مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

آنلاین چه چیزهایی خرید کنیم؟ به صورت اینترنتی

0 25
زمان مطالعه : 14 دقیقه

آنلاین چه چیزهایی خرید کنیم؟ به صورت اینترنتی . اینترنت نحوه خرید ما را کاملاً تغییر داده است. بررسی سال 2016 توسط UPS نشان داد که تقریباً بیش از نیمی از خریدها در ایالات متحده اکنون به جای خرید از فروشگاه به صورت آنلاین انجام می شود. خرید اینترنتی راحتی ، انتخاب گسترده تر و فرصتی برای مقایسه محصولات و قیمت ها را به راحتی در فروشگاه های مختلف ارائه می دهد. و از آنجا که ترافیک فروشگاه های آنلاین کمتر از فروشگاه های حضوری است . شما می توانید خرید بهتری را به صورت آنلاین داشته باشید . با این حال ، خرید آنلاین دارای نکات منفی نیز است.

بنابراین ، کدام یک بهتر است : خرید از فروشگاه های اینترنتی یا خرید از حضوری ؟ در اصل ، این به آنچه می خواهید بستگی دارد. برخی از محصولات وجود دارد که خرید آن ها در بازار منطقی تر است ، اما برای بعضی محصولات دیگر ، شما تقریباً همیشه با خرید آنلاین بهترین نتیجه را می گیرید.

آنلاین چه چیزهایی خرید کنیم؟

یک خرید واقعی آنلاین باید دو معیار را داشته باشد. اول از همه ، چیزی که می خرید باید گونه ای باشد که بتوانید از خرید آن اطمینان داشته باشید بدون اینکه ابتدا شخصاً آن را ببینید. و دوم این که ، نسبت به کالا هایی که در بازار وجود دارد ارزان تر باشد ( با احتساب هزینه حمل و نقل اضافی ). در اینجا لیستی کوتاه از کالاها وجود دارد که شما قطعاً باید بصورت آنلاین خریداری کنید.

خرید الکترونیک بصورت آنلاین

خرید یک گجت جدید مانند تلویزیون یا گوشی هوشمند روند پیچیده ای است. فاکتورهای مختلف زیادی باید در نظر گرفته شود ، از جمله مشخصات محصول ، گارانتی و اگر از آن راضی نباشید بتوانید به راحتی آن را پس دهید. انجام این کارها ، در حالی که در یک فروشگاه هستید و جلو چشمان یک فروشنده تلاش می کنید تا فوراً خرید خود را انجام دهید دشوار است. خرید آنلاین لوازم الکترونیکی این فشار ها را از بین می برد. به شما اجازه می دهد وقت خود را برای مقایسه محصولات مختلف ، خواندن نظرات مشتری و اطمینان از اینکه محصول مناسب خود را تهیه می کنید اختصاص دهید.

همچنین می توانید قیمت ها ، ضمانت ها ، سیاست های بازگشت و ضمانت های تطبیق قیمت را در طیف گسترده ای از فروشگاه ها مقایسه کنید تا بهترین قیمت را پیدا کنید. به علاوه ، خرید آنلاین به شما امکان می دهد سایت های ویژه فناوری مانند TigerDirect یا Newegg را همراه با فروشگاه های سنتی تر مانند Target یا Best Buy در جستجوی خود بگنجانید.

 

خرید اینترنتی

 

علاوه بر این ، خرید لوازم الکترونیکی به صورت آنلاین می تواند ارزان تر باشد ، بسیار ارزان تر. کارشناسان می گویند وب بهترین مکان برای یافتن قیمت های مناسب برای :

1.لپ تاپ :

هنگام خرید رایانه لپ تاپ ، گزینه های زیادی مانند پردازنده ، RAM ، هارد دیسک و درگاه ها برای انتخاب در پیش رو دارید. خرید آنلاین سفارشی سازی لپ تاپ شما را آسان تر می کند ، بنابراین دقیقاً همان چیزی را می خواهید که می خواهید بدون “رشد” – خرید یک بسته بسیار بزرگتر و گران قیمت از آنچه که واقعاً نیاز دارید صحبت کرد. به علاوه ، شما اغلب می توانید مشوق های ویژه آنلاین را پیدا کنید که نمی توانید در فروشگاه های آجر و ملات دریافت کنید ، مانند کارت هدیه رایگان با خرید. به عنوان مثال ، تولیدکنندگان بعضی اوقات معاملات ویژه بازپرداخت از طریق سایتهایی مانند Ebates را ارائه می دهند. GoBankingRates گزارش می دهد که Lenovo معاملات بازگشتی به مدرسه تا سقف 12٪ وجه نقد را از طریق Ebates ارائه می دهد که اگر یک لپ تاپ 500 دلاری بخرید به 60 دلار می رسد.

 

خرید آنلاین لپ تاپ ؛ آنلاین چه چیزهایی خرید کنیم؟

تلویزیون ها برنت شلتون ، کارشناس خرید آنلاین FatWallet ، در GoBankingRates می گوید که قیمت آنلاین تلویزیون می تواند 10 تا 30 درصد کمتر از قیمت فروشگاه باشد. شما می توانید از سایت های مقایسه قیمت استفاده کنید تا قیمت های خرده فروشان مختلف را به صورت روزانه ردیابی کنید و وقتی قیمت تلویزیون به پایین می رسد تلویزیون رویاهای خود را از بین ببرید. هرچند مراقب هزینه های حمل و نقل باشید. حمل کالای بزرگی مانند تلویزیون 60 اینچی به خانه شما اغلب هزینه های اضافی دارد. یکی از راه های حل این مشکل این است که گزینه “کشتی برای ذخیره” را انتخاب کنید و مجموعه را خودتان تحویل بگیرید. حتی اگر مجبور شوید کامیونی را برای حمل آن به خانه اجاره کنید ، این معمولاً ارزان تر از پرداخت هزینه حمل و نقل سایت است.

 

آنلاین چه چیزهایی خرید کنیم؟ به صورت اینترنتی

لوازم جانبی کوچک هنگام خرید یک گجت جدید ، غالباً به چند وسیله جانبی برای تهیه آن نیاز دارید ، مانند کابل ، کیف یا شارژر برای استفاده در ماشین. موارد اضافی کوچک مانند اینها برای خرید آنلاین بسیار ارزان تر هستند. طبق مصاحبه فوربس با آندره ووش ، متخصص مصرف ، خرید این مواد افزودنی از طریق وب می تواند تا 60٪ در مقایسه با انتخاب آنها در فروشگاه ، صرفه جویی کند.

خرید آنلاین نیز ساده ترین راه برای خرید لوازم الکترونیکی مرمت شده است. مدل های مرمت شده را می توانید در شرایط مشابه جدید در وب سایت های تولیدکنندگان ، سایت های خرده فروشی و بازارهای آنلاین مانند eBay - همه با قیمت ارزان پیدا کنید. به عنوان مثال ، طبق گفته شلتون ، شما می توانید خیلی وقت ها صرف کنید. n کمتر از نصف قیمت لپ تاپ های تعمیر شده خریداری کنید.

2. داروها:

نظرسنجی سال 2015 بنیاد خانواده قیصر نشان داد که از هر چهار آمریکایی که داروهای تجویزی مصرف می کنند ، یک نفر می گوید در پرداخت هزینه آنها مشکل دارد. یکی از راه های صرفه جویی در هزینه های داروهای تجویز شده ، سفارش دارو از داروخانه آنلاین یا سفارش پستی است. بسیاری از بیمه گران بهداشتی برای کاهش هزینه های خود با داروخانه های سفارش پستی کار می کنند. در بعضی موارد ، شما می توانید 90 روز یک دارو تهیه کنید و پول کوپای خود را فقط یک بار پرداخت کنید ، نه اینکه ماهی یک بار آن را در داروخانه محلی خود پر کنید و سه بار پول کوپ را پرداخت کنید.

با این حال ، متخصصان می گویند شما باید مراقب داروخانه های آنلاین باشید. برخی از سایت های فروش داروهای تجویزی بصورت آنلاین داروخانه های ساختگی هستند که داروهای غیرقانونی و تقلبی را توزیع می کنند. این تقلیدها می توانند بی اثر یا حتی مضر باشند.

 

خرید اینترنتی دارو : آنلاین چه چیزهایی خرید کنیم؟

 

داروخانه های اینترنتی جعلی گاهی اوقات با استفاده از URL ها و وب سایت هایی که بسیار شبیه وب سایت های قانونی هستند خود را استتار می کنند ، بنابراین تشخیص آنها در نگاه اول آسان نیست. برای اطمینان از قانونی بودن مورد استفاده خود ، به دنبال مهر قرمز و آبی VIPPS باشید که مخفف Verified Internet Pharmacy Practices Site است. این نشان می دهد که سایت مورد تأیید انجمن ملی تابلوهای داروسازی قرار گرفته است. همچنین می توانید از LegitScript برای بررسی اعتبار یک داروخانه آنلاین استفاده کنید.

 

داروها

خرید آنلاین می تواند در هزینه های داروهای بدون نسخه (OTC) نیز صرفه جویی کند. بسیاری از زنجیره های داروخانه های معروف برنامه هایی دارند که تخفیف یا سایر معاملات ویژه سفارش آنلاین را به شما ارائه می دهند. به عنوان مثال ، برنامه CVS ‘Ship & Save برای خرید داروهای بدون نسخه و سایر اقلام خانگی به صورت منظم و مکرر ، تا 20٪ تخفیف به علاوه حمل و نقل رایگان به شما می دهد. Rite Aid به شرط اینکه به برنامه Wellness + فروشگاه تعلق داشته باشید ، به صورت دوره ای کد تخفیف برای تخفیف 20٪ یا بیشتر برای سفارشات آنلاین ارائه می دهد.

3. لوازم کودک جزو ” آنلاین چه چیزهایی خرید کنیم ” است ؟ 

خدمات اشتراک مانند Ship & Save فقط برای داروها مفید نیستند. آنها می توانند در هر چیزی که به طور منظم خریداری می کنید – و برای بسیاری از والدین جدید ، که شامل پوشک یکبار مصرف است ، در هزینه شما صرفه جویی کنند. خرید پوشک به صورت آنلاین نیز باعث صرفه جویی در وقت شما می شود – چیزی که والدین جدید همیشه می توانند از آن بیشتر استفاده کنند – زیرا برای خرید بیشتر مجبور نیستید کودک را به دوش بکشید و به فروشگاه بروید. از همه مهمتر ، هرگز خطر از بین رفتن پوشک را ندارید ، که این یک فاجعه واقعی است.

 

آنلاین چه چیزهایی خرید کنیم؟ به صورت اینترنتی
اگر عضو Amazon Prime هستید ، می توانید از طریق خدمات خانواده آمازون تا 20٪ تخفیف برای پوشک ، غذای کودک و سایر لوازم کودک دریافت کنید. همچنین پیشنهادات و کوپن های ویژه ای از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد. اگر عضو Prime نیستید ، با تنظیم تحویل های منظم از طریق ویژگی اشتراک و ذخیره آمازون ، همچنان می توانید تا 15٪ در این لوازم صرفه جویی کنید. Target همچنین دارای یک سرویس اشتراک لوازم کودک است که در هر خرید 5٪ تخفیف بعلاوه ارسال رایگان به شما تعلق می گیرد.

 

مکانی عالی برای خرید لباس کودک!

وب همچنین مکانی عالی برای یافتن معاملات خرید لباس کودک است. واقعاً لازم نیست نگران مناسب شدن باشید ، زیرا به هر حال کودک شما به زودی از آنها بزرگتر خواهد شد. یکی از سایت های مفید Baby Mall Online است که در آن می توانید اقلام ترخیصی را با هزینه ای معادل 2 دلار پیدا کنید. همچنین می توانید با خرید دست دوم لباس کودک در سایتهایی مانند eBay ، پس انداز زیادی کنید.

4. غذای حیوانات خانگی:

یکی دیگر از موارد خوب برای خرید از طریق خدمات اشتراک ، غذای حیوانات خانگی است. این چیزی است که شما به طور منظم خریداری می کنید ، و تمایل دارد که در کیف های بزرگ و سنگین عرضه شود. حمل مستقیم آن به منزل شما در حمل و نقل همه کیف های موجود در خانه از فروشگاه به شما کمک می کند. مکان های زیادی برای خرید غذای خانگی به صورت آنلاین وجود دارد ، از جمله:
آمازون غذای حیوانات خانگی مانند سایر محصولات با 15٪ تخفیف با برنامه Subscribe & Save واجد شرایط است. هزاران محصول برای سگ ، گربه و هر حیوان خانگی دیگری که می توانید نام ببرید وجود دارد.

جویدنی این تامین کننده آنلاین حیوانات خانگی از سفارشات اشتراک مارک های انتخابی 5 تا 10٪ تخفیف ارائه می دهد. هنگام راه اندازی سرویس اشتراك آن ، معروف به Autoship ، می توانید در اولین سفارش خود نیز 20٪ تخفیف بگیرید. این سایت حمل و نقل دو روزه رایگان را برای همه سفارشات بیش از 49 دلار و نرخ ثابت 4.95 دلار را برای سفارشات کوچکتر ارائه می دهد.

پتکو این فروشگاه بزرگ حیوانات اهلی مانند Chewy هنگام ثبت نام برای تحویل مجدد ، در اولین سفارش شما 20٪ تخفیف ارائه می دهد. این سایت همچنین دارای مجموعه ای همیشه در حال تغییر از “معاملات روزانه” برای موارد خاص است.

غذای حیوانات خانگی

PetSmart. اگر گزینه حمل و نقل در فروشگاه را برای حمل و نقل انتخاب کنید . می توانید 15 درصد تخفیف برای سفارشات آنلاین 100 دلار یا بیشتر در PetSmart یا 10 درصد تخفیف برای سفارشات تا 99 دلار دریافت کنید. البته انجام این کار منافع زایمان در خانه را لغو می کند. اگر ترجیح می دهید کالاهایی به خانه تحویل داده شود ، می توانید با هر سفارش بیش از 49 دلار حمل رایگان دریافت کنید . اما از این طریق تخفیفی وجود ندارد.

« حتما بخوانید  افزایش صدای گوشی اندرویدی ؛ 3 ترفند تقویت صدا

5. کتاب ها

 

خرید آنلاین کتاب: آنلاین چه چیزهایی خرید کنیم ؟

کتاب ها اولین محصولی بودند که به صورت آنلاین فروخته می شدند . زمانی که آمازون کتابفروش بود و یک مرکز خرید مجازی نبود و وب همچنان یکی از بهترین مکان ها برای خرید کتاب با هزینه کمتر است. قبل از خریدن ، نیازی به رسیدگی فیزیکی ندارید و سایت هایی مانند Amazon و Barnes & Noble اکنون ویژگی های پیش نمایش دزدکی حرکت را ارائه می دهند که به شما اجازه می دهد نگاهی به مطالب قبل
تصمیم گیری مجدد برای خرید خرید عناوین محبوب در این سایت ها اغلب می تواند حدود 40٪ از قیمت پوشش شما صرفه جویی کند.

اینترنت همچنین به شما امکان دسترسی به بازار عظیم دست دوم کتاب ها را می دهد. نسخه های دست دوم کتاب را می توانید هم در آمازون و هم در بارنز و نوبل پیدا کنید ، گاهی اوقات به معنای واقعی پنی (بعلاوه حدود 4 دلار برای هر کتاب برای حمل و نقل). سایت های خوب دیگر برای کتاب های مورد استفاده شامل eBay ، ThriftBooks و Powell’s است.

 

خرید آنلاین کتاب های درسی

خرید آنلاین برای کتاب های درسی دانشگاه بسیار مهم است. طبق اعلام انجمن ملی فروشگاه های کالج ، متوسط ​​قیمت کتاب درسی جدید در 16-2015 80 دلار بوده است. خرید برخی از آن کتاب ها به صورت آنلاین ، به ویژه اگر بتوانید آنها را دست دوم تهیه کنید . می تواند سالانه صدها دلار صرفه جویی کند.

 

آنلاین چه چیزهایی خرید کنیم؟ به صورت اینترنتی
یکی از برترین سایت ها برای خرید آنلاین کتابهای درسی eCampus است ، جایی که می توانید نسخه های جدید ، دست دوم و الکترونیکی کتاب های درسی را با حداقل 10٪ از قیمت جلد آنها خریداری یا اجاره کنید. ارسال در تمام سفارش های بالای 35 دلار رایگان است و اگر از آن راضی نیستید می توانید ظرف 25 روز هر کتابی را پس بگیرید. حتی اگر کتابهای درسی خود را تمام کردید و می توانید مقداری از پول خود را پس بگیرید ، می توانید از این سایت برای فروش مجدد کتابهای درسی خود استفاده کنید.

اگر نمی توانید کتاب مورد نیاز خود را در eCampus پیدا کنید ، سایت های زیادی برای آزمایش وجود دارد. آمازون بخشی دارد که می توانید کتابهای درسی را بخرید ، بفروشید یا کرایه کنید ، این امر در کتابهای جدید 50٪ و در کتابهای دست دوم 90٪ صرفه جویی می کند. از دیگر سایت های تخصصی در کتاب های درسی می توان به CheapestTebooks، TextbookRush و Chegg اشاره کرد.

6. دنده ورزش کنید:

شما می توانید به صورت آنلاین انواع کالاهای ورزشی و تجهیزات ورزشی را معامله کنید. به عنوان مثال ، وروچ ، در گفتگو با Prevention ، می گوید كه او همیشه ترجیح می دهد برای خرید تجهیزات آنلاین اسكی و لوازم جانبی دوچرخه سواری كوهی به صورت آنلاین خرید كند. از سایت های مورد علاقه وی می توان به The Clymb ، سایتی برای علاقه مندان به کوهنوردی و ورزش های مرتبط با آن اشاره کرد که غالباً فروش فلش یک روزه دارد و MTBR ، سایتی که در زمینه خرید دوچرخه کوهستان و قطعات دوچرخه دست دوم فعالیت می کند.

نمی توان انواع وسایل ورزشی را بصورت آنلاین خریداری کرد. تجهیزات بزرگ و سنگین ، مانند دستگاه بیضوی ، هزینه حمل بیش از حد به خانه شماست – و در هر صورت ، احتمالاً می خواهید فرصتی برای آزمایش آن قبل از خرید داشته باشید.
با این حال ، سایت هایی مانند آمازون انواع تجهیزات تناسب اندام خانگی کوچکتر مانند وزنه های آزاد و طناب پرشی را با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسانند. به عنوان مثال ، آمازون یک مجموعه دمبل 20 پوندی ارائه می دهد که امتیازات بسیار خوبی را از صاحبان آن با حدود 25 دلار بدست می آورد – کاملاً در انتهای پایین تر از قیمت معمول 1 تا 4 دلار برای هر پوند. مجموعه ای از وزنه های اینچنینی سنگین است اگر خودتان از فروشگاه بیرون بروید ، اما می توانید آنها را از طریق Amazon Prime به صورت رایگان به درب منزل خود حمل کنید.

7. چمدان:

چمدان به چند دلیل مورد خوبی برای خرید آنلاین است. اول از همه ، حجم آن زیاد است و خرید آنلاین باعث می شود تا از فروشگاه به خانه منتقل نشوید. دوم ، شما انتخاب بسیار گسترده تری دارید و جستجوی کیف مناسب دقیقاً متناسب با نیازهای شما آسان تر است. وب سایت هایی مانند Overstock ، Macy’s و eBags به شما امکان می دهند انتخاب آنها را بر اساس نوع ، سبک ، اندازه ، رنگ ، مارک ، ویژگی ها و قیمت جستجو کنید.
دلیل نهایی خرید چمدان از طریق وب قیمت است. به گفته شلتون ، فروشگاه های بزرگ مانند Macy’s و JCPenney غالباً چمدان را به صورت آنلاین با قیمت کمی کمتر از آنچه در فروشگاه ها شارژ می کنند می فروشند. او می گوید بهترین زمان برای خرید جمعه سیاه و روز رئیس جمهور است که چمدان اغلب 50٪ یا بیشتر تخفیف می یابد.

 

معایب خرید آنلاین چمدان

یک مشکل در خرید آنلاین چمدان این است که نمی توانید آن را از نزدیک بررسی کنید. با این حال ، با بررسی بررسی های آنلاین می توانید از کیفیت آن ایده خوبی بگیرید. اینها می توانند اطلاعات مفصلی در مورد میزان تحمل چمدان در استفاده واقعی در طولانی مدت به شما بدهند – چیزی که فقط با دیدن آن نمی توانید بگویید. به ویژه به صحبتهایی که بازرسان درباره چرخ ها و زیپ ها می گویند ، قطعاتی هستند که تمایل دارند زودتر فرسوده شوند ، بسیار دقت کنید.

وقتی فکر کردید می دانید کیسه ای را می خواهید ، می توانید با جستجوی آن در ShopStyle ، بهترین معامله را در آن پیدا کنید. این سایت می تواند به شما نشان دهد که کدام سایت ها کیف را می فروشند ، هزینه هر کدام چقدر است و در کدام سایت ها حمل رایگان یا تخفیف ویژه وجود دارد. قبل از اینکه روی «خرید» کلیک کنید ، مطمئن شوید که سایت برای سفارشات آنلاین بازدهی کاملی دارد ، فقط درصورتی که از نظر شخصی به اندازه صفحه نمایش شما خوب نباشد.

8. مبانی لباس:

آنلاین چه چیزهایی خرید کنیم ؟ 

کارشناسان هشدار می دهند که هر چقدر هم که قیمت مناسب باشد ، نباید تمام لباس های خود را بصورت آنلاین خریداری کنید. برای برخی از لباس ها ، مانند کت و شلوارهای مردانه ، تناسب آن بسیار مهم است و درست آن بدون امکان آزمایش آن تقریباً غیرممکن است. شما همچنین نمی توانید پارچه را احساس کنید یا درزها را بررسی کنید تا ببینید آیا واقعاً لباس با کیفیت بالا و ماندگار دریافت می کنید.

با این حال ، برای قطعات روزمره ، مانند شلوار جین ، پیراهن و شلوارهای گاه به گاه ، تناسب دقیق آنقدر ضروری نیست. وقتی دانستید که چه اندازه ای را در یک مارک خاص می پوشید . می توانید کاملاً مطمئن باشید که اندازه همیشه مناسب شما خواهد بود و از هر نوع نوسان بزرگ در وزن شما جلوگیری می کند. و اگر برندی است که می شناسید و به آن اعتماد دارید ، می توانید نسبت به کیفیت آن نیز کاملاً مطمئن باشید.

برای مقدماتی مانند این ،خرید آنلاین می تواند در هزینه و زمان شما صرفه جویی کند. وقتی یک فروشگاه فروش بسیار خوبی در یک سری لباس معروف دارد ، محبوب ترین اندازه ها و سبک ها به سرعت به فروش می رسند. خرید آنلاین به شما فرصت بیشتری می دهد تا آنچه را می خواهید با قیمت مناسب پیدا کنید. همچنین مرتب سازی بر روی پیشنهادات در یک وب سایت بسیار آسان تر از جستجوی قفسه های انتخاب شده در یک فروشگاه شلوغ است.

 

خرید آنلاین لباس پیشنهاد می شود؟

برخی از فروشگاه های خرید می گویند که خرید آنلاین لباس و لوازم جانبی طراح نیز بهترین کار است. به عنوان مثال ، میشل مادوخ ، یک متخصص خرید آنلاین ، در پیشگیری می گوید. که سایت های حمل و نقل طراح مکان خوبی برای دستیابی به یافته هایی مانند کیف های دستی پرادا و کفش های گوچی با حداکثر 70 درصد تخفیف از قیمت خرده فروشی است. بعضی اوقات می توانید معاملات مشابهی را در فروشگاه های ثروتمند و فروشگاه های حمل و نقل پیدا کنید . اما با جستجوی آنلاین به راحتی می توانید قطعه مورد نظر خود را دریافت کنید. با این حال ، کارشناسان دیگر هشدار می دهند که باید مراقب ناک اوک ها و تقلبی ها باشید.

علاوه بر این ، بسیاری از فروشگاه های اینترنتی که با فروش ناگهانی طراح کار می کنند ، سایت های ایمنی نیستند. در بهترین حالت ، در صورت وجود مشکلی در تماس با سایت مشکلی خواهید داشت . در بدترین حالت ، ممکن است اطلاعات کارت اعتباری خود را به سرقت ببرید. بنابراین ، اگر می خواهید کالاهای طراح را بصورت آنلاین خریداری کنید ، حتماً از سایتهایی که محصولات را تأیید اعتبار می کنند مانند TheRealReal خرید کنید.

حرف آخر ” آنلاین چه چیزهایی خرید کنیم “

هر زمان که خرید اینترنتی می کنید ، اطمینان از خرید از سایتی که می توانید به آن اعتماد کنید بسیار مهم است. هر از چند گاهی ، به چیزی شبیه یک معامله بی نظیر برخورد می کنید . اما سایتی که فروشنده آن است ، دسته ای پرچم قرمز برافراشته می کند. اگر طراحی سایت منسوخ شده باشد ، یک آرایه آشفته از فونتهای مختلف وجود دارد . یا توضیحات موارد به حدی انگلیسی بد است که به سختی می توانید آنها را تشخیص دهید. به احتمال زیاد با یک سایت ساختگی روبرو هستید که پول شما را می گیرد . و می دهد در عوض هیچ چیز – یا بدتر از آن ، اطلاعات کارت اعتباری خود را بدزدید.

یکی دیگر از علائم هشدار دهنده بزرگ ، ضعف امنیت در سایت است. وارد کردن کارت اعتباری یا اطلاعات تماس در یک سایت ایمن فقط ایمن است – یکی با URL که با “https” شروع می شود. اگر سایتی که در حال خرید هستید آدرسی داشته باشد که با “http” ساده شروع شود . از اطلاعات شخصی شما در برابر سارقان محافظت نمی کند.

اگر هر چیز دیگری در مورد یک سایت قانونی به نظر برسد . بهتر است قبل از کلیک بر روی دکمه “خرید” آخرین مورد را بررسی کنید: اطلاعات تماس سایت. اگر از محصول راضی نیستید – یا اگر کالایی به دست شما نرسد ، به آن نیاز دارید تا درخواست بازپرداخت کنید. اگر سایت هیچ گونه اطلاعات تماس را ارائه نمی دهد ، به عنوان علامت هشدار در نظر بگیرید و سایت دیگری را امتحان کنید.
سرانجام ، به یاد داشته باشید که خرید آنلاین – حتی در سایت های قانونی – همیشه بهترین راه برای یافتن معاملات نیست.

مظلب ” آنلاین چه چیزهایی خرید کنیم ” برایتان مفید بود؟ کدام مورد را برای خرید آنلاین ترجیح می دهید؟ آیا چیزی وجود دارد که هرگز به صورت آنلاین خریداری نکنید؟

بیشتر بخوانید:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .