می توان باریک ترین و سبک ترین لپ تاپ ها معرفی کرد. مدل 13 اینچی این محصول با وزن 1.36 کیلو گرم سبک ترین لپ تاپ موجود است این وزن زمانی که با ضخامت 14.9 میلیمتری ادغام شده است، زیبایی را در آن به حداکثر رسانده است. امکانات سخت افزاری و نرم افزاری این  محصول در حداکثر میزان کیفیت قرار دارند و می توان در بالاترین سطح ها معرفی کرد.

مشکلی که درز ابتدای کار برای این محصولات پیش آمد ، مشکل گرافیکی بود که با آپدیت نرم افزار این محصول ، مشکل برطرف خواهد شد. در یک کلام مک‌بوک پرو 2016 محصولی قدرتمند ، زیبا و ب کیفیت عالی است.

برترین لپ تاپ های 2016 ؛ Surface Book تولیدی Microsoft

شرکت مایکروسافت نیز در سال 2016 خوش درخشید و با عرضه سرفیس‌بوک 2016 مایکروسافت نظر مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است. سرفیس‌بوک اولین لپ تاپی است که توسط ردموندی ها عرضه شده است. از دید کارشناس این حوزه سرفیس‌بوک 2016 لپ تاپ قدرتنمدی است و با بهره گیری از سخت افزار قدرتمند خویش ، به کاربران این امکان را می دهد که کارهای مهنسی ، برنامه نویسی و مالتی مدیا را بدون هیچ مشکلی انجام دهند.

طراحی این محصول تغییراتی یافته که باعث زیبایی بیشتر آن شده است.پردازنده ی کور آی 7 اسکای‌لیک به کار رفته در کور آی 7 اسکای‌لیک قدرت بالایی به آن بخشیده است. باتری قدرتند Surface Book i7 می تواند تا 16 ساعت شارژدهی را برای کاربر فراهم کند. ویندوز 10 حداثر هماهنگی را با این لپ تاپ دارد و مشکلات کمی در هنام محاسبات نسیب کاربران خواهد شد.

با وجود تمام نکات مثبیتی که این محصول مایکروسافت دارد نمی توان از قیمت بالای آن چشم پوشی کرد. البته می توان از لپ تاپ به عنوان تبلت نیز استفاده کرد و از کارایی بینظیر آن سود جست. مقام دومی لایق Surface Book است.

برترین لپ تاپ های 2016 ؛ Spectre x360 2016 تولیدی HP

اگر HP Spectre x360 2016 را به عنوان سومین لپ تاپ تولیدی در سال 2016 معرفی نکنیم مطماً در حق آن کم لطفی کرده ایم. نسخه جدید لپ تاپ اچ پی که با نام x360 2016 عرضه شده است را می توان از زیباترین لپ تاپ های تولیدی 2016 دانست. زیبایی ظاهری این محصول چشم نواز است و به کاربران اجازه نمی دهد بدون چند لحظه تامل بر روی آن، به راحتی از آن رد شوند.

در این لپ تاپ از پردازنده های نسل هفتم تولید شده در اینتل بهره برده شده است ، این پردازنده ها در نوع خود بی نظیراند و قدرت و سرعت بالایی را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد. کیفیت نمایشگر این لپ تاپ در حد قابل قبولی است و با نکات ریزی که در طراحی انجام گرفته است ، ظاهری زیبا به آن بخشیده است.

باتری HP Spectre x360 2016 ماندگاری بالایی دارد. از نکات برجسته در این مدل اسپیکرهای قوی به کار رفته در این محصول هستند که با امکان Bang & Olufsen قابل تنظیم هستند.

در کنار آن نباید بدنه آلمینیومی ، مشخصات فنی عالی ، تاچ پد با کیفیت ، نمایشگر لمسی ، پورت های متنوع و بسیاری از ویژگی های مثبت این محصول را نادیده گرفت. بهره گیری از آلمینیوم وزنی در حدود 1.30 کیلوگرم را به Spectre x360 بخشیده است. با توجه به تمام ویژگی های مثبت این محصول، می توان قیمت گذاری آن را مناسب خواند و به نسبت کیفیتی که ارائه می شود، قیمت پایینی دارد.

 

برترین لپ تاپ های 2016 و معرفی آن ها

 

برترین لپ تاپ های 2016 ؛ ThinkPad X1 Yoga تولیدی Lenovo

از میان لپ تاپ هایی که از سیستم عامل ویندوز بهره می برند ، ادعای X1 Yoga از همه بیشتر است. از لحاظ سخت افزاری این لپ تاپ قدرت بالایی دارد و در تمامی تست های استحکامی که از این مدل به عمل آمده است، سربلند بیرون آمده است.

طراحی یک دست و صاف این محصول چشم گیر است و نگاه را جذب خود می کند. استفاده از پردازنده ی اینتل در X1 Yoga قدرت و سرعت بالایی به محصول بخشیده است. قابلیت چرخش نمایشگر 14 اینچی این محصول به کاربر این امکان را می دهد که صفحه کلید را کاملا به پشت خم کند و مانند یک تبلت از این دیوایس بهره مند گردند.

هنگامی که از صفحه کلید استفاده نمی شود ، قلم همراه با آن یاری دهنده کاربران خواهد بود. نمایشگر این محصول QHD OLED تولید شده در سامسونگ است و کیفیت بالایی دارد.

برترین لپ تاپ های 2016 ؛ XPS 15  تولیدی دل

طرفداران دل در سال 2016 نیز شاهد شگفتی دیگری از این شرکت بودند. در این سال XPS 15 در دل تولید شد. این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی است با خاصیت 4k کیفیت بی نظیری را برای کاربران به همراه می آورد.

بدنه آلومینیومی این محصول وزن پایین تر و کیفیت بالاتری به بدنه محصول به ارمغان آورده است. در XPS 15 از آخرین نسل از پردازنده اینتل استفاده شده است و نمی توان از این نسل پردازنده ها نمی توان خورده گرفت .

باتری XPS 15 بهبود یافته و کاربران می توانند به مدت 10 ساعت به طور مداوم از لپ تاپشان استفاده کنند. لبه ها به طور چشمگیری کم شده اند و این لپ تاپ با نمایشگر 15 اینچی را در ابعاد لپ تاپی 13 اینچی ارائه داده اند.

برترین لپ تاپ های 2016 ؛ GS63VR Stealth Pro تولیدی MSI

ام اس آی در سال 2016 لپ تاپی تولید کرد که ارمغانی برای کسانی بود که می خواهند وسیله ای داشته باشند که به طور همزمان بتوانند با آن کارهای روزانه یشان را انجام دهند و هم اینکه با آن بازی را به طور حرفه ای دنبال کنند.

لپ تاپ GS63VR Stealth Pro با بدنه باریک و تمام فلزیش هر بیننده ای را مجذوب خود می کند و کیفیت و زیباییش را به رخ سایر برندها می اندازد.GS63VR Stealth Pro¬به لطف بهره گیری از NVIDIA’s latest GTX سرعت و گرافیک بالایی را برا ی این محصول فراهم آورده است.

این نوت بوک دارای نمایشگری 15.6 اینچی است که با رزولوشن 4K و کیفیت Full HD در خلق تصاویر بی نظیر است و در به نمایش در آوردن هر نوع بازی هیچ مشکلی به وجود نخواهد آورد. خالی از لطف نیست این محصول با تمامی ویژگی های مثبتش در جایگاه ششم قرار گیرد.

برترین لپ تاپ های 2016 ؛ Yoga 910 تولیدی Lenovo

لنوو در سال 2016 به حدی در این زمینه خوش درخشید که در لیست ما دو جایگاه را از آن خود کرده است. این بار مدل Yoga 910 است که خودنمایی می کند. مشخصات فنی بی نظیر این محصول در بهترین حالتشان کنار یکدیگر چیده شده اند و کیفیت را نثار کاربران کرده اند.

سخت افزار ارتقاء یافته اند و عمر باتری بهبود یافته است. سخت افزار در حد قابل توجهی ارتقاء یافته است .

استفاده از نسل هفتم پردازنده های قدرتمند اینتل ، صفحه لمسی با کیفیت بالا ، استفاده از سنسور اثر انگشت ، بلندگوهای قدرتنمد و … تمامی این موارد باعث می شود این لپ تاپ در ردیف بهترین ها قرار گیرد.

برترین لپ تاپ های 2016 ؛ Spectre 13.3 تولیدی HP

آخرین لپ تاپ اچ دی که می توان گفت بهترین لپ تاپ تولیدی این شرکت نیز هست Spectre می باشد. این لپ تاپ در زیبایی طراحی و زیبایی ظاهری بی نظیر است . نمایشگر این لپ تاپ 13.3 اینچی است و تصاویر را با کیفیت 1080p به نمایش درخواهد آورد.

این لپ تاپ با دو نسخه ی Core i5 و Core i7 تولید شده است و کاربران می توانند با توجه به سلیقه و کارکرد مورد انتظارشان هر کدام را انتخاب نمایند. استفاده از بلنگوی Bang & Olufsen کیفیت بالای بلندگوها را ثابت می کند. استفاده از سه پورت نوع c کاربران را بی نیاز می کند.

برترین لپ تاپ های 2016 ؛ ZenBook Flip تولیدی ASUS

امکان ندارد بحث در مورد بهترین لپ تاپ ها باشد و حرفی از لپ تاپ های تولیدی ایسوس نزد. ZenBook Flip در سال 2016 تولید شد. در این سال مورد توجه فراوانی قرار گرفت و از دید بسیاری از کاربران و تولید کنندگان در جایگاه مناسبی ایستاد. طراحی ظاهری این لپ تاپ عالی است. بدنه تمام فلزی این محصول ، نمایشگر 13.3 اینچی Full HD ، قابلیت چرخش 360 درجه و … به زیبایی آن می افزایند و افراد زیادی را مجذوب خود می کند.

ویژگی های سخت افزاری از قبیل استفاده از پردازنده اینتل ، استفاده از هارد SSD، مجموعه ای قدرتمند از اتصال های سیمی و بی سیم نیز در کنار طراحی ظاهری قرار می گیرد . با تلفیق این ویژگی ها در کنار یکدیگر نمی توان این محصول را در لیست بهترین ها قرار نداد.

برترین لپ تاپ های 2016 ؛ Notebook 9 تولیدی Samsung

در سال 2016 سامسونگ در تولید لپ تاپ ها نیز خودنمایی کرد و محصولی با کیفیت را معرفی کرد. معرفی Notebook 9 در شرکت سامسونگ باعث شد این شرکت بزرگ در عرصه تولید لپ تاپ نیز نام و نشانی بیابد و مانند حریفی قدر در بین سایر تولیدکنندگان قد علم کند.

بدنه جمع و جور ساخته شده از آلیاژ منیزیم زیبایی بالایی را به این محصول بی نظیر داده است. استفاده از پردازنده نسل Core i5 ساخته شده در اینتل قدرتمندی آن را تضمین می کند. باتری این محصول ماندگاری مناسبی دارد و 10 ساعت شارژ مداوم را مهیا می کند.

نمایشگر 13.3 اینچی و ال ای دی این محصول وضوحیت بالایی دارد و بازتاب نور بسیار پایینی دارد و در هر مکانی کاربر برای استفاده از آن هیچ منعی ندارد. این محصول در سایز 15 اینچی تولید شده است و کاربران می توانند از اندازه بزرگتر آن نیز استفاده کنند.


بیشتر بخوانید :

« حتما بخوانید  منظور از گوشی های ضد آب و رتبه بندی استاندارد IP چیست ؟

9 ترفند افزایش طول عمر باتری لپ تاپ
laptop ، راهنمای خرید انواع لپ تاپ بر اساس کارایی
لپ تاپ ؛ راهنمای خرید لپ تاپ و مشاوره انلاین
مک ، مروری بر سیستم عامل های مک تولیدی اپل

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .