مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

مقایسه تلویزیون ال جی با پاناسونیک ، کدام بهتره ؟ تفاوت ها

0 4,208
زمان مطالعه : 14 دقیقه

مقایسه تلویزیون ال جی با پاناسونیک ، کدام بهتره ؟ تفاوت ها

هنگام مقایسه تلویزیون ال جی با پاناسونیک فرق و تفاوت این دو برند ، آگاه می‌شویم که هر دو می‌توانند از اهمیت بالایی برخوردار باشند. هر دو کمپانی در طول چند سال اخیر شروع به تولید تلویزیون های هوشمند کرده‌اند. امروزه انواع گوناگونی از تلویزیون ها با ویژگی های تخصصی وجود دارد که انتخاب را برای خریداران سخت کرده است. ممکن است سوال‌های زیادی به نسبت این دو برند ذهن شما را مشغول کرده باشد . در این مقاله می‌خواهیم تفاوت بین تلویزیون LG و PANASONIC را مورد مطالعه قرار دهیم. آیا ال جی بخرم یا پاناسونیک؟ کدام دو برند از لحاظ امکانات و دیزاین بهترعمل کرده‌اند؟ مزایا و معایب بین این دو برند؟ کدام دو برند ارزش خرید دارد؟

ما قصد داریم جواب بیشتر پرسش‌های ذهنی شما را در این مقاله کامل و شفاف مورد بررسی قرار دهیم تا خریدی به‌صرفه‌ و مطمئن را تجربه کنید. برای اطلاع از جزئیات بیشتر و مقایسه کامل و شفاف بین این دو برند ال جی و پاناسونیک تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.

برند ال جی و پاناسونیک کدام بهتر است؟

برند و مدل صفحه‌ نمایش از معیار‌های مهم در انتخاب تلویزیون است. پاناسونیک و ال جی دو برند برتر تلویزیون در بازار ایران و جهان هستند. هر کدام از این برندها با ده ها مدل مختلف به لحاظ هوشمندی، امکانات، طراحی و کیفیت تصویرو صوت روانه بازار شده‌اند. هر دو مارک از مبتکرین این حوزه هستند باید گفت ال جی به نسبت پاناسونیک طول عمر بیشتری دارد. اجازه دهید در ادامه با مقایسه جزئیات این دو برند ال جی و پاناسونیک به درک بهتری برسیم و انتخاب برای شما آسان‌تر شود.

تفاوت تلویزیون ال جی با پاناسونیک

کمپانی ال جی

ال جی یک شرکت چند ملیتی است که در زمینه تجهیزات الکترونیکی به ویژه تلویزیون های پیشرفته با بهترین فناوری ها فعالیت می کند. این شرکت از دو شرکت Lucky و Goldstar تشکیل شده است که دفتر مرکزی آنها در کره جنوبی قرار دارد. ال جی در سال 2007 موفق به ساخت اولین تلویزیون اینترنتی در کره جنوبی شد و اولین صفحه نمایش پلاسما توسط برند ال جی ساخته شد.

همچنین در تولید تلویزیون های دیگر مانند تلویزیون های سه بعدی و UHD اولین بود. این شرکت در بسیاری از نوآوری ها موفق عمل کرده. و در نمایشگرهای QLED خود از صفحه نمایش های هوش مصنوعی بسیار نازک استفاده کرده است. گفتنی است یکی از جدیدترین محصولات ال جی سری پریمیوم است که از قابلیت های هوش مصنوعی ITinQ نیز بهره برده است و مجهز به دستیار گوگل است. امروزه به عنوان پیشرفته ترین شرکت الکترونیکی کره جنوبی شناخته می شود. برای شما که خواهان تلویزیون ال جی هستید پیشنهاد ما این است که در گوگل این جمله را سرچ کنید :  خرید بهترین تلویزیون ال جی بانه دات کام

کمپانی پاناسونیک

کمپانی پاناسونیک در کشور ژاپن تاسیس شد. اولین محصولی که این شرکت به صورت انحصاری تولید کرد. لامپ های دوچرخه ای بود و بعد در حوزه لوازم خانگی فعالیت خود را ادامه داد. در سال 1961 خط تولید تلویزیون های خود را به راه انداخت و این محصولات را با برند پاناسونیک وارد بازار کرد. پاناسونیک در سال 2012 به عنوان چهارمین تولید کننده تلویزیون جهان شناخته شد. و در سال 2017 مدل های LED پاناسونیک و OLED را روانه بازار نمود.

سیستم عامل WEBOS یا FirefoxOS کدام بهتر است؟

سیستم عامل یا مختصراً OS، از بخش‌های اساسی و مهم در تلویزیون است که به صورت تخصصی برنامه‌ها را مدیریت می‌کند. با تولید تلویزیون های هوشمند هر کدام از کمپانی‌ها انواعی از سیستم عامل‌های متنوع را طراحی کردند مانند Android ، webOS و Tizen و FirefoxOS و Roku که قابلیت‌هایی مانند اتصال به اینترنت، وب‌گردی و سرگرمی‌های متنوع را در اختیار کاربران قرار داده‌اند. در مقایسه تلویزیون ال جی و پاناسونیک از دو سیستم عامل متفاوت استفاده شده است که هر کدام ویژگی‌های مختص به خود را دارد . در ادامه به صورت جدا و با جزئیات آن‌ها را بررسی خواهیم کرد تا ببینیم ال جی بهتره یا پاناسونیک؟

سیستم عامل ال جی WEBOS

سیستم عامل webOS یا وب اوس در ابتدا از طریق شرکت پالم در سال 2009 عرضه شد و در سال 2013 شرکت LG سیستم عامل webOS را بر روی تلویزیون های خود تعبیه کرد. این سیستم عامل دارای ریموت کنترل هوشمند می‌باشد که قابلیت‌هایی مانند جستجو کردن، دسترسی آسان و سریع به شبکه ی جهانی و مشاهده آنلاین فیلم را فراهم کرده است، در واقع می‌توان گفت این سیستم عامل هوشمند تمامی سرگرمی‌های متنوع و جذاب را در یک مکان قرار داده است تا کاربران نهایت لذت را تجربه کنند.

سیستم عامل پاناسونیک Firefox OS

سیستم عامل Firefox یا فایرفاکس ساخت شرکت موزیلا است. که در سال 2015 بر روی تلویزیون های کمپانی پاناسونیک ارائه شدند. این سیستم عامل دارای امکانات گسترده‌ای است ازقابلیت‌های سیستم عامل Firefox ، رابط کاربری پیشرفته است می‌توانید به برنامه‌های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید. و برای رد و بدل کردن اطلاعات با هر دستگاهی می‌توانید به اینترنت متصل شوید و قابلیت جستجو را برای کاربران فراهم کرده است تا زندگی آسان را لمس کنند.

The difference between LG TV and Panasonic

مقایسه رزولوشن و کیفیت تصویر الجی با پاناسونیک کدام بهتر است؟

مفهوم Resolution یا کیفیت تصویر، هر صفحه نمایش با تعداد بسیار زیادی پیکسل پایه‌ریزی شده‌است. هرچه تعداد پیکسل‌ها در یک تلویزیون بالاتر باشد. می‌توان گفت از کیفیت تصویر بالا‌تری برخوردار خواهید بود. از ابتدا تا به امروز با انواعی از کیفیت تصویر‌ها روبه رو بوده‌ایم مانندSD ،HD، FULL HD، 4K و پیشرفته‌ترین کیفیت تصویر در حال حاضر 8K است که با رزولوشن 7680 در 4320 مگاپیکسل ارائه شده است که نشان از وضوح بالای تصاویر است. در مقایسه و تفاوتLG با PANASONIC متوجه می‌شویم در بیشتر تلویزیون‌های رده بالا، ال جی از کیفیت 8K استفاده کرده است. ولی در تلویزیون های پاناسونیک عمدتاً از کیفیت 4K با رزولوشن 3480 در 2160 پیکسل استفاده شده است.

تفاوت فناوری دالبی ویژن در مقایسه با +HDR10 کدام بهتر است؟

قابلیت مهم HDR به معنای محدوده‌ی دینامیکی بالاست. طیف وسیعی از رنگ‌ها را به صورت عمیق و خالص نمایش می‌دهد. می‌توان گفت آینده کیفیت تصویر وابسته به اچ دی آر است. با پیشرفت تکنولوژی‌ها نسخه جدید آن +HDR10 عرضه شد در مقایسه با HDR تصاویر را غنی‌تر و نزدیک به واقعیت نمایش می‌دهد.

آخرین نسخه‌ی آن Dolby Vision است. به صورت تخصصی از 12 بیت در هر رنگ استفاده کرده و روشنایی را به نسبت محیط تنظیم می‌کند تا شاهد کیفیت بی‌نهایت تصاویر باشید. برای دیدن مشخصات بهترین تلویزیون های ال جی 2021 و 2022 پیشنهاد ما این است که با کلیک بر روی خرید تلویزیون ال جی 2022 بانه دات کام وارد نتیجه اول شوید .

نقش فناوری HDR

هنگام مقایسه تلویزیون OLED ال جی با تلویزیون LED پاناسونیک و تفاوت این دو در بخش کیفیت تصویر پی می‌بریم که کمپانی ال جی در بخش کیفیت تصویر از فناوری‌های با فرمت های HDR10 Pro،HLG و Dolby Vision پشتیبانی می کند. کمپانی پاناسونیک در بیشتر تلویزیون‌های خود از فرمت‌های +HDR10، HDR10، HLG استفاده کرده است. دو مدل از برند ال جی و پاناسونیک را بررسی می‌کنیم مدل CS الجی و مدل JX660 پاناسونیک که هر دو در بخش HDR به خوبی عمل کرده‌اند از جدید‌ترین فرمت که دالبی ویژن است در هر دو مدل استفاده شده است در مدل الجی از تکنولوژی مدرن Dolby Vision IQ نیز استفاده شده است در این حوزه الجی قوی‌تر از پاناسونیک عمل کرده است.

The difference between LG TV and Panasonic

زاویه دید Wide Viewing Angle در تلویزیون ال جی بهتر است یا پاناسونیک؟

از فاکتورهای مهم و اساسی هنگام خرید تلویزیون زاویه دید بالا می‌باشد که خریداران شاید زیاد به آن توجهی نداشته باشند . در زاویه دید بالا رنگ‌ها از فاصله دور و از قسمت های کناری تلویزیون نیز با کیفیت خوبی قابل مشاهده است.  در مقایسه بین تلویزیون الجی LG و تلویزیون پاناسونیک PANASONIC و بررسی تفاوت بین این دو برند از لحاظ زاویه دید هر دو از پنل‌هایIPS و VA بهره‌مند هستند. پنل IPS زاویه دید گسترده‌‌ی 50 درجه با سرعت عمل بالاتری به نسبت پنل VA دارد و دچار افت کیفیت نخواهد شد ال جی بیشتر از این پنل استفاده کرده است. زاویه دید پنل VA ، 20 درجه است یبشتر برای فضاهای کم‌نور و کوچک‌ کاربرد دارد.

تفاوت فناوری AI Sound Pro در تلویزیون ال جی و فناوری V-audio در تلویزیون پاناسونیک 

در تفاوت سیستم صوتی و فناوری‌های ویژه تلویزیون الجی و پاناسونیک باید عرض کنیم که هر دو برند هر سال در حال ارتقای فناوری‌های صوتی خود هستند. در تلویزیون هوشمند lg فناوری AI Sound Pro بر اساس هوش مصنوعی صدا، تلویزیون را متناسب با محتوا در حال پخش تنظیم می‌کند. تا غنی‌ترین صدا را با جزئیات منتشر کند. و صدا 5.1 کاناله را خلق ‌کند در مقابل تلویزیون هوشمند Panasonic و فناوری V-audio صدا را از تمام جهات ممکن پخش می‌کند. تا از فاصله دور هم شاهد وضوح بالای صدا باشید. ال جی در ساخت بخش صوتی تلویزیون‌های خود طول عمر بیشتری نسبت به پاناسونیک دارد.

 

فرق طراحی تلویزیون ال جی با پاناسونیک

بهترین تلویزیون ال جی و پاناسونیک در طراحی محصولات خود از برترین متدهای زیبا شناختی روز دنیا برخوردار هستند و آن‌ها را کاربرپسند دیزاین کرده‌اند. مارک الجی در تلویزیون های خود از حاشیه‌های بسیار باریک و ظریفی برخوردار است به نسبت حاشیه‌های پاناسونیک کمتر به چشم می‌آید. هر دو برند قابلیت نصب بر روی دیوار را دارند هر دو مارک ال جی و پاناسونیک از بهترین مواد در ساخت محصولات خود استفاده کرده‌اند. در مقایسه مارک ال جی و پاناسونیک هر دو دارای انواع پایه های متنوع هستند. تنوع اینچ و سایز تلویزیون ال جی بیشتر از پاناسونیک است و خریداران با انتخاب‌های بیشتری روبه‌رو هستند.

lg-vs-panasonic

 

تفاوت و فرق ریموت کنترل هوشمند تلویزیون ال جی با پاناسونیک

در مقایسه تلویزیون هوشمند ال جی و پاناسونیک و تفاوت ریموت کنترل بین این دو برند می‌توان گفت از لحاظ دیزاین هر دو در یک حد هستند. و قابلیت‌هایی مانند تغییر کانال‌ها، تعویض صدا و جستجوصوتی را برای کاربران فراهم کرده است تا در سریع‌ترین زمان ممکن به محتوا مورد‌نظر دسترسی پیدا کنند.
اتصالات، ورودی و خروجی های تلویزیون پاناسونیک در مقایسه با تلویزیون ال جی ؛ تفاوت پورت ها و درگاه های مارک ال جی و مارک پاناسونیک که هر دو برای اشتراک‌گذاری محتوا کاربرد دارد هر دو برند عموماً از پورت های ارتباطی HDMI و USB استفاده کرده‌اند و به انواع کنسول‌های بازی و حافظه‌های جانبی متصل می‌شوند و از راه‌های ارتباطی بی‌سیم مانند وای فای و بلوتوث برخوردارند که هر دو مدل تمام نیازهای کاربران را در بخش اتصالات برطرف می‌کنند.

مقایسه تکنولوژی Wifi و دستیار صوتی درتلویزیون ال جی بهتر است یا پاناسونیک ؟

تلویزیون هوشمند ال جی و تلویزیون هوشمند پاناسونیک هر دو قابلیت متصل شدن به وای فای را دارند ال جی اسمارت دارای دستیارهای صوتی گوگل و الکسا است می‌توانید دستورات صوتی خود را به تلویزیون منتقل کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن آن‌ها را اجرا کنند. دستیار صوتی پاناسونیک Google Assistant است که از راه دور و با بهترین سرعت درخواست های صوتی تان را مدیریت خواهد کرد.

در جدول پایین می توانید مقایسه دو مدل تلوویزیون ال جی و پاناسونیک را مشاهده نمایید :
مقایسه دو تلویزیون ال جی و پاناسونیکLG 55UH650T LED 4KPanasonic 55DX650D LED
اتصالاتWifi and Internet, 2 USB Ports, 3 HDMI Ports Wifi and Internet, 2 USB Ports, 3 HDMI Ports
نمایشگر55 Inch, LED, 4K, 3840x2160 55 Inch, LED, 4K, 3840x2160
Hdmi Ports2(Side), 1(Rear) 1(Side), 2(Bottom)
Usb Ports 1(Side), 1(Rear) 2
ویژگی های هوشمند برنامه‌ها و بازی‌ها، مرورگر وب، فیس‌بوک، سازگار با اسکایپ، کنترل حرکتی، کنترل صوتی، کنترل از راه دور هوشمندAppsand Games، مرورگر وب، فیس بوک، کنترل صوتی
« حتما بخوانید  قیمت تلویزیون ال ای دی ال جی ⭐️خرید تلويزيون ال اي دي ال جي

مقایسه تلویزیون ال جی G2 با تلویزیو پاناسونیک JX660

تلویزیون LED پاناسونیک با تلویزیون OLED ال جی از لحاظ مقایسه بین این دو برند تلویزیون G2 ال جی به نسبت تلویزیون JX660 پاناسونیک دارای کیفیت تصویربالا ، زاویه دید و پردازنده قدرتمند است. البته برای اینکه بیشتر در این باره بدانید اینک لینک را چک کنید. گفتنی است که ال جی مدل G2 از گزینه‌های مهم برای گیمینگ است. تلویزیون پاناسونیک مدل JX660 نیز در بخش اتصالات ریموت کنترل و سیستم صوتی به خوبی عمل کرده است وهر کدام پاناسونیک و ال جی طرفداران خود را دارند. برای درک بهتر این مطالب می توانید از این سایت دیدن نمایید .

 

تفاوت قیمت تلویزیون LG و Panasonic کدام بهتر است؟

در مقایسه قیمت بین تلویزیون‌های ال جی و پاناسونیک متوجه می‌شویم که این دو برند از امکانات و فناوری‌های ویژه‌ای بهره‌مند هستند. بحث قیمت هم از بخش‌های مهم است که مورد توجه کاربران قرار گرفته است. می‌توان گفت تلویزیون های ال جی به نسبت پاناسونیک دارای امکانات بیشتری هستند و طول عمر بیشتری دارند. در نتیجه از قیمت بالاتری هم برخوردار هستند بیشتر تلویزیون‌های پاناسونیک نیز نیازهای کاربران را رفع کرده و قیمت مناسب تری دارند.

تلویزیون های QNED ال جی از روشنایی و کیفیت تصویر بالایی به نسبت تلویزیون های LED پاناسونیک برخوردار هستند به طور کلی زاویه دید در هر دو برند عالی است هر دو مارک از توانایی های ویژه‌ای برخوردار هستند خریداران در وهله اول باید اولویت‌های خود را تعیین کنند و به نسبت آن اقدام به خرید نمایند. با خواندن کامل این مقاله و مقایسه بین تلویزیون پاناسونیک و ال جی می‌توانید انتخابی آگاهانه وخریدی به صرفه و آسان را تجربه کنید.

فرق تلویزیون ال جی با پاناسونیک

 

مقایسه و فرق تلویزیون پاناسونیک با تلویزیون ال جی از نگاهی دیگر

امروزه با توجه به گستردگی و تولید و عرضه ی روزافزون تلویزیون ها کاربران در زمان خرید ممکن است گیج شوند! کدام تلویزیون از چه برند با چه امکاناتی را خریداری کنند؟ در ابتدا قبل از اقدام به خرید باید انتظارات خود را از یک تلویزیون را در نظر بگیرید تا خرید عاقلانه تری داشته باشید. از میان برندهای نامی ال جی و پاناسونیک را برگزیدیم.

این دو برند هر کدام از تولید کنندگان خوش آوازه هستند . که با تولید و عرضه ی تلویزیون های بی نظیر خود جا پای خود را در بازار محکم ساخته اند و محبوبیت هایی را برای آن ها کسب نموده اند. در این هنگام برای آنکه در چاه بلاتکیفی نیفتید در ادامه برترین تلویزیون ها و خصوصیات آن ها را مورد مقایسه قرار خواهیم داد؛ به نوعی دست شما را خواهیم گرفت تا انتخاب برایتان راحت تر باشد و در این مسیر به بهترین تلویزیون مورد نیاز برسید.

تلویزیون های ال جی

ال جی از برندهای معروف و نامی است که از گذشته تا به حال در بازار پر تلاطم تلویزیون های بازار دست داشته است. با در دست گرفتن امکانات و فناوری های پیشرفته در تولیداتش توانسته قطب برتر مثلث خوش شانس ها و جایگاهی از میان تلویزیون های خوش فروش بازار را برای خود تصاحب کند. این برند با توجه به آنکه هر ساله برترین های خود را روانه ی بازار می کند. کاربران خود را نیز آماده خواهد کرد تا مدل متناسب با نیاز خود را به راحتی انتخاب و خریداری نمایند.

تلویزیون های نانوسل، اولد و همچنین مدل های فورکی و مدل های مقرون به صرفه ارزان قیمت و گران بها از محصولات موجود در بازار این برند کره ای در بازار می باشند. این تنوع و گستردگی سبب می شود که هر قشری از جامعه با توجه به نیاز و هزینه ی در نظر گرفته شده خرید خود را انجام دهد. برترین مدل های ال جی دارای کیفیت تصویر فوق العاده ی 4K ،8K هستند که در کنار اجرای صحنه هایی خاص صدایی واضح و بی نظیر را منتشر و برنامه های سرگرم کننده ای را در اختیارتان قرار می دهند. این مدل ها مخصوص کاربران حرفه ای می باشد که از تلویزیون انتظارات بالایی دارند.

فرق تلویزیون ال جی با پاناسونیک

سایر مشخصات تلویزیون ال جی

الجی با تولید تلویزیون های اولد با پنل های هوشمند که تامین کننده ی نور هستند به محبوبیت های چشم گیری دست یافتند. این صفحه نمایش با توجه به آنکه کنتراست بیشتری دارند رنگ های تیره را برای نمایش بهتر آماده خواهند کرد. پیکسل های کار گذاشته شده در این پنل ها به صورت یکنواخت قادرند که صحنه های مشکی را با سیاهی مطلق با ریز ترین جزئیات و بافت های عمیق به معرض نمایش بگذارد.
اکنون پنل شگفت انگیز OLED EVO که یک پله بالاتر از اولدهاست؛ آمده تا در صنعت این تلویزیون ها طوفان به پا کند. درواقع این تکنولوژی نوظهور خواهد توانست که صحنه های غنی را به صورت واقعی با تابش خیره کننده به اجرا خواهد گذاشت. این قابلیت ذکر شده در اتاق و محیط های تاریک توانایی خود را به نمایش خواهد گذاشت.

تلویزیون های نانوسل با داشتن زاویه ی دید گسترده و روشنایی یکنواخت در تمامی زوایا و همچنین تولید بیش از یک میلیارد رنگ قادر به تولید تصایری فوق العاده با رنگ های واضح و زنده نیز خواهد بود. حال ال جی بعد از طی تمامی مراحل موفقیت بعد از تولید تلویزیون های نانوسل و اولد تصمیم به تولید تلویزیون های QNED گرفت. این نوع پنل و صفحه نمایش با داشتن ذرات مینی ال ای دی حداکثر روشنایی را بر پایه ی 100000 نیت تولید خواهد کرد.

 

گفتنی است که پردازنده ی قدرتمند که بر پایه ی الگوریتم های مخصوص عمل می کند تا نور و روشنایی هر تصویر را مطابق با شرایط محیط تنظیم نماید. توان خروجی و تکنولوژی های متنوع گنجانده شده در بخش صدا نیز تصویر و صدا را هماهنگ با هم به صورت غنی و رسا به اجرا خواهد گذاشت. سیستم عامل WEBOS با اخرین ورژن در این تلویزیون ها جای گرفته تا شما را به دنیای سرگرمی ها راهنمایی کند.

فرق تلویزیون LG با PANASONIC

تلویزیون های پاناسونیک

پاناسونیک از برندهای ژاپنی می باشد که سالیان متوالی است در این راه مشغول به فعالیت می باشد. و برای آنکه از قافله ی دیگر رقبا عقب نماند هر ساله تولیدات خود را به ویژگی های متنوع و با تکنولوژی های پیشرفته مجهز خواهد کرد؛ با این وجود با رقبای خود هم قدم خواهد بود.
سال 2022 سال خوش یمنی برای این برند ژاپنی بود چون با دست پر آمده تا حرفی برای گفتن داشته باشد. در این سال پاناسونیک نیز از تلویزیون هایی با صفحه نمایش اولد و LCD رونمایی کرد. این تلویزیون های بالارده ی پاناسونیک می تواند گزینه ای عالی برای هواداران پاناسونیک باشد . چون از هر جهت می تواند آن ها را سیراب و راضی نگه دارد. این تراشه ی پیشرفته و جدید در کنار پردازنده ی HCX Pro AI و همچنین سنسورهای پیشرفته دمای نور اتاق را تشخیص خواهد داد تا در طول روز محتوا را برای یک اجرای عالی تنظیم نماید.

تفاوت تلویزیون ال جی با پاناسونیک

مشخصات تلویزیون پاناسونیک

مهارت های تنظیم رنگ در این تلویزیون های ذکر شده ی سری جید، با داشتن قدرت درجه بندی رنگ محتوا را برای داستان سرایی و همچنین انتقال احساسات تنظیم خواهد نمود. همچنین فرمت های HDR و Dolby vision lQ ، HDR10 و… در این تلویزیون ها کار گذاشته شدند؛ به لطف حضور این قابلیت ها ریزترین جزئیات تصاویر برای اجرایی فوق العاده آماده خواهند شد. همچنین شاهد پیشرفت هایی در زمینه ی صوتی نیز خواهیم بود.

این تلویزیون ها در کنار پکیج صوتی و صدایی 360 درجه از قابلیت Dolby Atoms نیز سود برده اند. که حضور گرم آن ها در کنار هم صدای جهت دار را معرفی و معنا خواهند کرد. حال با به کارگیری امکانات بازی و پیشرفت های نجومی، تلویزیون های 2022 را مدلی ایده آل برای گیم و گیمرها می توان معرفی کرد. پاناسونیک در تلویزیون های خود از اخرین نسخه ی سیستم عامل لینوکس بهره خواهد گرفت. این سیستم عامل تمام سرویس های اصلی پخش فیلم را پشتیبانی خواهد کرد.

 

کدام تلویزیون برتر است ال جی یا پاناسونیک

فرق تلویزیون ال جی با پاناسونیک تلویزیون های ال جی جزو برترین و خوش فروش ترین مدل های بازار هستند. که با میزبانی از امکانات بالا قطعا با قیمت بالایی همراه شده . اما ال جی برای جلب رضایت کاربران و همچنین قدرت خرید هر قشری از جامعه تلویزیون های این برند را از اقتصادی به گرانبهاترین مدل ها عرضه نموده است. تلویزیون های پاناسونیک نیز در همین راستا به ویژگی های متنوعی مجهز ساخته اند تا هواداران خود را خرسند سازند. اغلب تلویزیون های هر دو برند از کیفیت تصویر فورکا پشتیبانی می کنند.

قابلیت های HDR و فرمت های پویای آن را در هر دو مدل گنجانده شده اند. این بدان معناست صحنه ها را واقعی تر دریافت خواهید نمود. پردازنده های به کار گرفته شده در تلویزیون های جدید هر دو برند بر پایه ی هوش مصنوعی عمل خواهند کرد. نرخ رفرش و سرعت تاخیر ورودی در تلویزیون های ال جی اغلب 120 هرتز هستند. اما بلعکس در تلویزیون های پاناسونیک برابر با 60 هرتز می باشد. تعداد درگاه های ارتباطی در تلویزیون های ال جی بیشتر از پاناسونیک می باشد. هر دو مورد شامل امکانات هوشمند و سیستم عامل می باشند؛ اما تنوع در دسترسی به سرگرمی در تلویزیون های ال جی بیشتر است.

جمع بندی ؛ فرق تلویزیون ال جی با پاناسونیک

امکانات و مشخصات هر دو مورد فرق و تفاوت تلویزیون پاناسونیک با ال جی برایتان مشخص شد. حال انتخاب با خودتان می باشد. اکنون شما می توانید مدلی را که به خواسته یتان نزدیک است را خریداری نمایید. همچنین امیدواریم در این مطلب تفاوت تلویزیون ال جی با پاناسونیک و فرق آنها را به خوبی متوجه شده باشید.

امیدواریم که با مطالعه این صفحه پاسخ سوال خود را گرفته باشید. در صورتی که مایل به خرید تلویزیون ال جی یا پاناسونیک با قیمت ویژه تخفیفدار هستید به سایت baneeh.com مراجعه کنید . مشاوره خرید رایگان بگیرید ؛ و با کد تخفیف baneh-com با ثبت خریدتان تخفیف دریافت کنید . اگر نیاز به مشاوره و یا هرگونه سوالی داشتید می توانید در بخش نظرات سایت ، مطرح کنید تا کارشناسان سایت تا خرید ، شما را راهنمایی کنند .

 

مطالب مرتبط :

روش تشخیص تلویزیون ال جی اصل از بدل و تقلبی

مقایسه تلویزیون شیائومی با ال جی ، کدام بهتر است ؟ تفاوت

نحوه فارسی سازی تلویزیون ال جی آموزش فارسی کردن منو

مقایسه تلویزیون ال جی با اسنوا ، تلویزیون ایرانی بخریم یا خارجی ؟

سیستم عامل WEBOS چیست ؟بررسی سیستم عامل تلویزیون الجی

فعال سازی رسیور تلویزیون ال جی آموزش تنظیم ماهواره


سوالات متداول

فرق و مقایسه تلویزیون فیلیپس با ال جی در چیست ؟

یکی از شاخص ترین نکات که هنگام مقایسه تلویزیون فیلیپس با ال جی به چشم می خورد . وجود قابلیت آمبی لایت 3 یا 4 طرفه در بیشتر تلویزیون های فیلیپس است . در حالیکه ال جی این قابلیت را ندارد .

بهترین مارک تلویزیون ال جی کدام اند ؟

بهترین مدل های تلویزیون ال جی از سری 7 و 8 انتخاب می شوند که با امکانات خوب و در مقابل نیز قیمت های به صرفه است . برای کاربرانی که به دنبال تکنولوژی های پیشرفته و بروز در تلویزیون ال جی هستند بهتر است تلویزیون های 2022 که شامل مدل های متنوع هستند را سفارش دهند . برای نمونه تلویزیون ال جی G2 ، C2 ، NANO80 و ... از ایندست هستند.

از طريق راهنمای قیمت خرید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .