مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

راهنمای انتخاب بهترین رنگ وسایل آشپزخانه ؛ لوازم آشپزخانه چه رنگی بخرم

0 433
زمان مطالعه : 5 دقیقه

راهنمای انتخاب بهترین رنگ وسایل آشپزخانه ؛ لوازم آشپزخانه چه رنگی بخرم : انتخاب رنگ وسایل آشپزخانه برای ترکیب شدن در کابینت . و سایر قسمت های آشپزخانه بهترین راه برای اطمینان از یک ظاهر یکپارچه است . رنگ های لوازم خانگی باید مکمل فضا باشند . نه کانون توجه . مشخص نیست که آیا لوازم خانگی امروزی به اندازه مدل های قدیمی عمر می کنند یا خیر . با این حال ، با توجه به هزینه بالای لوازم خانگی ، هنوز هم به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت برای خانه در نظر گرفته می شود .  ممکن است انتخاب رنگ برای لوازم آشپزخانه آسان به نظر برسد . اما این کار نیاز به بررسی دقیق دارد تا تصمیمی نگیرد که بعداً پشیمان شوید .  در اینجا چند نکته آورده شده است که به شما کمک می کند تا یک تصمیم درست بگیرید .

راهنمای انتخاب بهترین رنگ وسایل آشپزخانه ؛ لوازم آشپزخانه چه رنگی بخرم

  • لوازم خانگی رنگی

    اگر دوست دارید روند دکوراسیون منزل را دنبال کنید و می توانید اغلب وسایل بزرگ خود را تعویض کنید . انتخاب لوازم رنگی ممکن است گزینه ای مناسب باشد . لوازم رنگارنگ می تواند ظاهری یکپارچه و در عین حال شاد به آشپزخانه بدهد . با این حال ، هنگام تصمیم گیری برای انتخاب نوع وسیله رنگی . از خود سوال دیگری بپرسید: آیا رنگ وسیله انتخابی شما بقیه دکوراسیون را که احتمالاً به زودی تغییر نخواهد کرد ( مانند کفپوش ، کابینت و پرده ) تکمیل می کند؟
    اگر مجموعه ای از وسایل رنگارنگ را خریداری می کنید . به یاد داشته باشید که لوازم رنگی زود تر از رنگ های خنثی مانند نقره ای از مد می افتند و کمتر تولید می شوند . اگر یکی از وسایل شما نیاز به تعویض داشته باشد و شما نتوانید کالای مطابق با آن را خریداری کنید . باید به لوازم نامرتب اکتفا کنید یا وسایل دیگر را نیز تعویض کنید .

 

لوازم خانگی رنگی

 

  • لوازم خانگی استیل یا نقره ای «انتخاب رنگ وسایل آشپزخانه»

     لوازم استیل معمولاً خنثی ترین حالت را در بین تمام کارها دارند زیرا با هر دو طرح رنگی گرم و سرد مطابقت دارند . بعلاوه ، احتمال این که از فولاد ضد زنگ خسته شوید کمتر است . مگر اینکه تمیز نگه داشتن آن دشوار باشد . زیرا استیل به راحتی اثر انگشت و سایر لکه ها را به نسبت سایر رنگ های دیگر نشان می دهد . فرورفتگی و خراش های کوچک ممکن است روی لوازم استیل بیشتر دیده شوند .

 

لوازم خانگی استیل یا نقره ای «انتخاب رنگ وسایل آشپزخانه»

  • لوازم خانگی سفید

    رنگ سفید نیز خنثی است و با هر رنگ و استایلی ست می شود . سفید نورپزدازی خوبی ایجاد می کند و برای آشپزخانه های کوچک بسیار مناسب است .  تمیز یه نظر می رسد . به خصوص اگر با کابینت های سفید همراه باشد . تمیز کردن و نگهداری آن نیز آسان است .

 

لوازم خانگی سفید

 

  • لوازم خانگی مشکی «انتخاب رنگ وسایل آشپزخانه»

    اگرچه رنگ سیاه به اندازه سفید خنثی نیست ، اما دارای چند امتیاز است . به خوبی با لوازم استیل ترکیب می شود . و مد روز است . با این وجود تمیز نگه داشتن رنگ مشکی دشوار است و به نگهداری بیشتری نیاز دارد . همچنین خراش ها را بیش از رنگ های روشن یا سفید نشان می دهد .

لوازم خانگی مشکی

 

  • لوازم خانگی توکار

    اگر ظاهر لوازم خانگی پنهان مورد پسند شما است . برخی از تولیدکنندگان کابینت . پانل های کابینت تکمیل شده به اندازه سفارشی را ارائه می دهند . که در واقع یخچال های داخل کابینت را پنهان می کنند . شما باید در مورد موجود بودن و شرایط نصب با سازنده کابینت خود مشورت کنید .

راهنمای انتخاب بهترین رنگ وسایل آشپزخانه ؛ لوازم آشپزخانه چه رنگی بخرم

 

ثبات

اگر در حال خرید یک وسیله جایگزین هستید . باید رنگی را انتخاب کنید که با وسایل موجود مطابقت داشته باشد . مگر اینکه ، قصد داشته باشید به زودی وسایل باقیمانده را نیز تعویض کنید . اگر این برنامه شماست ، به خاطر داشته باشید که در دسترس بودن رنگ های خاص ممکن است کوتاه مدت باشد . بنابراین تا می توانید سریع تر مجموعه را کامل کنید .  در صورت امکان رنگ وسایل آشپزخانه را خنثی نگه دارید زیرا رنگ های خنثی از مد نمی افتند . اگر وسایل خود را نقره ای یا سفید انتخاب کنید . می توانید رنگ های پررنگ تر را با چیزهایی که در صورت مد جدید راحت تر می توانید تغییر دهید ایجاد کنید . ( فرش ، عکس و لوازم کوچک مانند کتری ).

طول عمر

اگر در آینده نزدیک قصد فروش یا اجاره خانه خود را دارید ، باید رنگ خنثی را در نظر بگیرید . زیرا خریداران بیشتری را به خود جلب می کند . برخی از رنگ های خاص مانند نقره ای می تواند جلوه ای زیبا در آشپزخانه شما ایجاد کند که اغلب یک ویژگی فروش ضروری است . علاوه بر این . اگر فقط برای افزایش پتانسیل فروش مجدد لوازم را تعویض می کنید . به خاطر داشته باشید که ویژگی های یک دستگاه به اندازه زیبایی آن اهمیت دارد . همچنین اگر خانه اجاره ای است . از خرید وسایل رنگارنگ صرف نظر کنید. شما هرگز نمی دانید سلیقه یک مستاجر چه می تواند باشد یا این که رنگ انتخاب شده مبلمان و لوازم جانبی آن ها را تکمیل می کند . در این حالت ، سفید یا ضد زنگ عملی ترین گزینه است .

نورپردازی را در نظر بگیرید

نورپردازی آشپزخانه شما می تواند تا حد زیادی در انتخاب رنگ تأثیر بگذارد . هرچه نور طبیعی بیشتری آشپزخانه بیشتر باشد . رنگ واقعی تر به نظر می رسد . رنگ های تیره نور را مانند یک اسفنج جذب می کنند و می توانند یک اتاق کوچک را حتی کوچکتر نشان دهند . مخصوصاً در شب که فقط منبع نور مصنوعی وجود دارد . اگر آشپزخانه شما کوچک است اما فکر می کنید کابینت های سفید خسته کننده هستند . کابینت هایی با رنگ روشن تر را انتخاب کنید که بدون جذب تمام نور و کوچک نشان دادن فضا ، رنگ را تزریق می کند .

انتخاب رنگ وسایل آشپزخانه با درنظر گرفتن رنگ کفپوش و کابینت ها

هنگام انتخاب رنگ لوازم آشپزخانه کابینت و کفپوش آشپزخانه را فراموش نکنید . این دو عنصر بیشترین فضا را اشغال می کنند و بزرگترین وسعت رنگ را دارند . بنابراین قبل از انتخاب رنگ لوازم آشپزخانه ، رنگ آن ها را در نظر بگیرید .

راهنمای انتخاب بهترین رنگ وسایل آشپزخانه ؛ لوازم آشپزخانه چه رنگی بخرم

 

متن « راهنمای انتخاب بهترین رنگ وسایل آشپزخانه ؛ لوازم آشپزخانه چه رنگی بخرم » جهت راهنمایی انتخاب رنگ لوازم خانه به شما کمک می کند . تا بهترین انتخاب را داشته باشید .

 


بیشتر بخوانید :

« حتما بخوانید  تفاوت آرام پز و زودپز و فرق ؛ کدام را بخریم ؟
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .