مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

آموزش تبدیل گوشی به کنترل تلویزیون شیائومی نحوه اتصال موبایل

0 2,872
زمان مطالعه : 12 دقیقه

آموزش تبدیل گوشی به کنترل تلویزیون شیائومی نحوه اتصال گوشی شیائومی به تلویزیون

در صورتی که در منزل تان از تلویزیون و تجهیزات صوتی و یا سیستم روشنایی و کولر گازی استفاده می کنید، که دارای کنترل از راه دور هستند و از این طریق قابل مدیریت میباشند؛ پیش می‌آید که کنترل خود را گم می کنید و این برای شما سخت بوده و دچار رنج خواهید شد. راه حل این است که برای ریموت کنترل تان یک ریموت دیگر جایگزین کنید. ما در این مطلب در مورد نحوه تبدیل گوشی به کنترل تلویزیون شیائومی ، نحوه وصل شدن گوشی به تلویزیون شیائومی ، حل مشکل Screen mirroring در گوشی شیائومی ( اسکرین میرورینگ شیائومی ) و نیز اتصال از طریق Miracast شیائومی مطالبی را درج کرده ایم لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

گوشی‌های هوشمند امروزه بسیار گسترده می باشند و در هر منزلی معمولاً هر فرد از دو تلفن همراه برخوردار می باشد. هر رده سنی از داشتن گوشی هوشمند برخوردار می‌باشند. باتوجه به ان که هر منزلی دارای یک تلویزیون می باشد، بنابراین پیش می آید که ریموت کنترل آن تلویزیون خراب می شود و یا این که باتری آن فرسوده می گردد. پس می توانید از گوشی همراه خود برای کنترل کردن تلویزیون استفاده کنید.

تبدیل گوشی به کنترل تلویزیون شیائومی

تبدیل گوشی به کنترل تلویزیون شیائومی

یکی از برجسته‌ترین قابلیت هایی موجود در تلویزیون شیائومی این است که به کاربران این امکان را میدهد تا تمامی کانال های تلویزیونی از طریق کنترل از راه دور مدیریت نمایند. ولی در اینجا بحث این است که چرا هنگامی که کاربران در جیب خود از یک کنترلر کاربردی برخوردار هستند از آن استفاده نمی کنند؟ شما می‌توانید با تلفن هوشمند اندرویدی خود تلویزیون شیائومی را مدیریت کنید و از آن به عنوان ریموت کنترل استفاده ببرید. توسط تلفن اندرویدی می توانید به عنوان کنترل از راه دور تلویزیون شیائومی، بهره برداری نماید. اکنون ممکن است برای تان سوال باشد که چه جوری گوشی هوشمند خودتان را به کنترل کامل تلویزیون شیائومی تبدیل کنید؟ چند راه متفاوت وجود دارد تا بتوانید از گوشی همراهتان به عنوان ریموت کنترل استفاده کنید.

screen mirroring در شیائومی اسکرین میرورینگ شیائومی

روش اول:

  • برای این کار ابتدا برنامه رایگان « Mi Remote controller » گوشی هوشمندتان نصب کنید و بعد از آن باید از متصل شدن تلویزیون و گوشی به وای فای مطمئن شوید. دانلود این برنامه Mi Remote Controller از طریق این سایت فراهم است .
  • بعد از آن برنامه کنترل از راه دور Mi TV را روشن کردید، منتظر باشید تا Mi TV را تشخیص دهد.
  •  در مرحله بعد با شناسایی کردن روی صفحه اصلی یک دستگاه Mi TV آنلاین مشاهده می‌شود که باید شما روی آن کلیک کنید.
  • زمانی که تلویزیون مورد نظرتان را انتخاب کردید، این برنامه برند تلویزیون را از شما می پرسد که شما بایستی برند تلویزیون خود را انتخاب نمایید. ممکن است برخی از برندهای ایرانی در لیست حضور نداشته باشند در این صورت مثلا شما باید برای تلویزیون سام، سامسونگ و یا برای تلویزیون شیائومی برند ال جی را انتخاب کنید. بعد از ان همه چیز آماده خواهد بود.

این یک رابط کاربری نسبتاً ساده می باشد که با یک بار ضربه زدن روی آن گزینه انتخاب می‌نماید. در قسمت بالایی آن مجموعه‌ای از تنظیمات مربوط به صدا ، منو ، برنامه ها و خاموش کردن تلویزیون شیائومی اندروید برایتان قابل رویت است.

در این قسمت بر روی گوشی تان اگر پد لمسی آن برایتان ناخوشایند می باشد، می توانید وارد قسمت D-pad شوید. علاوه بر این حالت gamepad را جهت اجرا کردن بازی ها در قسمت تنظیمات فعال نمایید.

وصل شدن گوشی به تلویزیون شیائومی

در روش دوم

استفاده از برخی گوشی های هوشمند می باشد که همانند گوشی های شیائومی به فناوری خاصی مجهز هستند، فناوری نامبرده (Mi Remote controller) همانند خود ریموت کنترل تلویزیون می باشد که با چند مرحله ساده گوشی را به کنترل تلویزیون تبدیل خواهد کرد.

در روش سوم

میتوانید از بلوتوث برای تبدیل گوشی به کنترل تلویزیون استفاده کنید. یعنی بین گوشی و تلویزیون اتصال برقرار نمایید و بعد از آن توسط برنامه (Mi Remote controller)، کنترل تلویزیون را در اختیار خواهید داشت.

در صورتی که از گوشی شیائومی استفاده می کنید نیازی به دانلود برنامه خاصی ندارید، چون برنامه کنترل تلویزیون Mi Remote بر روی گوشی شما نصب شده است، گوشی های شیائومی دستگاه هایی مانند کولر گازی را نیز کنترل خواهند کرد.

اگر از دوستداران تلویزیون های مقرون به صرفه Xiaomi هستید می توانید برای مشاهده تلویزیون های شیائومی گلوبال در گوگل جمله روبرو را سرچ کنید و روی اولین نتیجه کلیک نمایید : خرید ال ای دی شیائومی بانه دات کام

کنترل تلویزیون با گوشی اپل چگونه است؟

برای تبدیل کردن ایفون و ایپد تان به کنترل تلویزیون از برنامه Universal Remote TV استفاده کنید، چون به عنوان بهترین برنامه ها معرفی شده و یک ایده ی عالی برای ساخت کنترل تلویزیون با گوشی در سیستم عامل IOS میباشد. علاوه بر شیائومی با برندهای دیگر مانند الجی، سامسونگ، سونی نیز سازگار است. (بایستی تلویزیون و گوشی تان به یک مودم مشترک متصل باشند.)

وصل شدن گوشی به تلویزیون شیائومی

تولید گوشی ها امروزه با پیشرفت قابل توجهی همراه هستند. تولید کنندگان بیشتر جهت اتصال گوشی ها به تلویزیون همه ی این ویژگی ها را فراهم کرده اند. تا کاربران با متصل کردن گوشی به تلویزیون بتوانند محتوا های تصویری و ویدیویی را بر روی صفحه نمایشی بزرگتر با کیفیتی بالاتر نگاه کنند. برند های متفاوت در جهان برای تولید گوشی‌های هوشمند بسیار تلاش کرده اند و در رقابت سختی قرار گرفته اند. در ادامه‌ی این مطلب چگونگی اتصال گوشی هوشمند را به تلویزیون شیائومی توضیح خواهیم داد. متصل کردن گوشی به تلویزیون شیائومی به عنوان جذاب ترین کارها برای کاربران بسیار خاص میباشد، بنابراین نحوه اتصال گوشی به تلویزیون شیائومی براساس نوع برند ان گوشی فرق می‌کند.

در تلفن‌های همراه مخصوصا گوشی های شیائومی یک ویژگی به نام wireless display وجود دارد، که شروع کننده اتصال بی سیم بین گوشی و تلویزیون شیائومی است. ولی در گوشی های دیگر برندها به عنوان cast معرفی شده است. جهت دسترسی به آن بایستی وارد قسمت تنظیمات شوید.

 

قابلیت cast در گوشی شیائومی

روش های وصل شدن گوشی به تلویزیون شیائومی

روش اتصال تلفن همراه به تلویزیون شیائومی از دو طریق با سیم و بی سیم انجام می‌شود که شما می‌توانید با استفاده از این دو روش کاربردی گوشی‌های همراهتان را به تلویزیون شیائومی وصل کنید. هدف از متصل کردن گوشی به تلویزیون های شیائومی بیشتر جهت نمایش فیلم‌ها و تصاویر از قبل گرفته شده است.

بنابراین در صورتیکه موبایل و تلویزیون به وای فای متصل باشند، بدون انکه تجهیزات اتصال سیمی را خریداری نمایند، راحت میتوانند این اتصال را انجام دهند. جهت اتصال باید در تلفن همراه تان به اپلیکیشن مرتبط با این ویژگی مراجعه کنید، سپس با انجام چندین مراحل ساده تلویزیون شیائومی به موبایل تان متصل میشوید. البته این ویژگی نامبرده در گوشی های برندهای گوناگون با نامهای mirroring, casting ، smart view ( اسکرین میرورینگ شیائومی ) و نیز قابلیت cast در گوشی شیائومی شناخته شده است.

miracast شیائومی اسکرین میرورینگ شیائومی

نحوه اتصال بیسیم گوشی شیائومی به تلویزیون شیائومی

برای ایجاد چنین اتصالی راحت می توانید بین این دو دستگاه ارتباط برقرار کنید چون هر دو ساخت کمپانی شیائومی هستند. همانطور که گفتیم در گوشی های شیائومی قابلیت wireless display پشتیبانی شده است که کاربر می تواند گوشی شیائومی را به تلویزیون شیائومی متصل کند. برای ایجاد این اتصال:

مراحلوصل شدن گوشی به تلویزیون شیائومی
مرحله 1 ابتدا وارد قسمت تنظیمات گوشی (Setting) شوید.
مرحله 2 بعد از آن وارد قسمت network شوید و در آنجا گزینه more را انتخاب نمایید.
مرحله 3سپس گزینه ی wireless display را انتخاب نمایید .
مرحله 44) سپس مدل تلویزیون مورد نظرتان را انتخاب کنید.

1) ابتدا وارد تنظیمات گوشی شوید.

2) بعد از آن وارد قسمت network شوید و در آنجا گزینه more را انتخاب نمایید.

3) با باز شدن پنجره جدید گزینه ی wireless display را برگزینید و آن را فعال کنید. بعد از آن گوشی همراهتان با استفاده از وای فای در تلویزیون شیائومی موردنظرتان دنبال وای فای مشترک می گردد.

4) سپس تلویزیون شیائومی موردنظرتان را توسط گوشی موبایل شیائومی که جستجو شده است، برگزینید.

5)از این به بعد می توانید همه تصاویر و فیلم های داخل گوشی همراهتان را بر روی نمایشگر تلویزیون مشاهده کنید. (گوشی های شیائومی بر اساس نسخه اندروید آنها در مسیر اتصال ممکن است تفاوت هایی داشته باشند, با این وجود به صورت کلی در صورتی که بخواهید بدون سیم اتصال برقرار کنید در همه گوشی های شیائومی دنبال قابلیت wireless display بگردید. )

اسکرین میرورینگ شیائومی miracast شیائومی

اتصال سیمی گوشی های متفاوت به تلویزیون شیائومی

برای ایجاد این اتصال شما به یک کابل HDMI نیاز پیدا خواهید کرد که باید یک طرف آن سوکت داشته باشد و طرف دیگرش کابل USB type c باشد. از این طریق شما میتوانید یک طرف آن به موبایل و طرف دیگر را به تلویزیون متصل نمایید. برای ایجاد این اتصال باید تلویزیون به قابلیت اتصال به کابل HDMI مجهز شده باشد. بعد از آنکه گوشی هوشمند را به تلویزیون شیائومی متصل کردید پیغامی جهت ایجاد اتصال موفق و اجازه نمایش فیلم ها و ویدیوها برای شما ارسال می شود.

چگونگی قطع اتصال موبایل و تلویزیون

اکنون شاید برایتان سوال باشد که چطوری اتصال بیسیم موبایل را از تلویزیون شیائومی قطع نمایید. از این جهت بایستی تمام مسیر هایی که انجام داده اید طی کنید و گزینه های مورد نظر را خاموش نمایید. بعد وارد قسمت اعلان ها شوید و گزینه casting screen را انتخاب نمایید و بعد روی disconnect کلیک کنید. در نتیجه ارتباط گوشی با تلویزیون شیائومی قطع خواهد شد.

ما برای طرفداران تلویزیون های اسمارت شیائومی گلوبال اصلی پیشنهاد ما این است که بر روی خرید تلویزیون هوشمند شیائومی بانه دات کام کلیک کرده و وارد نتیجه اول شوید .

قابلیت screen mirroring در گوشی شیائومی

اکثر گوشی های شیائومی از قابلیت اسکرین میرورینگ داخلی برخوردار هستند، که جهت نمایش دادن فیلم ها و محتوای داخلی گوشی بر روی تلویزیون بسیار مناسب میباشد. بعضی اوقات این ویژگی دچار مشکل میشود. بنابراین ادامه این متن را با ما همراهی کنید تا با حل مشکل screen mirroring در گوشی شیائومی اسکرین میرورینگ آشنا شوید.

« حتما بخوانید  قیمت تلویزیون ال ای دی شیائومی⭐️تلويزيون ال اي دي شيائومي

اسکرین میرورینگ شیائومی یک فناوری می باشد که به شما امکان این را میدهد تا صفحه نمایش گوشی شیائومی را بر روی تلویزیون آینه نمایید. و هر کاری که بر روی گوشی خودتان انجام می دهید به صورت مستقیم روی تلویزیون منعکس خواهد شد. در این صورت با لذت و هیجان بیشتری برای صفحه نمایش بزرگتر همه محتواها را تماشا خواهید کرد. عملکرد انعکاس کردن صفحه راه‌حلی فوق العاده لذت بخش برای کاربران می باشد.

حل مشکل screen mirroring در گوشی شیائومی

سوالات متداول در مورد اسکرین میرورینگ گوشی شیائومی ؛ screen mirroring در شیائومی

قبل از آنکه بحث مربوط به مشکلات اسکرین میرورینگ گوشی شیائومی را ارائه دهیم برخی از سوالات وجود دارد که به صورت متداول برای افراد ایجاد می شود:

1. آیا شیائومی دارای تکنولوژی اسکرین میرورینگ است؟

ممکن است تا به حال برای شما سوال باشد که آیا شیائومی از انعکاس صفحه نمایش برخوردار است یا نه، در پاسخ این سوال می‌توانیم بگوییم بله این تلویزیون ها به اسکرین میرورینگ شیائومی مجهز هستند . پس دارای انعکاس صفحه نمایش می باشد و به صورت بی سیم توسط برنامه اشتراک گذاری صفحه برای شما قابل دسترس خواهد بود.

2. آیا شیائومی از قابلیت Miracast پشتیبانی می نماید ؟

برای جواب دادن به این سوال نیز لازم است بدانید که دستگاه های تلفن همراه شیائومی معمولاً از سیستمهای میراکست پشتیبانی خواهند کرد، همچنین دارای تکنیک های تخصصی هستند که جهت انعکاسی صفحه‌نمایش بسیار کاربردی می باشند. عمدتا این موضوع برای سیستم های MIU 11 در دسترس نمی باشد پس در صورتی که دستگاه شیائومی شما دارای سیستم قدیمی تری می باشد، احتمال می دهیم که زیاد موثر واقع نگردد.

miracast شیائومی

3. چرا Mi cast غیر فعال است و کار نمی کند؟

برای این مورد دلایل متعددی موجود هستند که ممکن است با مشکل روبه رو شوید. در صورتی که دستگاه شما به شبکه بی سیم متصل نباشد، مشکلات رایجی را در استفاده از mi cast به وجود می آورد. که ما دلیل ان را بیشتر به عدم عملکرد کامل نمایشگر بیسیم ربط میدهیم.

4. آیا Redmi از قابلیت HDMI پشتیبانی می نماید؟

اتصالات HDMI راه حل بسیار آسانی جهت اتصال کردن دستگاه ها برای آینه کردن صفحه نمایش میباشند. به همین خاطر باید این نکته را در نظر بگیرید که Redmi به صورت کامل از این اتصالات پشتیبانی نخواهد کرد.

چگونگی انعکاس کردن گوشی شیائومی روی تلویزیون

بهترین روش برای وصل شدن گوشی به تلویزیون شیائومی استفاده کردن از Miracast می باشد . قابلیت miracast شیائومی بر روی گوشی های شیائومی کاملاً استاندارد طراحی شده است و یک گزینه بسیار ارزشمند می باشد. در این قسمت در مورد شیوه استفاده کردن از قابلیت میراکست جهت انعکاس گوشی شیائومی به تلویزیون و وصل شدن گوشی به تلویزیون شیائومی مطالبی درج کنیم :

در صورتی که تلویزیون تان Miracast را فعال کرده است. شما می توانید جهت انعکاس دادن صفحه نمایش گوشی از آن استفاده ببرید.‌ در ضمن این قابلیت توانایی فعال کردن اشتراک گذاری صفحه نمایش فورکی را نیز دارد. (پیشنهاد ما برای استفاده موثر تر شما خریداری گیرنده یا آداپتور میراکست میباشد. )

 

بعد از خرید آداپتور باید مراحل زیر را انجام دهید:

1. دانگل را توسط پورت HDMI و یک پریز برق متصل نمایید.

2. اطمینان حاصل کردن از فعال بودن انعکاس صفحه در گوشی شما مرحله بعدی می باشد.

حل مشکل screen mirroring در گوشی شیائومی

رایج ترین مشکلات انعکاس صفحه نمایش و راه حل وصل شدن گوشی به تلویزیون شیائومی :

1. مشکلات در زمینه سازگاری تلویزیون

2. تلویزیون به عنوان گزینه نمایان نمی گردد.

3. گیر کردن انعکاس صفحه هنگام اتصال

1. شما باید از تلویزیونی استفاده کنید که دارای این قابلیت باشد از آنجایی که بیشتر تلویزیون های هوشمند دارای این قابلیت هستند، برای تلویزیون های قدیمی نیز راه حل وجود دارد تا بتوانید از آن استفاده کنید. تنها کار لازم باید دانگل خریداری کنید و آن را به تلویزیون وصل نمایید. در صورتی که از پورت HDMI برخوردار است، دانگل مخصوص Screen Mirroring و یا Chromecast را بخرید . نه تنها به حل مشکل Screen Mirroring در گوشی شیائومی پایان می دهد بلکه میتوانید از آن نهایت لذت و استفاده را ببرید.

2. اگر تلفن شیائومی شما با تلویزیون سازگار می‌باشد اما تلویزیون روی گوشی تان نمایش داده نمی شود. مربوط به عوامل متعددی می باشد. ممکن است بیشتر تلویزیون ها گزینه انعکاس صفحه را به صورت پیش فرض روشن نکرده باشند، بنابراین بر اساس نوع تلویزیون تان لازم خواهد بود وارد قسمت تنظیمات شوید، و قابلیت انعکاس صفحه نمایش را فعال نمایید. بنابراین برای انعکاس صفحه دکمه اختصاصی دارند. شما میتوانید آن را فشار داده و فعال کنید. همچنین گاهی پیش می‌آید که لازم است تلویزیون و روتر و گوشی تان را خاموش و روشن کنید. بر اساس متکی بودن انعکاس صفحه به وای فای، شاید با انجام این مراحل مشکل اتصال برطرف شود.

بیشتر کاربران گزارش می‌دهند که گوشی هوشمند شان هنگام ایجاد جفت سازی با تلویزیون در اتصال گیر می کند. بنابراین در صورتیکه با چنین مشکلاتی روبرو شده اید راه حل های زیر را دنبال کنید:

سایر گزینه ها برای حل مشکل Screen Mirroring در گوشی شیائومی

  1. راه اندازی کردن مجدد وای فای گوشی
  2. خاموش کردن کامل تلویزیون و جدا کردن سیم برق از پریز، و مجددا بعد از چند دقیقه صبر کردن روشن کردن ان
  3. کم کردن فاصله تلفن و تلویزیون
  4. استفاده از یک برنامه ارسال آینه شخص ثالث به جای برنامه همراه گوشی (بهتر بود اسم اصلی برنامه ها با انگلیسی هم نوشته می شد که کاربر بهتر متوجه بشه )

اکنون ممکن است با انجام تمامی مراحل و حل مشکل Screen Mirroring در گوشی شیائومی برطرف نشد و هیچی کار نکند. بنابراین استفاده از Chromecast که در بالا اشاره کردیم گزینه بسیار عالی می باشد و اتصال را برای شما بسیار راحت میکند حتی بدون نیاز به تلویزیون هوشمند آینه کاری صفحه در گوشی شیائومی را انجام میدهد.

اتصال گوشی شیائومی به تلویزیون با نرم افزار LetsView

از جمله برنامه های دیگری که بسیار قابل اعتماد میباشد و برای اتصال گوشی شیائومی به تلویزیون و کاربرد دارد، Lets View میباشد. این قابلیت به عنوان برنامه اشتراکی نمایشگر بیسیم DNLA مفید بوده و از همه پلتفرم ها پشتیبانی خواهد کرد. در این صورت به راحتی قابلیت هایی مانند تصویر برداری از صفحه، حاشیه نویسی، ضبط صفحه و Miracast را در اختیار بگیرید. اکنون برای استفاده از ان و وصل گوشی شیائومی به تلویزیون  به شرح زیر عمل کنید:

  • ابتدا برنامه Last View را روی گوشی و تلویزیون شیائومی خود نصب نمایید. (در صورتی که تلویزیون مورد استفاده تان از دانلود آن پشتیبانی نمیکند، از طریق وب فایل های APK را پیدا و در تلویزیون کپی نمایید‌.)
  • در مرحله بعدی از متصل شدن تلفن و تلویزیون به وای‌فای مطمئن شوید.
  • سپس در تلویزیون تان تنظیمات مربوط به Miracast را فعال کنید و بعد از آن Last View را راه اندازی نمایید. در صورتی که تلویزیون فاقد ویژگی Miracast داخلی است، تنها Last View را اجرا نمایید.
  • بعد از آن در تلفن تان Last View را باز گردانید و با ظاهر شدن نام تلویزیون به ضربه بزنید. سپس Phone Screen Mirroring را برگزینید در این صورت انعکاس شروع می گردد

حل مشکل screen mirroring در گوشی شیائومی

سخن پایانی 

امیدواریم که با مطالعه این صفحه پاسخ سوال خود را در مورد تبدیل گوشی به کنترل تلویزیون شیائومی و وصل شدن گوشی به تلویزیون شیائومی گرفته باشید. در صورتی که مایل به خرید تلویزیون شیائومی گلوبال اصلی با قیمت ویژه تخفیفدار هستید به سایت baneh.com مراجعه کنید مشاوره خرید رایگان بگیرید ؛ و با کد تخفیف baneh-com با ثبت خریدتان تخفیف دریافت کنید. 

اگر هنوز سوالی در مورد وصل شدن گوشی به تلویزیون شیائومی مانده که پاسخ ان را نیافتید لطفا در بخش سوالات ان را از ما و دیگران بپرسید و در صورتی که موضوعی در متن درج نشده بود ان را برای ما بنویسید تا دیگران هم از ان بهره ببرند. اگر نیاز به مشاوره و یا هرگونه سوالی داشتید می توانید در بخش نظرات سایت ، مطرح کنید تا کارشناسان سایت تا خرید ، شما را راهنمایی کنند .

مطالب مرتبط :

تلویزیون ردمی چیست ؟ بررسی تلویزیون شیائومی ردمی Redmi

رفع مشکلات کنترل تلویزیون شیائومی ، تنظیمات و راهنمای استفاده

بررسی کیفیت تلویزیون های شیائومی ، مزایا ، نظرات و سوالات

مقایسه تلویزیون شیائومی با سونی ، کدام بهتر است ؟ تفاوت ها

آموزش راه اندازی و نصب تلویزیون شیائومی ، راهنمای استفاده


سوالات متداول

آیا کنترل تلویزیون اسنوا با گوشی شیائومی امکان پذیر است ؟

به کمک برنامه Mi Remote می توانید گوشی شیائومی را به عنوان ریموت کنترل تلویزیون اسنوا مورد استفاده قرار دهید . این کار را با نصب و دانلود برنامه می ریموت که در مطالب بالا لینک آن درج شده به سادگی انجام دهید .

چگونه گوشی شیائومی را به تلویزیون وصل کنیم ؟

برای اتصال گوشی شیائومی به تلویزیون بصورت بی سیم می توانید از قابلیت miracast شیائومی استفاده نمایید . اپلیکیشن های دیگری هم در این زمینه برای اتصال مهیا شده اند. همچون Screen Mirroring اشاره کرد. که در مطالب بالا به طور کامل در مورد نحوه اتصال شرح داده ایم .

از طريق راهنمای قیمت خرید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .